Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Jeep Grand Cherokee Terenowy 3.0 CRD V6

Luksusowy duży SUV (segment I) obdarzony właściwościami terenowymi, produkowany od 1993 roku. Jeden z najsłynniejszych modeli marki Jeep. Koncepcja stworzenia tego samochodu narodziła się w 1983 roku, gdy model druga generacja modelu Cherokee zmniejszyła swoje rozmiary i przeniosła się do klasy kompaktowych SUV-ów. Początkowo samochód miał wejść na rynek pod szyldem Chryslera, ale szybko wycofano się z tego pomysłu. Powstały cztery generacje Grand Cherokee, najnowsza debiutowała w 2004 roku. Cztery lata później model przeszedł drobną modernizację.

Jeep Grand Cherokee 2009 - bok - inne ujęcie
Jeep Grand Cherokee 2009 - lewy tylny reflektor - wyłączony
Jeep Grand Cherokee 2009 - zderzak tylny
Jeep Grand Cherokee 2009 - prawy przedni reflektor - wyłączony
Jeep Grand Cherokee 2009 - koło zapasowe
Jeep Grand Cherokee 2009 - bagażnik
Jeep Grand Cherokee 2009 - bagażnik

Generacje Jeep Grand Cherokee

Grand Cherokee IV

Projektanci czwartej odsłony Jeepa Grand Cherokee nie mieli łatwego zadania - musieli stworzyć samochód, który będzie jednocześnie kontynuował tradycję poprzedników i prezentował się nowocześnie, a ponadto łączył agresywny charakter z eleganckim wizerunkiem. Styliści podołali jednak wyzwaniu, tworząc luksusową terenówkę w oryginalnym, świeżym, budzącym respekt i pożądanie opakowaniu. W 2013 roku auto zaliczyło face-lifting.

Na wysokości zadania stanął również zespół odpowiadający za projekt i wykończenie kokpitu. Bo choć niektóre plastiki mogłyby być ładniejsze i lepiej zmontowane, ogół sprawia bardzo dobre wrażenie. Wprowadzone w ramach liftingu elektroniczne zegary budzą obawy o czytelność, na szczęście rzeczywistość je rozwiewa. Pochwalić należy prostą obsługę tablicy rozdzielczej oraz łatwość zajęcia wygodnej pozycji za kierownicą.

Bohater naszego opisu nie zawodzi także wtedy, gdy zaczniemy przyglądać się praktyczności jego wnętrza. Kabinę pasażerską cechują duża ilość przestrzeni w obu rzędach siedzeń, wystarczająca liczba skrytek i uchwytów, jak również niezłe fotele. Przestrzeń bagażowa nie jest rekordowo pojemna, ale ułatwia transport ładunków za pomocą kilku funkcjonalnych dodatków oraz płaskiej podłogi, która powstaje po złożeniu kanapy.

Jeśli sądzicie, że Jeep Grand Cherokee IV jest jedną z wielu terenówek, która pod bojowym surdutem kryje technikę nadającą się tylko do asfaltowej jazdy, to jesteście w błędzie. Amerykańska terenówka czuje się na bezdrożach jak ryba w wodzie. Na zwykłych drogach jeździ już nieco gorzej, bo choć z jednej strony oferuje wysoki komfort podróżowania, z drugiej kompletnie nie nadaje się do dynamicznego pokonywania łuków.

Wśród najróżniejszych odmian flagowego modelu Jeepa bardzo korzystne oferty prezentują bazowe wersje. Są bowiem nie tylko tańsze od aut konkurencji, ale okazują się jednocześnie bardzo dobrze wyposażone. Kiedy zdecydujemy się na mocniejszy silnik lub lepsze wyposażenie, różnica w stosunku do rywali się zaciera. Nie dotyczy to jednak topowego wariantu SRT8, który wśród najmocniejszych terenówek świata wyróżnia się dobrą ceną.

Grand Cherokee III

Grand Cherokee to prawdziwy macho na kołach - gigantyczne gabaryty, niewielkie powierzchnie szyb, masywne nadkola oraz agresywne detale budzą respekt i sugerują ustąpić mu pierwszeństwa. Niestety, wielka karoseria wcale nie oznacza wielkiego wnętrza - z tyłu wygodnie będzie tylko dzieciom, co w tym segmencie aut trzeba uznać za lekkie nieporozumienie. Typowo dla modeli o amerykańskim rodowodzie, wyposażenie jest na ogół bardzo bogate, ale tworzywa użyte do wykończenia wnętrza pozostawiają wiele do życzenia.

Jeśli komuś zależy na umiarkowanym spalaniu, wybór silnika dla Jeepa Grand Cherokee III. generacji jest prosty - to zapożyczony z Mercedesa motor 3.0 CRD, który zapewnia udany kompromis pomiędzy osiągami a zużyciem paliwa i jest przy tym bardzo trwały. Problemów z usterkowością nie mają też benzynowe silniki V6 i V8, ale ich spalanie potrafi zjeżyć włos na głowie (na szczęście, zwykle dobrze znoszą zasilanie LPG). Na szosie auto punktuje komfortem resorowania, ale nie zachęca do szybkiego pokonywania zakrętów, z kolei w terenie wydaje się nie do zatrzymania.

Układ napędowy trapią drobne wycieki, automatyczne przekładnie czasem nie wytrzymują współpracy z potężnymi silnikami, tarcze hamulcowe są podatne na zwichrowanie, a elektryka potrafi "wariować", jednak Grand Cherokee WH to pod względem niezawodności dopracowany samochód. O niskich kosztach utrzymania trzeba jednak zapomnieć, bo naprawy słono kosztują. Niskie są ceny aut na rynku wtórnym, choć trzeba pamiętać, że dużo egzemplarzy sprowadzono z USA po poważnych "dzwonach".

Komentarze redakcji

Powagosław: Grand Cherokee ma wszystko to, czego od aut tego typu oczekują ich właściciele. No może prawie wszystko, bo o jego trzeszczących plastikach krążą już legendy. Ale nawet pomimo kilku wad, Grand Cherokee ma klasę. I jest tańszy od większości konkurentów.
Luzacjusz: Gdyby dołożyć mu wieżyczkę z lufą na dachu, wyglądałby jak mały czołg. I bez niej przypomina trochę opancerzone auto wojskowe. Jeśli miałbym sobie wyobrazić auto dla Robocopa (pamiętacie jeszcze tego pięknego kawalera?), to byłby to właśnie Grand Cherokee.

Silniki Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee III - jaki silnik wybrać?

Na początek dobra wiadomość dla oszczędnych i bogatych – jest diesel. Widlasty, 3-litrowy, liczący 218KM. Moment obrotowy to ponad 500Nm, dlatego w razie czego potrafi wcisnąć w fotel. W praktyce dynamika nie jest powalająca, ale nie ma co narzekać – ten motor to dobry wybór i wielu w zupełności wystarczy. Cała reszta silników to duże „benzyny” – wszystkie są paliwożerne i z reguły niezbyt mocne. Jednostka 3.7l liczy tylko 210KM, czyli mniej od diesla. Do tego jej moment obrotowy ma się nijak do wersji wysokoprężnej, dlatego jest trochę bardziej ospała, ale za to dobrze wyciszona i ładnie brzmi. Wizytówka Jeepa to widlaste „ósemki”, najmniejsza ma 4.7l i 238KM. Jak na taką pojemność jest trochę mułowata, ale spory moment obrotowy ratuje sytuację. Wyżej znajduje się 5.7 HEMI 326KM i coś dla koneserów – wersja SRT-8 z ośmiocylindrowym 6.1l o konkretnej mocy 420KM. Tym już można pojechać na autostradzie – cała reszta motorów na zabawy w terenie zupełnie wystarczy.

Publikacje o Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD - bliżej Europy
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD 250 KM

Jeep to legenda. W trakcie ostatnich 70. lat wiele się jednak zmieniło i pierwotnie hardkorowe terenówki znacznie się ucywilizowały. Czy aby na pewno? Ile tej budowanej przez dekady legendy pozostało w dzisiejszych modelach? Przekonamy się, jeżdżąc Jeepem Grand Cherokee.

Toyota Land Cruiser V8 i Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - męski świat
 
Nasz test Toyota Land Cruiser V8 & Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

Żyjemy w czasach, w których kobieta z brodą, gender oraz każde inne wybryki ludzkiej osobowości nikogo już nie dziwią. Różnicę pomiędzy kobietami, a mężczyznami coraz bardziej się zacierają, a co gorsza w tych kluczowych zmianach główną rolę grają faceci. Faceci, którzy stają się mało męscy i zniewieściali....

Jeep Grand Cherokee SRT8 - bezkompromisowy brutal
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee SRT8 6.4 V8 HEMI

Świetne osiągi, grzmiący wydech, ogromne zapotrzebowanie na paliwo, twarde zawieszenie oraz majestatyczny wygląd. Jeep Grand Cherokee we flagowej wersji SRT8 mógłby robić za wzorzec bezkompromisowego samochodu.

Jeep Grand Cherokee WJ - lepsze frytki czy ziemniaki?
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee WJ – lepsze frytki czy ziemniaki?

Amerykanie są niesamowici. W fastfoodach są w stanie dojrzeć witaminy, na ich drogach spokojnie mógłby wylądować Airbus A380, a domy mieszkalne potrafią postawić w kilka dni. I to często bez użycia cegieł - bo wystarczą im ściany z "tektury". Koncepcja samochodu też jest inna niż w Europe....

Jeep Grand Cherokee - amerykański sen, europejski rynek
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee Overland Summit 3.0 V6 CRD

Jeep Grand Cherokee to samochód, który jest jedną z ikon amerykańskiego przemysłu motoryzacyjnego. Na początku tego roku, na targach w Detroit, zaprezentowano jego odświeżoną wersję. Czy po tej kuracji odmładzającej Grand Cherokee wciąż może zapuścić się w głęboki teren, czy stał się typowo miejskim...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Jeep Grand CherokeeautoWcentrum - społeczność Jeep Grand Cherokee

najwyższe oktanyAuta - Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee 61,18

Jeep Grand Cherokee RED DRAGON 60,73

Jeep Grand Cherokee Limted 4x4 69,55

Jeep Grand Cherokee V8 58,22

Jeep Grand Cherokee 58,68

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Jeep Grand Cherokee

kimi1985 30,10

pokrucek 41,38

grzegorzaksamit 30,06

kkowalczyk 30,09

elvis76 30,02

tfurca 30,08

DimaAC 60,36

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Jeep Grand Cherokee

Przegląd rejestracyjny i... 4x4
Przegląd rejestracyjny i... 4x4 Dziś jest ten dzień. Skończyła się ważność dowodu rejestracyjnego, więc po p...
"GP" ma nowe uszy...
Cześć koledzy i koleżanki :) Jak już część z Was wie, jestem fanem off-roadu i ...
Trasy off-roadowe, przewodnik BFGoodrich- trasa nr 7...
Trasy off-roadowe, przewodnik BFGoodrich- trasa nr 7... Helo Jako, że lubię się szwendać Jeepem i to nie koniecznie po asfalcie :))), z...
Mocny po SPA
Mocny po SPA Witam :) Wczoraj zakończyłem kolejny etap przywrócenia świetności Mocnemu . Pra...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Jeep Grand Cherokee

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Jeep Grand Cherokee
 

Najpopularniejsza wersja Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Jeep Grand Cherokee
 

Jeep Grand Cherokee najczęściej porównywane z:

Lexus RX
350 (277 KM)
Land Rover Range Rover Sport
4.4 SDV8 (340 KM)
Nissan Murano
2.5 dCi (190 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Nissan Pathfinder 2,5D LE
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 169 900 zł
Zyskujesz: 46 400 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder LE Nissan Pathfinder LE
Rocznik: 2014. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł
Zyskujesz: 25 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee
4.7 benzyna 228 KM
215 000 km, 1999
14 500 PLN
Jeep Cherokee
4.0 benzyna 131 KM
203 000 km, 1998
19 900 PLN
Jeep Cherokee
2.8 diesel
95 000 km, 2006
38 900 PLN
Jeep Grand Cherokee
5.7 benzyna 335 KM
126 000 km, 2008
55 999 PLN

Ocena auta Jeep Grand Cherokee Terenowy 3.0 CRD V6

  • Średnia ocena
    na podstawie 22 opinii
  • 4,07
  • Średnia dla segmentu
    Duże SUVy: 4,23

Wybrane opinie

Jeep Grand Cherokee Terenowy 3.0 CRD V6 (218 KM)

jedyna wieksza wada jest cena obslugi za pierwszy przeglad zaplacilem 600euro.jak na samochod klasy premium to jest ok,ale porownujac z np. z servisem opla jest dwa razy drozej

dodał: krachy@sn.com
Jeep Grand Cherokee Terenowy 3.0 CRD V6 (218 KM)

ŚREDNIE SPALANIE W ZIMIE NA POZIOMIE OKOŁO 15-16 LITRÓW ...W/G MNIE JEST ZBYT WYSOKIE..ACZKOLWIEM MASA ROBI SWOJE I NI E UKRYWAM ,ZE PREFERUJE DYNAMICZNY STYL JAZDY...

dodał: Rafał
Jeep Grand Cherokee Terenowy 3.0 CRD V6 (218 KM)

jak dlamnie jest super znakomite osiągi 9 sekund do 100 km .nic nie trzeszczy podczas jazdy tylko lać i jeżdzić

dodał: nobi
Jeep Grand Cherokee Terenowy 3.0 CRD V6 (218 KM)

na razie nie mam uwag krytycznych po za złą widocznością w lusterku wstecznym wewnętrznym.

dodał: Nazarek@poczta.onet.pl

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - galeria redakcyjna Jeep Grand Cherokee IV Facelifting (2014) Overland Jeep Grand Cherokee SRT8 Jeep Grand Cherokee IV Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM - galeria redakcyjna Jeep Grand Cherokee IV Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM - galeria redakcyjna (2) Jeep Grand Cherokee I - galeria społeczności Jeep Grand Cherokee IV Facelifting (2014) Summit Jeep Grand Cherokee - galeria redakcyjna Jeep Grand Cherokee S Jeep Grand Cherokee Concept
Zobacz inne galerie Jeep

Opinie o instalacji LPG

Jeep Grand Cherokee

  • 1.
  • 5,00 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2005r.
    dodał: Juice, 09.02.2011

    Mam u siebie kompletna instalacje BRC i jestem zachwycony:) wszystko zalezy od tego jak wystrojona jest instalacja, trzeba to zrobic umiejetnie aby V-ósemka rowno pracowala! Samochod chodzi i brzmi niesamowicie, 5.7 litra to prawdziwy smok dla benzyny wiec nie pozostaje nic innego jak montaz porzadnej instalacji gazowej. Wszystkim zajeli sie spece z Energy Gaz Polska w Warszawie. Co najlepsze moj Cherokee nie byl pierwszy u nich do zagazowania, podobno przede mna juz kilka takich robili:) polecam serdecznie

  • 2.
  • 4,25 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2006r.
    dodał: Paweł, 06.10.2009

    Przez 1,5 roku przejechałem 30tys., strata w mocy ok 10-15% ale przy V8 nie jest tak odczuwalna. Instalacja wymagała tylko regulacji po pierwszym tys.km., od tamtej pory nie mam zastrzeżeń. Do normalnej codziennej jazdy polecan gaz ( oszczędność ok.50% )ale jak chcemy poszaleć lepiej przełączy na bęzynkę - silnik lepiej wkręca się na obroty i skrzynia szybciej zmienia biegi.

  • 3.
  • 5,00 Jeep Grand Cherokee II 4.7 i V8 (235KM) 2002r.
    dodał: Bałazy, 26.12.2014

    LR Bardzo dobre , oryginalna sprawdzona instalacja , nie posiadam z nią problemów od 3 Lat , spalanie w zależności od ,,ciężkości nogi " Nie odczuwam różnicy w spalaniu Lpg a Benzyny ! Lepiej nie ryzykować z niesprawdzonymi instalacjami w których instalatorzy obiecują cuda a potem ciągłe ustawiania i poprawki .

  • 4.
  • 5,00 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2005r.
    dodał: Mariusz, 29.05.2011

    jestem bardzo zadowolony, auto użytkowałem już zarówno przy -20C jak i przy +25C, żadnych problemów z pracą silnika, warsztat? ...serwis 100% profesjonalny, ...przy przeglądzie zerowym bez próśb upgradowano soft na najnowszy, Robert Gryko właściciel bardzo sympatyczny gość, polecam, instalację również

  • 5.
  • 4,50 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2007r.
    dodał: Waldek, 03.09.2009

    Jestem bardzo zadowolony z tego systemu. Skorzystałem ze strony www.prinsautogas.pl gdzie doradzają warsztat w którym można zamontować tę instalację. Monataż odbył się ponad rok temu i byłem na tzw. przeglądzie zerowym i po przejechaniu kazdych 40 tys. km. Nie ma zadnej róznicy w komforcie jazdy.

  • 6.
  • 5,00 Jeep Grand Cherokee III 6.1 HEMI V8 (430KM) 2008r.
    dodał: marek, 24.05.2010

    nie chciałem wierzyć że będzie działać ! a działa i to super ! pierwszy samochód na LPG zawsze jeździłem dieslem od teraz tylko LPG montowane w IRENE kobylnica k. Słupska ! POLECAM PRZY OKAZJI OKAZAŁO SIĘ, ŻE OBSŁUGUJĄ SAMOCHODY MARKI CHRYSLER JEEP DODGE NA POZIOMIE SERWISOWYM !

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee

174 komentarze

133 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~12~12

Do ~Tedi 221: Jak ty napisał pomusczie? Gdzie ty szkolił się, ee ? Palant nauczyciel twoj był? czu ty?

~WJ 4,7~WJ 4,7

Jak Ci nie pasuja mosty w aucie terenowym to trzeba bylo kupic Tico.

~Damian~Damian

Witam dopiero co kupiłem jeepa grand cherokee 4.7 quadra drive i chciał bym się dowiedzieć jak prawidłowo załanczać napędy.moje gg z góry dzięki 175138

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Jeep

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
1 194
Przejechany dystans
331 836 km
Zatankowanego paliwa
61 466 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
248
Wydanych pieniędzy
112 008 zł
Średnie wydatki na auto
1 931 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
478
Wydanych pieniędzy
158 333 zł
Średnie wydatki na auto
2 730 zł
Zobacz dzienniki kosztów Jeep (58)

Testy zderzeniowe Jeep Grand Cherokee

Najnowsze testy zderzeniowe Jeep Grand Cherokee przeprowadzone przez Euro NCAP.

Jeep Grand Cherokee, 3.0 diesel 'Limited', LHD
2011

Jeep Grand Cherokee
Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Jeep

Zużycie paliwa Jeep Grand Cherokee Terenowy 3.0 CRD V6

Na podstawie 31 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Big.........., dodano: 15.07.2009 11:41

Witam kolege DEDEK jestem szczesliwym posiadaczem jeepa srt8 i srednio zawsze jak jade autostrada obwodnica do miasta i zpowrotem(mieszkam w danii to mam gdzie poszalec na haghwayach:D) to zawsze licze ze 20l musi miec po miescie czyli swiatła korki stanie jazda 5km/h masakra z wlaczona klima i wypasnym bitem 30l wychlupta ale jak teraz jechalem na chorwacje na wakacje to przy 150(tak relaksacyjnie) to zadowolił sie 16litrami wiec mysle ze to nie az tak duzo biorac pod uwage to ze przy wdepnieciu w podloge kazdy spitalal na prawy pas:) mam sciagniete odciecie przy 245!!! i na zegarach dochodzi do 290 ale na gps mi pokazało ze było 269 co i tak uwazam za swietny wynik KLYDRA wazy a 2 potem dziala juz aerodynamika i jak sobie pociagniesz tak z 30 minut srednio 200 i wiecej to nie ma OPCJI zeby bylo mniej niz 25 POZDRAWIAM KUPUJCIE TO AUTO moze nie zachwyca jakoscia PLASTIKÓW ale za Cayenne w tym roku NP: turbo lub turbo s tzreba dac 2 razy tyle

pełny raport Jeep Terenowy 6.1 HEMI V8

autor: martines, dodano: 07.06.2010 17:16

jeśli idzie o tą kategorie to wedlug mnie trzeba rozdzielić dwie kwestie paliwo i koszty napraw w kwestii napraw i obslugi to jest do przyjęcia nie psuje się zbyt często a rynek części jest bogaty nowe i używki więc jak na auto 4x4 jest OK. Jeśli zaś chodzi o paliwo no to jest nie najlepiej bo średnie zużycie paliwa na poziomie 25L gazu o benzynie nie wspomnę ale też trzeba ją uwzględnić bo auto odpala na benzynie i pierwsze kilometry dopuki nie zlapie tych 40C jedzie na benzynie więc podsumowując 25L gazu i okolo 5L benzyny na 100km w mieście trzeba liczyć. A opinie 11-12L na setkę to proszę między bajki wsadzić chyba że dotyczą dizla

pełny raport Jeep Terenowy 4.0 i

autor: schwyntzu, dodano: 07.12.2014 20:40

Wysokie spalanie. Nie ma co się oszukiwać. Te spalanie zawsze będzie kręcić się średnio w okolicach 20L/100km. W mieście realnie bliżej 25litrów. Nie jest to mało i jeżeli ktoś chce tym autem jeździć na codzień i pokonywać przebiegi rzędu 50 000 rocznie, to musi brać to pod uwagę. Ceny części popularnych (klocki, tarcze, filtry) nie są wysokie. Kosztowne mogą okazać się naprawy zawieszenia i napędu.

pełny raport Jeep Terenowy 4.7 i V8
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Jeep Grand Cherokee Terenowy 3.0 CRD V6

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Jeep Grand Cherokee Terenowy 3.0 CRD V6

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Jeep Grand Cherokee III Terenowy 3.0 CRD V6 218KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Jeep Grand Cherokee, oglądali także