Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Ford Escort VI

Szósta generacja Escorta debiutowała w 1992 roku. Krytyka poprzedniego modelu zadecydowała o odświeżeniu sylwetki auta, co pozytywnie wpłynęło na jego przyjęcie. Zmiany stylistyczne objęły m. in. tylne lampy, atrapę chłodnicy i zderzaki. W 1993 roku Ford zrezygnował z nazwy Orion i wersję sedan przemianowano na Escort. Model ten montowano również w polskich zakładach Forda w Płońsku. Produkcja Escorta VI zakończyła się w 1995 roku.

Generacje Ford Escort

Wersje nadwozia Ford Escort VI

Silniki Ford Escort VI

Lista silników:
1.3 (60KM), 1.4 (75KM), 1.4 i (73KM), 1.4 (71KM), 1.4 (73KM), 1.6 L (76KM), 1.6 i 16V (88KM), 1.6 i 16V (90KM), 1.8 i 16V (130KM), 1.8 XR3i 16V 4x4 (131KM), 1.8 i 16V (105KM), 1.8 i 16V XR3i (130KM), 1.8 XR3i 16V 4x4 (105KM), 2.0 i XR3 (120KM), 2.0 RS (150KM), 2.0 RS Cosworth 4x4 (220KM), 1.8 TD (90KM), 1.8 D (60KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Ford Escort

Escort - wygasła gwiazda
 
Nasz test

Dobre, rodzinne auto? Najlepiej coś z klasy średniej i do tego kombi - Opel Insignia, Honda Accord albo Volkswagen Passat. A coś tańszego? Są jeszcze samochody kompaktowe - Ford Focus, Skoda Octavia... Hmmm... A coś jeszcze tańszego? Cóż - używany Ford Focus i Skoda Octavia. Nie, dalej za drogo.

Opis techniczny Ford Escort IV

W roku 1986 powstała nowa wersja Escorta pod nazwa handlową Mk4, w modelu tym zmieniono kształty tak zewnętrzne jak i wewnętrzne. Auto znacznie zyskało na wyglądzie, zostało unowocześnione, zrezygnowano z dużej ilości chromu czym charakteryzowała się wersja Mk3. W kolejnych latach produkcji postawiono...

Opis techniczny Ford Escort V

Samochód Ford Eskort MK5 to samochód nieznacznie unowocześniony względem poprzednika, produkowany był w latach 1990 do 1992.

Opis techniczy Ford Escort VII

Escort był modelem produkowanym od bardzo dawna, jednak Ford zakończył produkcję w roku 2000 roku. Wersje nadwoziowe to hatchback 3d, hatchback 5d i kombi, były też wersje cabrio i sedan jednak u nas w kraju stosunkowo mało popularne i rzadko spotykane. Model Mk7 to ostatni z produkowanych modeli Escorta....

Można zaufać

Ostatnia generacja Forda Escorta występowała w wielu wersjach silnikowych i nadwoziowych. Każdy może zatem znaleźć model odpowiadający jego oczekiwaniom.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Ford Escort

Społeczność kierowców Ford EscortautoWcentrum - społeczność Ford Escort

najwyższe oktanyAuta - Ford Escort

Ford Escort kombi Gold Edition 78,46

Ford Escort Fordzik 66,06

Ford Escort 1,3 72,60

Ford Escort 68,57

Ford Escort GIA  Kombi 71,79

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Ford Escort

MARAS68 89,54

kajus_poland 77,43

djbisonus 87,93

luckyboy 94,94

luki-15 62,57

dylu89 93,41

LeszekM 56,96

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Ford Escort

wymiana zawieszenia
wymiana zawieszenia Wymienione wszystkie amortyzatory na gazowo-olejowe Bilstein, odboje i sprężyny ...
Nieco inna rola Escorta ;)
Nieco inna rola Escorta ;) Ostatnio nie miałem czasu no umieszczanie wpisów, ale teraz korzystając z wolnej...
Ślubna Esi ;) 27.09.2014 r. ;)
Ślubna Esi ;) 27.09.2014 r. ;) Tak jak pisałem w marcu, 27.09.2014 r. Escort po raz kolejny wystąpił w roli sam...
Wymiana rozrządu ;)
Wymiana rozrządu ;) Już trochę czasu minęło od mojego ostatniego wpisu, więc postanowiłem wspomnieć ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Ford Escort

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Ford Escort
 

Najpopularniejsza wersja Ford Escort

Ford Escort

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Ford Escort
 

Ford Escort najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Ford Focus III 1.0 EcoBoost 125KM Ford Focus III 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2014. Przebieg: 12 562 km. Silnik: 1.0 92KM .
Cena: 52 900 zł 52 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Skoda Octavia 1.4 TSi 122KM Family Skoda Octavia 1.4 TSi 122KM Family
Rocznik: 2012. Przebieg: 111 570 km. Silnik: 1.4 90KM .
Cena: 35 900 zł 35 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Ford Escort

Ford Escort
1.3 benzyna 44 KM
1998
1 000 PLN
Ford Escort
1.8 diesel 60 KM
1994
1 400 PLN
Ford Escort
1.6 benzyna 90 KM
199 000 km, 1996
1 800 PLN
Ford Escort
benzyna
0
2 200 PLN

Ocena auta Ford Escort VI

  • Średnia ocena
    na podstawie 542 opinii
  • 3,83
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Ford Escort Hatchback 1.8 TD (90 KM)

Kupilem pol roku temu Escorta 93´ diesel. I wiem ze to byl blad.Juz wiele osob mnie probowalo do tego przekonac abym nie kupowal.Od sierpnia wlozylem w niego prawie 5 tys. zlotych !!! Wymienialem: sprzeglo (komplet), tarcze+klocki,pasek rozrzadu,filtry,olej, robilem blacharke+lakierowanie,konserwacja,nowe swiece BOSH i zawieszenie troche. Wogole co chwile cos wychodzi.Takie pierdoly ale zaczyna to wyprowadzac z rownowagi... To auto juz chyba wadliwe wyszlo z fabryki !! Auta powyzej 7 lat sypią sie. Blacha do kitu, zawieszenie tez tragiczne. Rozmawialem z wieloma osobami co maja lub mialy Escoty - istna STUDNIA BEZ DNA na pieniądze !!! Mowie to tym, ktorzy chca kupic to autko. Owszem moze i sa modele niezawodne ale to sie zdarza max 10 na 100 przypadkow !!! Zastanowcie sie zanim popelnicie błąd jaki ja popełniłem. Jedyny plus to spalanie - wiadomo diesel, ale co z tego jak MUŁ. Rozmawialem z wieloma mechanikami takze - potwierdzili. Escort ma kiepskie blachy i do kitu...

dodał: endriu
Ford Escort Hatchback 1.8 TD (90 KM)

Kupilem pol roku temu Escorta 93´ diesel. I wiem ze to byl blad.Juz wiele osob mnie probowalo do tego przekonac abym nie kupowal.Od sierpnia wlozylem w niego prawie 5 tys. zlotych !!! Wymienialem: sprzeglo (komplet), tarcze+klocki,pasek rozrzadu,filtry,olej, robilem blacharke+lakierowanie,konserwacja,nowe swiece BOSH i zawieszenie troche. Wogole co chwile cos wychodzi.Takie pierdoly ale zaczyna to wyprowadzac z rownowagi... To auto juz chyba wadliwe wyszlo z fabryki !! Auta powyzej 7 lat sypią sie. Blacha do kitu, zawieszenie tez tragiczne. Rozmawialem z wieloma osobami co maja lub mialy Escoty - istna STUDNIA BEZ DNA na pieniądze !!! Mowie to tym, ktorzy chca kupic to autko. Owszem moze i sa modele niezawodne ale to sie zdarza max 10 na 100 przypadkow !!! Zastanowcie sie zanim popelnicie błąd jaki ja popełniłem. Jedyny plus to spalanie - wiadomo diesel, ale co z tego jak MUŁ.

dodał: endriu
Ford Escort Hatchback 1.6 i 16V (90 KM)

Jest to moje pierwsze auto więc trudno mi obiektywnie ocenić ten samochód. Szczególnie jeśli miałbym go porównywać do innych marek. Jednak jestem z niego bardzo zadowolony. Nic się w nim nie sypie - niegdy nie miałem przypadku, żeby stanął na środku drogi i odmówił posłuszeństwa. A rozmawiam z ludźmi i słyszałem już takie historie, z "niby" znacznie lepszymi samochodami. Mało pali - oczywiście jak na taki silnik (1.6). W zimie troszkę więcej, średnio ok. 1.5-2.0 litrów więcej niż latem. Ale i tak nigdy nie udało mi się spalić więcej niż 10.0 L na setkę. Jeżdżę głównie w cyklu mieszanym w dużym mieście (Katowice), nie jeżdzę szybko max. 120 km/h (staram się ekonomicznie ok. 90-100 km/h). Na razie mam go już ponad rok i uważam, że jak na taką cenę samochód jest bardzo dobry !

dodał: Rastan
Ford Escort Hatchback 1.8 TD (90 KM)

Bardzo ladnie sie prezentuje, wersja sedan(dawny orion, duzy bagaznik - porownywalnie jak w lagunie), zderzaki, progi i spojlery od wersji RS - wszystko w kolorze czarnym.... Zwraca na siebie uwage... ladne okragle halogeny soczewkowe, Troche zaniedbany (na karoserii odpryski lakieru, siedzena przypalane w kilku miejscach papierosami)... brakuje mu alufelg ale to z czasem... Dorbrze wyposarzone (2poduszki powietrzne, elektryczne szyby i lusterka - brakuje ABS i klimy, ale to tylko escort) Auto praktycznie dla wszystkich: sportowy wyglad, dynamiczny -> dla mlodych, niezly komfort jak na ta klase -> dla rodziny, oszczedny -> dla wszystkich ;)

dodał: cypisus
Ford Escort Kombi 1.8 D (60 KM)

Jezeli chodzi o Forda Escorta 1.8 D (combi) - to jestem z niego zadowolony. Wiadomo ze w kazdym starszym aucie (w tym przypadku 1994r) trzeba sie liczyc z usterkami i kosztami napraw. Bagaznik ma pojemny, wiec moim zdaniem jest dobrym rodzinnym autem. Trzeba tylko pamietac o okresowych przegladach (jak np. wymiana oleju) a bedzie dobrze sluzyl. W zaleznosci od wyposazenia ( moj posiada: 2 poduszki powietrzne, wspomaganie, centralny zamek, ABS, szyberdach oraz elektryczna regulacje przednich swiatel) jeest w miare tanim i dobrym autem.

dodał: Egon
  • Zalety
  • + widoczność
  • + jakość/cena
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Ford Escort

Ford Escort VII Hatchback - galeria społeczności Ford Escort VII Kombi - galeria społeczności Ford Escort V Hatchback - galeria społeczności Ford Escort Concept (2013)
Zobacz inne galerie Ford

Opinie o instalacji LPG

Ford Escort

  • 1.
  • 5,00 Ford Escort VII 1.6 i 16V 4X4 (90KM) 1999r.
    dodał: Ro, 20.10.2011

    Moim pierwszym autem na gaz był duży fiat w latach 90.Była to taxówka która na gazie zrobiła prawie 500000tyś km 5 razy robiłem silnik ale ogólnie jak na fiata było ok gaz kosztował nie całą złotówkę.Wszyscy wtedy straszyli że wprowadzą jakąś dużą opłatę i wstawianie gazu jest bez sensu.Myślę że takie informacje wprowadzają koncerny paliwowe.Ale wracając do rzeczy każdy samochód jaki nabyłem przerabiałem na gaz z różnym skutkiem.W jednych udawało się przejechać 100000tysięcy bez remontu silnika w innych trochę więcej ale zasada jest taka zawsze przerabiaj gaz sam w renomowanej stacji z certyfikatem.Nie kupuj auta już z gazem bo są to auta na ogół zjeżdżone nikt nie wstawia gazu do auta gdzie robi 15km dziennie.W instalacjach najważniejsze jest przy jakiej temperaturze gaz wprowadzany jest do silnika i uwierzcie mi żeby silnik osiągnął odpowiednią temperaturę to trzeba zrobić około 5km w mieście przy małych przebiegach to nie zdąży się przełączyć.Sprawa najważniejsza regularna wymiana filtrów i to nie tylko do gazu ale i powietrza.Częściej wymienia się świece i olej.Przeglądy są 2 razy droższe.Ale nie należy się zrażać i tak przy tych cenach paliwa to się opłaca.Wracając do sprawy mój ford escort z silnikiem 90KM z klimą jeżdzi na gazie bardzo dobrze.W to lato na autostradzie jechałem 160km/h (odczyt z gps)Za instalację w 2005 zapłaciłem 3000zł.I tu jeżeli decydujecie się na gaz to tylko pełna sekwencja w renomowanej stacji ja wstawiałem w Węgrowie.Jak wstawiać badziew to lepiej dać sobie spokój (testowałem takie w innych autach same problemy). Temperatura wprowadzanej mieszanki gazowej nie mniejsza niż 35C.Świece tylko platynowe nie jakieś do gazu i śmiga że szok.Przewody NGK.A sprawa bardzo ważna przed założeniem gazu sprawdżcie kompresję na cylindrach jak nie równa nie zakładać gazu.Sam jestem ciekaw ile wytrzyma silnik zetecka na gazie.Ale nie wiem czy zdaże bo ruda mimo zabezpieczania wdała się głęboko.A silnik chodzi jak żyleta na dotyk.

  • 2.
  • 3,00 Ford Escort VII 1.6 i 16V 4X4 (90KM) 2000r.
    dodał: witek, 30.11.2013

    Od poczatku z tym zakladem byl problem. Jedyny plus to to ze tanio, ale w efekcie i tak wyszlo dwa razy drozej. Gdy odebralem auto po zainstalowaniu LPG wydawalo sie wszystko dobrze. Na przegladzie pan poprosil mnie o homologacje, okazalo sie ze nie mam. W ogole mi jej nie dali, znowu musialem do nich dwa razy jechac i po tygodniu w koncu dostalem ta homologacje. Po jakims czasie zorientowalem sie, ze gaz za pozno sie zalaczal. W lato musialem przejechac 5 km zeby sie przelaczyl w zime 10. Co calkowice powodowalo ze instalacja jest zbednym balastem szczegolnie w zime bo do pracy mam 10 km, wiec nawet nie zdazyl sie przelaczyc. Jezdzilem z tym kilkanascie razy do nich i mimo tego ze sie umowilem to nie mieli czasu, czekalem az ktos przyjdzie godzine, cos poogladali nic nie zrobili. W koncu oddalem auto na tydzien, po tygodniu oddali mi auto w takim samym stanie i powiedzieli ze nie sa w stanie tego naprawic bo nie maja programu. Mijaly kolejne miesiace co jakis czas do nich dzwonilem w tej sprawie ale do tej pory nic sie nie udalo poprawic. Juz nie mam sily minelo ponad rok musze go naprawic za swoje pieniadze w innym zakladzie, bo kazdy kilometr przejechany na benzynie zamiast na gazie to strata. Powinienem duzo wczesniej zdecydowac sie na naprawe gdzie indziej, dawno by mi sie to zwrocilo.

  • 3.
  • 3,00 Ford Escort VI 1.4 (71KM) 1992r.
    dodał: fido23, 14.10.2009

    Escort przynajmniej mój fatalnie spisywał się na gazie. Przy mocy 71KM spadek mocy ok. 15-20% powoduje, że autko jest strasznie toporne, powolne. silnik z jednopunktowym wtryskiem wg mojej orientacji dużo lepiej spisują się w Oplach czy Audi. Być może gdyby silnik miał ok 2.0 pojemności auto zupełnie inaczej by się zachowywało. 1.4 przy masie Escorta na gazie to zupełna porażka. W tej chwili przejechałem ok. 70 tys. km Audi 80 silnik 2.0. Kultura pracy na gazie między tymi dwoma autami to jak 1 do 10. Jeżeli macie zamiar założyć gaz musicie liczyć się ze spadkiem mocy. Wg mnie najlepiej założyć gaz do autka o odpowiednio dużym silniku. Z mojego doświadczenia wynika, że by ocenić wstępnie ocenić możliwości auta należy wziąć pod uwagę współczynnik, który bardzo prosto obliczyć a mianowicie x=moc silnika/waga pojazdu. Im większy współczynnik Wam wyjdzie, tym możecie być pewniejsi, że spadek mocy będzie mniej odczuwalny a kultura pracy większa. Wiele zależy też od generacji instalacji jaką sobie zafundujecie.

  • 4.
  • 5,00 Ford Escort VII 1.3 i (60KM) 1996r.
    dodał: nieinteresujsie, 01.10.2011

    Moje poprzednie auto bylo na gazniku i tam z przelaczeniem sie na gaz jest problem (potem sie łapie praktyke), ale od kiedy przesiadlem sie do auta z silnikiem na wtrysku to jazda przestala sprawiac mi jakiegokolwiek problemu. Taka rada dla kupujacych uzywany samochód zasilany gazem by kupowali auto na wtrysku z instalacja przynajmniej drugiej generacji dla monowtrysku i sekwencje dla pelnego wtrysku, i wtedy nie odczuja ami spadku mocy ani zwiekszonego spalania. A tak wogule to za 60zł to na lpg ja przejerzdzam 250 kilometrów w trybie mieszanym.

  • 5.
  • 5,00 Ford Escort VII 1.6 i 16V 4X4 (90KM) 1999r.
    dodał: Strfckr5, 04.06.2009

    Poza częstszą wymianą przewodów zapłonowych i świec, oraz koniecznością wymiany emulatora (po ok 200 000) nie ma żadnych minusów. Warunek: gaz dobrej jakości. Plusy? Obliczyłem, że moje oszczędności od zainstalowania gazu vs koszt benzyny wyniosły od 2003 V 2009 ok. 30 tysięcy PLN. I wciąż rosną !

  • 6.
  • 5,00 Ford Escort VII 1.6 i 16V 4X4 (90KM) 2000r.
    dodał: kgr, 29.12.2009

    Regularne wymiany filtrów. Naprawy: wymiana czujnika ciśnienia (po ok. 50 tys km). Jak na okres eksploatacji (130 tys km i przebiegu 300 tys km) instalację uważam za bezawaryjną. Nota bene, silnik to chyba jedyny podzespół nie wymagający napraw w tym samochodzie.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Escort

Ford Escort

573 komentarze

407 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~kazinski~kazinski

mam escorta 1,6 benzyna z 97r. Problem polega na tym ze jak wyciagne kluczyk ze stacyjki to mi swieci podswietlenie od guzikow opuszczania i podnoszenia szyb. Mam elektrycznie regulowane otwieranie szyb. I tez przy wyciagnietym kluczku ze stacyjki gdy załącze dmuchawe to dziala. A tak nie powinno byc. Dzis przez noc rozladowalo mi akumulator. prosze moze ktos podpowie jaka moze byc tego przyczyna?

~jufi1990~jufi1990

Ja mam escorta 1,6 benzyna gaz z 95r. I mam problem mianowicie przy jezdzie na gazie jak silnik jest cieply to samochod sie dusi skacze itp w tym momencie przelaczam go na benzyne i ma normalnego kopa, po przelaczeniu spowrotem na gaz przejedzie pare km i znowu sie dusi oraz szczela z wydechu. Tak w kółko.

~mati~mati

kocham escorta
lanosa tez
xmati5@o2.pl

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Ford

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
61 848
Przejechany dystans
40 255 915 km
Zatankowanego paliwa
2 107 959 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 673
Wydanych pieniędzy
3 303 909 zł
Średnie wydatki na auto
1 383 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
14 234
Wydanych pieniędzy
4 408 749 zł
Średnie wydatki na auto
1 845 zł
Zobacz dzienniki kosztów Ford (2 389)

Zużycie paliwa Ford Escort VI

Na podstawie 513 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: dawid5995, dodano: 31.10.2012 18:55

Mineło pół roku od zakupu. Nadal 0 awarii lecz rozrząd który nigdy nie był wymieniany czeka na fundusze bo strach takim jeździć. Spalanie miasto z otwartym dachem (cabrio) 8.5/100 przy dynamicznej jeździe co jak na benzyniaka jest wynikiem pozytywnym. Na trasie najlepsza prędkość 120 przy czym ma niecałe 3tyś obrotów. Jedno czego nie można mu zrobić to zakładać gazu. Nie raz widze 1.6 LPG to kaszana, pół mocy traci. Na benzynce spokojnie z pod świateł można ruszyć i zostawić innych w tyle (nie licząc tych co jeżdżą autami za 100tyś. Ogólnie bardzo polecam samochód. O swojego dbam i w przszyszłym roku oddam go do lakiernika na odświeżenie lakieru mimo iż mój egzemplarz nie rdzewieje za mocno jednak lepiej dmuchać na zimne jak sie chce aby długo służył. Jest to autko w którym wszystko można naprawić samemu co jest bardzo dużą zaletą. Zapraszam na forum.fordclubpolska.org Gdybym miał komuś polecić kto chce jeździć oszczędnie na pewno polece wersje 1.8D bez turbo. Ma 60km ale uwaga spalanie w mieście 6l/100km co wychodzi tak jak fiat uno czy cienki a aut ogólnie nie da sie nawet porównać. Wiem bo siostra kupiła sobie właśnie takiego ropniaka. Ja niestety wyboru w silniku nie miałem bo cabrio ogólnie jest mało a w ropce to już na jednej ręce sie wyliczy na allegro. Tanio = 1.8D Dynamicznie = 1.8TD Cabrio = 1.6/1.8 Na koniec warto dodać "nie każda morda pasuje do forda" tak samo jak i LPG Pozdrawiam

pełny raport Ford Cabrio 1.6 i 16V

autor: Nawrot, dodano: 04.05.2009 22:13

Autko potrafi być oszczędne, jezeli tylko się chce... ale lansik przy rozłożonym dachu wymaga troche dynamiczniejszej jazdy ;) opory powietrza tez pewnie robia swoje ;) mi przy standardowej codziennej jezdzie na trasie po 35km w jedna i w druga stronę na uczelnie potrafi spalić nawet 9.3l, ale trzeba deptać i to bardzo. Przy spokojnej, ale to bardzo spokojnej jezdzie, gdzie do swiateł dojezdzalem na luzie, z gorki to samo spalil 6.3 ale w ramach tego ze to juz do przesady wpisalem 6.5l. Podsumowując... nie jest super, ale też nie najgorzej - da się żyć :)

pełny raport Ford Cabrio 1.6 i 16V

autor: artur_kubisztal, dodano: 24.07.2007 20:13

zużycie paliwa (miasto/trasa/przeciętne) benzyna 7l/5,5/6 gaz 9/7,5/8 przeglądy ze względu na gaz droższe - 160 zł raz w roku. Naprawy wykonuję u znajomego więc ceny mogą nie być adekwatne, ale co do tej pory wymieniłem: rura wydechowa (całość)- , wszystkie amortyzatory, akumulator,żarówki,przewody wysokiego napięcia, tarcze hamulcowe, drążki i końcówki drązków kierowniczych, lewy wahacz, klocki hamulcowe, reflektory przód. To raczej niewiele jak na 17 lat :) Przez 15 lat autko garażowane więc nie było śladu korozji, mój tata robił nim ok 5 tyś rocznie. Od 2 lat stoi pod chmurką i dużo jeździ, rdza zaczęła szybko go zrzerać. Najgorsze są nadkola, klapa bagażnika. Uwaga na podwozie, lubią wylatywać korki z podłużnicy i zbiera się tam woda. Nie działa mi teraz podświetlenie deski rozdzielczej, mechanik mówił, że ten typ tak ma (podłużnica też).

pełny raport Ford Hatchback 1.3

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Ford Escort VI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Ford Escort VI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Ford Escort VI

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Escort, oglądali także