Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Chrysler Voyager

Lata produkcji: 1984 - 2010
Segment: Vany
Model należący do klasy vanów (segment K) produkowany od 1984 roku, choć w tym roku debiutował jako Plymouth Voyager. Dopiero od 1988 roku samochód był oferowany również pod szyldem Chryslera. Voyager, razem z bliźniaczym Dodge’m Caravanem był pierwszym minivanem w historii motoryzacji, wprowadzonym do sprzedaży. Chrysler wyprzedził o kilka miesięcy model Renault Espace. Od 2008 roku w Europie auto dostępne jest tylko w większej wersji Grand Voyager. W USA oferowany jest jako Chrysler Town and Country. Jego bliźniaczym modelem jest też Volkswagen Routan.

Komentarze redakcji

Powagosław: Voyager wrócił do swoich korzeni – po opływowych poprzednikach znów jest kanciasty jak kiedyś, a do tego muskularny jak nigdy. Ten samochód to drogowskaz dla wszystkich innych pojazdów typu MPV na rynku.
Luzacjusz: Gdyby nie niż demograficzny i ludzie mnożyli się na potęgę, Chrysler wymyśliłby pewnie wersję Grander Voyager z tuzinem siedzeń. Na szczęście, jest antykoncepcja, a Grand już jest bardzo duży.

Voyger III/IV

Pokaźne gabaryty oraz tylne drzwi przesuwane wzdłuż nadwozia nie pozostawiają złudzeń - Chrysler Voyager to prawdziwy autobus. Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z "krótką" wersją czy przedłużoną o nazwie Grand, w środku znajdziemy gigantyczną ilość miejsca dla 7 osób i kompletu walizek. Oprócz przestrzeni, wrażenie robią też możliwości aranżacyjne wnętrza - przednie fotele możemy obracać, a siedzenia dwóch ostatnich rzędów łatwo wyjąć lub (po liftingu z 2004 roku) schować w podłodze. Typowo dla aut amerykańskich, bogate wyposażenie idzie w parze z nie najlepszymi materiałami wykończeniowymi.

Przyspieszenie Voyagerem z najsłabszym silnikiem trwa wieku, dlatego jeśli decydujemy się na "benzyniaka" to tylko 3.3 V6 lub 3.8 V6. W obu przypadkach możemy liczyć na bezawaryjną pracę, ale o niskim spalaniu możemy zapomnieć - jedyna recepta to montaż instalacji LPG. Znacznie lepiej pod względem zużycia paliwa wyglądają diesle CRD z wtryskiem common rail, ale ich ewentualne naprawy mogą kosztować krocie. Z uwagi na wysoką masę auta, z tyłu zdecydowano się zastosować resory piórowe - ograniczają one nieco komfort resorowania, choć mimo to prezentuje on wysoki poziom.

Szkoda tylko, że elementy zawieszenia - podobnie zresztą jak podzespoły układu hamulcowego i kierowniczego - nie wytrzymują starcia z polskimi drogami, przez co często ulegają zużyciu. W silnikach benzynowych mogą pojawić się drobne problemy związane z instalacją LPG, zaś w dieslach usterki wtryskiwaczy, które są wrażliwe na jakość paliwa. Nie należy zapominać też o elektryce - zapalające się bez potrzeby kontrolki to chleb powszedni właścicieli Chryslera Voyagera. Auto kosztuje na rynku wtórnym niewiele, ale koszty niektórych napraw mogą wywołać dreszcze.

Dane techniczne Chrysler Voyager

Silniki

Moc silników 98-224 KM

Poj. silników 1 996-3 778 cm3

Prędkość maks. 158-200 km/h

Przyspieszenia 0-100 9,6-16,0 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Chrysler Voyager

Średnia ocena modelu

na podstawie 508 opinii

4.08

Średnia dla segmentu: Vany 4.13

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Widoczność

+ Ergonomia

Wady

- Drobne usterki

- Koszty utrzymania

- Skrzynia biegów

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (84%)
NIE (16%)

Wybrane oceny kierowców Chrysler Voyager

Polecam ten samochód osobom potrzebującym pojazdu dla większej niż 5 pasażerów. Jest to prawdziwy rodzinny samochód 7-osobowy z ogromną przestrzenią. ... więcejJest też dobrym wyborem dla potrzebująch dużego bagażnika. Ja jeżdżę z wymontowanymi fotelami ze środkowego rzędu i przesuniętą do przodu kanapą. Łatwiej wymontować fotele, do kanapy potrzeba dwóch osób. Bagażnik w takiej konfiguracji jest ogromny. Wózek dla moich bliźniaków mieści się bez składania. Prowadzę sklep spożywczy i jak trzeba szybko coś dowieść z hurtowni Chrysler sprawdza się u mnie doskonale. Voyager jest dobrą alternatywa dla samochodów typu Doblo, Caddy, Kango, oferuje przy tym lepszy komfort. Moja wersja nie ma chowanych w podłogę siedzeń i można nim przewozić cięższe przedmioty. ukryj
dodano 21.12.2011 przez
Mam założoną sekwencje KME zanim ją założylem naczytalem się o niej sporo nie ustępuje innym instalacją niczym a czasami wypada ... więcejod nich o wiele lepiej.Jedyną wadą jaką ma to czujnik ciśnienia 1 na 10 jest walnięty ale na instalacje jest 2 lata gwarancji wiec przy wymianie napewno traficie na dobry. Wszystkie zuzycia poliwa podawalem dla gazu.Jeżeli chodzi o benzynę to pali od 10 do 13 litrow. 13 litrów to jest max lato czy zima klimatyzacja czy ogrzewanie ukryj
dodano 14.06.2008 przez
nikomu nie polecam i nigdy bym juz takiego samochodu nie kupil
dodano 16.03.2010 przez
WITAM wszystkich, ktorzy maja dylematy odnosnie zakupu samochodu CHRYSLER Grand / Voyager 2.8 CRD. Jezeli ... więcejzastanawiacie sie, czy go kupic, to zdecydowane NIEEE !!! Kupilem ten samochod kiedy mial 3 lata i przebieg: 50 000 km - po kupnie dokonalem wszystkich napraw i wymian eksploatacyjnych: wszystkie oleje i filtry - wlacznie ze skrzynia automatyczna, plyny, kompletne nowe zawieszenie, nowe felgi i opony, rozrzad - z pompa wody, akumulator i wiele innych rzeczy, ktore mialy wplynac na dlugie zycie tego wynalazku ... Kosztowalo mnie to w sumie ok. 10 000 zl w 2010' Jego trwalosc i awaryjnosc spowodowala, ze po dwoch latach i przejechaniu 45 000 km sprzedalem go - Boze jak ciesze sie, ze to wreszcie natapilo ... A jak odjezdzal, to dla upewnienia sie spogladalem jeszcze w jego kierunku dwa dni, czy aby na pewno nie wroci ... No i nie wrocil - wiec byl to dla mnie jeden z lepszych dni w zyciu ... Od tego czasu minelo juz troche 'dni' i moje nerwy ustabilizowaly sie wiec moge przestrzec innych, aby nie wchodzili swiadomie i pewnie w bagno - chyba, ze chca przezyc COS ekscytyjacego i rozczarowujacego --- delikatnie mowiac ... A wiec - w skrocie o moich doswiadczeniach ... Silniki - DIESEL sa wynalazkami wloskiej firmy VM i ja juz dzisiaj wiem, ze jest to Wielkie Badziewie, ktorego wystrzegajcie sie jak ... ognia. Podczas jazdy gasl mi czasami ... - zdarzylo to sie przy szybkosci 120 km/h, przy wolniejszych, miejskich szybkosciach jak i na postoju na swiatlach - takze zasady nie bylo ... Mialo to miejsce latem i zima ... Paliwo tankowalem tylko na pewnych stacjach: SHELL, BP, STATOIL, ORLEN, LOTOS - zreszta do dzisiaj tam tankuje tylko jezdze innym samochodem, ktory nie strzela takich foch ... Wsrod wielu opini u wielu mechanikow - dalem sie namowic na przeglad listwy CR, gdyz podobno moze cisnienia nie byc odpowiedniego ... Przeglad zrobilem, zawor wymienilem, 700 zl wydalem i po dwoch dniach stalem ... Czujniki poduszek powietrznych - ot, tak zapalila sie kontrolka i czujniki do wymiany - 1100 zl. Pojechalem na wakacje w Alpy i wracalem z popekana szyba ... - nie wiem jaki byl tego powod, ale orginalna, trzyletnia szyba nie wytrzymala - moze nie byla stworzona na przeciazenia gorskie ... - taki to Voyager ... Podczas dluzszych postojow, tj. ok. 1-2 tygodni nie bylo juz szans na odpalenie bez wzgledu na pore roku, a nowy, markowy i mocny akumulator byl na zerze - nie wiem, czy pobor produ przez elektronike nie przewiduje takowych postojow ... - wszak mam jescze JEEPa -tylko z silnikiem Mercedesa, gdyz wrobic sie juz nie dalem po raz drugi- i nie ma tych dolegliwosci ... Dogrzewanie silnika -nie mylic tego z postojowym, gdyz akurat tego na postoju wlaczyc sie nie dalo, chyba ze rozbudowalbym je za jedyne 3 000 zl- przy temperatrze ok. 10 st.C chodzi przy jezdzie miejskiej non stop, a w trasie wylacza sie po przejechaniu ok. 30-50 km - moze to zalezy od stylu jazdy, ale w ogolnym podsumowaniu tak to wyglada. A jezeli wylaczy sie wczesniej, to wystarczy wlaczyc ogrzewanie wnetrza i znow zacznie pracowac - oczywiscie wylaczenia manualnego nie ma ... A spalanie wzrasta znaczaco ... Klimatyzacja - nie ma to jak padnie w czarwcowy, upalny dzien 200 km od domu ... Na przeglad i naprawe zajechalem w okolicach Strykowa - dla mnie bylo to zbawieniem, ze nie bylo jeszcze autostrad, gdyz przy trasie miejskiej byl serwis klimatyzacji, a mechanicy znali juz ten model ... - okazalo sie, ze sprzeglo kompresora klimatyzacji sie rozkrecilo i nie zalacza ... Dostep jest zaden, gdyz elementy owe montuje sie razem z silnikiem przy budowie samochodu ... - i tylko wielka improwizacja i awangarda mechanikow pozwolila po kilku godzinach jechac dalej ze sprawna klima i chudszym o 400 zl portfelem, ale to i tak mniej niz wzieliby w ASO, a ile glupot jeszcze przy okazji nasluchalbym sie ... Takze Panom z tegoz serwisu obok Strykowa na trasie do Warszawy z metalowym 'ludkiem' przyodzianym w opony do dzisiaj Dziekuje Bardzo !!! Kolejna przypadloscia bylo brak masy ... - ktorej i gdzie, to do dzisiaj nie wiem, gdyz wypasiony komputer nic nie pokazywal, a mechanicy moli, ze to nie jest takie proste, gdyz mas w tym samochodzie jest wiele i nie wiadomo, o ktora chodzi ... - efekt byl taki, ze po przekreceniu kluczyka wszystkie zegary i wskazniki szly do maksymalnego pola wyskalowania - na max i wracaly do zera, po czym dalo sie odpalic lub poczekac i sprobowac w innym czasie ... Np. za chwile, po spaleniu papierosa - powinienem pozwac koncern CHRYSLERa za wciagniecie mnie w nalog ... Hamulec postojowy - pomimo napraw nie dziala w pelni sprawnie ... - wada tego modelu ... Szyby elektrycznie zaczely odmawiac posluszenstwa - a jedna przestala dzialac calkiem ... Pomimo tej walki i napraw, ktore mialy poprawic stan rzeczy samochod lasowal sie jeszcze bardziej - na jednym z kolenych przegladow uslyszalem: leje sie z maglownicy - potrzebna regeneracja, koszt to minimum 2000 zl, leje sie ze skrzyni biegow, ktora juz i tak byla raz rozbierana, przegladana, 'usprawniana' i uszczelniana, leje sie z silnika i miski olejowej ... Poza tym zawieszenie, czyli elementy gumowo-metalowe kwalifikuja sie do wymiany, a z nimi tarcze i klocki hamulcowe - a za to jeszcze nie zdazylem sie rozliczyc z faktur z poprzedniej wymiany ... Plus jeszcze kilka innych 'detali' ... To wszystko po przebiegu 40 000 km, ktore ja zrobilem jezdzac na super paliwie, plynach, olejach i czesciach eksploatacyjnych, ktore stosuje do dzisiaj i ... jest O.K. - czyli co ? Przypadek - zbieg okolicznosci ...? Nie wydaje mi sie ... Eksploatuje i jezdze do dzisiaj kilkoma samochodami podobnej klasy i nic na chwile obecna mnie nie spotyka ... Poza tym spotykam ludzi w serwisach -korzystam z wielu w celu wyeliminowania rutyny i braku fachowosci- i ... Spotykam ludzi, ktorzy przyjezdzaja z tymi egzemparzami i maja te same problemi, a do tego dochodza wlasciciele JEEPa z tymi wloskimi silnikami i osprzetem VM Motori ... BbBbBrrrrrr ... I jeszcze inna grupa kierowcow, u ktorych w samochodzie jest owa mysl techniczna - np. KIA Sorento ... Moj kolega mial i ... cieszy sie, ze tez sprzedal ... Brzydkie sa to cechy, ze zmuszaja do 'uszczesliwienia' innych tymi wozami, ale nie brzydsze niz mankamenty i rzeczy zwiazane z uzytkowaniem tego czegos i wmawianiem przez salony, ze jest to Super samochod ... - a w rozliczeniu wziac do nie chca ... Przesrzegam jeszcze przed konstrukcjami silnikowymi wczesniejszymi, tj. 2.5 i 3.1 Diesel - montowanymi w CHRYSLERach i JEEPach, to dopiero jest mina ... Moj inny znajomy ma -CHRYSLER Voyager- i po 8 latach uzytkowania stanal przed wyborem - oddac na zlom, czy naprawiac i wydawac kase, ktora jest prawie taka sama jak wartosc samochodu ... I nie mowie tu o naprawie w ASO ... Wiec lepi i jezdzi - ale tylko do 100 km od domu ... Takze wybor odnosnie zakupu tego samochodu pozostawiam potencjalnym zainteresowanym ... - ceny sa nawet spoko w uzywanych egzemplarzach i chyba wiem dlaczego ... Ja sam zaplacilem za niego 80 000 zl, a sprzedalem za 22 000 zl, ale i tak ciesze sie ze sprzedalem - bo nie bylo latwo, a mnie potencjalnie czekaly koszty w najmniej oczekiwanym momencie ... Wszak jeszcze tylko wtryskiwaczy nie wymienilem, a to kolejna rzecz na liscie awarii tego samochodu ... Stracilem sporo kasy i Bardzo zaluje tego zakupu - byl to najgorszy samochod w moim zyciu, ktory mialem ... A jezdze 20 lat i kilka samochodow tez juz mialem ... Mam przynajmniej lepsze samopoczucie jak widze taki sam model, ktory ma niedaleko mnie zaklad pogrzebowy i czesto przy nim stoja panowie, ktorzy drapia sie po glowach i patrza pod uniesiona maske ... - ale ich pasazerowie sa moze mniej wymagajacy i juz im tak sie za bardzo nie spieszy ... A pocieszeniem dla obecnych uzytkownikow tego pontonu niech bedzie to, ze sa inne - jak np. KIA Carnival, ktore sa jeszcze wiekszym badziewiem ... Slyszalem ostatnio od uzytkownika tego 'pojazdu' , ze psuje sie nawet stojac w garazu ... POZDRAWIAM ' --- --- --- ukryj
dodano 28.11.2012 przez
Zobacz oceny Chrysler Voyager Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Chrysler Voyager

Pb
8,17 - 17,67
Na podstawie 140 raportów spalania
ON
5,63 - 13,67
Na podstawie 277 raportów spalania
LPG
7,50 - 19,00
Na podstawie 131 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Chrysler Voyager

Spalanie na umiarkowanym poziomie. Auto w koncu wazy 2000kg. Najwygodniejsze auto jakim jezdzilem. Auto wrecz plynie po polskich wspanialych drogach. ... więcejCo do reszty. Nie wiem czemu ale czesto rdzewieja maski i tylko maski. Mam sklep z lakierami samochodowymi i to nie tylko moj przypadek mial zgnita maske- poprostu brak w niej otworow ktorymi wilgoc moze sobie odparowac. Auto z wygladu jest poprostu super!! W srodku deska rozdzielcza pachnie tanimi koreanskimi autami. Fotele bardzo wygodne na dlugie trasy. Wszystko pod reka i dobrze rozmieszczone. Ponaddto auto bardzo awaryjne. Do pewnego momentu auto nie sprawialo wiekszych problemow (kupione z salonu). Pozniej czeste awarje ukladu elektrycznego- jak nie poduszki to szyby, to wycieraczki, to klima... Elektryka to slaby punkt tego auta. Z mechanika nie bylo wiekszych problemow- choc przy przebiegu 170tys. w aucie pojawily sie problemy z turbo. Czesci do auta bardzo drogie. Malo zamiennikow a serwis to krwiopijca!! np. waz gumowy do intercoolera to koszt 700zl, poduszki pod silnik od 600 do 1200 zalezy ktora, wymiana tasmy airbag 900zl, glupia zaslepka na srubke do deski rozdzielczej 120 zl. Podswietlenie deski rozdzielczej nie wymienialne-podobno mialo sie nigdy nie przepalac. Reasumujac auto bardzo wygodne, ale bardzo drogie w utrzymaniu i dosc awaryjne. Sprzedalem, kupilem Honde i zapomnialem co to serwis!! ukryj
dodano 18.01.2009 przez
Normalna jazda po polskich drogach. cztery dorosłe osoby dwójka dzieci no i pies Dla przykładu wypad wakacyjny sierpień 2012. Zgierz (łódzkie)- Toruń ... więcejtrasą Krajową 1 6.8L (komp) jazda poza miastem na ile pozwalają warunki do 110km/h miasta do ograniczeń normalnie (wiadomo foto radary itp) Toruń - Gdynia autostrada A1 dociągnął do 7,4L (komp) do 140 km/h (w końcu to wakacje) Gdynia - Łeba pozostało 7,4L (komp) w sumie : 420 km 6h średnia 70km/h Łeba i okolice jakieś 180 km pozostało 7,4L(komp) tankowanie do pełna na stacji wyszło że 8,53 (komputer kłamie średnio jakieś 0,6-0,8 L na 100km) powrót: Drogami krajowymi stosownie do ograniczeń w terenach zabudowanych, poza jeśli warunki pozwalały do około 100-110km/h Łeba - Kołobrzeg 187 km normalnie bez pośpiechu 6,8L (komp)(odwiedziny u rodzinki) Kołobrzeg - Koszalin - Bydgoszcz - Toruń - Zgierz 6,3l (Komputer) 622 km w 9,5h średnia 65km/h Tak jak napisałem wcześniej do wskazań komputera trzeba dodać około 0,7L na 100km tak wychodzi na stacji paliw. ukryj
dodano 28.08.2012 przez
jak na takie gabaryty to spalanie ok. autko BEZ AWARYJNE nie wiem dlaczego inni maja odmienne zdanie , zrobiłem autkiem ... więcej60000 km woząc sprzęt muzyczny i nie jeżdzę przepisową prędkością , pali za pierwszym razem nawet w mrozach , zime pokonuję na 6, częsci tanie najmniej awaryjne auto jakie posiadalem,jedyna wada fakt skrzynia, trzeba się nauczyc z nia pracować oraz głośna praca silnika jak traktor przy długich trasach męczy, tez nieraz centralny zamek szfankuje ,ale zero rdzy,zawieszenie na polskie drogi znakomite osiągi tutaj brawo dla turbiny, w tej cenie za 7 miejsc oraz klase i wygode jazdy polecam miałem szarana i galaxy ale nie mają szans do voyagera on jest szerszy lepszy but i ładniejszy...polecam (najlepiej kupic i samemu sprawdzic mnie przed kupnem opinię troche zmartwiły ale zaryzykowałem i dlatego postanowiłem napisac swoją.)...pozdrawiam ukryj
dodano 05.05.2010 przez
auto było na gazie ( zwykła instalacja holenderska - polecam nigdy nie było z nią problemu!!! ) parametry spalania podaje w ... więcejgazie auto paliło 18 l na zimnym silniku przy przebiegach po mieście ok 5 km z 3 krotnym gaszeniem i włączaniem - więc w ekstremalnych warunkach !!! na trasie do 120 brało ok 13 litrów najmniej odnotowałem 12.0 ale zakładam że można zejść do 9,5 znajomy miał takie osiągi na trasie koszalin hamburg ale przy prędkości 80polska-110 niemcy...więc co to za jazda... CZĘŚCI TANIE !!! koszalin koło stacji statoil przy pks ma sklep z cz. do usa cars polecam lub allegro kto mowi ze cz są drogie ten nie umie szukać !! lub nigdy nie śmigał tym cudem tylko z zazdrością gada głupoty o amerykańskich autach... ukryj
dodano 12.04.2010 przez
Najbardziej awaryjne auto jakie miałem nie przyjemność posiadać, a to za sprawą owego silnika produkcji włoskiej - 2.5TD. Podczas 4 ... więcejlat eksploatacji dokonywane były kolejno następujące operacje przy silniku: 2 miesiące po zakupie > awaria na trasie - remont silnika. Rok po zakupie > awaria na trasie - wymiana silnika > 3 lata po zakupie > pęknięta głowica - remont silnika. Od roku "jako tako" działa - po za tym że chodzi jak ursus to działa... oczywiście silnik bo właśnie auto jest na warsztacie na wymianie skrzyni biegów. Co do spalania - jak się nie przekracza magicznych 2k obrotów to spali spokojnie 9,5 w cyklu miejskim. Jeżdżąc na 2,5-3k spalanie wzrasta do 11l. Trasa jak trasa - względnie 8,5l przy stałych 130km/h ukryj
dodano 06.04.2009 przez
Zobacz raporty spalania Chrysler Voyager Dodaj raport spalania

Generacje Chrysler Voyager

Dealerzy Chrysler

AUTO IDEA SP. Z O.O.

AUTO IDEA SP. Z O.O. Chrysler Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Towarowa 11

Więcej

EDMARK AUTO SP.J.

EDMARK AUTO - EDWARD MARKOWSKI I WSPÓLNICY - SPÓłKA JAWNA Chrysler Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Grochowska 168A

Więcej

HOLDA SP. Z O.O.

Dealer CHRYSLER Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Gdańska 7

Więcej

SOBIESŁAW ZASADA AUTOMOTIVE SP. Z O.O. SP. K.

SOBIESłAW ZASADA AUTOMOTIVE SP. Z O.O. SP. K. Chrysler Bielsko-Biała

śląskie, Bielsko-Biała, Karpacka 90

Więcej

SOBIESŁAW ZASADA AUTOMOTIVE SP. Z O.O. SP. K.

SOBIESŁAW ZASADA AUTOMOTIVE SP. Z O.O. SP. K. Chrysler Kraków

małopolskie, Kraków, Armii Krajowej 21

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Chrysler Voyager

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

1 700

Przejechany dystans

247 432 zł

Zatankowanego paliwa

72 046 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

197

Wydanych pieniędzy

91 232 zł

Średnie wydatki na auto

1 601 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

335

Wydanych pieniędzy

82 328 zł

Średnie wydatki na auto

1 444 zł

ZOBACZ 57 dzienników kosztów Chrysler Voyager Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Chrysler Voyager

Liczba wpisów: 12
komentarzy(7)
komentarzy(2)
komentarzy(1)
komentarzy(2)
komentarzy(1)
komentarzy(2)
Zobacz inne typowe słabe punkty Chrysler Voyager dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Chrysler Voyager

Liczba wpisów: 50
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Chrysler Voyager Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Chrysler Voyager

Liczba wpisów: 13
Przy dłużej utrzymywanych niskich obrotach silnika ok. 1500-2500 (jazda na tempomacie) da się wyczuć jakiś przeskok, chwilową utratę pracy silnika ... więcejlub coś w tym rodzaju. Narazie diagnozujemy problem ze stacją montażu. Zobaczymy co z tego będzie. Reszta ok., spalanie identyczne jak na gazie, utrata mocy minimalna, prawie nieodczuwalna. ukryj
dodano 06.12.2008 przez
To jest polska instalacja o nazwie SOLARIS na podzespołach tomasetto. Zapłaciłem 3100 zł i naprawdę jestem zadowolony. Na trasie pali ... więcejok. 14,5 l LPG/100 w mieście (Poznań) prawie 20 l LPG/100. Lekkiej nogi nie mam. Pozdrawiam! ukryj
dodano 13.12.2008 przez
instalacja najprostsza to znaczy "śrubka" reduktor lowato! (przy tym przebiegu zamęczam trzeci reduktor a inne się nie sprawdziły) silnik super ... więcejwypłukało z nagaru po benzynie który niszczy silnik i od środka wygląda jak mowy! ukryj
dodano 25.10.2009 przez
założyłem 2 lata temu OMVL Dream XXI N w Irene w Kobylnicy ( Słupsk ) przejechałem ok 75 tys. km ... więcejnie widzę różnicy w jeździe na LPG. Ostatnio wymieniałem filtry i olej w skrzyni biegów ( -50% do serwisu) ukryj
dodano 24.05.2010 przez
Jeżeli instalacja jest dobrze zainstalowana, jeżeli właściwie dobrano elementy to praktycznie nie ma różnicy w eksploatacji samochodu - może poza ... więcejkwotą jaką wydajemy na paliwo. ukryj
dodano 01.06.2010 przez
zdecydowanie polecam ten warsztat obsługa i wykonanie perfekt
dodano 02.07.2011 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Chrysler Voyager