Wszystkie modele

Produkowane

CT GS IS LS RX

Starsze

ES GX HS LX SC
Opony
Części i akcesoria

Galerie

Lexus IS

Model należący do klasy średniej (segment D premium) produkowany od 1999 roku. Drugi najmniejszy samochód w ofercie Lexusa, po modelu CT. Pierwsza generacja samochodu bazowała na Toyocie Altezza i pod tą nazwą była sprzedawana od 1998 do 1999 roku w Japonii. Na wszystkich innych rynkach model funkcjonował jako Lexus IS (IS to skrót od Inteligent Sport). Od latach 2005-2012 produkowano drugą generację auta, która w 2013 roku została zastąpiona przez model IS III. Przez wszystkie trzy generacja dostępny w wersji sedan i kabriolet. Pierwsza i trzecia ma też odmianę kombi. Z kolei usportowioną wersją modelu jest Lexus IS F.

Generacje Lexus IS

  • Wybierz generację: Lexus IS III (2013 - teraz)
    Lexus IS III
    Lexus IS III Sedan 300h 223KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Lexus IS III Sedan 300h 223KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu Lexus IS III Sedan 300h 223KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Lexus IS III Sedan 300h 223KM - galeria redakcyjna - ekran systemu multimedialnego Lexus IS III Sedan 300h 223KM - galeria redakcyjna - sterowanie w kierownicy Lexus IS III Sedan 300h 223KM - galeria redakcyjna - manetka zmiany biegów pod kierownicą

    Lexus IS III

    Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem samochodu był prototyp Lexus LF-CC zaprezentowany rok wcześniej. Pod względem stylistycznym model stanowi rozwinięcie designerskiej...

    więcej o Lexus IS III

  • Wybierz generację: Lexus IS II (2005 - 2012)
    Lexus IS II
    Lexus IS F - maska otwarta Lexus IS F - widok z tyłu Lexus IS F - koło Lexus IS F - sterowanie podgrzewaniem foteli Lexus IS F - skrzynia biegów Lexus IS F - manetka zmiany biegów pod kierownicą

    Lexus IS II

    Druga generacja modelu produkowana w latach 2005-2012. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były dwa prototypy: Lexus LF-S oraz LF-C. W obu zastosowano filozofię stylistyczną L-Finesse, zgodnie z którą zaprojektowano też model IS II. Jego designerem był Kengo...

    więcej o Lexus IS II

  • Wybierz generację: Lexus IS I (1999 - 2005)
    Lexus IS I

Lexus IS III

Są auta, które na zdjęciach prezentują się świetnie, a oglądane na żywo rozczarowują, ale są też takie, które dopiero w rzeczywistości odkrywają swój urok. Taki jest właśnie Lexus IS III. generacji. Podczas gdy na fotografiach model ten może wydawać się przerysowany i stylistycznie niespójny, na żywo okazuje się mieć wszystko na swoim miejscu. Co więcej, nadwozie ma w sobie nie tylko odpowiednią dawkę elegancji, ale również dużo nowoczesności, dynamiki oraz finezji. Projektantom należą się brawa.

Komplementy trzeba skierować także ku stylistom wnętrza, bo choć jego wygląd nie jest równie kuszący jak projekt nadwozia, świetnie pasuje do samochodu tej klasy. Dostosowane do segmentu premium są również materiały wykończeniowe i precyzja montażu - w obu tych kwestiach trudno wskazać jakiekolwiek braki jakościowe. Pozytywnie, acz z kilkoma wyjątkami, ocenić należy czytelność i obsługę kokpitu.

Kierowca Lexusa IS siedzi nisko jak w aucie sportowym, a sam kokpit zdaje się go “otulać”. To miłe wrażenie, ale - niestety - pogłębia je nisko poprowadzony dach, który może zepsuć fryzurę wyższym osobom. Ciasno nad głową jest jednak dopiero z tyłu, gdzie martwi też pokaźnej wielkości tunel środkowy. W porównaniu do konkurencji przestronność wypada jednak korzystnie, a już bezkonkurencyjne okazuje się wyciszenie kabiny. Co do bagażnika, na plus zaliczymy jego pojemność, na minus zaś zawiasy wnikające do wnętrza.

Przechodząc do oceny zachowania auta podczas jazdy, dochodzimy do tego, co w japońskim sedanie jest najlepsze. Bo oto inżynierom Lexusa udało się stworzyć samochód, który jest nie tylko komfortowy, jak na limuzynę przystało, ale również bajecznie się prowadzi. Sposób, w jaki układ kierowniczy wykonuje polecenia kierującego, a układ jezdny sprawuje się na zakrętach, stawia IS-a w grupie samochodów pokroju BMW serii 3.

Na szczególne pochwały nie zasługuje niestety oferta rynkowa opisywanego modelu. I nie chodzi tu o ceny podstawowych odmian, bo te są zupełnie przyzwoite, ale o skąpstwo dostępnych wersji samochodu. Lexusa dostaniemy tylko w jednym nadwoziu, wyłącznie z jedną przekładnią i w zaledwie dwóch wariantach napędowych.

Lexus IS II

Średniej wielkości sedan ze znaczkiem Lexusa został wystylizowany bez zbędnych udziwnień. Auto cechuje nadwozie o klasycznej, trójbryłowej formie i szczegółach designerskich o stonowanych kształtach. Uwagę zwracają jedynie kanciaste światła tylne oraz „wcięcia” w linii szyb bocznych. W topowej wersji „F” dochodzą do tego agresywnie wystylizowane zderzaki, wloty powietrza umieszczone w przednich błotnikach, subtelny spojler klapy bagażnika oraz jedyne w swoim rodzaju końcówki wydechu.

We wnętrzu IS-a poczujemy się jak w pełnoprawnym samochodzie klasy premium – podróżnych otaczają materiały z najwyższej półki, a wszelkie elementy kabiny są dokładnie poskładane. Podkreślić należy ponadto czytelność zegarów oraz prostotę obsługi – wszelkie przełączniki są odpowiednio rozmieszczone i są w zasięgu ręki (no, może poza drobnymi wyjątkami). Przeszkadzać może za to forma kokpitu wiejąca nudą oraz bardzo kiepska widoczność z miejsca kierowcy.

Kabina pasażerska nie grzeszy niestety przestronnością. Podczas, gdy z przodu większość osób powinna rozsiąść się w miarę wygodnie, na tylnej kanapie jest po prostu ciasno (zwłaszcza, gdy wsiądziemy do odmiany nadwoziowej cabrio). Również pojemność bagażnika zasługuje na krytykę – miejsca na walizki nie ma nawet tyle, co w sedanach pozycjonowanych klasę niżej. Całe szczęście, że fotele okazują się komfortowe, a te z wersji F/F-Sport – również doskonale przystosowane do podpierania ciała na ostrych zakrętach.

Zawieszenie Lexusa zostało nastawione na komfort, dzięki czemu pochłanianie nierówności odbywa się bez zbędnych wstrząsów kabiny pasażerskiej. Co ważne, mimo to konstruktorom udało się uzyskać niezłe własności trakcyjne. Ten, komu one nie wystarczają, może sięgnąć po pakiet F-Sport lub – co wiąże się z ogromnym wydatkiem – pokusić się o model IS-F.

Jeśli już o wydatkach mowa, po zaglądnięciu do cennika dowiadujemy się, że zarówno flagowy IS-F, jak i podstawowe wersje IS-a cenione są przez producenta bardzo wysoko. Gdy jednak zapoznamy się z ofertami innych modeli klasy D premium, dowiadujemy się, że auto tego typu po prostu musi tyle kosztować. Całe szczęście, że wysoka cena idzie w parze z wysokim standardem wyposażenia – IS oferuje w serii m.in. komplet poduszek powietrznych (przednich, bocznych, kurtynowych i kolanowych), kierownicę o skórzanym wykończeniu, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne oraz dwustrefową automatyczną „klimę”.

Komentarze redakcji

Powagosław: Piękne wnętrze Lexus opakował w mocno kontrowersyjne pudełko, które może być zbyt szalone i przerysowane nawet dla wszystkich przyzwyczajonych do śmiałych linii nowych aut japońskiej marki. Ten przód, światła, grill… - to piosenka z wieloma dźwiękami, ale mało w niej melodii.
Luzacjusz: Dotychczas IS nie był asem. IS nie był asem w talii Lexusa i… nadal nie jest. Jest jokerem. Tak, straszliwie przekombinowanym, dziwnym, jaskrawym, wręcz prototypowym. Zanim się skrzywisz – doceń, że ten samochód w końcu ma jakiś charakter.

Silniki Lexus IS

Lexus IS II - jaki silnik wybrać?

Obecnie można w salonie wybierać wśród dwóch wersji silnikowych - mocnej i potężnej. Obie są zasilane benzyną. Mocna ma 208KM - pracuje wręcz bezwibracyjnie, ma świetny, subtelny dźwięk, a przy delikatnym traktowaniu spala mało paliwa. Jednak po 208KM można spodziewać się znacznie więcej. Co oczywiście nie znaczy, że auto jest wolne. Zresztą półkę wyżej jest wersja ISF z 423KM pod maską - ona w nieumiejętnych rękach może już zabić.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Lexus IS

Czy warto kupić: używany Lexus IS (od 2005 do 2013)

Dynamiczna linia nadwozia, mocne silniki i napęd na tylną oś. Tym razem nie mówimy o BMW, tylko o najbardziej sportowej z limuzyn Lexusa. Nawet kilkuletnie egzemplarze są drogie, co rekompensują niską awaryjnością oraz przyjemnością prowadzenia. Czy warto kupić używanego Lexusa IS drugiej generacji?

Lexus IS 300h F-Sport - miłość od drugiego wejrzenia
 
Nasz test Lexus IS 300h F-Sport

Znasz to uczucie: pojawia się nowy model samochodu i myślisz o nim "ale brzydal". Lecz mija pewien czas i dochodzisz do wniosku, że ma jednak akceptowalny wygląd, a niedługo później nie wyobrażasz sobie, aby to auto mogło wyglądać inaczej - bo jest przecież piękne!? Ja tak miałem niegdyś z...

Lexus IS - japońska ofensywa
 
Nasz test Lexus IS 250 2.5 V6 (208 KM)

Najwięksi producenci w segmencie D mają kolejny powód do obaw - Lexus zaprezentował trzecią, stworzoną od podstaw, generację modelu IS. W walce o portfele klientów ma pomóc nie tylko odważny wygląd, ale i świetne właściwości jezdne. Czy ten samochód zawojuje rynek?

Lexus IS - wbrew tradycji i utartym stereotypom

Jakiś czas temu hegemonię stonowanych, klasycznych i zdaniem niektórych, nieco nudnych niemieckich aut klasy wyższej, przełamał japoński Lexus oferując równie luksusowe, ale biegnące nieco innym torem podejście. Dziś Lexus jest bardzo poważnym graczem na rynku i może sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa....

Japońskie BMW - Lexus IS (1999-2005)
 
Nasz test

Atrakcyjna stylizacja, rzędowe, sześciocylindrowe silniki i napęd na tylną oś. Tym razem nie mówimy jednak o BMW, tylko japońskim konkurencie sportowych aut z Bawarii. Pierwsze Lexusy IS mają już sporo lat na karku, ale jak najbardziej warto je wziąć pod uwagę podczas poszukiwania używanego samochodu...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Lexus IS

Lexus IS na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Lexus ISautoWcentrum - społeczność Lexus IS

najwyższe oktanyAuta - Lexus IS

Lexus IS Tojotka 52,40

Lexus IS 200 46,98

Lexus IS GOLD 64,37

Lexus IS Lex 40,30

Lexus IS 200 65,21

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Lexus IS

Bogdan262 30,10

Hanys82 30,17

piotr7755 32,26

Rebel1 33,94

linkpl 30,08

doubleS 30,05

makalele 33,65

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Lexus IS

ringi angel eyes CCFL
ringi angel eyes CCFL Postanowiłem zamontować w swoim lexusie ringi. Była ładna pogoda i wziąłem się ...
Nowe tarcze, opony, klocki i takie tam ;)
Nowe tarcze, opony, klocki i takie tam ;) W ostatnim czasie zmuszony zostałem do wymiany kilku rzeczy: - tarcze hamul...
Detailing Meguiar's dla bardzo początkujących
Detailing Meguiar's dla bardzo początkujących Zachęcony szeregiem lektur postanowiłem zadbać o samochód po zimie, jako że do t...
Znalezienie Japonskiego jena w bagarzniku;)
Znalezienie Japonskiego jena w bagarzniku;) Podczas odkurzania po ponad dwoch latach uzytkowania auta w bagazniku pod tapic...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Lexus IS

od 134 900 zł do 358 100

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (207 - 423 KM): F, 250, 300h

 

Skrzynie biegów

automatyczna:

 

Katalog nowych aut Lexus IS
 

Najpopularniejsza wersja Lexus IS

Lexus IS F 423KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
radio / CD
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
szyberdach
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

358 100

Zobacz ofertę Lexus IS F 423KM - 4 drzwiowy sedan
 

Lexus IS najczęściej porównywane z:

Honda Accord
2.0 VTEC (156 KM)
Opel Insignia
1.6 Turbo ECOTEC (170 KM)
Infiniti Q50
2.2d (170 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »
Ford Focus EDITION Ford Focus EDITION
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 150KM, benzynowy.
Cena: 80 640 zł 72 140 zł
Zyskujesz: 8 500 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Lexus IS

Wybrane opinie

Lexus IS Sedan 220d (177 KM)

Bardzo dobry asistans mimo że samochód zabierała laweta z ulicy dostałem samochód zastębcz odrazu,a laweta przyjezdżała po 10-20 minutach na terenie całej Polski.Wymienili czujnik spalin,który wyświetlał informację na panelu,a silnik tracił moc.Może to być wina paliwa lub programu komputera.To jest pozytyw.Teraz wady:skrzypiące plastiki przy zmianie por roku.Słabe światła mijania.Trzeszcząca tylna szyba tylko w słoneczne lato/poprawił servis/Drgająca dzwignia zmiany biegów/poprawił servis/.Teraz będę reklamował turbinę bo wyje na trzecim biegu-dwa tys.obrotów,okolo 60km/h i przy 120-130 drga lekko samochód mimo zmiany opon.Rocznie przejeżdzam około 35000km i jest to nasty pojazd,jeżdżę od 1979 roku. Mam porównanie z innymi markami użytkowanymi.Teraz chyba HONDA-LEGEND

dodał: phu.romax@neostrada.pl
Lexus IS Sedan 2.0 (155 KM)

kiedy zobaczylam pierwszy raz to auyo to sie w nim zakochalam i musialam je miec, ono ma swoja sylwetke,ktora naprawde wzbudza zainteresowanie a ja lubie mie cos specjalnego, moje auto jest urozmaicone przez kit, ktory nadaje lexusowi is200 troche agresywnosci.Uwielbiam go prowadzic i jest to dosc szybki samochod osiagnelam nim 200km/h na utostradze i to bylo to co lubie oczywiscie nie robie tego zawsze.pozdrawiam wszystkich wlasciciei i zycze szerokirj drogi.LEXUS TO LUKSUS

dodał: maciejka27@poczta.onet.pl
Lexus IS Sedan 2.0 (155 KM)

Ogólnie auto sprawuje się wyśmienie i dostarcza naprawdę wiele radości z jazdy. Jest bardzo rzadko spotykane na naszych ulicach co przy dosyć agresywnym (tył auta) ale jednocześnie eleganckim kształcie budzi zainteresowanie przechodniów. Dużo ciekawiej jeździ się nim na dłuższych trasach, szczególnie na zachodzie Europy.

dodał: Satch
Lexus IS Sedan 2.0 (155 KM)

wyjatkowo awaryjna zmieniarka CD, po za tym rozrzad skonczyl sie wczesnie ale ponoc to wyjatek. Wyjatkowa linnia nadwozia powoduje ze auto ktore ma 7 lat nadal wyglada jak nowe. Coz dodac, wystarczy spojrzec na tylne lampy w Golfach, Audi, Skodach itp. Ktore imituja Leszka.

dodał: Robas
Lexus IS Sedan 3.0 (210 KM)

samochod znakomity w jezdzie, dosyc twarde zawieszenie, 3.0L moglby byc troche mocniejszy, wyglad wewnetrzy rewelacja przynajmniej dlamnie, z zewnatrz tez bardzo ladny szczegolnie jak sie troche go przerobi to mozna zaliczyc do bardzo sportowych i tuningowanych aut

dodał: Mateusz

Galerie Lexus IS

Lexus IS 220d - galeria redakcyjna Lexus IS III 250 (2014) Lexus IS III Sedan 300h 223KM - galeria redakcyjna Lexus IS III 300h F-Sport (2014) Lexus IS 2007 Lexus IS I Sedan - galeria społeczności Lexus IS II Cabrio Lexus IS III 250 F-Sport (2014) Lexus IS III 300h (2014) Lexus IS F
Zobacz inne galerie Lexus

Opinie o instalacji LPG

Lexus IS

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Lexus IS

Lexus IS

84 komentarze

63 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~siwulas~siwulas

Sam jezdze od 2 lat is250 se-l w automacie i szczerze polecam! Miasto 14,5litra, cykl mieszany 9/10 litra, przy trasie 2500km spadlo do 7,5 litra. 0 jakich kolwiek problemow!

~thug~thug

Posiadam is220 od ponad roku kupiłem go z przebiegiem 240tyś sam już zrobiłem około 40tyś jestem bardzo zadowolony, jak na razie bezawaryjny co do spalania to trasa 6.5 miasto 9, kolega użytkuje is 250 i spalanie ma na poziomie trasa 9, miasto 15 przy normalnej jeździe. polecam wszystkim kupowanie aut z zagranicy tam mają lepsze serwisy...

~uczony~uczony

witam. potrzebuje porady.
jestem na etapie kupna auta, zainteresowało mnie właśnie lexus is220, warto czy sobie datować.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Lexus

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
827
Przejechany dystans
714 384 km
Zatankowanego paliwa
37 482 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
136
Wydanych pieniędzy
66 294 zł
Średnie wydatki na auto
1 842 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
179
Wydanych pieniędzy
72 732 zł
Średnie wydatki na auto
2 020 zł
Zobacz dzienniki kosztów Lexus (36)

Testy zderzeniowe Lexus IS

Najnowsze testy zderzeniowe Lexus IS przeprowadzone przez Euro NCAP.

Lexus IS 300h 2.5 Hybrid Drive, 'Executive Plus',
2013

Lexus IS
Lexus IS

Lexus IS
2006

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Lexus

Zużycie paliwa Lexus IS

Na podstawie 187 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Góral, dodano: 14.11.2012 22:51

Wszedłem tutaj aby porównać opinie z rzeczywistością przed zakupem nowego auta,postanowiłem coś napisać o moim byłym. Lexusa miałem od 2004 roku do 2012 zrobiłem nim 250tys km.W mojej opini auto nieprawdopodobnie niezawodne,nigdy nic nie naprawiałem ale nie jest bez wad ,występują w nim typowe usterki raczej nienaprawialne(wady fabryczne) ale i mało kłopotliwe a co ważniejsze nie nasilające się,pojawiły się w trzecim roku użytkowania i tak są sobie do dzisiaj: 1 -Wibracje miedzy 150km/h do 190km/h,ciekawe że powyżej 190 zanikają. 2-Lekkie szarpanie pedału sprzęgła przy ruszaniu(średnio raz w miesiącu-nie naprawiać,ten typ tak ma) 3-przy prędkości powyżej 150km/h wycieraczki udeżają o lewy słupek 4- w 7 tym roku pada odtwarzacz cd.oraz zaczynają się przepalać podświetlenie zegarów. 5- umiarkowany wyciek płynu chłodniczego z pompy wody(pompe wody należy koniecznie wymienić wraz z rozrządem) Reszta absolutnie bezawaryjna ,postanowiłem to napisać ponieważ to jest nieprawdopodne,że przez 8 lat użytkowania tego auta nigdy ,ale to nigdy nic nie naprawiałem,a auto dalej jak sądze bezproblemowo śmiga 210 km/h. Niski moment obrotowy przy niskich obrotach jest idealny do jazdy po śniegu i lodzie, np.tam gdzie bmw td praktycznie nie jechało ,lexus jechał jak po suchym.Mieszkam w wysokich górach i jestem maniakiem tylnego napędu i pewno gdyby nie is jężdził bym pewnie jakimś idiotycznym 4#4. Druga faza ,która włącza się powyżej 4000,nawet nieżle rozpędza auto. Druga faza włącza się powyżej 4000 i wtedy auto nieżle przyspiesza.

pełny raport Lexus Kombi 2.0

autor: GrzegorzPPP, dodano: 07.01.2014 09:02

Jak już wspomniałem. Nie jest to auto dla ludzi biednych. Mimo że Lexusa można kupić bardzo tanio to jednak koszty utrzymania przerażają. Wszystko jest drogie (opony, oleje, ukł zapłonowy, części, paliwo, ubezpieczenie) Uważam że do utrzymania tego samochodu potrzebne jest około 500zł m/c (bez paliwa) Oczywiście można ekonomić na każdym kroku i nic nie robić, ale zastanówmy się czy jest sens posiadania samochodu klasy premium i oszczędzania na wszystkim? Wg mnie jak kogoś nie stać to niech poszuka w innej marce. Lexus jak każde auto marki premium jest drogie w utrzymaniu, a w dodatku ceny części o ile w ogóle dostępne są zamienniki są porażające. Np. świece (300zł) Cewki firmy krzak (400zł i brak dostępności)

pełny raport Lexus Sedan 2.0

autor: wdy, dodano: 16.09.2010 01:16

Wszystko zależy od stylu jazdy. Gaz do dechy a z panem na stacji paliw szybko będziemy na "ty" :) W trasie, przy delikatnym obchodzeniu się z pedałem gazu, chwilami przy załączonym tempomacie, i przy prędkościach 80-120 spalanie oscyluje w granicach 7-10 litrów. Jeśli chodzi o miasto to miasto miastu nierówne. Zależy od korków, długości dojazdów... ogólnie nie jest źle jak na takie auto z takim silnikiem i w dodatku w automacie. Ale i tak będę musiał pomysleć o instalacji lpg:)

pełny raport Lexus Sedan 2.0

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Diagnozy usterek

Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Lexus IS

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Lexus IS

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Lexus IS
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Lexus IS, oglądali także