Szukaj

Informacje o BMW X6

Lata produkcji: 2008 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I), określany przez BMW jako pojazd typu SAC (Sport Activity Vehicle), w którym nacisk położony jest nie tylko na terenowe, ale i sportowe właściwości auta (połączenie SUV-a i coupe). Prace nad modelem tego typu rozpoczęły się w BMW już w 2003 roku. Produkcję X6 ruszyła w 2008 roku. W 2014 roku debiutowała druga generacja modelu. X6 okazał się wielkim sukcesem rynkowym niemieckiej marki – dotychczas sprzedano go w liczbie ponad 250 tysięcy egzemplarzy.
czytaj więcej
Powagosław
BMW słusznie nie naprawia tego, co nie jest zepsute, stąd druga generacja X6 z zewnątrz prezentuje się co najwyżej jak po delikatnym liftingu. Korekty na lepsze, ale samo powtórzenie wyników sprzedaży poprzednika będzie sukcesem. ~Powagosław
Luzacjusz
250 tysięcy istnień ludzkich zakochanych w tym słoniu nie może się mylić. Ja też lubię tę fanaberię BMW, ale świadom tego, że to dziwny samochód. Po prostu dziwny. Każdy byłby dziwny, gdyby przypominał słonia. ~Luzacjusz

BMW X6 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny BMW X6

Liczba ocen: 37
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena - Widoczność

Wybrane oceny

4,4
~Marek
Crossover xDrive30d 258KM 190kW
BMW X6 F16
Auto rewaelacyjane !. Prowadzenie powala. Na zakrętach trzyma się jak przyklejone na 20" felgach. Pomimo ze jest to Silnik 30d przyjemność z jazdy jest ogromna. Dźwięk w H&K super. Czysto dynamika dobra. Jakość materiałów też bez zarzutu. Auto nie robi takiego wrażenia aż do momentu jak się nim nie przejedziesz bardziej dynamiczne. Wielki słoń z wyglądu a w czasie jazdy zwinny jak puma. Wahałem się przed zakupem Macan, XC90, X5, Q7,MB GLE Coupe. BMW wygrał i następnym razem będzie również ta marka. Układ jezdny 6+.
4,7
~gool
Crossover xDrive35d 286KM 210kW
BMW X6 E71
Swietny samochod , laczy w sobie wiele cech ktore przynajmniej dla mnie sa niezwykle wazne -np doskonaly silnik, przeniesnienie napedu -wzorcowe/wczesniej jezdzilem audi/,wysoko zawieszony, naped 4X4 Wbrew opinii niektorych dziennikarzy sporo miejsca z tylu/chyba ze masz w rodzinie wielkoludow/, mnostwo miejsca z przodu. Zawieszenie - sprezyste ale komfortowe, przechyly - nieodczuwalne.Mam to auto na "normalnych oponach" tj 255/55-19'Podobno przy nizszych profilach na kiepskich drogach jest twardy.Silnik 35D-legenda, od 1500 obr. ma potezny ciag .Skrzynia biegow -coz dziala jak bezstopniowa.Cena - jest wysoka,wachalem sie czy aby nie za wysoka ale po pierwszych tygodniach uzytkowania odrzucilem wszelkie mysli typu - za drogi etc.Jest wart swojej ceny.Polecam.
4,8
~Lucas
Crossover xDrive 40d 313KM 230kW
BMW X6 F16
Decyzja nad zakupem tego modelu była wyjątkowo trudna ze względu na stereotypową opinię jaka ciągnie się za tym modelem BMW.... jednak po pierwszej jeździe próbnej można się zakochać w tym aucie na bardzo długo.

Raporty spalania BMW X6

Liczba raportów: 53
Średnie spalanie dla BMW X6
12,1 – 18,1
l/100 km
9,1 – 12,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

17,6
Crossover xDrive50i 450KM 331kW
BMW X6 F16
Auto od nowości w naszych rękach. Już prawie 150 tysięcy kilometrów przejechane bez większych awarii. Daje dużo frajdy, przyspieszenie i dźwięk V8 robi swoje do tego świetne trzymanie w zakrętach jak na takiego bydlaka. W trybie Eco na spokojnie w trasie auto nie do poznania, spalanie w okolicach 10 litrów jeżeli się naprawdę oszczędzamy czego nie polecam przy takim silniku ;- ) Sport+ to najwłaściwszy tryb jazdy, jeżeli mamy jakieś umiejętności do zaoferowania, to auto jak i kierowca będzie szczęśliwe.
18,5
Crossover xDrive50i 450KM 331kW
BMW X6 F16
Tyle mocy, tyle koni, tyle wagi a na Eco Pro pali nie całe 11 litrów! Świetna robota BMW. Przesiadka z poprzedniego X6 i widzę potężną zmianę jaką jest prowadzenie.. Fenomenalnie się tym jeździ.. Poezja, aż kusi by SPORT + był najczęściej używanym trybem jazdy ale wtedy zaczyna się częstsze tankowanie ;- ) Chociaż jadąc na SPORT krajową siódemką odcinek 200KM w niewielkich korkach auto pali nie więcej niż 16 litrów, czasami się wyprzedzi ale zazwyczaj jedzie coś z naprzeciwka, więc nie ma dużych możliwości, czyli prędkość praktycznie stoi w miejscu 90-100 dlatego Eco Pro jest czymś fantastycznym w takich sytuacjach a również mocy nie brakuje i dźwięk też nie wiele gorszy, chociaż jak tu można w ogóle mówić o "gorszym" dźwięku.. 4.4 V8 robi swoje. Mijani mają nie lada rozrywkę gdy mija ich F16 a dźwięk nie dużo odstaje od odrzutowca.
17,2
Crossover xDrive35d 286KM 210kW
BMW X6 E71
Auto nie oszczędzane, był nawet chip który obniżył przyśpieszenie z 6,9 do 6,1 sekund do 100km/h. Zaczęło się sypać po przejechaniu około 350 tysięcy kilometrów. Najpierw silnik, potem skrzynia a nawet mechanizm wycieraczek. Auto głównie na dojazd do pracy jakieś 1200 kilometrów. Były czasy, że tygodniowo robiło 4-5 tysięcy. W śniegu przyprawiało dużo frajdy, napęd pozwalał na wiele do tego dobre opony i zabawa gwarantowana. Auto od nowości na zamówienie od wiosny 2009 aż do sprzedaży czyli początku wiosny 2015 towarzyszyło nam w nie jednej wyprawie czy to śnieg, zaspy, teren, błoto czy po prostu polskie drogi aż do europejskich autostrad. Świetne auto na każdą okazję.
BMW X6