Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Kia Sportage

Lata produkcji: 1994 - teraz
Segment: Małe SUVy
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 1994 roku. Pierwszy model koreańskiej marki w tej klasie. Premierowa generacja Sportage była mini SUV-em zbudowanym na płycie podłogowej Mazdy Bongo. Była też pierwszym samochodem na świecie, który wyposażono w poduszki powietrzne chroniące kolana. Sportage (lata 2004-2010) był typowym modelem rekreacyjnym z mniejszymi możliwościami terenowymi. Taką charakterystykę ma też nowa generacja modelu dostępna od 2010 roku. Sportage III został diametralnie odmieniony stylistycznie w stosunku do archaicznie wyglądającego poprzednika.

Komentarze redakcji

Powagosław: Diametralna metamorfoza, jaką przeszedł ten samochód pozwala wątpić, czy to na pewno ten sam model tej samej marki. Z mdłego, nudnego przeistoczył się w pojazd, przy którym wiele aut bardziej prestiżowych producentów wygląda jak SUV-y z poprzedniej epoki.
Luzacjusz: Coś pomiędzy Audi Q7 i Fordem Kuga, zachowując wszelkie proporcje. Coś pomiędzy wielką kluchą i czołgiem na kółkach. Na widok tego auta krew nie gotuje mi się z wrażenia, ale nie gotuje się też z irytacji, jak to było z poprzednim Sportage. Postęp w porównaniu z nim rzeczywiście imponujący.

Sportage III

Podczas gdy dwie pierwsze generacje Sportage’a stały w cieniu swoich japońsko-europejskich rywali, trzecia odsłona zrobiła na rynku prawdziwą furorę. Sukces zagwarantowało autu mnóstwo zalet, wśród których czołowe miejsce zajęła stylistyka zewnętrzna. Spójna, zgrabna bryła nadwozia z muskularnymi przetłoczeniami blachy i dynamicznie naszkicowanymi detalami przyjęła się wśród wielbicieli SUV-ów tak dobrze, że podczas liftingu jej zmiany ograniczono do bezpiecznego minimum.

Starania designerów można docenić, zaglądając też do środka. Widoczny po otwarciu drzwi kokpit jest zresztą nie tylko miły dla oka, ale również uporządkowany i czytelny, dzięki czemu jego obsługa jest prosta jak sterowanie mikrofalówką. Na jakość materiałów wykończeniowych nie można narzekać, niemniej trzeba zaznaczyć, że konkurencja potrafi być w tej dyscyplinie jeszcze lepsza. Do poprawki kwalifikuje się niestety widoczność.

Choć Kia Sportage III ma na karku parę latek, a jej młodsza konkurencja co nieco urosła, pod względem przestronności wnętrza nie ma się czego wstydzić. W obu rzędach siedzeń proponuje swoim podróżnym wystarczającą ilość miejsca, natomiast za kabiną pasażerską kryje całkiem pojemny kufer. Do mocnych stron wnętrza zaliczymy wielość funkcjonalnych schowków oraz obszerne i wygodne fotele, które nie męczą nawet podczas długiej podróży.

Na komfort pokonywania kolejnych kilometrów pozytywnie wpływa też wyciszenie, poprawione przy okazji liftingu. Wygodę jazdy gwarantuje jednak przede wszystkim skuteczne pochłanianie nierówności przez zawieszenie, które przy okazji nieźle sprawdza się na zakrętach. O stabilne zachowanie auta dba ponadto udanie zestrojony układ kierowniczy. W kategorii “zdolności terenowe” koreański SUV nie błyszczy, ale i nie ustępuje kroku większości rywali.

Kia Sportage to samochód na tyle dopracowany, że nie sposób wytknąć mu jakiejś poważnej wady. Uśmiech na twarzy wywołuje też cena, jaką trzeba zapłacić za tę konstrukcyjną dojrzałość - opisywany model okazuje się jedną z najtańszych propozycji w klasie. W kwestii wyposażenia cieszy standard, jaki dostajemy w poszczególnych specyfikacjach bez dopłaty, zmartwić może natomiast krótka lista dodatków. Niewątpliwą zachętą do zakupu jest świetna gwarancja.

Sportage II

Choć, w odróżnieniu od następcy, Kia Sportage II. generacji nie porywa swoim wyglądem, nadwozie ma zgrabną bryłę i przyjemne dla oka detale. Mniej atrakcyjnie prezentuje się kokpit, a wrażenie to pogłębiają nie najlepsze jakościowo tworzywa wykończeniowe. Na szczęście, całość solidnie poskładano, a kierowcy zaproponowano banalnie prostą obsługę funkcji pokładowych. We wnętrzu podobać może się też mnogość funkcjonalnych rozwiązań oraz satysfakcjonująca ilość przestrzeń dla podróżnych. Szkoda tylko, że ta ostatnia została wygospodarowana kosztem pojemności bagażnika.

Do napędu Sportage'a wybrano trzy silniki - benzynowe 2.0 i 2.7 V6 oraz wysokoprężny 2.0 CRDi. Najlepiej skusić się na diesla, bo jest wystarczająco dynamiczny, w miarę oszczędny, a do tego całkiem niezawodny. Jeszcze trwalsze okazują się jednostki benzynowe, ale zapewniają niewiele lepsze osiągi przy odczuwalnie wyższym zużyciu paliwa. Wysoko ocenić trzeba podwozie koreańskiego auta - na szosie gwarantuje dobre właściwości trakcyjne i przyzwoity komfort, a w terenie pozwala swobodnie pokonywać niewielkie przeszkody.

Opinie na temat usterkowości kompaktowego SUV-a Kii dzielą się na dwie grupy - negatywne opierane na poglądach dotyczących "Koreańczyków" z lat 90. oraz pozytywne bazujące na doświadczeniach użytkowników. Ci ostatni listę typowych przypadłości Sportage'a ograniczają do problemów z młodszymi wersjami diesla (jego konstrukcję unowocześniano), hałasów dochodzących z zawieszenia oraz defektów napędu 4x4 związanych z jego intensywną eksploatacją. Co ważne, wysoka niezawodność modelu idzie w parze z niskimi cenami zakupu oraz umiarkowanymi kosztami serwisowania.

Dane techniczne Kia Sportage

Silniki

Moc silników 63-184 KM

Poj. silników 1 591-2 656 cm3

Prędkość maks. 140-195 km/h

Przyspieszenia 0-100 9,8-22,0 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Kia Sportage

Średnia ocena modelu

na podstawie 308 opinii

4.07

Średnia dla segmentu: Małe SUVy 4.15

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Stosunek jakość/cena

+ Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Silnik

- Wyciszenie

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (79%)
NIE (21%)

Wybrane oceny kierowców Kia Sportage

Myślę, że to dobre auto, a okres oczekiwania aż pół roku o czymś świadczy. Wiem, że mają zaległości w postaci ... więcej14 000 samochodów tylko na Europę wschodnią, produkują na 3 zmiany nawet do Australii, tak, więc chyba się wstrzelili z produktem. Nie znalazłem złej opinii w prasie, telewizji czy gdziekolwiek indziej. Jedyne minusy to okres oczekiwania. Spróbujcie wywalczyć jakiś upust, nic - może dywaniki Wam się uda dostać (chociaż ja jeszcze w styczniu parę rzeczy wyrwałem). Nie wiem czy drugi raz bym wytrzymał 6 m-cy czekania, pewnie tak. ukryj
dodano 28.07.2011 przez
Samochód uważam za bardzo udany, zarówno w kwestii wyglądu i estetyki, jakości wykonania, funkcjonalności, bezpieczeństwa oraz osiągów. Konkrety będę rozwijał ... więcejw poszczególnych rozdziałach. Ogólnie jednak - jestem BARDZO zadowolony. Do "Koreańczyka" podchodziłem z bardzo mieszanymi uczuciami, ale po wizycie w salonie, dokładnych oględzinach i ocenie, jazdach próbnych i przysłowiowym całościowym "obwąchaniu" samochodu nie miałem wątpliwości. Kupiłbym go jeszcze raz. W tej recenzji chciałbym wyjaśnić z mojej perspektywy kilka kwestii (z którymi nie do końca się zgadzam), które znalazłem w innych recenzjach i na forach. W razie pytań - proszę o kontakt ! ukryj
dodano 06.06.2014 przez
Ogólnie auto bardzo ładne i przyjemne w użytkowaniu. Niestety nie budzi zaufania, o czym świadczy awaria skrzyni biegów po 13 tys. ... więcejkm. Mam w domu dwie Kie - Cee'da i Sporage i kolejnej już nie kupię. Z Cee'da byliśmy i jesteśmy bardzo zadowoleni, dlatego zdecydowaliśmy się na drugie auto tej marki. Niestety teraz żałujemy tej decyzji, gdyż wydając 100 tys. zł na auto, oczekuje się wyższej jakości, niż ta, którą otrzymaliśmy w Sportage'u. Ponadto zaufania nie budzi działanie Kia Assistance, która działa tak, aby wyciągnąć od klienta jak najwięcej, a samemu nie ponieść kosztów. Działanie Kia Polska i decyzja o wymianie/naprawie skrzyni biegów trwała prawie 2 tygodnie - o tyle dłużej auto stoi w serwisie. ukryj
dodano 18.07.2011 przez
Zobacz oceny Kia Sportage Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Kia Sportage

Pb
5,97 - 17,13
Na podstawie 158 raportów spalania
ON
4,70 - 14,93
Na podstawie 154 raportów spalania
LPG
8,00 - 19,10
Na podstawie 42 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Kia Sportage

Moją Kia Sportage 2,0 DOHC z roku 1998 w wersji Karmann nabyłem w 01. 2009 r z przebiegiem 98 tys ... więcejkm. Ciekawostką jest to, że chciałem dokładnie ten samochód kupić kilka miesięcy wcześniej na z ogłoszenia na e-bay….. Auto stało w Hamburgu i niestety spóźniłem się z decyzją zakupu….. Po kilku miesiącach szukając Kijanki trafiłem na dokładnie to samo auto w Grudziądzu, Kijanka miała już zamontowaną instalację gazową i zakonserwowane podwozie. Moja przygoda z niż rozpoczęła się na licznikowym przebiegu 98,2 tys. km: później było tak: 100 tkm – wymiana rozrządu, filtrów, olejów itp. (650 zł) 111 tkm - krzyżak przedniego wału (100 zł) 115 tkm – oleje i filtry (200 zł) 120 tkm - awarii uległy sprzęgiełka przedniego napędu (550 zł) 121 tkm – dwie nowe opony letnie (400 zł) 123 tkm - pękła sprężyna tylnego zawieszenia, do wymiany zakwalifikowała się tuleja tylnego drążka poprzecznego. (380 zł) 130 tkm - oleje i filtry (200 zł) 142 tkm – komplet zimowek i felgi aluminiowe („dobre” używki) (550 zł) 145 tkm - oleje i filtry (200 zł) 158 tkm - wymienione zostały przednie klocki hamulcowe (80 zł) 160 tkm - oleje i filtry (200 zł) 161 tkm – regulacja LPG i wymian filtra LPG (100 zł) 162 tkm – dwie nowe opony letnie (440 zł) 164 tkm - tylny prawy wahacz (180 zł) 168 tkm - wymieniłem cztery amortyzatory, łożyska przednich kół, końcowy tłumik, łożyska igiełkowe przedniej piasty i przednie stabilizatory (1500 zł). 170 tkm - listwa/rozdzielacz LPG (270 zł) 175 tkm - oleje i filtry (200 zł) 180 tkm - pękła tylna sprężyna, założyłem te, które zostały mi po Oplu 181 tkm - przetarł sie przewód wspomagania - zaspawałem 183 tkm - siadło ako, dostałem w prezencie nowego Jenoxa ;) 185 tkm – dwie opony letnie (420 zł) 190 tkm – wymiana tylnych hamulców (400 zł) 190 tkm - oleje i filtry (200 zł) 191 tkm – umarły tylne amorki, kupione nowe KYB (280 zł) 193 tkm – przedni prawy górny wahacz i krzyżak przedniego wału (200 zł) 199 tkm – ze względu na zbyt późno wymieniony wahacz umarło jedno sprzęgiełko AVM, nabyłem dwa sprzęgi WARN z USA (600 zł) 200 tkm – kompletny rozrząd, świece, uszczelka klawiatury, oleje i filtry (600 zł) Tyle z konkretów, ponadto wymieniono kilka żarówek na łączną kwotę około 100 zł, dokonano 5 przeglądów technicznych o wartości około 900 zł. Od zmiany do zmiany auto nie wymagało dolewek oleju, co roku kontrolowałem jakość płynu chłodniczego, dolałem jakiś 1 litr koncentratu o wartości około 30 zł. Przy okazji zmiany okładzin i klocków praktycznie wymieniano płyn hamulcowy. Płynu do spryskiwaczy nie będę liczył ;) Po powrocie Kijanki z lasu do „normalnego” użytkowania jej mycie i pranie kosztowało około 200 zł. Na dystansie 105 tkm auto zużyło 12000 l LPG i około 400 l PB 95, co przy średniej cenie benzyny z tego okresu wynoszącej 5,05 zł/l i LPG po 2,40 zł/l daje nam koszt paliwa wynoszący około 30820 zł, w przeliczeniu na 100 km koszt paliwa to 29,35 zł. Łączny koszt przeglądów, napraw i bieżącej obsługi wyniósł łącznie 9930 zł. Tak więc koszt paliwa, obsługi przeglądów to 40750 zł, czyli 1 km kosztował 0,3880 zł….. Po doliczeniu ubezpieczenia OC (1750 zł) koszt jednego kilometra wzrasta do 0,4047 zł. W momencie zakupu dałem za Kijankę 12400 zł, obecnie miałem kupca za 6500 zł, tak więc utrata wartości to około 6000 zł. Po doliczeniu utraty wartości koszt użytkowania Kijanki wyniósł około 48500 zł, jeden kilometr kosztował 0,4619 zł ;) ukryj
dodano 02.02.2014 przez
witam.Jestem b.szczesliwym posiadaczem nowego sportage 1.6 GDI,wczesniej mialem soula 1.6,z ktorego tez bylem bardzo zadowolony,choc wielkosc,komfort,wyciszenie i zuzycie paliwa ... więcejnie byly na tym poziomie co w sportage,ale samochod naprawde bardzo fajny,uzytkowalem go rok czasu.Teraz mam sportage,zrobilem 1100 km,jak na razie srednie spalanie wynosi od 6.9 do 7.2 l,jezdzac po krakowie,ktory obecnie jest totalnie rozkopany /1.5 km trasy jedzie sie ok godziny spalanie wyszlo 7.4l,nie mam wynikow z trasy bo na razie uzytkuje samochod tylko w miescie ,a zona do pracy.Prosze nie sugerowac sie wynikami wpisanymi do okienek bo cos musialem wpisac zeby wyslac te wiadomosc a nie mam jeszcze wynikow z jazdy na trasie.W grudniu bedzie jazda na trasie za Lodz ok 260 km w jedna strone zwykle jezdze ta trasa z predkosciami 90-130km/,a wiec niezgodnie z norma,bo ta przewiduje jazde na trasie do 90 km/h.,mam nadziej ze zmieszcze sie w 8.3.Teraz bedzie tak samo jestem ciekaw jaki bedzie wynik spalania.Chce nadmienic ze samochod podpowiada na jakim biegu nalezy jezdzic obecnie juz nie musze z tego korzystac bo sam uprzedzam to co pokazuje komputer,jezdze rowniez troche inaczej,tzn omijam biegi czasem nawet dwa,jesli na nizszym biegu rozpedze pojazd do predkosci ktora umozliwia wrzucenie 6 biegu,nigdy nie jezdze na luzie i zawsze do skrzyzowania duze wczesniej podjezdzam na stosownym biegu,na luz wrzucam tuz przed zatrzymaniem sie.Pozdrawiam ukryj
dodano 07.11.2010 przez
Polecam z całym przekonaniem ten model Kia. Zapewne większość czytających chce poznać spalanie tego samochodu otóż, dziwią mnie niektóre wpisy ... więcejw których ludzie piszą, że ten samochód spala im po 7,5 litra ropy... Pytanie brzmi czy owe osoby mają maks 3 biegi? Skrzynia 6 biegowa zapewnia takie przełożenia i ich liczbę, że silnik 1,7 zupełnie się nie męczy, co za tym idzie spalanie jest na stosunkowo niskim poziomie. Pokonuje dziennie ok 50 km, do pracy mam ok 10 i to jest na prostym odcinku, gdzie prędkość waha się od 100-130, resztę dystansu tj ok 25 km pokonuje w 200tyś. mieście. Spalanie jakie komputer pokazuje i takie rzeczywiście jest to 5,9 - 6,1 litra w zależności od stylu jazdy. Nadmienię, że samochód posiadam od października i zrobiłem nim już ok 6000 Km, a jak zauważyliście jest to okres zimowy, więc latem zapewne odrobinę spalanie spadnie. Silnik wystarczy, co nie zmienia faktu, że tym razem wyjeżdżając z salonu na pewno była by to wersja z silnikiem 2.0. Żwawo ciągnie do przodu, troszkę za głośny jak na te czasy i wymagania, ale weźmy pod uwagę, że jest to tańszy samochód w swojej klasie. Jak do tej pory zaobserwowałem nieprzyjemny stukot przy dohamowywaniu z ok 3km/h, oczywiście z tym fantem zgłosiłem się do KIA i po przejechaniu się 3 innymi egzemplarzami, każda miała to samo :/ Niestety taki ich urok. ukryj
dodano 03.03.2012 przez
Fajny i oszczędny silnik. Ostatnio pokonując długą trasę 3000 km ze skiboxem na dachu w Alpy osiągnąłem spalanie 8,2 l ... więcej( spalanie na podstawie tankowań, które różniło się o 0,1 od tego na komputerze). Nie była to oszczędna jazda. Po Polsce rewelacji nie było 60-120 km/h, autobahnem niemieckim 120-160 km/h, a dalej przepisowo 60-100 km/h (prędkość z navi, a nie licznikowa). Po mieście spalanie nigdy nie przekroczyło mi 8,6 l - bez ścigania się ze świateł do świateł ale energiczne ruszanie, trochę korków jak to w stolicy. Na trasie Warszawa-Lublin-Rzeszów-Rymanów Zdrój-Rzeszów-Lublin-Warszawa udało mi się osiągnąć spalanie 6,1 l - jazda ekonomiczna, zgodnie z przepisami oraz trasa pokonywana w nocy - można troszkę mniej ale czasami nie wytrzymywałem :) Wadą auta jest niestety mały bak, przydałoby się 20 l więcej. Minusem też jest bagażnik, który jest troszkę za krótki, ale ostatecznie nie ma tragedii. ukryj
dodano 22.04.2013 przez
witam.kiłka Sportage XL z kwietnia 2013 1.6ccm 135 kM -trasa do bulgari z Nowy Sacz przez slowacje ,wegry rumunie i ... więcejdo Sveti Vlas 27.maja.2013 i z powrotem jak na jazde mieszana 30% autostrady, predkosc do 140 km/h jak i rumunskimi drogami za ciezarowkami 80 km/h i czeste ich wyprzedzanie to spalanie wyszlo 7,5 litra benzyny-jesli chodzi o zwinnosc samochodu to raczej samochod do spokojnej jazdy i bez szalenstw,brakuje mu mocy do wagi-oczywiscie przy zaladowanym 3 osoby dorosle 1 dziecko-moim zdaniem na ten samochod min.150kM.zawieszenie jak dlamnie ok,fotele z przodu srednio wygodne po 21 godzinach jazdy plecy dawaly sie we znaki,wiem ze to dlugo ale siedzialem w wygodniejszych,tyl duzo miejsca na nogi,bagaznik bez zachwytu mam corolle w kombi i pakuje duzo wiecej ;),OGOLNA OCENA SAMOCHODU 6 w skali 10. ukryj
dodano 09.06.2013 przez
Zobacz raporty spalania Kia Sportage Dodaj raport spalania

Publikacje o Kia Sportage

Przeczytaj pozostałe 10 publikacje o Kia Sportage

Newsy o Kia Sportage

Przeczytaj pozostałe 10 newsów o Kia Sportage

Generacje Kia Sportage

Nowe Kia Sportage

nowe Kia Sportage
Kia Sportage
ceny od 69 990 zł do 121 490

Kia Sportage III SUV Facelifting 1.6 GDI 135KM od 2014

w pakiecie S

w cenie katalogowej brutto

69 990 zł

Wyposażenie standardowe
Składana oraz dzielona tylna kanapa 6:4 z podłokietnikiem, uchwyty do składania od strony bagażnika
Pasy bezpieczeństwa z czujnikiem obecności pasażerów
ESC - system stabilizacji toru jazdy
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 21 oferty Kia Sportage

Dealerzy Kia

P.M. Auto-Gdynia Sp. z o.o.

P.M. Auto-Gdynia Sp. z o.o. Kia Gdynia

pomorskie, Gdynia, Morska 491

Więcej

AGROMAX Sp. z o.o.

Autoryzowany Dealer Kia Elbląg

warmińsko-mazurskie, Elbląg, Władysławowo 67/11

Więcej

INTERAUTO

INTER AUTO Kia Kraków

małopolskie, Kraków, Jasnogórska 62

Więcej

AUTO AG

SOLIX SP. Z O.O. Kia Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Lubelska 40

Więcej

CAR-DROOM

CAR-DROOM Kia Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Wysockiego 67

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Kia Sportage

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

842

Przejechany dystans

190 546 zł

Zatankowanego paliwa

36 655 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

68

Wydanych pieniędzy

31 308 zł

Średnie wydatki na auto

783 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

95

Wydanych pieniędzy

46 514 zł

Średnie wydatki na auto

1 163 zł

ZOBACZ 40 dzienników kosztów Kia Sportage Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Kia Sportage

Liczba wpisów: 11
komentarzy(0)
komentarzy(1)
komentarzy(1)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty Kia Sportage dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Kia Sportage

Liczba wpisów: 8
Samochód kupiłem jako nowy w salonie , po przejechaniu 10 tyś km zdecydowałem się na założenie instalacji gazowej , ponieważ ... więcejsamochodem zamierzam jeździć przez kolejne 5 lat Z Polecanych instalacji wybrałem Lovato Wersji Direct do samochodów z bezpośrednim wtryskiem , samochód zachowuje się tak jak na benzynie , przejechałem dopiero 20 tyś km , więc zobaczymy jak będzie dalej ale jak na razie same plusy . ukryj
dodano 27.01.2015 przez
Z tego co zostałem poinformowany w zakładzie montującym jest to nowy produkt firmy Lovato model Direct dedykowany do silników z ... więcejbezpośrednim wtryskiem , jak na początek użytkowania 10000 tyś km auto spisuje się super , żadnych problemów, spalanie również nie odbiega zbytnio od spalania na benzynie około 1 litra . ukryj
dodano 24.11.2014 przez
Od założenia gazu minęło 14 tys km autko miało 66 tys . w tym czasie raz pojechałem na regulację po ... więcejokoło trzech zbiornikach , autko na gazie spisuje sie naprawde rewelacyjnie minimalne spalanie to około 13 l co wydaje sie naprawdę eszczędną norma , z czystym sumieniem moge polecic to auto ukryj
dodano 03.05.2013 przez
Instalacja na bezpośrednim wtrysku Lovato Direct , słyszałem różne opinie na temat tej instalacji jednak zaryzykowałem i od założenia nie ... więcejmam żadnych problemów , może zazwyczaj problem tkwi nie w instalacji lecz w specjalistach montujących instalacje . ukryj
dodano 10.06.2015 przez
Bardzo dobra praca na gazie,nie ma spadku mocy,obsługa fachowa.Z czystym sumieniem mogę polecić warsztat.Przegląd robię raz w roku,po za przeglądem ... więcejwszystko sprawne. ukryj
dodano 26.02.2015 przez
Nie widzę żadnej różnicy w pracy silnika i jeździe. Samochód sprawnie i bez szarpania rusza, przyspiesza, nie ma zdławień czy ... więcej"zdmuchiwań" przy jeździe "na luzie". ukryj
dodano 31.08.2015 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Kia Sportage

Skarbnica wiedzy o Kia Sportage

Ciekawostki
dodano 08.11.2012 przez
Niestety tylko w USA. A powodem tej niecodziennej akcji jest fakt, że w USA i Kanadzie Koreańczycy podawali zaniżone dane dotyczące spalania m. in. w…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą