Szukaj

Informacje o Fiat 500 II Seria 1

Lata produkcji: 2011 – 2016
Segment: Auta najmniejsze
Wskrzeszone po ponad 30 latach od zakończenia produkcji jego kultowego poprzednika auto debiutowało na rynku w 2007 roku, zastępując model Seicento. Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja 500 (właściwie Nouva 500) bazuje na prototypie Trepiuno z 2004 roku i została zaprojektowana przez Roberto Giolito. Nawiązuje stylistycznie do dawnego modelu 500. Nowa „pięćsetka”, tak jak jej kultowy poprzednik, znakomicie przyjęła się na rynku. Jest laureatem m. in. plebiscytów magazynów „What Car?”, „Top Gear”, „Auto Express”, “CAR Magazine” oraz konkursu na Europejski Samochód Roku 2008.
czytaj więcej
Powagosław
Zgodnie z oczekiwaniami – rynkowy hit. Wskrzeszenie własnej legendy sprzed prawie pół wieku udało się Fiatowi znakomicie. Nowa „pięćsetka” wygląda naprawdę uroczo. Choć, niestety – kosztuje naprawdę za dużo. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrzę na niego i uśmiecham się razem z nim. Fiat stworzył coś niepowtarzalnego – pluszową maskotkę na czterech kołach. Jedno pytanie – czy naprawdę wierzycie, że zmieści się w niej coś więcej oprócz piórnika i kredek? I don’t think so. ~Luzacjusz

Fiat 500 II Seria 1 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Długość 3546 mm
Szerokość 1627 mm
Wysokość 1488 mm
Rozstaw osi 2300 mm
Rozstaw kół - przód 1414 mm
Rozstaw kół - tył 1408 mm
Zwis przedni 703 mm
Zwis tylny 543 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 520 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 182 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Całokształt

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

2,9
~Kasia
Fiat 500 II
Seria 1 1.2 69KM 51kW
Nie wiem co powiedzieć. To auto kupuje się oczami. Mam wersję lounge w białym kolorze, oraz jasną tapicerkę. Pierwszą wadą jest to, że jasna tapicerka brudzi się błyskawicznie. Regularnie ją piorę, ale nawet ubrania z ciemnym barwnikiem potrafią go wetrzeć w materiał. Drugą taniość wykonania. Słabe plastiki, po naprawach tu coś nie pasuje, tam zrobiła się szczelinka. Cienka podłoga - wjazd w głęboką kałużę kończy się wilgocią w aucie. Fatalne zawieszenie, mimo spokojnej jazdy wymieniane były już przednie i tylne amortyzatory. Auto żre paliwo jak smok, zwłaszcza na krótkich trasach oraz zimą. Zimą szacuję spalani po mieście na 8-10l/100km, możliwe że wersja 0.9 pali mniej. Gazu też pali dużo po mieście, to po prostu irytujące, bo pod kosztem ekonomii auta czuję się oszukana - Honda Civic 3x większa od 500ty pali mniej lpg. Instalację mam fabryczną Tartarini, auto z Polskiego salonu. Usterki i serwis. Jestem kobietą więc ciągle mnie ktoś łoi. Zepsuło się blue and me, w ASO w Gdańsku i w Toruniu nie potrafili ustalić że to ta usterka podbiera prąd a akumulator mi ciągle padał ('wymień pani na nowy bo słaby'). Wymontowanie blue and me u lokalnego ' znawcy ' -450zł, a schowany jest pod schowkiem. Kpina.
3,4
~Wojtek
Fiat 500 II
Seria 1 1.2 69KM 51kW
Przejechałem swoją 500tką 30000 km - pochodziła z Polskiego Salonu, miała założoną instalację LPG Tartarini. Autko użytkowane było głównie na dojazdy do pracy - odcinki 30 km (trasa + miasto), czasami zdarzała się również dłuższa trasa (do 200 km, część po autostradzie). Biorąc pod uwagę gabaryty auta świetnie sprawdza się na krótkich dojazdach po trasie oraz na jazdę po mieście, natomiast jazdę autostradą raczej bym sobie odpuścił - powyżej 120 km/h nie słychać nawet własnych myśli. Ocena ogólna 3/5 za: - głośno pracujące zawieszenie - słabe wybieranie poprzecznych nierówności - twarde plastiki w aucie, które kosztuje prawie 50% więcej niż Panda - kiepską sieć serwisową Fiata we Wrocławiu i najbliższej okolicy - trudność odsprzedaży (samochód z pełną dokumentacją serwisową z ASO, z fabrycznym LPG, przedłużoną gwarancją i pomimo niskiej ceny w porównaniu do innych ofert z rynku czekało na nowego właściciela 1,5 miesiąca...) - wysokie spalanie (jak na tą pojemność silnika) - wyciek z wałka sprzęgłowego przy przebiegu 18 tyś km...
4,8
~fiat500
Fiat 500 II
Seria 1 0.9 SGE S&S 85KM 63kW
Świetne małe auto, które potrafi dawać frajdę z jazdy. Przejechałem nim ponad 80tys, więc mogę co nieco o nim napisać. Wystrój wnętrza sprawia, że przez lata użytkowania auto się nie nudzi i ma ponadczasowy wygląd. Najlepiej się sprawdza w jeździe miejskiej - zwykle, gdy jest gdzieś pół miejsca parkingowego, to 500 można próbować wjechać ;)
Fiat 500 II Seria 1