Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW X6

Średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I), określany przez BMW jako pojazd typu SAC (Sport Activity Vehicle), w którym nacisk położony jest nie tylko na terenowe, ale i sportowe właściwości auta (połączenie SUV-a i coupe). Prace nad modelem tego typu rozpoczęły się w BMW już w 2003 roku. Produkcję X6 ruszyła w 2008 roku. W 2014 roku debiutowała druga generacja modelu. X6 okazał się wielkim sukcesem rynkowym niemieckiej marki – dotychczas sprzedano go w liczbie ponad 250 tysięcy egzemplarzy.

Generacje BMW X6

  • Wybierz generację: BMW X6 F16 (2014 - teraz)
    BMW X6 F16

    BMW X6 F16

    Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2014 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, X6 F16 jest nieznacznie większy (o 32 mm dłuższy, 6 mm szerszy i 12 mm wyższy). Choć zmiany stylistyczne są raczej nieznaczne...

    więcej o BMW X6 F16

  • Wybierz generację: BMW X6 E71 (2008 - 2014)
    BMW X6 E71

    BMW X6 E71

    Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2008-2014. Premierowy samochód stworzonego przez BMW subsegmentu nazywanego SAC (Sports Activity Coupe), w którym sportowe auto o nadwoziu coupe jest zbudowane i posiada atrybuty pojazdu typu SUV. Koncepcyjnym...

    więcej o BMW X6 E71

X6 to samochód, który na zawsze zapisze się na kartach motoryzacyjnej historii. A to wszystko dlatego, że jest pierwszym produkowanym seryjnie modelem, w którym styliści nadwozia zdecydowali się połączyć cechy luksusowego SUV-a (który, na dobrą sprawę, sam w sobie jest skrzyżowaniem kilku rodzajów aut) z cechami sportowego coupe. W efekcie, powstał samochód o potężnych gabarytach, wysokim prześwicie, wydatnych przetłoczeniach, wąskich szybach, agresywnych detalach, a na dodatek z opadającą linią dachu. Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że ten designerski miszmasz przyciąga spojrzenia jak magnes.

W porównaniu do widowiskowej karoserii, kabina pasażerska opisywanego BMW prezentuje się niezwykle "grzecznie" - tablica rozdzielcza ma surowe wręcz kształty i próżno w niej szukać efektownych zegarów czy wyświetlaczy. Komu jednak to nie przeszkadza, powinien cieszyć się z faktu, że kokpit został uporządkowany według zasad ergonomii, a wszelkie wskaźniki jasno przekazują informacje kierowcy. Otoczenie prowadzącego ma jeszcze jedną, niezwykle istotną zaletę - wysoką jakość wykończenia reprezentowaną przez kapitalne materiały oraz mistrzowską precyzję montażu.

W ocenie użyteczności wnętrza trudno nie nawiązać do jej zależności od stylistycznych cech nadwozia. Po pierwsze dlatego, że opadająca linia dachu ograniczyła miejsce nad głowami jadących z tyłu, utrudniła samo zajmowanie miejsca na kanapie, a na dodatek drastycznie zmniejszyła funkcjonalność bagażnika. Po drugie zaś dlatego, że wąskie szyby mocno ograniczyły kierowcy widoczność do tyłu, a pasażerom zapewniły niemal klaustrofobiczne doznania. Oryginalna karoseria nie przeszkodziła na szczęście w wygospodarowaniu przestronnego pierwszego rzędu siedzeń oraz obszernego bagażnika. Plus należy się także wygodnym siedzeniom.

Wracając jeszcze na chwilę do możliwości przewozowych bawarskiego crossovera, podkreślić trzeba fakt, że potrafi on "wziąć na barki" naprawdę ciężką przyczepę. Niestety, to właściwie jedyna ujawniana podczas jazdy zaleta, którą X6 łączy z typowymi terenówkami - do pokonywania bezdroży auto nie nadaje się w ogóle. Z drugiej jednak strony, na zwykłych, asfaltowych drogach prowadzi się niemal tak, jak typowa "osobówka" - zawieszenie sprawnie radzi sobie z nawet najostrzejszymi zakrętami, układ kierowniczy posłusznie wykonuje polecenia kierującego, a hamulce skutecznie zatrzymują nielekki pojazd. Resorowanie dziur stoi za to na średnim poziomie.

Cenisz oryginalność i chcesz być otaczany luksusem? Płać! Crossover BMW kosztuje ponad trzy razy więcej niż najpopularniejsze w Polsce modele klasy SUV. O porównaniu do bezpośredniej konkurencji trudno mówić, bo... X6 takowej nie ma. Wyposażenie standardowe auta jest oczywiście niewyobrażalnie bogate, ale mimo to lista dodatkowo płatnych opcji okazuje się nieskończenie długa (zawiera m.in. elektroniczną regulację pracy amortyzatorów, audio z 16 głośnikami, odtwarzacze DVD, luksusowe wykończenia wnętrza czy... 3-miejscową kanapę tylną).

Komentarze redakcji

Powagosław: BMW słusznie nie naprawia tego, co nie jest zepsute, stąd druga generacja X6 z zewnątrz prezentuje się co najwyżej jak po delikatnym liftingu. Korekty na lepsze, ale samo powtórzenie wyników sprzedaży poprzednika będzie sukcesem.
Luzacjusz: 250 tysięcy istnień ludzkich zakochanych w tym słoniu nie może się mylić. Ja też lubię tę fanaberię BMW, ale świadom tego, że to dziwny samochód. Po prostu dziwny. Każdy byłby dziwny, gdyby przypominał słonia.

Silniki BMW X6

BMW X6 E71 - jaki silnik wybrać?

Ofertę otwiera 245-konny diesel. Takie X6 nie gwarantuje może niezapomnianych emocji za kierownicą, ale jest elastyczne i zrywne - do codziennej eksploatacji w sam raz. Mocniejszy diesel o mocy 306KM i silnik benzynowy o takiej samej mocy oferują już więcej. Auto staje się emocjonujące, ale prawdziwy szał to i tak flagowe warianty, których moc zaczyna się od 381KM w wersji M50d z trzema turbosprężarkami.

Publikacje o BMW X6

Przegląd rynku hybryd i samochodów elektrycznych

Ekologia już dawno wkroczyła do motoryzacji, ale to co się dzieje w ostatnich latach jest wprost nie do pomyślenia. Gdy piętnaście lat temu zadebiutowała Toyota Prius, chyba nikt nie spodziewał się, że stanie się obiektem pożądania i wyznacznikiem dobrego smaku. Dziś, Priusa ma niemal każda gwiazda w...

Elektryzująco szybka hybryda - BMW X6
 
Nasz test

Kwestie wyglądu BMW X6 odłóżmy na bok. Nie on jest w tym przypadku najważniejszy. W modelu X6 z dopiskiem "ActiveHybrid" chodzi o coś zgoła innego. Pokazanie konkurencji, kto tu tak naprawdę rządzi.

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora BMW X6 - raport z jazdy

BMW w 2008 roku stworzyło nową kategorię aut – SAC – Sport Activity Coupe. Co prawda, co niektórzy uważają za pierwowzór tej kategorii SsangYong’a ze swoim Actyon’em, jednak ma to podobny sens jak stwierdzenie, że pierwowzorem łodzi podwodnych było White Star Line ze swoim Titanic’iem.

Przeczytaj pozostałe artykuły o BMW X6

BMW X6 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Katalog nowych aut

BMW X6

od 323 300 zł do 423 300

Dostępne silniki

Benzyna (450 KM): xDrive50i

 

Diesel (258 - 381 KM): M50d, xDrive30d

Skrzynie biegów

automatyczna: 8-stopniowa

 

Katalog nowych aut BMW X6
 

Najpopularniejsza wersja BMW X6

BMW X6 M50d 381KM - 5 drzwiowy terenowy

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
czujnik parkowania

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet BMW ConnectedDrive Advanced Plus - 4 411
Pakiet BMW ConnectedDrive Advanced - 2 738
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Plus – 5 lat / 100 000 km - 18 508
Pakiet dodatkowych schowków - 1 572
Pakiet dla palących - 254
Pakiet dodatkowego oświetlenia - 1 927
Pakiet adaptacyjnego zawieszenia Dynamic - 16 733
Pakiet Innowacji - 15 990
Polski pakiet - 6 819
Pakiet aerodynamiczny M - 0

Cena katalogowa

423 300

Zobacz ofertę BMW X6 M50d 381KM - 5 drzwiowy terenowy
 

BMW X6 najczęściej porównywane z:

Jeep Grand Cherokee
5.7 V8 HEMI (352 KM)
Land Rover Range Rover
3.0 TDV6 (258 KM)
Hyundai Santa Fe
2.0 CRDi (150 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti FX30D S Pre Demonstracyjny Infiniti FX30D S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 238KM, diesel.
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Ford Fiesta Gold X Ford Fiesta Gold X
Rocznik: 2014. Silnik: 1.0 100KM, benzynowy.
Cena: 59 750 zł 51 750 zł
Zyskujesz: 8 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane BMW X6

BMW X6
3.0 diesel 285 KM
90 000 km, 2010
175 000 PLN
BMW X6
3.0 diesel 245 KM
2013
299 900 PLN
BMW X6
4.0 diesel
110 000 km, 2011
0 PLN
BMW X6
3.0 diesel 306 KM
70 000 km, 2010
245 000 PLN

Ocena auta BMW X6

  • Średnia ocena
    na podstawie 23 opinii
  • 4,06
  • Średnia dla segmentu
    Duże SUVy: 4,23

Wybrane opinie

BMW X6 Crossover xDrive35d (286 KM)

Swietny samochod , laczy w sobie wiele cech ktore przynajmniej dla mnie sa niezwykle wazne -np doskonaly silnik, przeniesnienie napedu -wzorcowe/wczesniej jezdzilem audi/,wysoko zawieszony, naped 4X4 Wbrew opinii niektorych dziennikarzy sporo miejsca z tylu/chyba ze masz w rodzinie wielkoludow/, mnostwo miejsca z przodu. Zawieszenie - sprezyste ale komfortowe, przechyly - nieodczuwalne.Mam to auto na "normalnych oponach" tj 255/55-19'Podobno przy nizszych profilach na kiepskich drogach jest twardy.Silnik 35D-legenda, od 1500 obr. ma potezny ciag .Skrzynia biegow -coz dziala jak bezstopniowa.Cena - jest wysoka,wachalem sie czy aby nie za wysoka ale po pierwszych tygodniach uzytkowania odrzucilem wszelkie mysli typu - za drogi etc.Jest wart swojej ceny.Polecam.

dodał: gool
  • Zalety
  • + skrzynia biegów
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • Wady
  • - widoczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW X6

BMW X6 M AC Schnitzer BMW X6 M Mansory BMW X6 II M50d (2015) BMW X6 M Design Edition (2014) BMW X6 ActiveHybrid BMW X6 BMW X6 xDrive30d BMW X6 M BMW X6 M G-POWER BMW X6 II xDrive50i (2015)
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW X6

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW X6

BMW X6

7 komentarzy

5 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Szrotendriver~Szrotendriver

Zabawka dla zarozumialców i egoistów z grubym portfelem i prawnikiem uchylającym zawodowo mandaty drogowe. Poza tym nie podoba mi się kształt kabiny. A co do konkurencji, to wydaje mi się, że coś tam się znajdzie - np. Infinity, które jest rownież barokową zabawką dla egoistów, ale nadwozie jest moim zdaniem ładniejsze.

~eks fan bmw~eks fan bmw

BMW X6 3.5i TRAGEDIA
120TYŚ KM DO WYMIANY ŁOZYSKA WPIASTACH KÓŁ
140TYŚ KM ZATARTY SILNIK
170TYŚ KM USZKODZONA SKRZYNIA BIEGÓW
AUTO KUPIONE W SALONIE , SERWISOWANE ZGODNIE Z ZALECENIAMI PRODUCENTA.
ODRADZAM !!!

~kolunia~kolunia

Do ~Kolunio: ojej czyżby kompleksiki sie odezwały, ehhh widzisz jaki ten los straszny ja musze jeździć x6 a tobie pozostaje grafika i teledysk

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 468
Przejechany dystans
18 949 591 km
Zatankowanego paliwa
465 044 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 639
Wydanych pieniędzy
1 104 255 zł
Średnie wydatki na auto
1 332 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 774
Wydanych pieniędzy
1 603 060 zł
Średnie wydatki na auto
1 934 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (829)

Zużycie paliwa BMW X6

Na podstawie 30 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: eres, dodano: 03.12.2009 00:01

jak na taka masę i silnik to O.K.

pełny raport BMW Crossover xDrive35d

autor: zdenko@op.pl, dodano: 22.05.2008 20:55

Super Autko

pełny raport BMW Crossover xDrive30d

autor: UÂżytkownik, dodano: 01.05.2010 13:57

Z ciężką nogą bez problemu 20l.

pełny raport BMW Crossover xDrive35d

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW X6

Ciekawostki

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW X6

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k
Zobacz dane techniczne BMW X6
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW X6, oglądali także