Szukaj

Informacje o BMW X5 E70 SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW 2010-2013

Lata produkcji: 2010 – 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

W takim aucie najrozsądniejszym wyborem są jednak diesle. Różnice w cenie są nieduże w stosunku do silników benzynowych, a wóz pali mniej. Często wybierany jest motor 3.0l o mocy 235KM. Cieszy niezłą kulturą pracy, oszczędnością jak na walkę za tak ciężkim samochodem i dynamiką – większości zupełnie wystarczy, a jeśli nie, to jest też wariant 286-konny. Jeśli nie przejmujecie się cenami paliw, to warto zastanowić się nad jednostkami benzynowymi, bo wyciskają z auta to, co najlepsze i ładnie brzmią. Już podstawowy, 3.0-litrowy silnik ma ponad 272KM, jest tańszy od podstawowego diesla i szczególnie przy wyższych obrotach żwawo wyrywa do przodu z głębokim pomrukiem. Następny silnik to spory skok – do 4.8l i 355KM, a koneserzy powinni zainteresować się wersją „M” – z 4.4l wyciska ładnie wyglądające 555KM. Osiągi? Tu komentarz jest zbędny.

czytaj więcej
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2013 roku
Pojemność skokowa 2993 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 306 KM (225 kW) przy 4400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 600 Nm przy 1500-2500 obr/min
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

5,0
~Szkiladz
BMW X5 E70
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
Auto mamy od nowości. Po 11 latach użytkowania mam pełny obraz tego auta. Po 250.000 km zaczął przeciekać uszczelnienia silnika. I to była jedyna awaria, choć wg. Mnie po prostu zużycie. Od razu wymieniłem rozrząd choć był w pełni sprawny i panewki a na nich było widać już ślady zużycia. Jednak mówimy o 250.000 km. Teraz po naprawie przejechałem już 50.000 km i oczywiście nic się nie dzieje. Też trzeba zaznaczyć, że z 2012 roku to najładniej starzejący się samochód z tego segmentu. Nic tylko wymieniać olej i klocki.
3,5
~Piotr
BMW X5 E70
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
Samochód bardzo drogi w utrzymaniu i zakupie i jednocześnie bardzo przeciętny. Uważam że nie jest warty tych pieniędzy i Audi Q7 jest o niebo lepsze. Auto użytkowałem jako służbowe i prywatnie nigdy w życiu bym go nie wybrał. Seria 5 to o wiele lepszy wybór. Wnętrze bardzo ergonomiczne, fotele wygodne, ale co z tego jak spasowanie jest bardzo słabe i plastiki trzeszczą po dotknięciu palcem? Przesiadłem się do Q7 i jest dużo lepiej. Prywatnie posiadam 530d G30 i ten samochód miażdży X5 w każdym względzie - komfor, wyciszenie, wygoda, zawieszenie, osiągi, spalanie. I był przy tym tańszy. To potwierdza bezsensowność takich samochodów jak suvy. Albo konkretna terenówka jak np. Land Cruiser albo porządny sedan/kombi/hatchback.
4,5
~jd wrocław 605 238668
BMW X5 E70
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
auto o ładnej linii, wygodne, dynamiczne, doskonałe na narty i randki. polecam najbogatszą wersję foteli i panorama dach. wystarczy silnik 3.0 z 1 turbiną, można go przerobić na hamownii na taki jak z biturbo, wtedy dynamika jest wystarczająca. nie lubi to auto kolein, dziury także się odczuwa - ale to nie limuzyna.
Średnie spalanie dla BMW X5 E70 SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW 2010-2013
11,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

16,8
BMW X5 E70
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
Przyjemność kosztuje. Najbardziej napakowana wersja M w pełnym ekwipunku to 600000 złotych. Do tego módl się, żeby nie trzasnął ci komputer pokładowy z nawigacją. Nie mówiąc już o elementach turbodoładowania i specyficznych elementów, jak fotele czy tapicerki. Auto ma potężną moc, jest ogromne, ciężkie, wręcz musi żreć jak smok! Z tym trzeba się nauczyć żyć i już. Uwaga! Bardzo ostre warunki gwarancyjne. Wystarczy jedno złamanie ich i po wszystkim. Niemcy zawsze byli, są i będą...pedantami. To z kolei gwarantuje, że trafisz na auto albo bardzo pewne, albo skrajnie pechowe. Uwaga na auta...pogangsterskie.
10,0
BMW X5 E70
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
Porządny sprzęt, jest czym pocisnąć a i komfort na wysokim poziomie, adaptive drive daje poczucie przyklejonego samochodu do podłoża. Wyniki spalania są bardzo pozytywne. Na początku przerażała mnie wielkość budy, którą ma udźwignąć ten silnik okazało się, że jest lepiej niż przypuszczałem.
10,4
BMW X5 E70
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
auto posiadam trzy lata jestem zadowolony .w jeździ w długie trasy przy prędkościach autostradowych +/_20km spalanie z silnikiem 4.0 wyszlo mi 7.8l w warszawie wjazd przez janki 11.5 jazda w miescie krutki odcinki max 12,5 . mam również e 53 218km w trasie 9.2 jechaliśmy wtedy na dwa auta a wmieście o 1l więcej czli 13.5max polecam oba samochody e53 przejechałem 400tys oleju bral 0,5l na10000 km remonty to tylko hamulce i filtry wlacznie z filtrem paliwa . wymiana kola pasowego na silniku
BMW X5 E70 SUV Facelifting