Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Ford Escort VI

Ford Escort VI
Lata produkcji: 1992 - 1995
Segment: Niższa klasa średnia
Szósta generacja Escorta debiutowała w 1992 roku. Krytyka poprzedniego modelu zadecydowała o odświeżeniu sylwetki auta, co pozytywnie wpłynęło na jego przyjęcie. Zmiany stylistyczne objęły m. in. tylne lampy, atrapę chłodnicy i zderzaki. W 1993 roku Ford zrezygnował z nazwy Orion i wersję sedan przemianowano na Escort. Model ten montowano również w polskich zakładach Forda w Płońsku. Produkcja Escorta VI zakończyła się w 1995 roku.

Ford Escort VI – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Ford Escort VI

Liczba wpisów: 74
glosna praca silnika
dodał: radek, 5 lat temu
przechodziłem ostatnio przegląd samochodu wszystkie wyniki prawidłowe oprócz głośności silnika co morzn być przyczyna chalasu może zużył się już tłumik? ale to by chyba wyazalo na przegladzie chyba ?
Brak hamulców w jednym kole
dodał: justar25, 7 lat temu
Ratunku mam brak hamulca w prawym tylnim kole!!!!!!!!!!!!!!Nie mam ani nożnego ani ręcznego!Co może być przyczyną!
Nie pali na 1 cylinder, nie równa praca...
dodał: norbertszczecin, 6 lat temu
Ciśnienie sprężania po 13,5 na cylinder ale mimo to nie równo pracuje, przy odłaczaniu wtyczki wtrysku na 4 cylindrze nic się nie zmienia, gdy odłączam w pozostałych chodzi gorzej. Co to może być. Iskra jest świece nowe, spróbuję przełożyć wtryski miejscami może to pomoże, sprazwdzałem impulsy dochodzą do tego wtryskiwacza na 4 cylindrze co nie podaje neonówka mruga. Proszę o porady. Dziękuję. Mój numer w razie czego 790 207-101 plej
ODPALA TAK JAK KAŻDY DIESEL ALE JAK RUSZE TO SIE DUSI I GASNIE
dodał: KULAUTO, 7 lat temu
NORMALNIE JEZDZIŁEM I TRZY DNI TEMU JAK JECHAŁEM MIAŁ PIERWSZY OBJAW TAK JAK BY SIE KOŃCZYŁO PALIWO.ZGASŁ SPRUBOWAŁEM ODPALIC I ODPALIŁ ALE SIE NIEWKRECAŁ W OBROTY.A KUPIŁEM AUTO TYDZIEŃ TEMU.NIEWIEM NA CZYM JEZDZIŁ POPRZEDNI WŁASCICIEL.NIEWIEM OD CZEGO ZACZĄĆ CZY TO POMPA WTRYSKOWA SIADA CZY NAJPIERW ZACZĄĆ OD WYMIANY FILTRÓW.
brak ogrzewania przedniej szyby
dodał: kevinek, 7 lat temu
Włącznik ogrzewania działa. Natomiast ogrzewanie chodzi cały czas i nie można go wyłączyć, chyba że przez zablokowanie przycisku monetą.

Autorentgen Ford Escort VI

Liczba wpisów: 46

Problem z dyszą wolnych obrotów.

dodał: ~rolinko, 8 lat temu
to jest silniczek krokowy. możesz postarać sie go zdemontować i bardzo dokładnie przeczyścić benzyną. ja jeszcze potem potraktowałem go olejem w sprayu i tak na zmianę. pomogło na 2 lata a bardzo dużo jeździłem. a jak kupujecie nowy to w granicach 200 zł zamiennik ( tylko nie kupujcie w znanej "hurtowni" motoryzacyjnej bo tam zawsze mają nawet 2X drozej niż w normalnych sklepach.

Słabe ogrzewanie wnętrza pojazdu.

dodał: ~jano, 9 lat temu
Jeździłem passatem 86 rok, 1,6D, szyby odmarzały po 2 minutach, teraz mam MKVII i to porażka. Widzę, że ford tak ma, przynajmniej Escort VI i VII.

Rdzewiejące podłużnice.

dodał: ~raf, 8 lat temu
Bardzo szybko i dokładnie zżerane są podłużnice pod bagażnikiem - szczególnie od strony wlewu paliwa (przypuszczam, że dzięki spływającej po nim wodzie.

Przeciekający bagażnik.

dodał: ~Mattis, 8 lat temu
mam escorta 1.8 clx 93 r od roku zauwazyłem w bagazniku w okilcach koła zapasowego wilgotność myslałem ze to przez podłużnice ale po naprawie nadal jest ???

Przekładnia kierownicza.

dodał: ~doctor, 8 lat temu
Podobno to wada producenta i po ok. 8 latach wszystkie przekładnie nadają się do wymiany (stuki podczas jazdy). Mój ma 18 lat (5 lat w kraju - przebieg nie wiadomo, resetuje się po 100 000km. Sądząc po roczniku średnio 20 000 rocznie razy 18 lat = 360 000, tylko że Niemcy średnio robią 50 000 rocznie) i od roku pojawił się ten problem - (nowa przekładnia ok. 1500)- za samochód dałem 2000. Na razie tak jeżdżę chyba, że zacznie cieknąć.

Dane techniczne Ford Escort VI

Moc silników 60–220 KM
Pojemność silników 1,3–2,0 l
Prędkość maksymalna 150–225 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,1–18,6 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Ford Escort VI
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1033
Koszt ogólny 58,94 PLN
LPG23.11 PLN
ON37 PLN
PB44.88 PLN
Wydatki serwisowe 45,88 PLN Pozostałe wydatki 22,50 PLN

Publikacje o Ford Escort

Newsy o Ford Escort