Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Volkswagen Golf III - Typowe usterki

Volkswagen Golf III - szczegóły typowej usterki

Mocowanie pompy wspomagania z napinaczem paska alternatora.

Volkswagen Golf III
~1.9 td
dodał 04.11.2009 17:34:35

Komentarz

Mi pękło mocowanie pompy od wspomagania, jest aluminiowe koszt nowego 700zł, cena złomowa. Ja miałem problem kupić 300zł i wspomaganie już nie chodzi tak jak chodziło.

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

0
26

od 15 do 30

0
26

od 30 do 45

0
25

od 45 do 60

1
24

od 60 do 75

0
24

od 75 do 90

0
24

od 90 do 105

0
24

od 105 do 120

0
24

od 120 do 135

0
24

od 135 do 150

0
24

od 150 do 165

2
22

od 165 do 180

1
21

od 180 do 195

2
19

od 195 do 210

3
16

od 210 do 225

1
15

od 225 do 240

2
13

od 240 do 255

1
11

od 255 do 270

4
6

od 270 do 285

1
5

od 285 do 300

0
5

od 300 do 315

1
3

od 315 do 330

1
1

od 330 do 345

0
1

od 345 do 360

0
1

od 360 do 375

0
1

od 375 do 390

0
1

więcej niż 390

1
0
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców

Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Golf

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Golf

VW Golf GTE - Hybryda z genem sportowca
VW Golf GTE - Hybryda z genem sportowca Kiedy w roku 1976 na rynku pojawiła się limitowana wersja Golfa GTI, nikt nie przypuszczał, iż tak spodoba się klientom, że Gran Turismo Injection na stałe zadomowi się w ofercie Volkswagena. Sześć generacji i prawie czterdzieści lat później, do duetu GTI oraz GTD dołącza najmłodszy eko-brat, model GTE.

Volkswagen Golf - zobacz filmy

Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - acceleration 0-100 km/h
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - acceleration 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia wykonany DriftBoxem. Tym razem sprawdziliśmy Volkswagena Golfa GTD z silnikiem 2.0 TDI-CR o mocy 184 KM.
[HD] Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl
[HD] Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl Volkswagen Golf GTD jest prawie tak mocny jak GTI, prawie tak samo emocjonujący i ma prawie sportowy dźwięk z wydechu. Niestety to „prawie" robi sporą różnicę, gdyż cena o dziwo jest wyższa od modelu z oznaczeniem GTI. Czy to oznacza, że GTD jest skazany na porażkę? Oczywiście nie. Zapraszamy do oglądania!
Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM - pomiar spalania
Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM - pomiar spalania Kolejny nasz pomiar spalania. W tym przypadku test wykonaliśmy na modelu Volkswagen Golf Sportsvan z silnikiem 2.0 TDI o mocy 150 KM. Zapraszamy do oglądania.
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Volkswagen Golf III