Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Ford Escort VI

Szósta generacja Escorta debiutowała w 1992 roku. Krytyka poprzedniego modelu zadecydowała o odświeżeniu sylwetki auta, co pozytywnie wpłynęło na jego przyjęcie. Zmiany stylistyczne objęły m. in. tylne lampy, atrapę chłodnicy i zderzaki. W 1993 roku Ford zrezygnował z nazwy Orion i wersję sedan przemianowano na Escort. Model ten montowano również w polskich zakładach Forda w Płońsku. Produkcja Escorta VI zakończyła się w 1995 roku.

Generacje Ford Escort

Wersje nadwozia Ford Escort VI

Silniki Ford Escort VI

Lista silników:
1.3 (60KM), 1.3 (60KM), 1.3 (60KM), 1.4 (75KM), 1.4 (73KM), 1.4 i (73KM), 1.4 (71KM), 1.4 (73KM), 1.6 L (76KM), 1.6 i 16V (88KM), 1.6 i 16V (90KM), 1.8 i 16V (130KM), 1.8 XR3i 16V 4x4 (131KM), 1.8 i 16V (105KM), 1.8 i 16V XR3i (130KM), 1.8 XR3i 16V 4x4 (105KM), 2.0 i XR3 (120KM), 2.0 RS (150KM), 2.0 RS Cosworth 4x4 (220KM), 1.8 TD (90KM), 1.8 D (60KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Ford Escort

Escort - wygasła gwiazda
 
Nasz test

Dobre, rodzinne auto? Najlepiej coś z klasy średniej i do tego kombi - Opel Insignia, Honda Accord albo Volkswagen Passat. A coś tańszego? Są jeszcze samochody kompaktowe - Ford Focus, Skoda Octavia... Hmmm... A coś jeszcze tańszego? Cóż - używany Ford Focus i Skoda Octavia. Nie, dalej za drogo.

Opis techniczny Ford Escort IV

W roku 1986 powstała nowa wersja Escorta pod nazwa handlową Mk4, w modelu tym zmieniono kształty tak zewnętrzne jak i wewnętrzne. Auto znacznie zyskało na wyglądzie, zostało unowocześnione, zrezygnowano z dużej ilości chromu czym charakteryzowała się wersja Mk3. W kolejnych latach produkcji postawiono...

Opis techniczny Ford Escort V

Samochód Ford Eskort MK5 to samochód nieznacznie unowocześniony względem poprzednika, produkowany był w latach 1990 do 1992.

Opis techniczy Ford Escort VII

Escort był modelem produkowanym od bardzo dawna, jednak Ford zakończył produkcję w roku 2000 roku. Wersje nadwoziowe to hatchback 3d, hatchback 5d i kombi, były też wersje cabrio i sedan jednak u nas w kraju stosunkowo mało popularne i rzadko spotykane. Model Mk7 to ostatni z produkowanych modeli Escorta....

Można zaufać

Ostatnia generacja Forda Escorta występowała w wielu wersjach silnikowych i nadwoziowych. Każdy może zatem znaleźć model odpowiadający jego oczekiwaniom.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Ford Escort

Społeczność kierowców Ford EscortautoWcentrum - społeczność Ford Escort

najwyższe oktanyAuta - Ford Escort

Ford Escort ESSIE 69,55

Ford Escort 65,33

Ford Escort 68,57

Ford Escort z końca XX wieku 78,58

Ford Escort GIA  Kombi 71,79

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Ford Escort

mario1942 69,29

mirko78 82,63

MARAS68 91,86

mrkomar 75,29

Mateusz_P11_144 59,15

matti5d 98,23

andryj 72,47

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Ford Escort

budziki mają obrotomierz
budziki mają obrotomierz kupiłem budziki z obrotomierzem i przełożyłem do siebie. Musiałem niestety troch...
pęknięty pasek klinowy
pęknięty pasek klinowy Pojechałem po żonę odebrać ją z pracy. Jak już wracaliśmy coś zaczęło stukać pod...
alumy
alumy Znalazłem na 'ale drogo' felgi aluminiowe. Kolega, który mieszkał niedaleko ode ...
Wymiana rozrządu ;)
Wymiana rozrządu ;) Już trochę czasu minęło od mojego ostatniego wpisu, więc postanowiłem wspomnieć ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Ford Escort

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Ford Escort
 

Najpopularniejsza wersja Ford Escort

Ford Escort

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Ford Escort
 

Ford Escort najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 73 600 zł
Zyskujesz: 13 003 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Ford Escort

Ford Escort
1.3 benzyna 44 KM
1998
1 000 PLN
Ford Escort
1.8 diesel 60 KM
1994
1 400 PLN
Ford Escort
1.6 benzyna 90 KM
199 000 km, 1996
1 800 PLN
Ford Escort
benzyna
0
2 200 PLN

Ocena auta Ford Escort VI

  • Średnia ocena
    na podstawie 542 opinii
  • 3,83
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Ford Escort Hatchback 1.8 TD (90 KM)

Kupilem pol roku temu Escorta 93´ diesel. I wiem ze to byl blad.Juz wiele osob mnie probowalo do tego przekonac abym nie kupowal.Od sierpnia wlozylem w niego prawie 5 tys. zlotych !!! Wymienialem: sprzeglo (komplet), tarcze+klocki,pasek rozrzadu,filtry,olej, robilem blacharke+lakierowanie,konserwacja,nowe swiece BOSH i zawieszenie troche. Wogole co chwile cos wychodzi.Takie pierdoly ale zaczyna to wyprowadzac z rownowagi... To auto juz chyba wadliwe wyszlo z fabryki !! Auta powyzej 7 lat sypią sie. Blacha do kitu, zawieszenie tez tragiczne. Rozmawialem z wieloma osobami co maja lub mialy Escoty - istna STUDNIA BEZ DNA na pieniądze !!! Mowie to tym, ktorzy chca kupic to autko. Owszem moze i sa modele niezawodne ale to sie zdarza max 10 na 100 przypadkow !!! Zastanowcie sie zanim popelnicie błąd jaki ja popełniłem. Jedyny plus to spalanie - wiadomo diesel, ale co z tego jak MUŁ. Rozmawialem z wieloma mechanikami takze - potwierdzili. Escort ma kiepskie blachy i do kitu...

dodał: endriu
Ford Escort Hatchback 1.8 TD (90 KM)

Kupilem pol roku temu Escorta 93´ diesel. I wiem ze to byl blad.Juz wiele osob mnie probowalo do tego przekonac abym nie kupowal.Od sierpnia wlozylem w niego prawie 5 tys. zlotych !!! Wymienialem: sprzeglo (komplet), tarcze+klocki,pasek rozrzadu,filtry,olej, robilem blacharke+lakierowanie,konserwacja,nowe swiece BOSH i zawieszenie troche. Wogole co chwile cos wychodzi.Takie pierdoly ale zaczyna to wyprowadzac z rownowagi... To auto juz chyba wadliwe wyszlo z fabryki !! Auta powyzej 7 lat sypią sie. Blacha do kitu, zawieszenie tez tragiczne. Rozmawialem z wieloma osobami co maja lub mialy Escoty - istna STUDNIA BEZ DNA na pieniądze !!! Mowie to tym, ktorzy chca kupic to autko. Owszem moze i sa modele niezawodne ale to sie zdarza max 10 na 100 przypadkow !!! Zastanowcie sie zanim popelnicie błąd jaki ja popełniłem. Jedyny plus to spalanie - wiadomo diesel, ale co z tego jak MUŁ.

dodał: endriu
Ford Escort Hatchback 1.6 i 16V (90 KM)

Jest to moje pierwsze auto więc trudno mi obiektywnie ocenić ten samochód. Szczególnie jeśli miałbym go porównywać do innych marek. Jednak jestem z niego bardzo zadowolony. Nic się w nim nie sypie - niegdy nie miałem przypadku, żeby stanął na środku drogi i odmówił posłuszeństwa. A rozmawiam z ludźmi i słyszałem już takie historie, z "niby" znacznie lepszymi samochodami. Mało pali - oczywiście jak na taki silnik (1.6). W zimie troszkę więcej, średnio ok. 1.5-2.0 litrów więcej niż latem. Ale i tak nigdy nie udało mi się spalić więcej niż 10.0 L na setkę. Jeżdżę głównie w cyklu mieszanym w dużym mieście (Katowice), nie jeżdzę szybko max. 120 km/h (staram się ekonomicznie ok. 90-100 km/h). Na razie mam go już ponad rok i uważam, że jak na taką cenę samochód jest bardzo dobry !

dodał: Rastan
Ford Escort Hatchback 1.8 TD (90 KM)

Bardzo ladnie sie prezentuje, wersja sedan(dawny orion, duzy bagaznik - porownywalnie jak w lagunie), zderzaki, progi i spojlery od wersji RS - wszystko w kolorze czarnym.... Zwraca na siebie uwage... ladne okragle halogeny soczewkowe, Troche zaniedbany (na karoserii odpryski lakieru, siedzena przypalane w kilku miejscach papierosami)... brakuje mu alufelg ale to z czasem... Dorbrze wyposarzone (2poduszki powietrzne, elektryczne szyby i lusterka - brakuje ABS i klimy, ale to tylko escort) Auto praktycznie dla wszystkich: sportowy wyglad, dynamiczny -> dla mlodych, niezly komfort jak na ta klase -> dla rodziny, oszczedny -> dla wszystkich ;)

dodał: cypisus
Ford Escort Kombi 1.8 D (60 KM)

Jezeli chodzi o Forda Escorta 1.8 D (combi) - to jestem z niego zadowolony. Wiadomo ze w kazdym starszym aucie (w tym przypadku 1994r) trzeba sie liczyc z usterkami i kosztami napraw. Bagaznik ma pojemny, wiec moim zdaniem jest dobrym rodzinnym autem. Trzeba tylko pamietac o okresowych przegladach (jak np. wymiana oleju) a bedzie dobrze sluzyl. W zaleznosci od wyposazenia ( moj posiada: 2 poduszki powietrzne, wspomaganie, centralny zamek, ABS, szyberdach oraz elektryczna regulacje przednich swiatel) jeest w miare tanim i dobrym autem.

dodał: Egon
  • Zalety
  • + widoczność
  • + jakość/cena
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Ford Escort

Ford Escort Concept (2013) Ford Escort VII Kombi - galeria społeczności Ford Escort V Hatchback - galeria społeczności Ford Escort VII Hatchback - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Ford

Opinie o instalacji LPG

Ford Escort

  • 1.
  • 5,00 Ford Escort VII 1.6 i 16V 4X4 (90KM) 1999r.
    dodał: Ro, 20.10.2011

    Moim pierwszym autem na gaz był duży fiat w latach 90.Była to taxówka która na gazie zrobiła prawie 500000tyś km 5 razy robiłem silnik ale ogólnie jak na fiata było ok gaz kosztował nie całą złotówkę.Wszyscy wtedy straszyli że wprowadzą jakąś dużą opłatę i wstawianie gazu jest bez sensu.Myślę że takie informacje wprowadzają koncerny paliwowe.Ale wracając do rzeczy każdy samochód jaki nabyłem przerabiałem na gaz z różnym skutkiem.W jednych udawało się przejechać 100000tysięcy bez remontu silnika w innych trochę więcej ale zasada jest taka zawsze przerabiaj gaz sam w renomowanej stacji z certyfikatem.Nie kupuj auta już z gazem bo są to auta na ogół zjeżdżone nikt nie wstawia gazu do auta gdzie robi 15km dziennie.W instalacjach najważniejsze jest przy jakiej temperaturze gaz wprowadzany jest do silnika i uwierzcie mi żeby silnik osiągnął odpowiednią temperaturę to trzeba zrobić około 5km w mieście przy małych przebiegach to nie zdąży się przełączyć.Sprawa najważniejsza regularna wymiana filtrów i to nie tylko do gazu ale i powietrza.Częściej wymienia się świece i olej.Przeglądy są 2 razy droższe.Ale nie należy się zrażać i tak przy tych cenach paliwa to się opłaca.Wracając do sprawy mój ford escort z silnikiem 90KM z klimą jeżdzi na gazie bardzo dobrze.W to lato na autostradzie jechałem 160km/h (odczyt z gps)Za instalację w 2005 zapłaciłem 3000zł.I tu jeżeli decydujecie się na gaz to tylko pełna sekwencja w renomowanej stacji ja wstawiałem w Węgrowie.Jak wstawiać badziew to lepiej dać sobie spokój (testowałem takie w innych autach same problemy). Temperatura wprowadzanej mieszanki gazowej nie mniejsza niż 35C.Świece tylko platynowe nie jakieś do gazu i śmiga że szok.Przewody NGK.A sprawa bardzo ważna przed założeniem gazu sprawdżcie kompresję na cylindrach jak nie równa nie zakładać gazu.Sam jestem ciekaw ile wytrzyma silnik zetecka na gazie.Ale nie wiem czy zdaże bo ruda mimo zabezpieczania wdała się głęboko.A silnik chodzi jak żyleta na dotyk.

  • 2.
  • 3,00 Ford Escort VII 1.6 i 16V 4X4 (90KM) 2000r.
    dodał: witek, 30.11.2013

    Od poczatku z tym zakladem byl problem. Jedyny plus to to ze tanio, ale w efekcie i tak wyszlo dwa razy drozej. Gdy odebralem auto po zainstalowaniu LPG wydawalo sie wszystko dobrze. Na przegladzie pan poprosil mnie o homologacje, okazalo sie ze nie mam. W ogole mi jej nie dali, znowu musialem do nich dwa razy jechac i po tygodniu w koncu dostalem ta homologacje. Po jakims czasie zorientowalem sie, ze gaz za pozno sie zalaczal. W lato musialem przejechac 5 km zeby sie przelaczyl w zime 10. Co calkowice powodowalo ze instalacja jest zbednym balastem szczegolnie w zime bo do pracy mam 10 km, wiec nawet nie zdazyl sie przelaczyc. Jezdzilem z tym kilkanascie razy do nich i mimo tego ze sie umowilem to nie mieli czasu, czekalem az ktos przyjdzie godzine, cos poogladali nic nie zrobili. W koncu oddalem auto na tydzien, po tygodniu oddali mi auto w takim samym stanie i powiedzieli ze nie sa w stanie tego naprawic bo nie maja programu. Mijaly kolejne miesiace co jakis czas do nich dzwonilem w tej sprawie ale do tej pory nic sie nie udalo poprawic. Juz nie mam sily minelo ponad rok musze go naprawic za swoje pieniadze w innym zakladzie, bo kazdy kilometr przejechany na benzynie zamiast na gazie to strata. Powinienem duzo wczesniej zdecydowac sie na naprawe gdzie indziej, dawno by mi sie to zwrocilo.

  • 3.
  • 3,00 Ford Escort VI 1.4 (71KM) 1992r.
    dodał: fido23, 14.10.2009

    Escort przynajmniej mój fatalnie spisywał się na gazie. Przy mocy 71KM spadek mocy ok. 15-20% powoduje, że autko jest strasznie toporne, powolne. silnik z jednopunktowym wtryskiem wg mojej orientacji dużo lepiej spisują się w Oplach czy Audi. Być może gdyby silnik miał ok 2.0 pojemności auto zupełnie inaczej by się zachowywało. 1.4 przy masie Escorta na gazie to zupełna porażka. W tej chwili przejechałem ok. 70 tys. km Audi 80 silnik 2.0. Kultura pracy na gazie między tymi dwoma autami to jak 1 do 10. Jeżeli macie zamiar założyć gaz musicie liczyć się ze spadkiem mocy. Wg mnie najlepiej założyć gaz do autka o odpowiednio dużym silniku. Z mojego doświadczenia wynika, że by ocenić wstępnie ocenić możliwości auta należy wziąć pod uwagę współczynnik, który bardzo prosto obliczyć a mianowicie x=moc silnika/waga pojazdu. Im większy współczynnik Wam wyjdzie, tym możecie być pewniejsi, że spadek mocy będzie mniej odczuwalny a kultura pracy większa. Wiele zależy też od generacji instalacji jaką sobie zafundujecie.

  • 4.
  • 5,00 Ford Escort VII 1.3 i (60KM) 1996r.
    dodał: nieinteresujsie, 01.10.2011

    Moje poprzednie auto bylo na gazniku i tam z przelaczeniem sie na gaz jest problem (potem sie łapie praktyke), ale od kiedy przesiadlem sie do auta z silnikiem na wtrysku to jazda przestala sprawiac mi jakiegokolwiek problemu. Taka rada dla kupujacych uzywany samochód zasilany gazem by kupowali auto na wtrysku z instalacja przynajmniej drugiej generacji dla monowtrysku i sekwencje dla pelnego wtrysku, i wtedy nie odczuja ami spadku mocy ani zwiekszonego spalania. A tak wogule to za 60zł to na lpg ja przejerzdzam 250 kilometrów w trybie mieszanym.

  • 5.
  • 5,00 Ford Escort VII 1.6 i 16V 4X4 (90KM) 1999r.
    dodał: Strfckr5, 04.06.2009

    Poza częstszą wymianą przewodów zapłonowych i świec, oraz koniecznością wymiany emulatora (po ok 200 000) nie ma żadnych minusów. Warunek: gaz dobrej jakości. Plusy? Obliczyłem, że moje oszczędności od zainstalowania gazu vs koszt benzyny wyniosły od 2003 V 2009 ok. 30 tysięcy PLN. I wciąż rosną !

  • 6.
  • 5,00 Ford Escort VII 1.6 i 16V 4X4 (90KM) 2000r.
    dodał: kgr, 29.12.2009

    Regularne wymiany filtrów. Naprawy: wymiana czujnika ciśnienia (po ok. 50 tys km). Jak na okres eksploatacji (130 tys km i przebiegu 300 tys km) instalację uważam za bezawaryjną. Nota bene, silnik to chyba jedyny podzespół nie wymagający napraw w tym samochodzie.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Escort

Ford Escort

573 komentarze

407 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~kazinski~kazinski

mam escorta 1,6 benzyna z 97r. Problem polega na tym ze jak wyciagne kluczyk ze stacyjki to mi swieci podswietlenie od guzikow opuszczania i podnoszenia szyb. Mam elektrycznie regulowane otwieranie szyb. I tez przy wyciagnietym kluczku ze stacyjki gdy załącze dmuchawe to dziala. A tak nie powinno byc. Dzis przez noc rozladowalo mi akumulator. prosze moze ktos podpowie jaka moze byc tego przyczyna?

~jufi1990~jufi1990

Ja mam escorta 1,6 benzyna gaz z 95r. I mam problem mianowicie przy jezdzie na gazie jak silnik jest cieply to samochod sie dusi skacze itp w tym momencie przelaczam go na benzyne i ma normalnego kopa, po przelaczeniu spowrotem na gaz przejedzie pare km i znowu sie dusi oraz szczela z wydechu. Tak w kółko.

~mati~mati

kocham escorta
lanosa tez
xmati5@o2.pl

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Ford

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
58 027
Przejechany dystans
37 789 350 km
Zatankowanego paliwa
1 970 333 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 249
Wydanych pieniędzy
3 115 850 zł
Średnie wydatki na auto
1 379 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 340
Wydanych pieniędzy
4 104 219 zł
Średnie wydatki na auto
1 816 zł
Zobacz dzienniki kosztów Ford (2 260)

Zużycie paliwa Ford Escort VI

Na podstawie 513 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: patrys08@o2.pl, dodano: 13.04.2013 13:45

2 razy w miesiącu tankuję do pełna także za każdym razem sprawdzam ile przepalił. Minimalne spalanie wyszło mi na trasie o dł. 640km przy bardzo ekonomicznej jeździe nie przekraczającej 100km/h i dobrych warunkach atmosferycznych. Wyszło dokładnie 4,85L/100km i prawdę mówiąc nie spodziewałem się tego wyniku. Za drugim razem na tej trasie wyszło 5,25 L/100km ale warunki były gorsze a opony szersze. Od roku kiedy wymieniłem silnik i wtryski (70zł/szt) mam takie spalanie - poprzedni silnik był już na wyrzucenie i wtedy do wszystkich statystyk trzeba by było dodać od 0,5 do nawet 1L/100km ale nawet tamten nie przekraczał 6,5L/100km. Tej zimy spalanie wahało się od 5,6 do 5,9 ale tylko w mieszanym cyklu jeździłem.

pełny raport Ford Cabrio 1.8 TD

autor: Artur, dodano: 10.03.2009 17:01

Wyniki spalania uzyskałem poprzez tankowanie paliwa pod korek i jeździe do rezerwy. Wyjeździłem w ten sposób 4 zbiorniki. Tankowałem zawsze na tej samej stacji i wszystko było bez zmian, żadnych napraw czy wymiany filtrów, okres tych pomiarów przypadł na zimę. Zmieniałem tylko styl jazdy. 5,5 litra wychodziło przy spokojnej jeździe 90km/h bez wyprzedzania, ale również przy jeździe do 110 km/h z wyprzedzaniem. Próbując osiągnąć maksymalne spalanie cisnąłem samochód niemiłośiernie, przyspieszałem do 120km/h na 4 i starałem się jechać na trasie ok 150-160km/h no i oczywiście wyprzedzałem o ile na to wszystko pozwalały warunki, wyszło 6,1 l. Mój samochód był jeżdżony przez mojego dziadka od 1994 tylko w okresie kiedy było już ciepło, a wcześniej sprowadzony został z Niemiec, ma teraz 94tys.km. i 0 rdzy:)(ja zrobiłem jakieś 10tys.km.). Dwa problem: zapalanie rano trzeba trochę dłużej zakręcić, ale ponoć tak ten model ma, oraz czujnik od hamulca który miał chwile słabości

pełny raport Ford Hatchback 1.8 D

autor: muniek, dodano: 09.02.2009 16:32

Escort z tym silnikiem nie jest specjalnie ekonomicznym samochodem. W trasie przy normalnej jeździe po polskich drogach 9-9,5 l gazu. Miasto 11 i więcej. Prowadze dokładne statystki i po przejechaniu 45 tys km średnio spalił mi 10,5 l gazu. 80 % to przejazdy 15-20 km (start z zimnym silnikiem) trochę korków ale większość to ślamazarna jazda podmiejskimi ruchliwymi drogami. 20% to jazda "w trasie". Ogólnie samochód nigdy mnie nie zawiódł choć pali za dużo, jest za słaby i za głośny. Ale w sumei niedrogi w eksploatacji.

pełny raport Ford Kombi 1.4 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Ford Escort VI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Ford Escort VI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Ford Escort VI

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Escort, oglądali także