Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

Volkswagen Golf III - Typowe usterki

Volkswagen Golf III - szczegóły typowej usterki

Wyciek płynu chłodzącego przez króciec.

Volkswagen Golf III
~Grzegorz
dodał 07.03.2009 18:19:49

Komentarz

gdy jest zimno to płyn wycieka przez plastikowy króciec wodny i leje się po bloku

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

1
27

od 15 do 30

0
27

od 30 do 45

0
26

od 45 do 60

0
26

od 60 do 75

0
26

od 75 do 90

0
26

od 90 do 105

0
26

od 105 do 120

0
26

od 120 do 135

1
25

od 135 do 150

3
22

od 150 do 165

4
18

od 165 do 180

1
16

od 180 do 195

4
12

od 195 do 210

1
11

od 210 do 225

2
9

od 225 do 240

1
8

od 240 do 255

2
6

od 255 do 270

1
4

od 270 do 285

1
2

więcej niż 285

0
1
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (19 komentarzy)

~damian

Oceń przydatność:

0
0

jak kupilem za 20 zl kruciec do golfa3 w poniedzielek jade do mechanika wymiana 50 zl mam nadzieje ze nie bedzie cieklo

09.08.2013 20:44:35 napisz odpowiedź
~damian

Oceń przydatność:

0
0

jak kupilem za 20 zl kruciec do golfa3 w poniedzielek jade do mechanika wymiana 50 zl mam nadzieje ze nie bedzie cieklo

09.08.2013 20:44:08 napisz odpowiedź
~tobi

Oceń przydatność:

1
0

witam koledzy mam problem z płynem gdzies wycieka jak jest auto zimne miałem go u mechanika sprawdził pompe i jest dobra co moze z tym byc moze ktos cos wie

09.12.2012 17:10:21 napisz odpowiedź
~Alex

Oceń przydatność:

1
1

fajnie masz "19 zeta " moja 80 "zeta "... byla tania ale u mnie nie pasowała ...

04.05.2012 20:03:32 napisz odpowiedź
~Rem

Oceń przydatność:

0
1

Walczyłem dwa miechy z ubywającym płynem efekt końcowy Obudowa termostatu za 19zeta i problem z głowy :-))

31.12.2011 15:54:13 napisz odpowiedź
~krzyś

Oceń przydatność:

0
0

Witam ja ostatnie czasy mam problem z moim golfem III 1,9TD cieżko pali mi rano płyn mi ubywa a nigdzie nie ma wycieku nagrzewnica byłą wymieniana raz mi rozciekła się. Już nie wiem gdzie szukać usterki jedni mówia że głowica peknieta a inni że uszczelka uszczelna byłą wymieniana w styczniu tego roku i głowica planowana.CO może być waszym zdaniem??

07.12.2011 01:59:00 napisz odpowiedź
~grzes

Oceń przydatność:

0
0

posiadam ten model auta w TD i po wymianie pompy wtryskowej ciezko zeby odpowietrzyc nowa, i wogole odpalic Młotem juz chcialem to potłuc masakra i jeszcze 4 rodzaje tych pomp ciezko zaciagaja rope masakra

12.11.2011 15:37:41 napisz odpowiedź
~Andrew_za

Oceń przydatność:

0
0

Miałem podobny problem w AAM(1.8 75km), po wymianie wspomnianych króćców było ok ale za 3 miesiące ponownie lekko się sączyło ale już się tego problemu pozbyłem - po prostu dobry silikon wysokotemperaturowy i po problemie(wyczyszczone, umocowane na silikonie i na następny dzień układ zalany i odpowietrzony). Jeżdżę już tak ładnych parę miesięcy i spokój :)

25.01.2011 19:31:34 napisz odpowiedź
~Arczi

Oceń przydatność:

0
0

Ten Typ tak MA!!!

15.07.2010 17:56:27 napisz odpowiedź
~Adam

Oceń przydatność:

0
0

Wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia przy nagrzanym silniku jest naturalny ponieważ jest to układ ciśnieniowy. Pozwala to na wzrost temperatury cieczy chłodzącej ponad 100 stopni C. Jeżeli występują przedmuchy na uszczelce to po odkręceniu korka wlewu do zbiornika cieczy chłodzącej ( tylko przy zimnym silniku !! - w przeciwnym przypadku ciecz chłodząca może nagle zacząć wrzeć i w efekcie może spowodować poparzenie ) przy otwieraniu przepustnicy ( zwiększaniu obrotów silnika ) pojawią się spaliny w zbiorniku cieczy chłodzącej z komory spalania w postaci "bąbli". Podczas około czteroletniej eksploatacji samochodu już dwukrotnie wymieniałem króćce. Sprawa prosta i tania. 20 min. roboty plus 8 zł za króciec.

21.04.2010 10:53:23 napisz odpowiedź
~Jarek

Oceń przydatność:

0
0

Ja mam przedmuch na uszczelce głowicy co zwiększa ciśnienie i wywala płyn tam gdzie krociec. Jak masz przedmuch to przewody robią się bardzo twarde jak silnik rozgrzany.

15.03.2010 11:46:16 napisz odpowiedź
~grzegorz66

Oceń przydatność:

0
0

wymieniłem pompę wodną chyba zwiększając ciśnienie i automatycznie strzelił króciec i cieknie po bloku

10.02.2010 05:17:43 napisz odpowiedź
~Karol

Oceń przydatność:

0
0

Do Janusza. Masz rację żeby wymienić nagrzewnicę trzeba zdjąć cała deskę rozdzielczą, a węże do niej wchodzą do grodzi oddzielającej kabinę od komory silnika i tam na nich są obejmy. Wczoraj właśnie wymieniałem ją i krótko mówiąc od cholery roboty, zajęło mi to 12h (nie jestem mechanikiem), dzięki temu zaoszczędziłem 400 zł, bo tyle na warsztacie chcieli za to,a sama nagrzewnica kosztowała 27 zl. A wystarczyło poczytać książkę " Volkswagen Golf i Vento" wydawnictwa komunikacji i łączności :)

16.12.2009 10:02:20 napisz odpowiedź
~jaro166

Oceń przydatność:

0
0

witam ten sam problem z boku okazal sie peknięty króciec - jest plastikowi - nowy z uszczelką w sklepie 4 zl i już jest ok.

18.10.2009 22:39:47 napisz odpowiedź
~Janusz

Oceń przydatność:

0
0

Kolego ja tez mam golfa 1.9TD i zeby wymienic nagrzewniczke to niestety musisz zdemontowac deske a co do łaczenia wezy z nagrzewnicą to sa one pod maska dwa weze i obejmy i z tego co mi sie kojarzy to nagrzewnica albo jest dobra albo nie

17.10.2009 11:04:16 napisz odpowiedź
~karol

Oceń przydatność:

0
1

Ja tez mam problem w wyciekającym płynem chłodzącym, z tym że płyn leci do środka samochodu dokładnie skapuje na środek tunelu pod deska rozdzielcza, z tego co poczytałem to tam gdzieś pod deska jest nagrzewnica, no i teraz moje pytanie, czy to może być sama nagrzewnica uszkodzona czy może jakaś obejma puściła na wężyku wchodzącym do niej?? dodam że mam uszkodzony termostat albo się za wcześnie otwiera albo za późno, zazwyczaj temperatura wynosi 70-80 stopni i wtedy nie zauważam by coś leciało, a czasem jest ponad 100 i wtedy kapie. Mi się wydaje że to może być jakaś obejma luźna, gdyż wraz ze wzrostem temperatury rośnie ciśnienie w układzie chłodzącym i wypycha płyn jakimś nieszczelnym wężykiem. Jeszcze jedno pytanie, czy da się dojść jakoś do nagrzewnicy bez zdejmowania deski rozdzielczej?? Aha moje auto to VW GOLF III 1.9 GTD

23.08.2009 07:43:48 napisz odpowiedź
~koja

Oceń przydatność:

0
0

to prawda u mnie również puszcza uszczelka i leje się po bloku

28.07.2009 22:29:47 napisz odpowiedź
~ciacho

Oceń przydatność:

0
0

mam już wento od ładnych paru lat króćce wymieniam przynajmniej raz do roku próbowałem już różnych sposobów uszczelnienia i nic nie skutkuje na długo

05.05.2009 19:32:54 napisz odpowiedź
~gt94

Oceń przydatność:

0
0

znam ten problem ale jestem juz po naprawie-zostaly mi wymienione na nowe obydwa krocce wodne(z przodu i z boku bloku)koszt 1 szt-ok 25zl do tego uszczelki i wymiana plynu chlodzacego w calosci na nowy...juz nie cieknie i blok jest suchy:)

10.03.2009 22:16:01 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Golf

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTI Performance vs. Seat Leon SC Cupra 280 - dwaj przyjaciele z ...
Volkswagen Golf GTI Performance vs. Seat Leon SC Cupra 280 - dwaj przyjaciele z ... Kilkanaście dni temu na naszych łamach mogliście przeczytać recenzję najnowszego Volkswagena Golfa GTI. W oczach redaktora Tomka Tyczyńskiego to kultowe auto z charakterem wypadło bardzo dobrze. Czy werdykt będzie równie pozytywny, gdy na drodze usportowionego Golfa stanie zupełnie nowy Seat Leon Cupra?

Volkswagen Golf - zobacz filmy

Genewa 2014 - Volkswagen Golf GTE - krótka prezentacja
Genewa 2014 - Volkswagen Golf GTE - krótka prezentacja Legendarna wersja GTI doczekała się... elektrycznej odmiany. Producent deklaruje spalanie na poziomie 1,5 litra na 100 kilometrów. Czy jesteśmy świadkami narodzin nowej, oszczędnej legendy?
Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM - pomiar spalania
Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM - pomiar spalania Kolejny nasz pomiar spalania. W tym przypadku test wykonaliśmy na modelu Volkswagen Golf Sportsvan z silnikiem 2.0 TDI o mocy 150 KM. Zapraszamy do oglądania.
[HD] Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl
[HD] Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl Volkswagen Golf GTD jest prawie tak mocny jak GTI, prawie tak samo emocjonujący i ma prawie sportowy dźwięk z wydechu. Niestety to „prawie" robi sporą różnicę, gdyż cena o dziwo jest wyższa od modelu z oznaczeniem GTI. Czy to oznacza, że GTD jest skazany na porażkę? Oczywiście nie. Zapraszamy do oglądania!
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Volkswagen Golf III