Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Volkswagen Golf III - Typowe usterki

Volkswagen Golf III - szczegóły typowej usterki

Mocowanie pompy wspomagania z napinaczem paska alternatora.

Volkswagen Golf III
~1.9 td
dodał 04.11.2009 17:34:35

Komentarz

Mi pękło mocowanie pompy od wspomagania, jest aluminiowe koszt nowego 700zł, cena złomowa. Ja miałem problem kupić 300zł i wspomaganie już nie chodzi tak jak chodziło.

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

0
26

od 15 do 30

0
26

od 30 do 45

0
25

od 45 do 60

1
24

od 60 do 75

0
24

od 75 do 90

0
24

od 90 do 105

0
24

od 105 do 120

0
24

od 120 do 135

0
24

od 135 do 150

0
24

od 150 do 165

2
22

od 165 do 180

1
21

od 180 do 195

2
19

od 195 do 210

3
16

od 210 do 225

1
15

od 225 do 240

2
13

od 240 do 255

1
11

od 255 do 270

4
6

od 270 do 285

1
5

od 285 do 300

0
5

od 300 do 315

1
3

od 315 do 330

1
1

od 330 do 345

0
1

od 345 do 360

0
1

od 360 do 375

0
1

od 375 do 390

0
1

więcej niż 390

1
0
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców

Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Golf

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTI Performance - dla zuchwałych
Volkswagen Golf GTI Performance - dla zuchwałych Perfekcyjny, doskonały, wzór do naśladowania, od lat niedościgniony w swojej klasie. Tak niemiecki producent reklamuje kolejne generacje i odmiany swojego sztandarowego produktu w klasie kompaktowej - Golfa GTI. Do tego często dochodzi słowo, na którego sam dźwięk dostaję wysypki - kultowy. Zapomnijmy o marketingu i szumnych zapewnieniach Volkswagena, które każą nam uwielbiać GTI zanim jeszcze do niego wsiądziemy. Skupmy się na faktach. Przedstawiam państwu Golfa GTI w wersji Performance takim, jaki w mojej opinii jest.

Volkswagen Golf - zobacz filmy

Hungaroring - 6 racing weekend Volkswagen Castrol Cup (1 wyścig)
Hungaroring - 6 racing weekend Volkswagen Castrol Cup (1 wyścig) W pierwszym z dzisiejszych wyścigów zwyciężył Mateusz Lisowski, co nie jest niespodzianką. Niespodzianką jest za to 16-letni Paweł Krężelok, który ze stratą niewiele ponad 5 sekund do lidera zajął trzecie miejsce i zdobył swój pierwszy puchar. Podczas dekoracji zobaczyliśmy 3 polskie flagi!
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - acceleration 0-100 km/h
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - acceleration 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia wykonany DriftBoxem. Tym razem sprawdziliśmy Volkswagena Golfa GTD z silnikiem 2.0 TDI-CR o mocy 184 KM.
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - pomiar spalania
Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM - pomiar spalania Volkswagen Golf GTD z silnikiem 2.0 TDI-CR o mocy 184 KM to połączenie sportu z oszczędnością. Przyspieszenie już zmierzyliśmy, więc przechodzimy do kwestii oszczędności. Zapraszamy do oglądania!
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Volkswagen Golf III