Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Chrysler Voyager/Grand Voyager

Model należący do klasy vanów (segment K) produkowany od 1984 roku, choć w tym roku debiutował jako Plymouth Voyager. Dopiero od 1988 roku samochód był oferowany również pod szyldem Chryslera. Voyager, razem z bliźniaczym Dodge’m Caravanem był pierwszym minivanem w historii motoryzacji, wprowadzonym do sprzedaży. Chrysler wyprzedził o kilka miesięcy model Renault Espace. Od 2008 roku w Europie auto dostępne jest tylko w większej wersji Grand Voyager. W USA oferowany jest jako Chrysler Town and Country. Jego bliźniaczym modelem jest też Volkswagen Routan.

Generacje Chrysler Voyager

Voyger III/IV

Pokaźne gabaryty oraz tylne drzwi przesuwane wzdłuż nadwozia nie pozostawiają złudzeń - Chrysler Voyager to prawdziwy autobus. Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z "krótką" wersją czy przedłużoną o nazwie Grand, w środku znajdziemy gigantyczną ilość miejsca dla 7 osób i kompletu walizek. Oprócz przestrzeni, wrażenie robią też możliwości aranżacyjne wnętrza - przednie fotele możemy obracać, a siedzenia dwóch ostatnich rzędów łatwo wyjąć lub (po liftingu z 2004 roku) schować w podłodze. Typowo dla aut amerykańskich, bogate wyposażenie idzie w parze z nie najlepszymi materiałami wykończeniowymi.

Przyspieszenie Voyagerem z najsłabszym silnikiem trwa wieku, dlatego jeśli decydujemy się na "benzyniaka" to tylko 3.3 V6 lub 3.8 V6. W obu przypadkach możemy liczyć na bezawaryjną pracę, ale o niskim spalaniu możemy zapomnieć - jedyna recepta to montaż instalacji LPG. Znacznie lepiej pod względem zużycia paliwa wyglądają diesle CRD z wtryskiem common rail, ale ich ewentualne naprawy mogą kosztować krocie. Z uwagi na wysoką masę auta, z tyłu zdecydowano się zastosować resory piórowe - ograniczają one nieco komfort resorowania, choć mimo to prezentuje on wysoki poziom.

Szkoda tylko, że elementy zawieszenia - podobnie zresztą jak podzespoły układu hamulcowego i kierowniczego - nie wytrzymują starcia z polskimi drogami, przez co często ulegają zużyciu. W silnikach benzynowych mogą pojawić się drobne problemy związane z instalacją LPG, zaś w dieslach usterki wtryskiwaczy, które są wrażliwe na jakość paliwa. Nie należy zapominać też o elektryce - zapalające się bez potrzeby kontrolki to chleb powszedni właścicieli Chryslera Voyagera. Auto kosztuje na rynku wtórnym niewiele, ale koszty niektórych napraw mogą wywołać dreszcze.

Komentarze redakcji

Powagosław: Voyager wrócił do swoich korzeni – po opływowych poprzednikach znów jest kanciasty jak kiedyś, a do tego muskularny jak nigdy. Ten samochód to drogowskaz dla wszystkich innych pojazdów typu MPV na rynku.
Luzacjusz: Gdyby nie niż demograficzny i ludzie mnożyli się na potęgę, Chrysler wymyśliłby pewnie wersję Grander Voyager z tuzinem siedzeń. Na szczęście, jest antykoncepcja, a Grand już jest bardzo duży.

Publikacje o Chrysler Voyager

Nowy Chrysler Grand Voyager czyli Town&Country

Podróżowanie nowym „magic vanem” to prawie relaks, pod warunkiem że nie spieszymy się zbytnio do celu, a w drugim i trzecim rzędzie nie siedzą osoby wysokie. Paleta oferowanych komfortowych i rozrywkowych rozwiązań praktycznie nie ma sobie równych.

Klasyka gatunku vanów

Prawdziwe vany przybyły do Europy zza oceanu, a ich niekwestionowanym protoplastą jest właśnie Chrysler Voyager, produkowany od 1984 roku. Obecna, dopiero trzecia generacja tego modelu znana jest już od pięciu lat, a mimo to wciąż wygląda świeżo i interesująco - oczywiście na swój styl, bo Voyager to...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Chrysler Voyager

Społeczność kierowców Chrysler VoyagerautoWcentrum - społeczność Chrysler Voyager

najwyższe oktanyAuta - Chrysler Voyager

Chrysler Voyager 54,93

Chrysler Voyager 56,92

Chrysler Voyager 44,86

Chrysler Voyager 44,67

Chrysler Voyager BRUDAS 60,83

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Chrysler Voyager

tomnet3 30,08

GSurma 30,12

zts3sl 30,02

kodi1977 30,13

lesk5 30,07

olo112 54,08

Kolor 30,06

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Chrysler Voyager

Czujnik temperatury się "naprawił"
Czujnik temperatury się Fascynujące (dla mnie), ale zauważyłem, że termometr zaczął pokazywać rzeczywist...
Wymiana opon.
Wymiana opon. Wymieniłem wreszcie opony, niby sprzedawca dorzucił, ale mało komfortowe- nie wi...
Oponki "C" zjechane, że aż strach na przeglądzie.
Oponki Podczas przeglądu diagnosta powiedział, że gumy do wyrzucenia więc chyba skutecz...
Przyciemnione szyby.
Przyciemnione szyby. :) w końcu znalazłem czas żeby przyciemnić szybki- ciemno się zrobiło. Wiem, że ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Chrysler Voyager

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Chrysler Voyager
 

Najpopularniejsza wersja Chrysler Voyager

Chrysler Voyager

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Chrysler Voyager
 

Chrysler Voyager najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti QX70 S Premium Demonstracyjny Infiniti QX70 S Premium
Rocznik: 2014. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 3.0 238KM, diesel.
Cena: 284 015 zł 239 000 zł
Zyskujesz: 45 015 zł Zobacz szczegóły »

Używane Chrysler Voyager

Chrysler Voyager
2.5 diesel 141 KM
212 000 km, 2002
12 900 PLN
Chrysler Voyager
2.8 diesel 178 KM
2013
183 510 PLN
Chrysler Voyager
2.5 diesel 143 KM
160 000 km, 2007
29 900 PLN
Chrysler Voyager
diesel
199 000 km, 1999
3 499 PLN

Ocena auta Chrysler Voyager/Grand Voyager

  • Średnia ocena
    na podstawie 497 opinii
  • 4,09
  • Średnia dla segmentu
    Vany: 4,14

Wybrane opinie

Chrysler Voyager Grand 3.8 V6 4x4 (178 KM)

Uważam że Chrysler Garnd Voyager i jego rówieścnicy (Dodge ,Plymouth) to bardzo udane konstrukcje. Wprawdzie crusch testy nie są tak dobre jak dla Espace, Grand Espace ale nie jest też tak tragicznie.W stosunku do Renault ma niewątpliwie w postaci niezagrażającej mu korozji, lepszego dostępu do wnętrza.szeroko otwierane i uchylane boczne drzwi, a ponadto lepsze oświetlenie wnętrza. Napewno przy prędkości ok 110km/h jest subiektywnie cichszy (prównywałem moje auto z Espace3,0 v6 z 2003 r.) Ma znacznie większą ładowność w porównaniu np do Toyoty Previi. Ogólnie jest bardzo przyjemnym vanem i gdyby jeszcze można było codziennie używać tempomatu spełniałby doskonale oczekiwania osób które potrzebują wygodnego pojemnego auta na dalsze wyjazdy, niekoniecznie muszą to być szlaki parotysięcznokilometrowe.Ja używam tego auta jako drugie w rodzinie (jako p[odstawowe Volvo960 1995 r) służy głownie do sobotnio niedziewlnych wyjazdów do stolicy , w bieszcady gdzie przy napędzie 4x4 nieźle podjeżdża...

dodał: Jorgensen
Chrysler Voyager Grand 2.5 CRD (143 KM)

PRZECZYTAŁEM WSZYSTKIE WASZE OPINIE. SAM MAM GRAND VOYAGERA 2,5 CRD I JESTEM JESZCZE NIM PO ROKU ZACHWYCONY ATKO JEST Z 2001 AKTUALNY PRZEBIEG TO 140TYS WIĘC MUSIAŁEM WYMIENIĆ ROZRZĄD I TAK JAK PISZECIE CO 20 TYŚ GUMY Z PRZODU OWSZEM JEST TO WADĄ ALE ZAMIAST NOWYCH PROPONUJĘ OWINĄĆ STARE WYŚLIZGANE KAWAŁKIEM DENTKI ZROBICIE OKOŁO 40 TYŚ PONADTO SKRZYNIA ALE TRZEBA PRZYWYKNĄĆ TO ŻE NIE CHCE PALIĆ W NISKICH TEMPERATURACH I KAZALI WAM POSTAWIĆ GARAŻ TO PRAWDA AUTO NIE ZNOSI URUCHAMIANIA NA MROZIE PROPONUJĘ ROZBUDOWĘ WEBASTA KTÓRE WAM SIĘ WŁANCZA DOPIERO PO URUCHOMIENIU SILNIKA- FIRMA VEBASTO W ŁOMIANKACH POD WARSZAWĄ ZAŁOŻYŁA MI TO PROFESJONALNIE STEROWANIE I TO NAWET NIE DROGO 1600 PLN ZAWSZE TO TAŃSZE NIŻ GARAŻ A W DODATKU INNE BOLKI SKROBIĄ SZYBY ROZMARZAJĄ ZAMKI A JA SIADAM JAK GOŚĆ I UWIERZCIE POPIERWSZE PALIŁ MI NAWET PONIŻEJ 20 STOPNI MROZU BEZ PROBLEMU OD PIERWSZEGO DOTKNIĘCIA POZATYM POPSUŁA SIĘ KLAMKA TYLNA ALE ROSKRĘCIŁEM JĄ I ZREPEROWAŁEM DOSTAJE SIĘ TAM DUŻO SYFU KTÓRY PRZECIERA...

dodał: VASYLI
Chrysler Voyager Grand 2.5 CRD (143 KM)

Jak na cenę tego samochodu i ilość usterek podczas eksploatacji ogólna ocena dostateczna, aby nie powiedzieć mierna. 1) Szyba przednia - wymieniłem dwukrotnie, stosunkowo nieduże uderzenie ok. 5 cm od czarnego paska okalającego szybę - pewna wymiana szczególnie kiedy występują naprężenia wynikające z różnicy temperatur wewnątrz-zewnątrz 2) Prowadnice drzwi przesuwnych- wymieniałem na gwarancji, zła konstrukcja rolek. Dziś są w stanie do ponownej wymiany 3) Po 2,5 roku wymieniłem chłodnicę klimatyzacji, dziurawa !!!! 4) Przy przebiegu ok 100 000 wymiana sprężyn !!!! 5) Przy 120 000 wymiana termostatu !!! 6) Dwukrotna wymiana przekaźnika świec żarowych !!! Ten samochód do swojej ceny i jakości wykonania oraz serwisu jest nieporozumieniem.

dodał: gucio-2
Chrysler Voyager Grand 3.3 V6 (158 KM)

doskonałe (na 5-kę) byłoby przy mniejszym spalaniu, wyciszeniu bocznych tylnich drzwi, skrzyni biegów z wiekszym wyczuciem redukcji, nawiewy w 3-cim rzędzie siedzeń. Moje autko to. 3,3 benzyna, automat, skóra, 6 foteli kapitańskich, infinity, ciemne szybki, tempomacik - rewelacja (miałem kiedyś w sportowym kanadyjskim civicu - cudeńko - polecam każdmu). Plecam auto tym, którzy lubia czuć sie dobrze na drodze, czuc wyższość nad osobówkami, potrzebują miejsca do przewozu rodzinki lub jakiegos towaru. Ale silnik 3,3 lub 3,8 tylko tym dla których spalania w mieście w korkach cna poziomie 26 l nie zrujnuje kieszeni i nie pozbawi humowru i radości z posiadania takiego krążownika. Z wierzchu skromny - a w środku ... salony :-)))

dodał: a.osinski@vp.pl
Chrysler Voyager Grand 2.5 TD (115 KM)

lepszy wan nie istnieje, prowadzę firmę budowlaną i pokonuje nim 5 - 10 tyś miesięcznie, auto nie sprawia ŻADNYCH problemów, kupiłem je w rodzinie dlatego wiem o nim wszystko, sprowadzone jako prawie nówka z austrii zrobiło u kuzyna 250000 km, jedyną grubszą rzeczą jaką robił była pompa wodna, samochód przy przebiegu 340000 km jeździ na oleju 10w/40 i o dolewkach nie muszę myśleć, kuzyn mówi że klekocze tak samo jak był nowy, te typy tak mają. Auto ze względu na swoje zawieszenie idealne do ciągnięcia lawet i przyczep, nie buja nim tak jak innymi samochodami nawet przy duzych prędkościach, samochodem zrobiłem 60 tyś i uważam go za niezawodny trzeba tylko dbać o niego a nie robić jak coś już odpadnie

dodał: sebo_ns@poczta.onet.pl
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + widoczność
  • Wady
  • - skrzynia biegów
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Chrysler Voyager

Chrysler Voyager 2001 Chrysler Voyager III Minivan - galeria społeczności Chrysler Voyager IV 2.5 CRD 143KM - galeria redakcyjna Chrysler Voyager 2007 Chrysler Voyager
Zobacz inne galerie Chrysler

Opinie o instalacji LPG

Chrysler Voyager

  • 1.
  • 4,50 Chrysler Voyager V 3.8 i V6 (218KM) 2008r.
    dodał: Robert, 06.12.2008

    Przy dłużej utrzymywanych niskich obrotach silnika ok. 1500-2500 (jazda na tempomacie) da się wyczuć jakiś przeskok, chwilową utratę pracy silnika lub coś w tym rodzaju. Narazie diagnozujemy problem ze stacją montażu. Zobaczymy co z tego będzie. Reszta ok., spalanie identyczne jak na gazie, utrata mocy minimalna, prawie nieodczuwalna.

  • 2.
  • 5,00 Chrysler Voyager III 3.3 V6 (158KM) 1999r.
    dodał: Zenobiusz, 13.12.2008

    To jest polska instalacja o nazwie SOLARIS na podzespołach tomasetto. Zapłaciłem 3100 zł i naprawdę jestem zadowolony. Na trasie pali ok. 14,5 l LPG/100 w mieście (Poznań) prawie 20 l LPG/100. Lekkiej nogi nie mam. Pozdrawiam!

  • 3.
  • 5,00 Chrysler Voyager II 3.3 i (163KM) 1992r.
    dodał: kermit, 25.10.2009

    instalacja najprostsza to znaczy "śrubka" reduktor lowato! (przy tym przebiegu zamęczam trzeci reduktor a inne się nie sprawdziły) silnik super wypłukało z nagaru po benzynie który niszczy silnik i od środka wygląda jak mowy!

  • 4.
  • 5,00 Chrysler Voyager IV 3.3 (158KM) 2003r.
    dodał: Artur Ustka, 24.05.2010

    założyłem 2 lata temu OMVL Dream XXI N w Irene w Kobylnicy ( Słupsk ) przejechałem ok 75 tys. km nie widzę różnicy w jeździe na LPG. Ostatnio wymieniałem filtry i olej w skrzyni biegów ( -50% do serwisu)

  • 5.
  • 5,00 Chrysler Voyager IV 3.3 i V6 (174KM) 2002r.
    dodał: Andrzej, 01.06.2010

    Jeżeli instalacja jest dobrze zainstalowana, jeżeli właściwie dobrano elementy to praktycznie nie ma różnicy w eksploatacji samochodu - może poza kwotą jaką wydajemy na paliwo.

  • 6.
  • 5,00 Chrysler Voyager IV 3.3 i V6 (174KM) 2003r.
    dodał: Łukasz, 02.07.2011

    zdecydowanie polecam ten warsztat obsługa i wykonanie perfekt

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Chrysler Voyager

Chrysler Voyager

266 komentarzy

189 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ajka~ajka

mam problem wymieniłam pompe hamulcowa nie ma hamulcow co robic

~mario~mario

Doradzcie mi czy warto kupic Grand Voyagera 2.5 td.Czy auto często sie psuje?
Ile spala ten diesel

~jaro~jaro

maglownica
czy maglownica z 1994 jest ta sam co w 1999

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Chrysler

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
2 985
Przejechany dystans
4 069 092 km
Zatankowanego paliwa
111 104 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
417
Wydanych pieniędzy
206 760 zł
Średnie wydatki na auto
1 628 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
553
Wydanych pieniędzy
174 198 zł
Średnie wydatki na auto
1 372 zł
Zobacz dzienniki kosztów Chrysler (127)

Testy zderzeniowe Chrysler Voyager

Najnowsze testy zderzeniowe Chrysler Voyager przeprowadzone przez Euro NCAP.

Chrysler Voyager

Chrysler Voyager
2006

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Chrysler

Zużycie paliwa Chrysler Voyager/Grand Voyager

Na podstawie 535 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Pekor2, dodano: 14.09.2012 14:43

Wbrew pozorom pomimo tak dużego auta i całkiem sporej masy zużycie paliwa jest na bardzo zadowalającym poziomie. W normalnym cyklu mieszanym to zwykle ok. 8,2 - 8,7 l/100 km. W okresie przebudowy mostu na trasie do pracy, kiedy to na pokonanie odcinka zaledwie 7 km potrzebowałem ok 45 min, przy włączonej klimatyzacji w bardzo upalne dni, zużycie paliwa oscylowało ok. 9,6 l/100km. Najwyższe zużycie odnotowałem jadąc z dosyć dużą przyczepą bo ok. 11,8 l/100km, natomiast na trasie przy całkiem dynamicznej jeździe najniższy wynik to ok. 7,6 l/100km (i to nie jest rzadki wynik).

pełny raport Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD

autor: OLO, dodano: 09.07.2010 16:52

Można przyjąć, że średnie spalanie to 8 litrów. Oczywiste, że najwięcej zależy od kondycji silnika i sposobu jego eksploatacji.Podejrzewam, że na trasie udałoby się zejść do mniej niż 7 litrów. Weźmy pod uwagę, że auto waży prawie 2 tony, jest 7 osobowe i ma 2.5 litrowy silnik. Jak dla mnie wynik rewelacyjny.

pełny raport Chrysler Minivan 2.5 TD

autor: Tomek -Wodzisla, dodano: 19.03.2014 18:10

Spalanie jak na automat który waży. 2,2 t.calkiem w normie. Dla ludzi z ciezka noga ,spalanie na poziomie 12 l. Wysoka kultura jazdy. Komfort jazdy / idealny na dlugie trasy. Tempomat,dobra muzyka w dobrze dobranym zestawie fabrycznym i mozna zjadać kilometry... Awaryjność - jeżdżę kryskiem juz drugi rok i do tej pory wymieniony termostat i tyle.

pełny raport Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Chrysler Voyager/Grand Voyager

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Chrysler Voyager/Grand Voyager

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Chrysler Voyager
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Chrysler Voyager, oglądali także