Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Ford Focus/Focus C-Max II Sedan

Druga generacja modelu produkowana w latach 2004-2010. Pod względem stylistycznym Focus II nie odbiegał od swojego poprzednika, za to zwiększyły się jego rozmiary (był nawet rekordzistą segmentu C pod względem rozstawu osi i długości nadwozia) oraz możliwości techniczne. Zbudowano go na płycie podłogowej Ford C1 platform, którą dzielił m.in. z Volvo S40 i C70 oraz Mazdą 3. Focus II skutecznie kontynuował rynkowy sukces swojego poprzednika. W 2008 roku samochód został poddany modernizacji.

Ford Focus II Sedan - prawy bok
Ford Focus II Sedan - prawy bok
Ford Focus II Sedan - prawy bok
Ford Focus II Sedan - lewy bok
Ford Focus II Sedan - widok ogólny wnętrza z przodu
Ford Focus II Sedan - kokpit
Ford Focus II Sedan - kokpit

Generacje Ford Focus

  • Focus II   2003 - 2011
    Ford Focus II
    • Wybierz generację

    • Focus III (2011 - teraz)
    • Focus II (2003 - 2011)
    • Focus I (1998 - 2005)

Komentarze redakcji

Powagosław: Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane.
Luzacjusz: Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna.

Wersje nadwozia Ford Focus II

Silniki Ford Focus II Sedan

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Co pod maską? Całkiem sporo. Najpopularniejsze jednostki benzynowe to 1.6l Duratec o mocach 100 i 115KM. Jedni na nie narzekają, inni nie, ale ta mocniejsza wersja pasuje do tego auta. Przyspieszenie do 100km/h w granicach 11 sekund jest beznadziejne w limuzynie, ale obiecujące w kompakcie. Takie osiągi w cyklu mieszanym nie powinny kosztować więcej niż 7-8l/100km. O najsłabszym, 80-konnym silniku lepiej zapomnijcie, a jeśli wcześniejsze motory wydają się wam żałosne, to znajdzie się coś mocniejszego: 1.8l 125KM oraz 2.0l 145KM. Ten drugi jeździ lepiej i mniej pali, ale podczas zakupu jeansowa kieszeń zaboli. Diesle są wrażliwe na jakość paliwa, dlatego procedurę tankowania najlepiej przeprowadzajcie w sterylnych rękawiczkach. Podstawowy 1.6 TDCi o mocy 90KM jest trochę za słaby do tego auta, chyba, że jeździcie tylko po mieście. Wzmocniona do 109KM wersja to rozsądniejszy wybór. Jeden z lepszych diesli ma 1.8l i 115KM, ale jeśli nie rozbiliście wcześniej świnki-skarbonki, to zróbcie to teraz – 2.0 TDCi o mocy 136KM jest naprawdę dynamiczny, a przy tym pali niewiele więcej niż słabszy 1.8l.

Publikacje o Ford Focus

Ceny i wyposażenie: Skoda Octavia vs konkurenci

Z analiz Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego wynika, że w pierwszych trzech miesiącach 2013 roku najczęściej wybieranymi kompaktami były modele Octavia, Focus, Astra, Golf, Auris i cee'd. W marcu do salonów zawitała nowa Octavia. Czy aspekt finansowy ułatwi jej utrzymanie dominacji?

Pomarańczowy zawrót głowy - Ford Focus ST
 
Nasz test Ford Focus ST,250 KM

Jak pech, to pech. Mocne auto z napędem na przód i pierwsze opady śniegu, to niezbyt udane połączenie. Z nadzieją na polepszenie pogody zasiadłem za kierownicą Focusa ST i ruszyłem ku nowej przygodzie.

Nowy Ford Focus kombi vs używane BMW serii 3 Touring

Używane auto z wyższej półki czy mniej wyszukany, ale fabrycznie nowy kompakt? Wybór nie jest prosty. Dość powiedzieć, że za identyczne pieniądze można mieć ulubieńca flot - Forda Focusa kombi, albo używane BMW serii 3 Touring z lat 2005-2009. Rozmiary karoserii oraz pojemności bagażników obu aut różnią...

Kompaktowe hatchbacki: Ford Focus 1.0 EcoBoost vs Mitsubishi Lancer Sportback 1.6
 
Nasz test Ford Focus 1.0 EcoBoost vs Mitsubishi Lancer Sportback 1.6

Samochody segmentu C są złotym środkiem pod względem ceny zakupu, komfortu, funkcjonalności oraz przestronności wnętrza. Świetnie sprawdzają się podczas jazdy po mieście, ale nie straszna im również wakacyjna eskapada.

Rozsądna propozycja - Ford Focus kombi 1.6 EcoBoost
 
Nasz test Ford Focus kombi 1.6 EcoBoost

Kompaktowy model Forda jest ceniony za świetne właściwości jezdne. Obcowanie z Focusem staje się naprawdę przyjemne, gdy pod maskę trafi motor, który będzie w stanie dotrzymać kroku charakterystyce zawieszenia. Bardzo rozsądną propozycję stanowi 150-konna jednostka 1.6 EcoBoost.

Przeczytaj pozostałe 19 artykułów o Ford Focus

Ford Focus na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Ford FocusautoWcentrum - społeczność Ford Focus

najwyższe oktanyAuta - Ford Focus

Ford Focus Pokus 74,74

Ford Focus Focus 71,72

Ford Focus Sreberko 84,26

Ford Focus 68,16

Ford Focus 1.8 TDDI FX 73,19

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Ford Focus

autre2003 94,13

kajus_poland 69,41

Marcin1985 89,05

AnzelmX 87,28

deeptrip 97,62

JanCek 81,22

sunnyluk 65,50

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Ford Focus

Silnik niby ten sam ,co w Mondim
Silnik niby ten sam ,co w Mondim ale jakby inaczej skrzynia pracuje tzn.jakby słabszy.Aż musiałem zajrzeć pod mas...
Pumcia sprzedana.
Pumcia sprzedana. Ech,smutne to jak zawsze -rozstanie.Było nam naprawdę dobrze i zostanie trochę w...
Wymiana oświetlenia tablicy rejestracyjnej
Wymiana oświetlenia tablicy rejestracyjnej Nareszcie! Zawsze chciałem mieć podświetlanie LED tablicy z tyłu :) Niby chwilka...
Felgi felunie felusieńki ;p
Felgi felunie felusieńki ;p Niestety zaniedbane przez poprzednich właścicieli alusy, dużo pracy przede mną, ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Ford Focus

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Ford Focus
 

Najpopularniejsza wersja Ford Focus

Ford Focus

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Ford Focus
 

Ford Focus najczęściej porównywane z:

Volvo V40
2.0 D3 (150 KM)
Opel Astra
1.6 Twinport ECOTEC (115 KM)
Hyundai i30
1.6 MPI (120 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 70 100 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 16 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Używane Ford Focus

Ford Focus
1.6 benzyna 100 KM
64 617 km, 2010
35 900 PLN
Ford Focus
1.8 diesel 115 KM
130 000 km, 2010
34 900 PLN
Ford Focus
1.8 diesel 85 KM
149 985 km, 2003
9 999 PLN
Ford Focus
1.6 benzyna 100 KM
64 617 km, 2010
35 900 PLN

Ocena auta Ford Focus/Focus C-Max II Sedan

  • Średnia ocena
    na podstawie 44 opinii
  • 4,24
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Ford Focus Sedan 1.6 Duratec Ti-VCT (115 KM)

jedynym mankamentem jest brak A.N.T.E.N.Y jeżeli bierzemy auto bez radia czy firma ford aż tak bardzo oszczędza i nie stać jej na 30 złotych żeby na dachu był założony bacik antenowy. śmieszne jest to że przewody są juz tam wyciągnięte i zrobiona jest dziura. WSTYD !!!!!!!!!!!!! PRZY AUCIE ZA 65000 WIELKI WSTYD!!!!!!

dodał: jozdar1@o2.pl
Ford Focus Sedan 1.6 Duratec (100 KM)

BARDZO UDANE AUTO. PORÓWNUJĄC Z BEZPOŚREDNIĄ KONKURENCJĄ BIJE JĄ NA GŁOWE (PROMOCYJNE CENY I WYPOSAŻENIE !!!!!!!!). JEŻDZI SIĘ TYM ZNAKOMICIE A WIEM CO MÓWIĘ BO KILKA LAT JEŻDZIŁEM BMW 3 I MIMO TO MAM FRAJDĘ. JEDYNY MINUS JAK NA RAZIE TO TROCHE UCIĄŻLIWY HAŁAS SILNIKA ALE DO PRZYZWYCZAJENIA.

dodał: PIOTR KAPUŚCIŃSKI
Ford Focus Sedan 1.6 Duratec (100 KM)

To juz moj piaty Ford od 1991roku(Orion i trzy modele Mondeo) i ten Focus Ghia jest najgorszy jakościowo i najbardziej odbiega od publikowanych o nim informacji Forda,które skłonily mnie do kupienia tego własnie modelu.

dodał: basior1@yahoo.com
Ford Focus Sedan 1.6 Duratec (100 KM)

Bardzo dobry stosunek ceny do gotowego produktu - ogolnie jestem bardzo zadowolony JEDYNY POWAZNY MINUS TO SPADEK CENY PRAWIE 50% Poza tym samochud jest super

dodał: Greg330@tlen.pl
Ford Focus Sedan 1.6 Duratorq TDCi DPF (109 KM)

Polecam 1,6 TDCi wersja Gold. Bardzo fajne autko . Wczesniej jezdziłem Focusem I 1,6 benzyna ale ten jest o niebo lepszy

dodał: Mirek
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Ford Focus

Ford Focus Kombi 2.0 TDCi - galeria redakcyjna Ford Focus III Sedan Facelifting (2015) Ford Focus ST Concept Ford Focus C-MAX  1.8 Trend - galeria redakcyjna Ford Focus C-MAX 1.8 Ambiente - galeria redakcyjna Ford Focus C-Max 2004 Ford Focus 2001 Ford Focus III Kombi Facelifting (2014) Ford Focus III 1.0 EcoBoost Ford Focus III Hatchback Facelifting (2014)
Zobacz inne galerie Ford

Opinie o instalacji LPG

Ford Focus

  • 1.
  • 3,00 Ford Focus I 1.6 16V (100KM) 2001r.
    dodał: Donato, 06.08.2011

    Hmm firma krzak ;]. Firma nie powinna wstawiac wogole tego komputera, zawsze beda problemy z ustawieniem pracy silnika. partacze których zatrudnia beda ci zawsze wmawiać ze niedziała instalacja winien jest samochód a nie ich instalacja gazowa.wymienicie swiece kable wiele innych rzeczy a po roku zmienia loklizacje swojego oddziału. np w pomorskim byli w gdansku potem przenieśli sie do gdyni teraz nabieraja ludzi w rumii. nie nabierajcie sie na numer z 5 letnia gwarancja do której trzeba dopłacić 200 zł. bo po roku znowu zmienia lokalizacje. w ciagu roku byłem u nich z 40 razy i tak mozna jezdzic w nieskonczonosc. nasze prawo jest tak słabe ze bedziecie sie bardzo długo sadzic i na tym zeruja. ciekawy jestem skad ten komuter maja gdzie to robia. bardzo dobrze wiedza ze ten koputer jest wadliwy a nadal to sprzedaja. chyba nakupowali tego pełno z chin i w magaznie trzymaja i wciskaja ludzią.

  • 2.
  • 3,00 Ford Focus I 1.8 16V (115KM) 1999r.
    dodał: FordFocus, 23.11.2008

    Instalacje zainstalowalem pomimo odradzania przez warsztat :-) Przez ostatnie 110.000 km dokonalem nastepujacych napraw instalacji: - na gwarancji: wielozawor lpg, komputer instalacji - po gwarancji: reduktor po 100.000 km (ok.600pln) I przy silniku: - regulacja luzow zaworowych co ok. 35.000 km - wymiana swiec, kabli i cewki zaplonowej co ok. 60.000 km Na gazie spalanie wzroslo wiecej niz sie spodziewalem i nie dalo sie tego wyregulowac, podobno Fordy tak maja :( Spalanie w miescie (Pb/lpg) 10 / 12,5 Spalanie w trasie (Pb/lpg) 7 / 10 Uwagi: na lpg przy okolo 140 km/h wzrasta temperatura silnika. Mechanicy twierdza ze to kwestia 2-3 stopni, jednak wskazowka wskaznika dochodzi do maksimum. Co dziwne, po usuniecu termostatu objaw ustepuje. I znowu, regulacje nie pomagaja :( Podsumowujac, finansowo jestem na PLUS :-)

  • 3.
  • 3,75 Ford Focus I 1.6 16V (100KM) 1999r.
    dodał: czarekfit, 15.01.2014

    Nigdy więcej nie zagazuję samochodu. To był dynamiczny, cichy w każdym zakresie obrotów, fajny silnik. Teraz buczy, rzęzi, jest wyrażnie słabszy. Wsiadałem do niego chętnie, lubiłem pojeździć, wcisnąć gaz. Teraz jeżdżę, bo muszę. Bo pracuję w innym mieście. Instalacja sekwencyjna, Tomasetto, Compact, Hana, 2200 zł. Ford Focus mk1, 1.6 16v, 1999 r., 212000 km przebiegu, na lpg 9000 km. To mój trzeci samochód z lpg, ale pierwszy, którego zagazowałem. Nigdy więcej tego nie zrobię. Auto z lpg kupię, ale lpg nie zamontuję. Przychylam się do zdania, że silniki przeznaczone do pracy na benzynie powinny pracować na benzynie. Auta na gaz tak, ale tylko przygotowane do tego fabrycznie.

  • 4.
  • 2,00 Ford Focus I 1.8 16V (115KM) 2002r.
    dodał: Piotr, 03.05.2010

    Instalacja nigdy nie działała poprawnie: wywoływała poważne zakłócenia w pracy silnika. Po kilkunastu wizytach w warsztacie, wymianie wielu wskazanych przez warsztat "niby-niesprawnych" części silnika, sporach z montażystą i producentem instalacji poddałem się i zdemontowałem instalację. Demontaż przeprowadziłem poza warsztatem montującym instalację, ponieważ instalacja nie kwalifikowała się do demontażu (!!!!!). Warto wspomnieć, że badanie silnika wykonane w serwisie Forda nie potwierdzało wypowiedzi warsztatu. Silnik przed montażem instalacji, po jej odłączeniu oraz po jej demontażu pracuje wzorcowo (przejechałem już bez gazu 60 tys. km).

  • 5.
  • 5,00 Ford Focus II 1.6 i 16V Ti-VCT (115KM) 2010r.
    dodał: DAEWOO, 04.03.2014

    Polecam warsztat w Radwanicach, Eko Alma . Bardzo sympatyczni i profesjonalni monterzy, widać że znają się na rzeczy.W każdym razie, drugi samochód też będę robił w tym warsztacie.Mechanik doradził mi reduktor Stefanelli Geo oraz listwęMaster.I trafił w dziesiątkę.Autko zachowuje się bez zastrzeżeń.Poleciłem ten warsztat wielu znajomym (Astra II,Octavia 1,8 Turbo,Vectra B,Vitara,Nissan Note itp.) - napewno nie zrobiłbym tego , gdyby nie zaufanie do firmy. Najbardziej cenię sobie w aucie z gazem wygodę przy tankowaniu , kiedy nie trzeba wysiadać i oczywiście punkt kulminacyjny - czyli kwota , którą płacę za pełny bak !

  • 6.
  • 4,50 Ford Focus I 1.6 16V (100KM) 2000r.
    dodał: lukasz, 24.04.2011

    Oprzyrządowanie Tomasetto, LandiRenzo i centralka AC Stag 4. Montaż wykonany poprawnie. Z czasem można się przyzwyczaić do lekkiego spadku mocy. Spalanie rzędu 8,8 - 9,15 litra (z włączona klimą i światłami). Generalnie nie widzę żadnych problemów. Jedyne co, to trzeba sprawdzać luz zaworowy gdzieś co 35 tys. km. Sprawdzenie luzu to koszt raptem 150 zł. A kiedyś się naczytałem beznadziejnych opinii pseudofachowców na forach internteowych, że gaz nie nadaje się do tego silnika. Wszystko to guzik prawda.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Focus

Ford Focus

742 komentarze

518 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~EB Power~EB Power

Ekscytacje testami i tabelkami pomiarów to jedno, a rzeczywisty test w realu to zupełnie coś innego. Ze swojego doświadczenia powiem że 1.6 EB na trasie naprawdę jedzie i nie ma się do czego doczepić. Mam przejechane bez usterek 60 tys. km i nie zamieniłbym tego silnika na żadne TSI....

~EB Power~EB Power

https://

~EB~EB

Sprzeczacie się jak dzieci - ten szybszy, tamten wolniejszy, ten zawodny, tamten niezawodny, a wszystko zależy od szczęścia Ja mam EB z programem 211KM i 333 NM od początku i jeździ pięknie po prawie 100 tys. km i nic się nie sypie, kolega zaś ma TSI 140 KM z 2009r. i dramat serwisowy, ale czy to jest taką regułą to nie mam pojęcia, może są mniej i bardziej udane TSI. Z osiągami jest podobnie - jeden niby ten sam EB czy TSI będzie trochę szybszy, drugi wolniejszy - poczytajcie się na stronie vtecha jakie są rozrzuty produkcyjne - ano całkiem spore nieraz.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Ford

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
58 035
Przejechany dystans
37 794 936 km
Zatankowanego paliwa
1 970 726 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 251
Wydanych pieniędzy
3 117 036 zł
Średnie wydatki na auto
1 379 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 341
Wydanych pieniędzy
4 105 079 zł
Średnie wydatki na auto
1 816 zł
Zobacz dzienniki kosztów Ford (2 261)

Testy zderzeniowe Ford Focus

Najnowsze testy zderzeniowe Ford Focus przeprowadzone przez Euro NCAP.

Ford Focus 1.6 TDCI 'Trend', LHD
2011

Ford Focus
Ford Focus

Ford Focus
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Ford

Zużycie paliwa Ford Focus/Focus C-Max II Sedan

Na podstawie 53 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Bartek, dodano: 06.03.2012 03:48

Każde auto jeśli się o nie dba odwdzięcza się spokojnym,bezproblemowym użytkowaniem. Focus z silnikiem 1.8 TDCi bardzo dobrze obchodzi się z paliwem. Można przyjąć, że 53 - litrowy bak wystarczy, przy jeździe mieszanej (65 - 75 % trasa - polskie drogi, 25 - 35 % miasto), na przejechanie przynajmniej 850 - 900 km, przy co dawałoby średnią ok. 5,8 litra na 100 km. Przy rygorystycznym stosowaniu ecodrivingu możnaby dojechać do 1000 km na jednym baku. Wszystko zależy od warunków użytkowania i "wagi" stopy. Z dostępem do części nie ma problemów. Auto to jest znane mechanikom i nieszczególnie skomplikowane. Jest sporo sprawdzonych sklepów internetowych, gdzie ceny są niższe niż w tych "stacjonarnych". Drogie na pewną są legendarne: wymiana wtrysków, turbiny i dwumasy, ale myślę, że i tu można pokombinować. Auto to, to głównie mechanika, więc naprawy cenowo mieszczą się w "normalności".

pełny raport Ford Kombi 1.8 TDCi

autor: gajos@plusnet.p, dodano: 21.02.2012 20:44

Mam raczej ciezka noge i jezdze dynamicznie - auto okolo 5000km przebiegu. Bardzo elastyczny, czuc ze ciagnie juz od okolo 1700rpm, tak wiec przesiadka z diesla na ta benzyne zupelnie bezproblemowa. Nalezy pamietac ze mimo mocy to jednak maly silnik - w ukladzie kierowca+1 pasazer (i male dziecko) auto idzie jak trzeba. Natomiast kierowca + 2 doroslych pasazerow - niestety auto juz nie rozpedza sie tak rzesko. Co do cyferek jakie podalem: srednie minimalne i minimalne przy oszczednej jezdzie. To pierwsze to tak +/- jak pamietam pierwsze pareset km z nowym autem, wtedy faktycznie jezdzilem spokojnie. Minimalnie w trasie - nie dysponuje takimi wynikami. Zwykle w trasie okolo 130-140km/h - zeby podac wartosc pasujaca do opisu powinienem przejechac sie gdzies dalej z predkoscia 100-110km/h - nie udalo mi sie tego zrobic. Srednie maksymalne - jakies 80% cykl miejski i tak jak na poczatku napisalem - przy ciezkiej nodze.

pełny raport Ford Kombi 1.6 EcoBoost

autor: Xp, dodano: 01.10.2012 20:38

Na wstępie powiem, że znam zasady jazdy ekonomicznej (Eco Drivingu), więc podaję spalanie przy jeździe oszczędnej oraz przy jeździe dynamicznej. Focus jest autem, które mimo małej mocy, całkiem ładnie chodzi. Przy nastawianiu się na jazdę ekonomiczną, czyli przyśpieszanie tak do 2,200 obrotów oraz przy staraniu się utrzymywania stałej prędkości, bez zbędnego hamowania i przyśpieszania, spalania potrafi utrzymać się - w trybie mieszanym, na poziomie 5,5 litra. Gdy jeździ się naprawdę delikatnie, utrzymując maksymalną prędkość na poziomie 80-90 km/h, wtedy w trybie mieszanym potrafi zejść nawet do 5,0 litrów. Przy zwykłej jeździe, bez zbędnych oszczędności spalanie utrzymuje się na poziomie 6,0 - 6,5 litra. Zimą dochodzi nawet do 7 litrów. Przy szybkiej, agresywnej jeździe (tryb mieszany), można dojść do poziom 8 litrów (albo i więcej - ale to już trzeba gnieść pedał gazu porządnie). Co do jazdy na trasie - tutaj nawet przy szybszej jeździe spalanie utrzymuje się na niskim poziomie, a wszytko dzięki utrzymywaniu stałej prędkości. Przy oszczędnej jeździe można zejść poniżej 5,0 litrów (nie żartuję). Przy zwykłej, tak do 120 km/h, nie powinno przekraczać 6 litrów. Co tutaj dużo mówić - wszystko zależy od stanu technicznego pojazdu oraz umiejętności kierowcy, wiedzy na tematy oszczędnej jazdy oraz chęci... wiadomo, że nie zawsze ma się ochotę na eco-jazdę. Jeśli trafisz na zadbanego Focusa, wtedy możesz bez problemu osiągnąć te wyniki, które tutaj opisałem. Focusa polecam z ręką na sercu. Przypominam, że podane powyżej wyniki są dla wersji KOMBI (choć kombi od hatchbacka niewiele się różni).

pełny raport Ford Kombi 1.8 TDDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Ford Focus/Focus C-Max II Sedan

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Ford Focus/Focus C-Max II Sedan

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Ford Focus II Sedan
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Focus, oglądali także