Szukaj

Informacje o Ford Probe

Lata produkcji: 1988 – 1998
Segment: Auta sportowe

Ford Probe – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Ford Probe

Liczba ocen: 213
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Silnik + Stosunek jakość/cena + Całokształt

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Koszty utrzymania - Karoseria

Wybrane oceny

4,2
~Tomek
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Ford Probe II
To była miłość od pierwszego wejrzenia, zakochałem się w tej sylwetce, w jego ponadczasowym wyglądzie. Moim zdaniem auto jak na ówczesne czasy w segmencie aut sportowych prezentuje się całkiem dobrze, może brakuje mu różnych systemów, jednak jak na swoje czasy jest moim zdaniem dobrze wyposażone. Silnik w wersji 2.0 to perełka, wystarczy wymienić olej co 10 tys. Km i nie tzeba wiecej dokladać do niego. Jak dla mnie największym minusem jest karoseria, która w naszych warunkach bardzo koroduje, ale wystarczy dobra koserwacja i mamy spokój.
4,2
~Jurgen
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Ford Probe I
Całko kształt prezentuje się dobrze.Znakomite auto,świetnie się nim jeździ. Wiem co mowie bo to mój 14 samochód a miałem już trochę egzotyków.Znakomity obraz sportowego wozu o bardzo dobrych właściwościach jezdnych, osiągach i ciekawym designie psuje panosząca się korozja progi to podstawa,podłoga, spody drzwi, nierzadko jak słyszałem od kolegów także podłużnice,kielichy sprawiają ze koszt ratowania jest znaczny, dlatego wiele już zakończyło swoje dobre dni na złomowisku.Ja mam zamiar wszystkie drobne mankamenty doprowadzić do należytego stanu
4,5
~Właściciel
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
Ford Probe II
Samochód ma bardzo ładną ponad czasową sylwetkę i jest aerodynamiczny,świetne materiały wykończeniowe, wszystko jest na swoim miejscu tak jak powinno być, bardzo fajnie się jeździ tym samochodem , nisko się siedzi co tez jest fajne fotel kierowcy ma elektrycznie pompowane boki siedzenia i tył pleców co zapewnia świetne trzymanie w zakrętach fotel dosłownie nas zaciska, prowadzenie jest świetne trzyma się jak przyklejony, kto mówi że ceny części są drogie to chyba po prostu nie umie kupować, a poza tym nic się nie psuje. Samochodem jeździ się świetnie aż nie chce się z niego wysiadać, przyciąga wzrok przechodniów i innych kierowców, Dynamiczny silnik który oddaje odgłosy jak silnik odrzutowy , ładnie wkręca się na maksymalne obroty (8.000rpm)Naprawdę polecam ten samochód!

Raporty spalania Ford Probe

Liczba raportów: 218
Średnie spalanie dla Ford Probe
9,2 – 11,6
l/100 km
10,3 – 12,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,7
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
Ford Probe II
Stary już egzemplarz tego pięknego samochodu (koniec 94´), kupiłem za grosze gdy miał 250 tys. na liczniku. Pojazd jest eksploatowany jako studencka maszyna do przyjemnego przemieszczania się, więc utrzymywana jest niewielkim budżetem i przejeżdża niewielkie dystanse. Mimo wieku i przebiegu silnik chodzi sprawnie, zawieszenie nie sprawia problemu, a przeglądy okresowe przechodzi bez większego problemu. Spalanie jest po części wynikiem nieprzywiązywania wagi do oszczędnej jazdy (Spalanie minimalne też zarejestrowane było przy dość agresywnej jeździe na trasie) - na pewno osoba spokojna mogłaby jeszcze wycisnąć trochę ekonomii z tego silnika. Pojazd (mój egzemplarz nie był tuningowany) pracuje cicho, nabierając pięknego brzmienia powyżej 3 tys. obrotów. Podsumowując - samochód sprawdza się najlepiej na dłuższych odcinkach, gdzie płynność jazdy, wyciszenie i przyczepność bije na głowę każdy inny samochód w podobnym przedziale wieku i ceny. W mieście wygodna jest duża elastyczność silnika Dodatkowym bonusem jest wygląd - inni kierowcy ustępują drogi na trasie, a w mieście wygląda po prostu pięknie tocząc się wieczorami po ulicach.
10,7
Coupe 2.2 Turbo 147KM 108kW
Ford Probe I
Na benzynie jeżdżę tylko do wysokich obrotów i wówczas spalanie jest ogromne więc nawet nie wiem dokładnie :D. Na gazie przy umiarkowanej jeździe (zmiana biegu w przedziale 3k - 4.5k obrotów). Czasem wdepnę trochę więcej na gazie. W ten czas wychodzi mi 30pln-100km przy 2.30pln/litr gazu. Na autostradzie przy 150-170km/h pali tyle samo. Mozna spokojnie zejść niżej. Ceny rzeczy eksploatacyjnych też nie odbiega od norm. (70pln amorek, 160pln komplet klocków na 4 koła, świece po 12pln... Nie jest źle ;))
10,5
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Ford Probe II
Spalanie LPG (gaz sekwencja) max 13 litrów w mieście, z klimą, jazda dość dynamiczna. W trasie 8.5 też z klimą jazda spokojna, 9-11 dość dynamiczna (nie na złamany kark, ale sporo wyprzedzania 3-4 bieg). I to muszę przyznać na nie najlepiej skonfigurowanej sekwencji. Jeżeli pali Ci więcej, sprawdź zapłon, sondy lambda itp. Na benzynie można zejść i do 6 litrów w trasie (emeryt), ale 7 w trasie to standard. Jak jeszcze nie miałem gazu i jeździłem tylko na benzynie to cykl mieszany 8 do 8.5 litra przy dynamicznej jeździe. Jak komuś pali 20 to sorry ale chyba gaz 1 generacja beznadziejnie wyregulowany :) To samo z benzyną, jak pali powyżej dychy to już bym szukał usterki. Bardzo ekonomiczne auto, jeżeli chodzi o spalanie, ale muszą być wszystkie czujniki sprawne ;)
Ford Probe