Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Lexus IS

Lata produkcji: 1999 - teraz
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D premium) produkowany od 1999 roku. Drugi najmniejszy samochód w ofercie Lexusa, po modelu CT. Pierwsza generacja samochodu bazowała na Toyocie Altezza i pod tą nazwą była sprzedawana od 1998 do 1999 roku w Japonii. Na wszystkich innych rynkach model funkcjonował jako Lexus IS (IS to skrót od Inteligent Sport). Od latach 2005-2012 produkowano drugą generację auta, która w 2013 roku została zastąpiona przez model IS III. Przez wszystkie trzy generacja dostępny w wersji sedan i kabriolet. Pierwsza i trzecia ma też odmianę kombi. Z kolei usportowioną wersją modelu jest Lexus IS F.

Komentarze redakcji

Powagosław: Piękne wnętrze Lexus opakował w mocno kontrowersyjne pudełko, które może być zbyt szalone i przerysowane nawet dla wszystkich przyzwyczajonych do śmiałych linii nowych aut japońskiej marki. Ten przód, światła, grill… - to piosenka z wieloma dźwiękami, ale mało w niej melodii.
Luzacjusz: Dotychczas IS nie był asem. IS nie był asem w talii Lexusa i… nadal nie jest. Jest jokerem. Tak, straszliwie przekombinowanym, dziwnym, jaskrawym, wręcz prototypowym. Zanim się skrzywisz – doceń, że ten samochód w końcu ma jakiś charakter.

Lexus IS III

Są auta, które na zdjęciach prezentują się świetnie, a oglądane na żywo rozczarowują, ale są też takie, które dopiero w rzeczywistości odkrywają swój urok. Taki jest właśnie Lexus IS III. generacji. Podczas gdy na fotografiach model ten może wydawać się przerysowany i stylistycznie niespójny, na żywo okazuje się mieć wszystko na swoim miejscu. Co więcej, nadwozie ma w sobie nie tylko odpowiednią dawkę elegancji, ale również dużo nowoczesności, dynamiki oraz finezji. Projektantom należą się brawa.

Komplementy trzeba skierować także ku stylistom wnętrza, bo choć jego wygląd nie jest równie kuszący jak projekt nadwozia, świetnie pasuje do samochodu tej klasy. Dostosowane do segmentu premium są również materiały wykończeniowe i precyzja montażu - w obu tych kwestiach trudno wskazać jakiekolwiek braki jakościowe. Pozytywnie, acz z kilkoma wyjątkami, ocenić należy czytelność i obsługę kokpitu.

Kierowca Lexusa IS siedzi nisko jak w aucie sportowym, a sam kokpit zdaje się go “otulać”. To miłe wrażenie, ale - niestety - pogłębia je nisko poprowadzony dach, który może zepsuć fryzurę wyższym osobom. Ciasno nad głową jest jednak dopiero z tyłu, gdzie martwi też pokaźnej wielkości tunel środkowy. W porównaniu do konkurencji przestronność wypada jednak korzystnie, a już bezkonkurencyjne okazuje się wyciszenie kabiny. Co do bagażnika, na plus zaliczymy jego pojemność, na minus zaś zawiasy wnikające do wnętrza.

Przechodząc do oceny zachowania auta podczas jazdy, dochodzimy do tego, co w japońskim sedanie jest najlepsze. Bo oto inżynierom Lexusa udało się stworzyć samochód, który jest nie tylko komfortowy, jak na limuzynę przystało, ale również bajecznie się prowadzi. Sposób, w jaki układ kierowniczy wykonuje polecenia kierującego, a układ jezdny sprawuje się na zakrętach, stawia IS-a w grupie samochodów pokroju BMW serii 3.

Na szczególne pochwały nie zasługuje niestety oferta rynkowa opisywanego modelu. I nie chodzi tu o ceny podstawowych odmian, bo te są zupełnie przyzwoite, ale o skąpstwo dostępnych wersji samochodu. Lexusa dostaniemy tylko w jednym nadwoziu, wyłącznie z jedną przekładnią i w zaledwie dwóch wariantach napędowych.

Lexus IS II

Średniej wielkości sedan ze znaczkiem Lexusa został wystylizowany bez zbędnych udziwnień. Auto cechuje nadwozie o tradycyjnej, trójbryłowej formie i szczegółach designerskich utrzymanych w klasycznym stylu. Uwagę zwracają jedynie kanciaste światła tylne oraz “wcięcia” w linii szyb bocznych. Zainteresowani bardziej wyrazistymi kształtami powinni sięgnąć po sportową wersję F, która ma w zanadrzu agresywnie stylizowane zderzaki, wloty powietrza umieszczone w przednich błotnikach, subtelny spojler klapy bagażnika oraz jedyne w swoim rodzaju końcówki wydechu.

We wnętrzu Lexusa IS poczujemy się jak w pełnoprawnym samochodzie klasy premium - podróżnych otaczają materiały z najwyższej półki, które zostały bardzo solidnie poskładane. Podkreślić należy ponadto wzorową czytelność zegarów oraz dopracowaną ergonomię obsługi - poza drobnymi wyjątkami, przełączniki są należycie rozmieszczone i znajdują się w zasięgu ręki. Przeszkadzać może natomiast wiejący nudą design kokpitu oraz bardzo kiepska widoczność na zewnątrz.

Kabina pasażerska nie grzeszy niestety nadmiarem wolnego miejsca. Podczas gdy z przodu większość osób powinna rozsiąść się w miarę wygodnie, na tylnej kanapie jest doprawdy ciasno (zwłaszcza gdy wsiądziemy do odmiany nadwoziowej cabrio). Również pojemność bagażnika zasługuje na krytykę - miejsca na walizki nie ma nawet tyle, co w sedanach pozycjonowanych klasę niżej. Całe szczęście, że fotele okazują się komfortowe, a te z wersji F lub F-Sport - również doskonale przystosowane do podpierania ciała na ostrych zakrętach.

Zawieszenie Lexusa zostało nastawione na komfort, dzięki czemu pochłanianie nierówności odbywa się bez zbędnych wstrząsów kabiny pasażerskiej. Co ważne, mimo to konstruktorom udało się uzyskać niezłe własności trakcyjne. Tym, którzy potrzebują jeszcze lepszej przyczepności, radzimy poszukać egzemplarza wyposażonego w pakiet F-Sport albo... pójść na całość i sprawić sobie hardcorowy model IS-F.

Podobnie jak poprzednik, Lexus IS II. generacji jest samochodem znacznie mniej popularnym od tuzów segmentu D premium zza naszej zachodniej granicy. A szkoda, bo pod względem niezawodności to absolutny wzór do naśladowania. Bezawaryjne są jednak wyłącznie odmiany benzynowe - wersję wysokoprężną trzeba traktować z dystansem, bo naraża nie tylko na awarie osprzętu, ale również uszkodzenie bloku silnika. Istotnym problemem eksploatacyjnym okazuje się rynek zamienników części oryginalnych, który… właściwie nie istnieje. Niemal wszystkie podzespoły trzeba kupować w ASO, co wiąże się z dużymi wydatkami.

Dane techniczne Lexus IS

Silniki

Moc silników 150-423 KM

Poj. silników 1 988-4 968 cm3

Prędkość maks. 200-270 km/h

Przyspieszenia 0-100 4,8-11,2 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Lexus IS

Średnia ocena modelu

na podstawie 176 opinii

4.47

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Układ jezdny

+ Wyciszenie

+ Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (92%)
NIE (8%)

Wybrane oceny kierowców Lexus IS

Ten samochód, jest zjawiskowy. Mimo kilku lat, które już ma, wciąż mi się podoba i nieprzerwalnie mnie zachwyca w całej ... więcejrozciągłości. Co mnie zaskoczyło ? Fakt, że czas upływa, a ta ocena wciąz pozostaje taka sama. Moje poprzednie auta szybciej traciły swą świeżość i nigdy nie cieszły mnie tak długo, jak ten IS. Zdjęcia można zobaczyć na stronie www.lexusis.pl ukryj
dodano 05.04.2011 przez
Jako całokształt uważam, że ten samochód jest jak garnitur szyty na miarę. W mój gust trafił idealnie, ma wszystko co ... więcejsobie tylko w aucie wymarzyłem. Cisza w środku, głośniej jest dopiero przekraczając 150km/h, ale i tak można rozmawiać nie podnosząc głosu. Świetny sprzęt audio (w wersji premium z zewnętrznym wzmacniaczem) naprawdę jestem bardzo wymagający jeśli chodzi o jakość muzyki, zawsze coś chciałbym zmienić, ale audio Lexusa gra niesmowicie. Miałem porównanie z Harman Kardon w najnowszym CLSie i powiem szczerze, nie widzę żadnej różnicy. Kolejny nie wątpliwy plus to hamulce, co by nie było zawsze wyhamujemy. Minusy auta to z pewnością koszty utrzymania! Nie jest to auto dla ludzi oszczędnych! Od spalania po serwis wszystko jest drogie. Nie bójcie się aut z przebiegami rzędu 300kkm, bo większość Lexusów tyle ma. Mój ma 275kkm i po fotelach oraz zużyciu wnętrza tego praktycznie nie widać. Czasami trafi się rodzynek który ma mniej, ale kosztuje odpowiednie pieniądze. Minusem jest jeszcze mały bagażnik (szczególnie z LPG). Auto raczej dla kawalera jak dla ojca z dwójką dzieci Ogólnie samochód szczerze polecam. BMW 3 to kompletnie inna liga, inne oczekiwania. Polecam również auta maksymalnie wyposażone, siedziałem w fotelach materiałowych i skóra + alcantara, porównanie? Jak Maluch do Lexusa, zupełnie inne odczucie. Przez 25000km które przejechałem, padła 1 cewka (częsta przypadłość jeśli jeździmy na LPG), sworzeń wachacza (2oozł) i kompresor klimatyzacji (350zł) Jeśli kiedykolwiek zmienię ten samochód to tylko na wyższy model Lexusa inne marki przestały dla mnie istnieć. Jak klikniecie na opinie znajdziecie opis szczegółowy. Pozdrawiam ukryj
dodano 07.01.2014 przez
PIERWSZY samochód sprzedaje SALON a DRUGI SERWIS. W tym miesiącu odebrałem z salonu NOWEGO IS250 III generacji rocznik 2013. Polecam samochody tej ... więcejmarki wszystkim, którzy chcą skupić się na swoim życiu a nie na edukacji z czego składa się samochód jak to robią entuzjaści innych europejskich marek wzajemnie wspierających się na internetowych forach. Miałem kilka produktów europejskich i potrafię obronić tę złośliwość. ukryj
dodano 25.09.2013 przez
Jak przystało na samochód premium minusów prawie brak. Oczywiscie można przyczepić się do jakości materiału przedniej konsoli, gdzie na czarnym ... więcejfortepianowym kolorze widać odciski palców czy do przedniego niewygodnego podłokietnika z niefortunnymi otworami na kubki lub braku amortyzatorów bagażnika pozwalającym automatycznie otwierać bagażnik. Jednak ze względu na intensywną pracę księgowych w firmach samochodowych zawsze można spodziewać się takich kwiatków i IS 300h nie może być od nich wolny, ale całość jest jednak nad wyraz pozytywna; pozwalając cieszyć się nietuźinkowym samochodem o interesujących rozwiązaniach i ciekawej linii stylistycznej, przy okazji konkurujący zużyciem paliwa z najlepszymi dieslami w swojej klasie. ukryj
dodano 08.09.2013 przez
Zobacz oceny Lexus IS Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Lexus IS

Pb
5,23 - 18,00
Na podstawie 138 raportów spalania
ON
5,73 - 11,10
Na podstawie 42 raportów spalania
LPG
9,67 - 14,50
Na podstawie 31 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Lexus IS

LEXUS IS250 AWD (4x4) Mam wersje z napędem na 4 chyba w najbogatszej wersji jaka jest dostępna, przywieziona z USA. ... więcejNiestety spalanie nie jest aż tak ciekawe jak piszą poprzednicy. MIASTO: Większość tras, które robię to krótkie trasy po Wrocławiu, nie raz są to trasy 1km, 2 km i 15 min przerwy i znowu 1-2 km. Spalanie nigdy nie schodzi poniżej 16mpg czyli ok 14,7 litrów na 100km, a zazwyczaj wynosi ok 15,7l/km. W ziemi potrafi dojść do prawie 20litrów/100km dokładnie 19,6litrów, a średnio w zimie jest ok 17 litrów TRASA: Tu już sytuacja lepiej wygląda Można wyciągnąć średnią ok 10 litrów na 100km PRZEGLĄDY Nie są tanie, ale jeśli ktoś kupuje takie auto to na pewno liczy się z kosztem, nie odbiega on od przeglądów w Audi, BMW czy Mercedesie Przegląd przy 60 000km to koszt ok 3200zł, mniejszy przegląd ok 1000zł Tarcze z klockami średnio ok 800-1000zł na oś Kwestia przystosowania do Europy, praktycznie bez problemowa. Lampy da się ustawić, a do tyłu trzeba tylko dołożyć żarówkę przeciwmgielnego oraz włącznik w kabinie. Z przodu niby są potrzebny spryskiwacze xenonów, niby przez 2 lata i kilka kontroli żaden z policjantów tego nie sprawdził. Mimo to zamontowałem je za ok 1800zł za całość - oryginalne. Nawigacja działa bez przeróbek, trzeba mieć tylko odpowiednią płytę dostępną na allegro :) Radio - częstotliwość fal, oraz zmiana mil na km i faranhaitów na stopnie celcjusza to koszt ok 800zł - ale bez tego też da się jeździć. Licznik jest wyskalowany w km i milach, tylko spalanie i przebyty dystans jest w milach. PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY REKOMPENSUJE ZAMYKANIE OCZU NA STACJI - U MNIE ŚREDNIO CO 3 DNI NAPĘD NA 4 ROBI NA PRAWDĘ ŚWIETNĄ ROBOTĘ, W ZIMIE SPRAWUJE SIĘ BEZ ZARZUTÓW A W LECIE TO BAJKA :) POLECAM ukryj
dodano 11.09.2012 przez
Wszedłem tutaj aby porównać opinie z rzeczywistością przed zakupem nowego auta,postanowiłem coś napisać o moim byłym. Lexusa miałem od ... więcej2004 roku do 2012 zrobiłem nim 250tys km.W mojej opini auto nieprawdopodobnie niezawodne,nigdy nic nie naprawiałem ale nie jest bez wad ,występują w nim typowe usterki raczej nienaprawialne(wady fabryczne) ale i mało kłopotliwe a co ważniejsze nie nasilające się,pojawiły się w trzecim roku użytkowania i tak są sobie do dzisiaj: 1 -Wibracje miedzy 150km/h do 190km/h,ciekawe że powyżej 190 zanikają. 2-Lekkie szarpanie pedału sprzęgła przy ruszaniu(średnio raz w miesiącu-nie naprawiać,ten typ tak ma) 3-przy prędkości powyżej 150km/h wycieraczki udeżają o lewy słupek 4- w 7 tym roku pada odtwarzacz cd.oraz zaczynają się przepalać podświetlenie zegarów. 5- umiarkowany wyciek płynu chłodniczego z pompy wody(pompe wody należy koniecznie wymienić wraz z rozrządem) Reszta absolutnie bezawaryjna ,postanowiłem to napisać ponieważ to jest nieprawdopodne,że przez 8 lat użytkowania tego auta nigdy ,ale to nigdy nic nie naprawiałem,a auto dalej jak sądze bezproblemowo śmiga 210 km/h. Niski moment obrotowy przy niskich obrotach jest idealny do jazdy po śniegu i lodzie, np.tam gdzie bmw td praktycznie nie jechało ,lexus jechał jak po suchym.Mieszkam w wysokich górach i jestem maniakiem tylnego napędu i pewno gdyby nie is jężdził bym pewnie jakimś idiotycznym 4#4. Druga faza ,która włącza się powyżej 4000,nawet nieżle rozpędza auto. Druga faza włącza się powyżej 4000 i wtedy auto nieżle przyspiesza. ukryj
dodano 14.11.2012 przez
Witam jeżdze tym modelem Lexusa już ponad 3 miesiące dlatego dopiero teraz zdecydowałem się na dodanie tego wpisu bo będzie ... więcejon w miarę obiektywny :) spalanie jakie podałem jest na LPG na benzynie zdążyłem zatankować tylko 2 razy do pełna i a spalanie wychodziło coś na poziomie 11l/100km w mieście (w dużym korku). Ogólnie nie ma co się tego auta bać tak jak tu straszy wiele ludzi spalanie jest jakie jest napewno można zejść do 11 l LPG w mieście tylko muszą być do tego warunki tzn trasa ponad 10 km małe korki i jazda trochę bardziej ekonomiczna bez szaleństw tylko znowu po co kupować 2 litrowy silnik w 6 cylindrach żeby jeździć jak dziadek?? Ceny części są dosyć wysokie ale nie jeździ się do mechanika co miesiąc i na jedno wychodzi z tymi autami do których częsci są tanie a mechanik jest naszym już kolegą praktycznie:)Jeśli chodzi o moc a mianowicie o te 155KM które to auto posiada hmm no chyba trochę zawodzą i ich nie czuć skrzynia 6 biegowa a co za tym idzie krótkie pierwsze 2 biegi nie wiadomo kiedy dodasz gazu a już jest odcięcie więc trzeba trochę się na wajchować . Ogólnie auto na duży plus zwraca na siebie uwagę silnik super brzmi a spalanie wieksze o te 2 litry to nei jest tak dużo jak na przyjemność z jazdy dlatego z całym sercem polecam to auto!!! ukryj
dodano 01.12.2013 przez
Spalanie w tym aucie to sparwa beznadziejna. Użytkowałem to auto przez rok czasu i powiem tylko tyle że pali bardzo ... więcejdużo - winna jest skrzynia biegów - bardzo słaba dynamika na 1 i drugim biegu. Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe ok 14,5 litra , trasa przy 150-190km/h (nie autostrada) - spalanie ok 12-13 litrów. nawet jak się jeździ wolno po mieście - ok 70-110 to zawsze miałem spalanie ok. 11 - 11,5 litra. Dla porównania - bmw 320d z tego samego roku jest znacznie szybsze, o niebo bardziej elastyczne - spalanie przy takiej samej jeździe jak IS-em ok. 4 litry mniej!!! Jeżeli zastanawiasz się nad kupnem IS-a to polecam tylko i wyłącznie benzyniaka w automacie - spalanie na tym samym poziomie a mamy automacik który ładnie pracuje i o wiele lepszą dynamikę. PS. Nawet w serwisie mi się przyznali po cichu że takie spalanie to norma iże to wina skrzyni - cho i w toyota avensis gdzie jest lepsza skrzynia ciężko zejś w trasie przy dynamicznej jeździe poniżej 10 litrów tak więc ten silnik jest przereklamowany. Nie polecam. ukryj
dodano 13.01.2010 przez
Spalanie wg mnie w normie. Średnio przy mojej jeździe na gazie pali 12 litrów gazu. Dużo jak na 2 ... więcejlitry, 6 cylindrów i 155 koni??? Uważam że nie. Tym bardziej że mój kolega ma Poloneza Caro plusa 1.6 który chodzi jakby miał zaciągnięty ręczny bo do stówy to się rozpędza chyba ze 2 minuty. a przy jego jeździe zjadł mu niemalże równo 14 gazu więc można sobie porównać osiągi tych samochodów, komfort i spalanie. Zresztą wystarczy sobie zobaczyć silniki benzynowe które wychodziły ok 1999 i 2000 roku i czy którykolwiek (bmw, mazda, toyota, opel) ma w tych latach 155 koni i brzmi tak jak Lexus!!! Pozdrawiam wszystkich zazdrosnych którzy wożą się jakąś padliną i mówią bezsensowne teksty na temat is 200 lub jakiegokolwiek innego lexa. Lexusy dla mnie mają najładniejsze wykończenie wnętrza ze wszystkich samochodów na świecie. Wystarczy się przejechać. Z zewnątrz sp-rawa wygląda równie dobrze!!! Pozdrawiam ukryj
dodano 02.11.2009 przez
Zobacz raporty spalania Lexus IS Dodaj raport spalania

Publikacje o Lexus IS

Przeczytaj pozostałe 12 publikacje o Lexus IS

Newsy o Lexus IS

Przeczytaj pozostałe 15 newsów o Lexus IS

Generacje Lexus IS

2013 - teraz
2005 - 2012
1999 - 2005

Nowe Lexus IS

nowe Lexus IS
Lexus IS
ceny od 138 700 zł do 231 000

Lexus IS III Sedan 300h 223KM od 2013

w pakiecie ELITE

w cenie katalogowej brutto

161 900 zł

Wyposażenie standardowe
Wejścia USB i AUX dla zewnętrznych urządzeń audio
Podłokietnik przedni
Rozmrażacz wycieraczek szyby czołowej
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Zimowy (2 900 zł)
Pakiet Komfortowy (3 510 zł)
Pakiet PCS (6 890 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Zimowy (2 900 zł)
Pakiet Komfortowy (3 510 zł)
Pakiet PCS (6 890 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 11 oferty Lexus IS

Dealerzy Lexus

KOZŁOWSKI

LEXUS SZCZECIN Lexus Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Plac Holdu Pruskiego 9

Więcej

LEXUS KRAKÓW

LEXUS KRAKÓW Lexus Kraków

małopolskie, Kraków, Al. Pokoju 63a

Więcej

LEXUS POZNAŃ

LEXUS POZNAN Lexus Poznan

wielkopolskie, Poznań, Lechicka 7

Więcej

LEXUS WARSZAWA PUłAWSKA

LEXUS WARSZAWA PUłAWSKA Lexus Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Puławska 562

Więcej

LEXUS WARSZAWA-WOLA

LEXUS WARSZAWA-WOLA Lexus Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Polczynska 32

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Lexus IS

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

628

Przejechany dystans

126 881 zł

Zatankowanego paliwa

27 669 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

133

Wydanych pieniędzy

59 584 zł

Średnie wydatki na auto

2 055 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

170

Wydanych pieniędzy

69 870 zł

Średnie wydatki na auto

2 409 zł

ZOBACZ 29 dzienników kosztów Lexus IS Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Lexus IS

Liczba wpisów: 6
komentarzy(0)
komentarzy(0)
komentarzy(0)
komentarzy(1)
komentarzy(0)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty Lexus IS dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Lexus IS

Liczba wpisów: 4
Instalacja jest idealna. Stag300 premium, wtryskiwacze HAN-a, parownik Zavoli. Spalanie takie samo jak na benzynie i żadnej wyczuwalnej różnicy w ... więcejmocy. Prędkość maks. na gazie 220km/h. Dodatkowo zamontowana lubryfikacja, która jest zalecana do wszystkich japonczyków z przebiegiem powyżej 200tys. Silnik pracuje elegancko, cicho i bezawaryjnie. Żadnych serwisów instalacji prócz okresowych wymian filtrów itp. Jak zainwestuje się w dobrą instalację jak moja to nie ma prawa być żadnych problemów. Polecam ukryj
dodano 27.08.2014 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Lexus IS