Szukaj

Informacje o Chrysler Voyager

Lata produkcji: 1984 – 2010
Segment: VANy
Model należący do klasy vanów (segment K) produkowany od 1984 roku, choć w tym roku debiutował jako Plymouth Voyager. Dopiero od 1988 roku samochód był oferowany również pod szyldem Chryslera. Voyager, razem z bliźniaczym Dodge’m Caravanem był pierwszym minivanem w historii motoryzacji, wprowadzonym do sprzedaży. Chrysler wyprzedził o kilka miesięcy model Renault Espace. Od 2008 roku w Europie auto dostępne jest tylko w większej wersji Grand Voyager. W USA oferowany jest jako Chrysler Town and Country. Jego bliźniaczym modelem jest też Volkswagen Routan.
czytaj więcej
Powagosław
Voyager wrócił do swoich korzeni – po opływowych poprzednikach znów jest kanciasty jak kiedyś, a do tego muskularny jak nigdy. Ten samochód to drogowskaz dla wszystkich innych pojazdów typu MPV na rynku. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby nie niż demograficzny i ludzie mnożyli się na potęgę, Chrysler wymyśliłby pewnie wersję Grander Voyager z tuzinem siedzeń. Na szczęście, jest antykoncepcja, a Grand już jest bardzo duży. ~Luzacjusz

Chrysler Voyager – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Chrysler Voyager

Liczba ocen: 536
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Krzysztof
Chrysler Voyager IV
Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Grand Voyager 07 był moim drugim Chryslerem. Pierwszy to town&country z 1996 3.8. Każdy egzemplarz kupiony z dobrych rąk i ze znaną przeszłością, zadbany, będzie sprawował się dobrze. Wymiana wszystkich elementów eksploatacyjnych, bez oszczędzania na ich jakości, odwdzięcza się dobrą eksploatacją. Jedynym mankamentem i złem dla auta są kiepscy mechanicy- to jest dramat. Auto jest dobre, wygodne, pakowne ,pewne, zawsze dojedzie. Zaskoczeniem jest świetny motor VM, nie wiem, co lali inni piszący oceny do tych motorów, ale mój zrobił 400 tyś i ma się świetnie. Można wyszukiwać i narzekać na wiele, ale w którym aucie do czegoś nie można się przyczepić. Liczy się to, czego oczekuję od auta. Fotele chowane w podłodze, świetny pomysł. Konieczne do założenia z tyłu amortyzatory samopoziomujące- niestety b. drogie. Słabe -światła trzeba przerabiać. Trudne historie z egr- też do załatwienia. Mechanik potrzebny taki , który zna auto, nie uczy się dopiero. Do warsztatu jeździłem 75 kilometrów, auto albo zostawiałem na kilka dni albo czekałem kilka godzin, ale było warto. Auto zostaje w rodzinie , przejmuje je córka.
3,9
~Tomasz
Chrysler Voyager V
Grand Voyager 2.8 CRD 163KM 120kW
Piękny, zwłaszcza w Limited, z super wyposażeniem, ale poza silnikiem wykonany z marnej jakości materiałów + wada konstrukcyjna skrzyni; nie należy jeździć powyżej 130 km/h. Bierze go z czasem korozja, ale starsze modele też na to cierpiały. Remont skrzyni min. 7000 tys. + przekładnia (wada fabryczna) i z czasem komplet poduszek podbijają koszty. Tylnie amory niezłe, ale jak polecą wtedy min. 3500 zł itd. Cena zakupu, tzn. rynkowa nijak się ma do jakości tego super wygodnego, komfortowego auta. Plastiki marnej jakości, pękające itd. Jednak samo wnętrze; skóry nawet przy 230 tys wyglądają jak z salonu, także nie jest najgorzej. Spalanie bardzo niskie, średnio z 10,5 litra w mieście. Przed kupnem do sprawdzenia w wyspecjalizowanym serwisie; skrzynia i przekładnia, bo może wam zaraz po zakupie pęknąć 8,5 koła, nie licząc rozrządu i innych rzeczy, które się robi po kupnie. Zresztą jak sprzedawca zaleje wam świeży olej na jazdę testową, to i nawet specjaliści się nie połapią, że skrzynia się kończy. Jeśli kupować, to polecam tylko z pewnego źródła, nawet 10 tys więcej niż inne perełki z allledrogo ;). Poza wymienionymi przeze mnie wadami konstrukcyjnymi w sumie jest całkiem niezawodny. Silniki te robią lekko 500 tys w manualu, a z automatem to chyba pod 800 tys się podejdzie. Super trwały osprzęt silnika. Jeśli będzie dla ciebie problemem wsadzenie nagle raz 7 tysięcy, raz 2, a raz 3 to lepiej szukaj Hondy Oddysey, która jest średnio 7 tysięcy droższa na roczniku i na 95% walona z USA; problemy z elektryką, korozją itd a i tak o całe niebo trwalsza i bardziej niezawodna. Nie ma co Voyagera porównywać do Japońca, bo dostaje nokaut Amerykaniec w pierwszej rundzie !
4,5
~PiotrS
Chrysler Voyager III
Minivan 3.3 V6 158KM 116kW
Serdecznie polecam to auto szczególnie rodzinom z dziećmi. My używamy go od 9 lat i choćbyśmy chcieli- nie możemy i nie chcemy wymienić na nowszy, bo po prostu nie ma po co. Auto mimo swojego wieku wygląda świetnie (fakt- trzeba o to dbać i czasem doinwestować) jest mega wygodne (fotele kapitańskie dużo miejsca) i ekonomiczne- 15l gazu/ 100km. Komfort podróżowania tym autem nie może się równać z podróżą jakimkolwiek sedanem czy kompaktem- jest cicho, wygodnie i bezpiecznie. Nie polecam natomiast diesla- głośny i awaryjny. Benzynkę 3.3 w automacie polecam!
Średnie spalanie dla Chrysler Voyager
10,3 – 15,7
l/100 km
7,9 – 9,7
l/100 km
8,2 – 19,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,2
Chrysler Voyager III
Minivan 2.0 i 133KM 98kW
Kupiłem z przebiegiem 101 tys. km. Dziś (2024r.) ma 172 tys. km. Do tej pory wymieniłem chłodnicę. Ostatnio lutowałem zegary (standard) i panel od klimy (było małe zwarcie na wtyczce), które wywołuje takie objawy jak: kontrolka "ALARM SET", blokuje rozruch i zapłon. Prosta w naprawie usterka - na YouTube jest pełno tutoriali. Naprawisz to raz i na zawsze masz spokój. O podwozie dbam systematycznie. Mam swój garaż. Pomimo wieku zamierzam użytkować nadal. Jest bardzo wygodny. Na LPG jest mega tanim vanem. Bardzo rzadko są awarie, a jeśli już, jest dziecinnie prosty w naprawie i tanie części. Pod każdym względem lepszy od obecnie produkowanego shit-u.
6,6
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.5 CRD 143KM 105kW
Witam. Jadę sobie moją Renówką Megan kombi ( tragedia wykonania, tragedia materiałowa i tragedia elektryki, samochód nie samowicie męczący dłuższą jazdą) i dzwoni do mnie kolega i mówi jest do sprzedania Chrysler Voyger IV - okazja. Mam po drodze więc odbijam z ustalonej trasy, nadkładam jakieś 60 km i jestem na miejscu. Stoi Voyger lekko przykużony , wiekowo staruszek 2005 rok ale technicznie bomba Starsza pani przynosi plik dokumentacji 2 razy grubszy od Biblii.Faktury nawet z wymiany żarówek. Samochód wymaga troche prac kosmetycznych. Przebieg 52 tys km, silnik suchutki żadnej nawet najmniejszej plamki. W środku tapicerka - sufitówka trochę obwisła, z zewnątrz brak myjni i kosmetyki. opony do wymiany ze względu na wiek, poza tym wszystko OK. Samochód był wykorzystywany do celów wakacyjnych. Właściciel w roku 2011 przeniósł w zaświaty i od tej pory samochód był odpalany przy okazji badań technicznych i trochę wokół komina. Cena 25 tys zł. Po krótkich targach stajemy na 20 tys. Pełna skóra, fotele w top elektryce, Climatronik dwustrefowy, szyby elektryczne Odtwarzacz Video z ekranem 17 calowym drzwi boczne elektryczne ect. ogólnie pełen wypas. Biorę, jest Wresień 2021, wymieniam wszystkie sprawy ekspluatacyjne łącznie z oponami i termostatem Pierwse jazdy wypadają bardzo korzystnie ale tak naprawdę pełen test to trasa Warszawa - Kolonia - Barcelona i z powrotem 4 dorosłe osoby na pokładzie i jakieś 200 kg ładunku pełna klima i tempomat gdzie się da. Ogółen 5260 km 60% autostrady, 30 % drogi krajowe i 10% drogi lokalnwe Średnia prędkość autostradowa 120-140 km/h, krajówki 70-100 km/h a lokalki to różnie. 6,8L/100 km wegług tankowań i 6,3L wg komputera. Do tej pory Voyager odbył kilka takich tras lub podobnych i nigdy nie wyszedł ponad 7 L. Jestem bardzo zadowolony ze spalania i komfortu jazdy, Jak do tej pory nic się nie popsuło. Miałem Voyagera MK2 od nowości z 1994 roku wersja ful amerykańska, Samochód totalnie bezawaryjny, został sprzedany z 380 tys km i z tego co wiem jeszcze w 2020 roku jeszcze był używany z najechanymi 500 tys km Gablota duża wygodna nie męcząca jazdą Zużycie paliwa super dobrze. Naprawy z tego co wiem nie najtańsze ale też nie najdroższe ( do zniesienia) Samochód wybitnie na trasy nie do miasta, nie lubi krótkich tras, silnik duży potrzebuje sporo czasu na osiągnięcie prawidłowej temperatury szczególnie zimą
10,3
Chrysler Voyager IV
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
trasa Krk -Wawa, 4 osoby na pokladzie, zapiety tempomat na 120, spalanie ponizej 9 litrow. Trasa Krk-Kolobrzeg 6 osob, bagazu po dach, jazda z predkoscia 140 - 160, spalanie ponize 11 litrow. W miescie spala ok 12 litrow. Silnik nadpodziewanie mocny, spokojnie radzi sobie z autem. Wyprzedzanie nie sprawia problemow i nie trzeba sie zastanawiac. Super woz ktory ma kilka sprzecznosci: jest duzy a tani :) koszt paliwa to najwiekszy wydatek. Czesci do silnika typu uszczelki, rozrzad, hydraulika, termostat tstoja na bardzo przystepnym poziomie. Czesci zawieszenia tez sa przyzowite acz trzeba dobrze poszukac aby znalesc dobre tanio. Jest cichy do predkosci 140 km/h gdy podrozujemy po suchym asfalcie gdy popada wyraznie slychac bryzgi wody walace w nadkola. Ma wydajna klimatyzacje/ogrzewanie ale brak w nim nawiewow na tyl przez co pasarzerowie zajmujacy 3 rzad siedzen czesto zglaszaja uwagi do ustawien panelu. W grandzie takich problemow nie ma. Skrzynia automatyczna dziala super plynnie i doskonale wybiera biegi. Jedynie raz na tysiac zmian zdaza jej sie szarpnac. Ale brakuje jej 5 biegu z ktorym sinik na pewno by sobie poradzil. Obnizyl by spalanie i glosnosc silnika a zwikszylby predkosc przelotowa bo zal go cisnac 170. Ma super kokpit ze swietnie wygladajacymi zegarami ktore maja odrobine slabe podswitlenie. Brakuje w nim schowkow zwlaszcza jakiegos miedzy fotelami ( cos na wzor 5 generacji ) ale gdy jedziemy w 6-7 osob doceniamy w nim mozliwosc ladunkowe. Dlatego ze jest to krutsza wersja od Granda i nie ma niesamowitego bagaznika to miedzy fotelami zmiescimy 6 pelnowymiarowych toreb podroznych i wiele innych drobiazgow. Mozliwosci os ograniczone jedynie wyobraznia pakowacza. Nawet przestrzen miedzy drzwiami a fotelemi mozna wykozystac. Dodam ze takim zaladunkiem nie odbierze sie pasarzerom miejsca na nogi. I to jest taki minus i plus :). Komfort podrozy jest spory naprawde stoi na wysokim poziomie. jadac z predkoscia 120 w aucie jest cichutko tak ze gwar rozmow moze byc nuzacy dla kierowcy. O dziwo najslabiej wygladajaca kanapa 3 rzedzu oferuje najlepsze miejsce dla relaksu. Moja wersja super gra dzieki orginalnemu audio i ma elektryczne boczne drzwi. Super gadzet majacy malutki minu heeheh szkoda ze nie da sie ich uruchomic z zewnatrz jakims guzikiem w klamce. Gdy akurat nie mamy kluczyka w rece pozostaje nam reczne otwarcie drzwi ktore dzieki mechanizmowi elektrycznemu nie ida lekko. Reszta to same plusy: swiatla z dobrymi zarowkami swieca bajecznie, rezoreowanie nawet z zaladowanym wozem na maxa jest idealne. Auto prowadzi sie tak samo jak by bylo puste. Spalanie dzieki mocnemu silnikowi nie zmienia sie w zaleznosci od masy pojazdu. Chcialem wersje 3.3 benzynowa lecz po roku poszukiwan odpowiedniego egzemplarza zakupilem diesla i nie zaluje. 2.8 CRD lepiej ciagnie ta bude, nie czuje gorek, Nie tracimy miejsca na butle LPG. Kolo zapasowe mamy tam gdzie mamy miec. Ja tylko moge polecac.

Usterki Chrysler Voyager

Liczba wpisów: 67
Alarm set, zegary, temperatura, anomalia.
  • Chrysler Voyager III Minivan 2.5 TD 116KM 85kW 1995-2000
  • instalacja elektryczna
Usterka co najmniej przedziwna. Po przekręceniu kluczyka pojawia się sygnał dźwiękowy, miga alarm set, zegary są martwe. Zimne luty naprawiałem, sprawdziłem obwody i to nic nie dało. Podpiąłem dodatkową masę do zegarów i też bez zmian. Poczekam tak, alarm miga, pika, minie tak minuta, coś gdzieś się rozgrzewa(?) i zegary wstają. Po tym jak zegary wstaną, na liczniku pokazującym całkowity dystans miga kropka pomiędzy ostatnią, a przedostatnią cyfrą. Normalnie nie powinno jej być, bo jest tylko na "trip", ale wtedy jest. Uruchamiam podświetlenie zegarów i widzę jak podświetlenie mryga, definitywnie coś "szumi" i robi zakłócenia, zegary bzikują, i czasem opadną do zera, zaraz wstaną, wskazówka prędkości polata na boki. Sprawdzałem panel sterowania nawiewem, brak zimnych lutów. Sprawdzałem body komputer, przelutowałem gniazda, piny i wtyczki, bez zmian. Podałem masę do zegarów bez zmian. Lutowałem zimne luty na przełączniku do świateł, bez zmian. Usunąłem luźny kabel pomiędzy silnikiem a karoserią, bez zmian. Resetowałem komputer brakiem klemy, wyjmując bezpiecznik, bez zmian. Czyściłem styki w dostępnych miejscach, bez zmian. Odpalić mogę czekając aż coś się zagrzeje, wstaną zegary, przestanie migać kropka, wtedy przekręcam kluczyk na off i znowu na on i alarm set wtedy nie miga. Dzieje się to obecnie każdorazowo.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Zbyt długa pracy wtrysków.
  • Chrysler Voyager III Minivan 2.4 i 150KM 110kW 1995-2000
  • układ wtryskowy
W trakcie jazdy silnik nagle zaczął szarpać i przerywać (na wolnych obrotach) po wprowadzeniu na wyższe można jechać lecz jest bardzo duże spalanie. Usterka nastąpiła nagle bez jakichkolwiek objawów wcześniejszych. Pojazd sprawdzono w 2warsztatach komputerowo - brak jakichkolwiek błędów. Wymieniono świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, map sensor - bez zmian, w dalszym ciągu wtryski pracją zbyt długo. Dodaję, że sprawdzono wszystkie czujniki, sondę lambda nie stwierdzono usterek. Pomocy mechanicy zaczynaja rozkładać ręce.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Problem ze skrzynią biegów
  • Chrysler Voyager III Minivan 3.3 V6 158KM 116kW 1995-2000
  • układ napędowy
Witam.Od kilku tygodni jestem posiadaczem Voyagera 3,3 1997r z automatyczną skrzynią biegów.Dziś pojawił się problem mianowicie:zaczęło się od tego,że po odpaleniu auto zaczęło prychać tak jakby paliwa mu brakło jednakże było zatankowane.Po ponownym uruchomieniu zrobiło się ok i mogłem kontynuować jazdę.Po przejechaniu kilku km zabrałem się do wyprzedzania ciężarówki ku mojemu zdziwieniu nie mogłem dokończyć manewru.Autko miało około 70km/h,obrotów około 3000 i fajrant nie chciało ani podnieść biegu ani zredukować.Później sprawdziłem to zachowanie jeszcze raz stanąłem w bocznej uliczce i ruszyłem.Vojtuś zmienił bieg jechaliśmy powolutku,gdy przyspieszyłem sytuacja się powtórzyła to znaczy wysokie obr. niewielka prędkość tak jakby biegi się skończyły.Proszę o pomoc,jaka może być przyczyna i jak jej się pozbyć.Pozdrawiam Czyżby skończyła się skrzynia
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Chrysler Voyager