Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Ford Focus II

Lata produkcji: 2003 - 2011
Segment: Niższa klasa średnia
Druga generacja modelu produkowana w latach 2004-2010. Pod względem stylistycznym Focus II nie odbiegał od swojego poprzednika, za to zwiększyły się jego rozmiary (był nawet rekordzistą segmentu C pod względem rozstawu osi i długości nadwozia) oraz możliwości techniczne. Zbudowano go na płycie podłogowej Ford C1 platform, którą dzielił m.in. z Volvo S40 i C70 oraz Mazdą 3. Focus II skutecznie kontynuował rynkowy sukces swojego poprzednika. W 2008 roku samochód został poddany modernizacji.

Komentarze redakcji

Powagosław: Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane.
Luzacjusz: Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna.

Jaki slinik wybrać?

Co pod maską? Całkiem sporo. Najpopularniejsze jednostki benzynowe to 1.6l Duratec o mocach 100 i 115KM. Jedni na nie narzekają, inni nie, ale ta mocniejsza wersja pasuje do tego auta. Przyspieszenie do 100km/h w granicach 11 sekund jest beznadziejne w limuzynie, ale obiecujące w kompakcie. Takie osiągi w cyklu mieszanym nie powinny kosztować więcej niż 7-8l/100km. O najsłabszym, 80-konnym silniku lepiej zapomnijcie, a jeśli wcześniejsze motory wydają się wam żałosne, to znajdzie się coś mocniejszego: 1.8l 125KM oraz 2.0l 145KM. Ten drugi jeździ lepiej i mniej pali, ale podczas zakupu jeansowa kieszeń zaboli. Diesle są wrażliwe na jakość paliwa, dlatego procedurę tankowania najlepiej przeprowadzajcie w sterylnych rękawiczkach. Podstawowy 1.6 TDCi o mocy 90KM jest trochę za słaby do tego auta, chyba, że jeździcie tylko po mieście. Wzmocniona do 109KM wersja to rozsądniejszy wybór. Jeden z lepszych diesli ma 1.8l i 115KM, ale jeśli nie rozbiliście wcześniej świnki-skarbonki, to zróbcie to teraz – 2.0 TDCi o mocy 136KM jest naprawdę dynamiczny, a przy tym pali niewiele więcej niż słabszy 1.8l.

Dane techniczne Ford Focus II

Silniki

Moc silników 80-305 KM

Poj. silników 1 388-2 522 cm3

Prędkość maks. 166-263 km/h

Przyspieszenia 0-100 5,9-14,2 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Ford Focus II

Średnia ocena modelu

na podstawie 913 opinii

4.14

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Układ jezdny

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Ergonomia

Wady

- Drobne usterki

- Koszty utrzymania

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (82%)
NIE (18%)

Wybrane oceny kierowców Ford Focus II

Jestem handlowcem w przedstawicielstwie zachodniej firmy, przejeżdżam na miesiąc 3-4 tyś km, miesiąc pauzuję, czyli z punktu widzenia handlowca w ... więcejtypie "oblatywacz-zbieracz faktur" - mało, natomiast z punktu widzenia standardowego przedstawiciela handlowego oraz osoby prywatnej dużo - na rok bardzo dużo - 40 tys. km. Jestem żołnierzem liniowym na froncie handlowym - nie obchodzi mnie auto ładnie wyglądające, prestiżowe, ono ma jeździć, na dodatek jeździć bezawaryjnie - ma codziennie dostawać w kość - oczywiście będzie elegancko serwisowanie, w końcu jest firmowe, ale ma mnie nigdy nie wkurzyć, nie zawieźć. Auto po trzech latach ma niecałe 120 tysięcy kilometrów. Jak je kupowałem, trzy lata temu firma dała mi limit kwoty jaką mogę wydać na dowolne służbowe auto - było to 65 tys. zł brutto. I mało i dużo, zależy jaki to miesiąc (na końcu roku kalendarzowego są z reguły potężne obniżki u dilerów, promocje i inne tego typu duperele)... Kocham samochody i motory, zjeździłem w swojej karierze handlowca już 9 różnych aut i 12 motorów, Ford Focus, to najlepszy wybór na auto służbowe klasy średniej niższej!!! Trzy lata temu wybrałem właśnie niego!!! Silnik 1,6 TdCi - REWELACYJNY!!! Ciągnie od dołu, spalanie średnie 6,2-6,3 litra/100 km, nie oszczędzam. Bardzo cichy, pełny Common Rail, nie włączam żadnych podgrzewaczy, żadnych świec w zimie, po prostu jadę. Pasażerowie myślą, że to przynajmniej 100 koni, a to 90, he he he... Mocny silnik, auto niezaciężkie i proszę - super jest!!! Prędkość maksymalna tzw. znośna, to 160-170 km/h. Maks, to prawie 190. Czego więcej trzeba? Jedyny mankament jaki zanotowałem (ale bez przesady, nie tak dokuczliwy), to skrzypienie w kabinie pochodzące z plastików na słupkach i podsufitki. ukryj
dodano 01.09.2009 przez
Dobry samochód za wyważone pieniądze, w wersji 1.6 100KM hatchback optymalne dla 2 max. 3-osobowej rodziny zarówno do miasta jak ... więceji na wakacje (rodzinom 2+2 proponuję rozważyć kombi z mocniejszym silnikiem). Rewelacyjny układ kierowniczy, znakomite zawieszenie, udany i nieskomplikowany silnik benzynowy, spory bagażnik (jeden z większych wśród hatchbacków). W wersji Gold wyposażony naprawdę we wszystko czego można oczekiwać w tej klasie, w tym: 6 poduszek, ESP, automatyczną dwustrefową klimatyzację, automatyczne wycieraczki, samościemniające lusterko wsteczne oraz niezwykle przydatną, elektrycznie ogrzewaną przednią szybę (podczas gdy inni marzną i mozolnie skrobią lód posiadacze Focusa mają czas dla siebie). Prezencja auta, szczególnie lepiej wyposażonych wersji, moim zdaniem lepsza niż konkurencji (np. Astra, Megane, Cee’d) – kawał solidnego auta. Jeżeli komuś nie przeszkadza toporny projekt deski rozdzielczej, bardzo przeciętna jakość plastików oraz wpadki ergonomiczne – będzie w pełni zadowolony. Szczegółowy opis w poszczególnych sekcjach. ukryj
dodano 21.07.2012 przez
duzo przerobilem aut zanim zdecydowalem sie na kupno, przymierzalem sie i do passata czy avensis przez accord i inne rozne ... więcejmarki samochodowe i mysle ze zrobilem ( moze nie najlepiej , bo tego nigdy nie wiadomo ) dobrze, porownujac inne marki ( testowalem kilka samochodow ktore nalezaly do znajomych , astra , vectra , auris , passat , golf itp i zaden w sumie nie zrobil na mnie takiego wrazenia , choc auris i ceed wypadly z tych wszystkich testowanych aut chyba najlepiej, nie mialem mozliwosci za to jezdzic nissanami i mazdami ale mowi sie trudno, gdyz slyszalem ze diesle japonskie nie sa tak bezawaryjne jak europejskie silniki wysokoprezne ), moglbym miec za te same pieniadze auto kilka lat starsze, co jednoznacze jest z wiekszym przebiegiem i byc moze bardziej zajechane, a ze planuje pojezdzic tym autem troche dluzej , lepiej kupic mlodsze auto i zaczac o nie wczesniej dbac niz pozniej starac sie naprawiac zle postepowania z silnikiem poprzednich wlascicieli.poszukiwalem auta ktore nie bedzie mnie zawodzilo i mam nadzieje ze takie bedzie , moj poprzedni ford specjalnie mnie nie zawiodl i mysle ze ogolnie slaba opinia na temat fordow jest przereklamowana( w tej chwili nie ma juz chyba takiej przepasci miedzy markami samochodowymi jakie bylo z 10 lat temu ) , tak jak zybytnio rozreklamowana niezawodnosc aut niemieckich VW, tylko sęk w tym jak dba sie o samochod co do silnika , dla mnie jest rewelacyjny , ciagnie od dolu , co jest jednoznaczne z tym, ze nie trzea go pilowac do 3 tys obrotow i szybciej mozna zmieniac biegi co powoduje mniejsze spalanie ( tak wychodzi wg mojego stylu jazdy i wylicen komputera jak i tankowan na stacji benzynowej ) co do predkosci , to przyspiesza jak na ten silnik ( 1,6 90 km )do jakis 170 bez wiekszego problemu , najwiecej chyba nim jechalem niecale 190 ale chwile tylko wiec nie moge zbyt wiele na ten temat predkosci powiedziec , choc tragedi nie bylo. przy 150km/h obrotomierz dopiero osiaga 3 tys obrotow, co mysle jest bardzo dobrym wynikiem , a spalanie przy tej predkosci wychodzi 6,5/7 l w zaleznosci czy trasa idzie plasko , bardziej z gorki czy pod gorke, jak wyczuje sie auto to przy stalej predkosci 100km/h spalanie wacha sie 3,8≈4 , 120≈4/4,5, przy predkosci ok 120/130 km/h obrotomierz siega 2,5 tys obrotow jedyny minus jaki wystepuje w tym aucie( ale chyba w wiekszosci focusow tak jest ) skrzypiace plastiki , choc jak sie pusci glosniej muzyke ( nawet tak, zeby mozna bylo spokojnie rozmawiac z druga osoba ) juz specjalnie ich nie slychac no i co najwazniejsze , trzeba przed kupnem auta z silnikiem wysokopreznym, dokladnie sprawdzic czy samochod posiada filtr dpf/fap , gdyz moze on popsuc duzo nerwow jak i pelna przyjemnosc z jazdy samochodem - to sie tyczy w sumie wszystkich nowych diesli( niezaleznie od marki samochodu ) i te ich wymyslow z normami emisji spalin i choc auto nie ma jeszcze pelnych 3 lat nie serwisuje auta w ASO, gdyz ceny nie sa adekwatne do ich wykonywanej pracy, solidnosci i profesjonalnego podejscia do klienta i pozostawiaja wiele do zyczenia a czasem i niesmaku ukryj
dodano 21.08.2011 przez
Daję dobrze bo do doskonałości trochę brakuję. W mojej Ocenie odniosę się do mojego poprzedniego auta Seata Toledo z którego ... więcejbyłem bardzo zadowolony. Focusa będę porównywał właśnie do niego. Na wstępie napiszę że nie myślałem że kupię jeszcze diesla. Ale nie dlatego że nie lubię jeździć klekotami tylko dlatego że obecne silniki które są montowane w samochodach nie są już tak trwałe jak stare poczciwe 1,9tdi. Mają bardzo duo elektroniki i różnego rodzaju czujniki a także filtry cząstek stałych które źle wpływają na żywotność silników ( między innymi przez to że do komory silnika spływa nie spalony olej napędowy jak się jeździ na krótkich odcinkach ) oraz bardzo długie interwały wymiany oleju w silniku. wg mnie max to 15 tys. A jak ktoś jedzi w mieście to max 10 tys a jak wiemy teraz w nowych samochodach wymienia się co 30 tys. porażka. Poza tym w silniku diesla jest więcej rzeczy które mogą się popsuć. Ale wracając do oceny mojej Foczki. Kupiłem ją z firmy w której moja żona pracuje. Cena tego samochodu była naprawdę atrakcyjna, dodatkowo znałem całą historię samochodu. Od napraw kolizyjnych które to w moim przypadku były dwiema parkingówkami do przeprowadzanych napraw i wymian części eksploatacyjnych. Wszystko czarno na białym. Oryginalny przebieg. Proszę się nie bać samochodów flotowych. Ja osobiście wolę flotowego z Polski niż sprowadzonego z niewiadomą historią i przebiegiem cofniętym o połowę. ukryj
dodano 18.01.2015 przez
Zobacz oceny Ford Focus II Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Ford Focus II

Pb
4,67 - 13,60
Na podstawie 418 raportów spalania
ON
4,03 - 10,40
Na podstawie 700 raportów spalania
LPG
7,43 - 15,33
Na podstawie 33 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Ford Focus II

Focus 1.6 jest kontynuacją mało ekonomicznych silników benzynowych w Fordach. Rozważałem zakup tego modelu, ale kilka tysięcy km zrobionych służbówką, ... więcejwyleczyło mnie z tego pomysłu. Podstawowym problemem tego modelu jest źle zestopniowywana skrzynia biegów i brak "szóstki". Nie dość, że silnik dość frywolnie poczyna sobie z paliwem to, jego wysokie obroty przy prędkościach autostradowych nie pomagają. Na 5 biegu przy 3000rpm mamy ok 105 km/h. Aby jechać ponad 140 km/h silnik trzeba kręcić sporo powyżej 4000rpm. Wówczas po pierwsze jest głośno a po drugie komputer pokładowy przeraża zarówno średnim jak i chwilowym spalaniem. Dźwięk silnika nie jest miły dla ucha i ani trochę nie kompensuje wiru w baku. Realne spalanie jest następujące. Autostrada średnio 120-140 km/h - ok. 11,5 l/100km Autostrada średnio 140-190 km/h - ok. 14,8 l/100km (byłoby więcej nawet pod 20l/100km, ale ruch uliczny nie pozwalał) Miasto - małe korki, spokojna jazda - ok. 9-10 l/100km Trasa - przepisowo ok. 7,5-8 l/100km Jazda z zachowaniem eco-driving´u - ciężko zejść poniżej 6 l/100km. Przy 50 litrowym zbiorniku paliwa trasa Gliwice-Wolfsburg (ok 740km) wymaga nawet 3 tankowań. Być może te wyniki niektórych nie przerażają, ale warto pamiętać, że to tylko 100KM. Znam bardziej ekonomiczne pojazdy z większą mocą. Auto z tym silnikiem nie nadaje się na trasę a komputer zaniża spalanie o ok 5-15%. ukryj
dodano 27.11.2013 przez
zuzyle rewelacyjnie moim zdaniem , w miescie na 30 litrach zrobilem ok 500 km ( chyba 510 km - jazdy ... więcejtylko po miescie ) zauwazylem ze jak jezdze glownie tylko do pracy ( 13 km w dwie strony ) i raczej pozniej sie nigdzie nie ruszam to srednie spalanie podskakuje do 5,8/5,9 , lecz jak pojezdze troche dluzej po miescie zmniejsza sie o 0,1/0,2 L/100km na trasie spalanie mialem rozne, jadac z gorzowa wlkp do lodz autostrada wyszlo mi ok 5,2 , z lodzi do gdanska 5,4 ( wliczajac rozniez autostrade gdzie mozna depnac w pedal ) , z lodzi do grudziadza ( 4,4 l ) oraz ostatnio trasa lodz-zakopane-lodz wliczajac wycieczke na slowacje, autostrade itp.( 4,8 l) na tej trasie pod sama lodzia - na liczniku mialem ok 840/850 km zrobionych ,a wg komputera wychodzilo ze moge zrobic jeszcze ok 170 czy 180 km, co dawaloby ok 1000 km na tak malym biorniku paliwa , co wydaje mi sie ze jest rewelacyjnym wynikiem( jednakze trzeba pamietac ze rezerwa zapala sie przy 80 km , wiec nie wliczajac rezerwy wychodziloby ok 940/950 kilomtrow na baku ) nie wiem czy mam ciezka noge czy nie , ale zauwazylem ze jak sie samochod rozgrzeje to nawet jak sie go troche przycisnie to nie podskakuje spalanie zbyt wiele, chociaz w tym focusie silnik jest taki ze mija sie z celem cisnac go do 3 tys. obrotow, bo wytarczy przy ok 2,5 tys obrotow wrzucic wyzszy bieg a i tak przyspieszenie jest rewelacyjne ukryj
dodano 21.08.2011 przez
Powyzsze spalanie to doświadczenia z pierwszych 5000km. Zawsze na podstawie wyliczeń z tankowań a nie ze wskazań komputera (który przekłamuje ... więcejjakieś -0,5L). Minimalne 4,4L uzyskałem z trasy Katowice-Sandomierz-Katowice. Jechałem wtedy przepisowo: miasto 50km/h, poza 90km/h. Wg mnie trochę mały zbiornik paliwa - 52 litry. Uważam, że jak auto nie przejedzie swobodnie na baku 1000km to kicha. Ale i tak dzięki diesel´owi robię po mieście jakieś 800 km. Do tej pory miałem tylko jedną usterkę. Z salonu wyjechałem z niewyważonymi kołami. Całe szczęście, że miałem okazję krótko przejechać się 130km/h przed dłuższą trasą i zobaczyłem, że szarpie kierownicą. Po wyważeniu już wszystko OK. Im dłużej go mam - tym bardziej mi się podoba. Zakrętów się trzyma jak "przyklejony", bardzo przyzwoite spalanie, a silnik - dla mnie optymalny. Nie jest to rakieta, ale potrafi żwawo się zebrać. I szczegół, który mi się najbardziej podoba - podgrzewana przednia szyba. Dosłownie bajka! Jak ktoś jej nie ma w swoim focusie, to zrobił wielki błąd, ze wybrał tak skromne wyposażenie. Już nie chodzi tylko o to, ze nie trzeba skrobać szyby zanim się ruszy, ale podczas pierwszych 2 kilometrów nigdy szyba ponownie nie zaszroni. W poprzednich autach miałem zawsze z tym kłopot. Teraz pełen komfort od pierwszego metra. ukryj
dodano 07.11.2010 przez
No i teraz chwila prawdy. Zużycie paliwa doskonałe. Lepiej jeździ na bezsiarkowym. Nie polecam zwykłego diesla np. z Auchan lub ... więcejNeste (Nestea?). Dobre bezsiarkowe jest tańsze eksploatacji niż zwykły ON. FAP zgodnie z check-listą po 60 tys dolać po 80 tys. dolać po 100 tys dolać. Śmiech. Poza tym ASO w Polsce liczą koszt obsługi resetu kompa jako czynności dodatkowe. Naprawdę mając FAP- co 80 tys uzupełnić, nie tankować paliwa mniej niż 7 litrów.Najlepiej co najmniej 1/2 baku optymalnie 3/4 lub jazda do rezerwy- super. Filtr - zgodnie z check lista Forda po 120 tys wymienić razem z katalizatorem (!). Brawo ale to jest oczyszczający się filtr? Znam Peugeota 307 z przebiegiem ponad 200 tys bez wymiany. Szczerze tankując dobre bezsiarkowe i dolewając eloys jest to do osiągnięcia bez najmniejszego problemu. Nie ma też problemu z wypalaniem filtra jak w VW. ASO - polecam przeglądy podstawowe. Na 4 przeglądzie chcieli mi wymienić wahacze - a naprawdę trzeba było wymienić śruby. Cóż warto jeździć robić podstawowe rzeczy a resztę konsultować z zaprzyjaźnionym mechanikiem. Ford jak inni działa wg zasady. coś nie domaga - wyrzuć wstaw nowe, jak problem nie jest jasny wyrzuć zed 4 części a będzie dobrze ukryj
dodano 21.06.2010 przez
Biorąc po uwagę moc i pojemność, spalanie uważam jako dramatyczne. Przebiegi które pokonuję składają się po połowie z miasta i ... więcejtrasy. W mieście (warszawskie korki) rzadko przekraczam 3,5 tys obr/min, poza miastem do 150 km/h, średnia z takiego trybu to 9 - 9,5 l/100 km. Szokiem było przejechanie dystansu od tankowania do tankowania tylko po mieście gdzie spalanie wyszło na poziomie 15,7 l/100 km. Dynamika silnika porównywalna z wozem drabiniastym. Silnik osiąga moc max przy 6 tys obr/min jednak po przekroczeniu 5 tys robi się strasznym mułem i w ogóle nie ma siły aby dotrzeć do wspomnianych 6 tys. Więc obiecana przez producenta moc 100 koni możliwa jest do osiągnięcia tylko na postoju lub na 1-szym biegu (tylko w taki sposób silnik wkręca się do 6 tys). Wniosek z tego taki że przy oferując moc użyteczną dużo mniejszej jednostki spala tyle co 2,5-litrowe V6. Nie mam najlżejszej stopy jednak jest to mój n-ty samochód i żaden tyle nie spalał. Ogólnie FF II to fajne auto, po przebiegu 65 tys km nie zanotowałem żadnych awarii, wnętrze nie trzeszczy, ma spory bagażnik. Jednak benzynowy silnik 1,6 16V nie jest najjaśniejszym punktem tego auta i ODRADZAM GO KAŻDEMU kto planuje taki zakup. ukryj
dodano 03.10.2010 przez
Zobacz raporty spalania Ford Focus II Dodaj raport spalania

Publikacje o Ford Focus

Przeczytaj pozostałe 60 publikacje o Ford Focus

Newsy o Ford Focus

Przeczytaj pozostałe 72 newsy o Ford Focus

Nowe Ford Focus

nowe Ford Focus
Ford Focus
ceny od 63 690 zł do 129 600

Ford Focus III Hatchback 5d facelifting 1.6 Ti-VCT 125KM od 2014

w pakiecie Trend

w cenie katalogowej brutto

66 690 zł

Wyposażenie standardowe
Poduszki powietrzne z przodu: czołowe i boczne oraz kurtyny powietrzne
Elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi
Górna krata wlotu powietrza w kolorze czarnym, z chromowanym obramowaniem
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Seat (450 zł)
Pakiet Platinium X (4 150 zł)
Pakiet Winter 1 (1 190 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Seat (450 zł)
Pakiet Platinium X (4 150 zł)
Pakiet Winter 1 (1 190 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 154 oferty Ford Focus

Dealerzy Ford

EURO CAR

EURO CAR Sp. z o.o.

pomorskie, Gdynia, Owsiana 13

Więcej

AUTO MOTIVE

AUTO MOTIVE Ford Tarnów

małopolskie, Tarnów, Krakowska 13

Więcej

AUTO SKAR Sp. z o.o.

AUTO-SKAR FORD Kielce

świętokrzyskie, Kielce, Radomska 164

Więcej

AUTO-BOSS

AUTO-BOSS Ford Bielsko-Biała

śląskie, Bielsko-Biała, Warszawska 299

Więcej

AUTO-BOSS

AUTO-BOSS O/CHORZÓW Ford Chorzów

śląskie, Chorzów, Drogowa Trasa Średnicowa 51

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Ford Focus

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

24 168

Przejechany dystans

3 885 288 zł

Zatankowanego paliwa

814 631 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

3 137

Wydanych pieniędzy

1 136 659 zł

Średnie wydatki na auto

1 391 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

6 058

Wydanych pieniędzy

1 723 404 zł

Średnie wydatki na auto

2 109 zł

ZOBACZ 817 dzienników kosztów Ford Focus Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Ford Focus II

Liczba wpisów: 91
komentarzy(21)
komentarzy(19)
komentarzy(32)
komentarzy(19)
komentarzy(8)
komentarzy(4)
Zobacz inne typowe słabe punkty Ford Focus II dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Ford Focus II

Liczba wpisów: 114
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Ford Focus II Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Ford Focus II

Liczba wpisów: 33
Polecam warsztat w Radwanicach, Eko Alma . Bardzo sympatyczni i profesjonalni monterzy, widać że znają się na rzeczy.W każdym razie, ... więcejdrugi samochód też będę robił w tym warsztacie.Mechanik doradził mi reduktor Stefanelli Geo oraz listwęMaster.I trafił w dziesiątkę.Autko zachowuje się bez zastrzeżeń.Poleciłem ten warsztat wielu znajomym (Astra II,Octavia 1,8 Turbo,Vectra B,Vitara,Nissan Note itp.) - napewno nie zrobiłbym tego , gdyby nie zaufanie do firmy. Najbardziej cenię sobie w aucie z gazem wygodę przy tankowaniu , kiedy nie trzeba wysiadać i oczywiście punkt kulminacyjny - czyli kwota , którą płacę za pełny bak ! ukryj
dodano 04.03.2014 przez
Nie odczuwa się zmiany przejścia paliwa benzyny na LPG. Przy temperaturze otoczenia od 7C do 17C po przejechaniu 500m następuje ... więcejprzejście 98=>LPG. Natomiast przy temperaturze 18 wzwyż praktycznie po przejechaniu 100m. Po przejechaniu 2000km brak jakichkolwiek problemów przy przejściu 98=>LPG oraz przy jeździe na LPG. Brak spadku mocy silnika najprawdopodobniej jest spowodowany też tym, iż na gazie noga jest już cięższa i nie żal jeździć dynamiczniej. ukryj
dodano 05.05.2012 przez
Silnik pracuje równo i bezproblemowo. Spalanie na gazie unormowało się na poziomie ok 8,5l w trasie (autostrada 50%), w mieście ... więcejnie wiem bo nie jeżdżę. Minusem jest mniejszy bagażnik ze względu na mały otwór na butlę(koło dojazdowe) - trzeba było podnieść podłogę bagażnika o ok 5 cm, a to jest strata ok. 50 litrów. Generalnie polecam LPG do tego auta, zwłaszcza kiedy cena litra gazu to jakieś 45% ceny benzyny. ukryj
dodano 12.09.2013 przez
Moje obawy zostały rozwiane już po 10.000 km.Wszyscy mówili,żeby nie montować instalacji do Forda,że będzie kicha.Ale na szczęście zaufałem montażystom ... więceji założyłem gaz.Samochód sprawuje się świetnie,nie odczuwam żadnej różnicy między jazdą na benzynie a jazdą na gazie.Drodzy posiadacze Fordów,żeby w naszych samochodach instalacja sprawowała się ok należy zamontować urządzenie o nazwie lubryfikator. ukryj
dodano 24.11.2011 przez
przejechałem tym focusem 30.000km i wbrew opiniom internautów,silnik,gniazda zaworowe i cały samochód mają się dobrze.Instalacja założona bardzo profesjonalnie.Jako dodatkowe urządzenie ... więcejpolecono mi w warsztacie lubryfikator,który służy do smarowania gniazd zaworowych.I jestem bardzo zadowolony.Teraz bedę montował forda galaxy,o wrażeniach napiszę. ukryj
dodano 06.06.2011 przez
Znajomy polecił mi autoryzowany serwis Landi Renzo pojechałem na ulicę łopuszańską w warszawie wszystko zostało mi wyjaśnione co i jak ... więcejbędzie zakładane w aucie , profesjonalna absługa i nowoczesny zakład , samochód od czasu instalacji sprawuję się genialnie obniżyło to znacznie moje koszty podróży polecam ten Serwis . ukryj
dodano 25.02.2015 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Focus II

Skarbnica wiedzy o Ford Focus

Ciekawostki
dodano 16.12.2011 przez
Ford Focus I w czasie budowy nazywał się CW170. Nazwa Focus została wzięta z koncepcyjnego modelu z 1991 o nazwie Ghia. W 1995 pojawiły się…
dodano 09.08.2011 przez
W styczniu 2011r. na wystawie Consumer Electronics Show w Las Vegas zaprezentowano wersję całkowicie elektryczną - Ford Focus Electric
Sposoby wykonania czynności
dodano 25.07.2011 przez
Aby czynność była szybka i podszybie nie przeciekało po wymianie filtra postępuj według podanego schematu: 1.Znajdź kolegę, albo dwóch żeby było przyjemniej, raźniej i bezpieczniej…
dodano 25.07.2011 przez
Jeżeli komputer pokładowy ma odchyłkę we wskazaniach średniego spalania to można to skorygować ABY ZMIENIĆ USTAWIENIA KOMPUTERA NALEŻY: 1. Przekręcając kluczyk w stacyjce trzymać przycisk…
dodano 25.07.2011 przez
Problem polega na błędnym założeniu ze najbardziej w zdjęciu klapki przeszkadzają dwa uchwyty znajdujące się u góry. Należy oczywiście zdjąć obudowę akumulatora. Następnie odchylamy klapkę…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą