Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Ford Probe

Lata produkcji: 1988 - 1998
Segment: Auta sportowe

Dane techniczne Ford Probe

Silniki

Moc silników 110-163 KM

Poj. silników 1 991-2 497 cm3

Prędkość maks. 185-220 km/h

Przyspieszenia 0-100 8,5-10,6 s

zobacz dane techniczne

Oceny Ford Probe

Średnia ocena modelu

na podstawie 211 opinii

4.25

Średnia dla segmentu: Auta sportowe 4.20

Zalety

+ Silnik

+ Stosunek jakość/cena

+ Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (90%)
NIE (10%)

Wybrane oceny kierowców Ford Probe

Uff.. Rozpisałem się we wszystkich działach, więc chyba widać jaką mam opinię. Probe jest samochodem nie tylko dla koneserów. Od ... więcejjakiegoś czasu jeżdżę nim na co dzień i nawet na krótkie dojazdy do pracy, warto go kupić. Polecam wszystkim, dla których RADOŚĆ z jazdy jest wartością, a auto to coś więcej niż 4 kółka. Pomimo wieku i wysłużenia mojego egzemplarza, ciężko będzie mi się z nim rozstać, bo jednak za każdym razem jak do niego wsiadam, zdecydowanie poprawia mi się humor. ukryj
dodano 15.06.2010 przez
Auto jeżeli chcemy kupić w znośnym stanie musimy wydać około 8-12tysięcy złotych minimum żeby co kilka dni nie odwiedzać elektryków ... więceji mechaników... Wygląd jest niebanalny nieprzeciętny naprawdę piękne auto bardzo często ze świetnym wyposażeniem w z dobrą blachą. Gdyby nie awaryjność ogólna auto szczerze byłoby to atrakcyjne auto. ukryj
dodano 19.08.2009 przez
Samochód ma bardzo ładną ponad czasową sylwetkę i jest aerodynamiczny,świetne materiały wykończeniowe, wszystko jest na swoim miejscu tak jak powinno ... więcejbyć, bardzo fajnie się jeździ tym samochodem , nisko się siedzi co tez jest fajne fotel kierowcy ma elektrycznie pompowane boki siedzenia i tył pleców co zapewnia świetne trzymanie w zakrętach fotel dosłownie nas zaciska, prowadzenie jest świetne trzyma się jak przyklejony, kto mówi że ceny części są drogie to chyba po prostu nie umie kupować, a poza tym nic się nie psuje. Samochodem jeździ się świetnie aż nie chce się z niego wysiadać, przyciąga wzrok przechodniów i innych kierowców, Dynamiczny silnik który oddaje odgłosy jak silnik odrzutowy , ładnie wkręca się na maksymalne obroty (8.000rpm)Naprawdę polecam ten samochód! ukryj
dodano 18.08.2011 przez
auto prawie bezobsługowe, lac olej, benzynę i jechać, dobre osiągi, przeciętne zuzycie paliwa, ogromny bagażnik, dla 2 osób lubiących szybką ... więcejjazdę- ideał ukryj
dodano 17.01.2001 przez
Zobacz oceny Ford Probe Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Ford Probe

Pb
6,50 - 18,83
Na podstawie 172 raportów spalania
LPG
7,97 - 15,63
Na podstawie 44 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Ford Probe

Stary już egzemplarz tego pięknego samochodu (koniec 94´), kupiłem za grosze gdy miał 250 tys. na liczniku. Pojazd jest eksploatowany ... więcejjako studencka maszyna do przyjemnego przemieszczania się, więc utrzymywana jest niewielkim budżetem i przejeżdża niewielkie dystanse. Mimo wieku i przebiegu silnik chodzi sprawnie, zawieszenie nie sprawia problemu, a przeglądy okresowe przechodzi bez większego problemu. Spalanie jest po części wynikiem nieprzywiązywania wagi do oszczędnej jazdy (Spalanie minimalne też zarejestrowane było przy dość agresywnej jeździe na trasie) - na pewno osoba spokojna mogłaby jeszcze wycisnąć trochę ekonomii z tego silnika. Pojazd (mój egzemplarz nie był tuningowany) pracuje cicho, nabierając pięknego brzmienia powyżej 3 tys. obrotów. Podsumowując - samochód sprawdza się najlepiej na dłuższych odcinkach, gdzie płynność jazdy, wyciszenie i przyczepność bije na głowę każdy inny samochód w podobnym przedziale wieku i ceny. W mieście wygodna jest duża elastyczność silnika Dodatkowym bonusem jest wygląd - inni kierowcy ustępują drogi na trasie, a w mieście wygląda po prostu pięknie tocząc się wieczorami po ulicach. ukryj
dodano 19.01.2014 przez
Niestety trafiłem na bardzo słaby zakład montujący LPG. Na tę chwilę jestem po 18 regulacji instalacji i nadal są jakieś ... więcejniedociągnięcia. Na początku samochód spalał ponad 21 litrów LPG na setkę i szarpał, po kilku regulacjach szarpał już tylko na zimnym silniku ale przy obrotach powyżej 4000 zachowywał się zupełnie jak po odcięciu dopływu paliwa, później zubożono mieszankę do tego stopnia, że gasł podczas ruszania jeszcze na parkingu lub podczas dojeżdżania do skrzyżowań, obroty cały czas szaleją, nawet na postoju. Już udało im się ustawić mieszankę na tyle, że spalanie spadło do od 11 do 14,5l ale nadal jak nie wrażenie odcięcia na niektórych biegach, to szarpanie lub skoki obrotów. Gdyby nie to, że wydałem na sekwencję 2600zł to już zmieniłbym serwis ale tu niby mam gwarancję, więc męczę temat nadal. W poprzednim Probe 2,0l zakładałem instalację LPG w innym mieście i przez 4 lata nawet nie zagladałem do filtra, już po wstępnej regulacji miałem rewelacyjne spalanie na poziomie 10,5l i moc niezmienną do tej na benzynie. Tym razem byłem lokalnym patriotom, posłuchałem "ekspertów" i mam za swoje. Pozdrawiam ukryj
dodano 03.09.2011 przez
Spalanie LPG (gaz sekwencja) max 13 litrów w mieście, z klimą, jazda dość dynamiczna. W trasie 8.5 też z klimą ... więcejjazda spokojna, 9-11 dość dynamiczna (nie na złamany kark, ale sporo wyprzedzania 3-4 bieg). I to muszę przyznać na nie najlepiej skonfigurowanej sekwencji. Jeżeli pali Ci więcej, sprawdź zapłon, sondy lambda itp. Na benzynie można zejść i do 6 litrów w trasie (emeryt), ale 7 w trasie to standard. Jak jeszcze nie miałem gazu i jeździłem tylko na benzynie to cykl mieszany 8 do 8.5 litra przy dynamicznej jeździe. Jak komuś pali 20 to sorry ale chyba gaz 1 generacja beznadziejnie wyregulowany :) To samo z benzyną, jak pali powyżej dychy to już bym szukał usterki. Bardzo ekonomiczne auto, jeżeli chodzi o spalanie, ale muszą być wszystkie czujniki sprawne ;) ukryj
dodano 12.07.2012 przez
Srednio w miescie pali mi 10l i nie przekracza tego, przy czym daje mu czasem tak do 4-5tys.obr. (w zupelnosci ... więcejwystarcza,malo kto ruszy szybciej :P).Max to 15l, ale zaznaczam, ze to na zimnym silniku (zima) i trasa 3km (dojazd do roboty).Moim zdaniem bez cisniecia 5-7tys.obr. i na cieplym silniku, nie ma szans przekroczyc 11l, chyba, ze jest dobity silnik, albo posypany osprzet (np. lambdy).Trasa to marzenie - 7-8l przy przestrzeganiu w miare przepisow :).Polecam, ale warto dac wiecej za zadbany.Uwazam, ze przy tym silniku to wysmienite osiagi :).Pozdrawiam! PS.Zuzycia typu 20l, to bajka, albo katowanie autka. ukryj
dodano 28.10.2008 przez
Mam probasa 2 od ponad trzech lat. Jest to chyba najlepszy samochód jaki miałem , a jeździłem wieloma autami również ... więcejnowymi. Piękny łowca spojrzeń i BEZAWARYJNY , jeśli chodzi o spalanie w trasie uzyskałem nawet 6,7 litra na 100 km !!!! w trasie 8,5 !!! w mieście przy silniku 2,5 !!! BYŁEM W SZOKU !!!! Ale to auto nie jest do takiej jazdy :):):) Teraz używam go w wekeendy żeby się odstresować :):):) SUPER zabawa i bardzo małe spalanie !!!! :):):) Tanie części i tani samochód jak na taką zajebistą brykę . Poprostu REWELACJA !!! Znakomity kompromis mocy do spalania !! Probe 2,5 1993 r ukryj
dodano 02.02.2009 przez
Zobacz raporty spalania Ford Probe Dodaj raport spalania

Generacje Ford Probe

1992 - 1998
1989 - 1992

Dealerzy Ford

EURO CAR

EURO CAR Sp. z o.o.

pomorskie, Gdynia, Owsiana 13

Więcej

AUTO MOTIVE

AUTO MOTIVE Ford Tarnów

małopolskie, Tarnów, Krakowska 13

Więcej

AUTO SKAR Sp. z o.o.

AUTO-SKAR FORD Kielce

świętokrzyskie, Kielce, Radomska 164

Więcej

AUTO-BOSS

AUTO-BOSS Ford Bielsko-Biała

śląskie, Bielsko-Biała, Warszawska 299

Więcej

AUTO-BOSS

AUTO-BOSS O/CHORZÓW Ford Chorzów

śląskie, Chorzów, Drogowa Trasa Średnicowa 51

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Ford Probe

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

57

Przejechany dystans

5 948 zł

Zatankowanego paliwa

1 651 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

9

Wydanych pieniędzy

2 645 zł

Średnie wydatki na auto

331 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

9

Wydanych pieniędzy

1 199 zł

Średnie wydatki na auto

150 zł

ZOBACZ 8 dzienników kosztów Ford Probe Załóż dziennik kosztów

Opinie o instalacjach LPG w Ford Probe

Liczba wpisów: 2
NIE POLECAM SKASOWALI ODEMNIE 150ZL ZA SAMA DIAGNOZE ZA WYMIANE STEROWNIKA CHCIELI 800ZL+ROBOCIZNA TOTALNE OSZUSTWO TAKI STEROWNIK W INNEJ FIRMIE ... więcejKUPILEM ZA 400ZL !!!!!!! PRZESTRZEGAM Z KORZYSTANIEM Z ICH USLUG ukryj
dodano 15.08.2009 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Probe