Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Mitsubishi ASX

Lata produkcji: 2010 - teraz
Segment: Małe SUVy
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2010 roku. Model uzupełnił gamę terenowych aut Mitsubishi, zajmując w niej miejsce obok większego Outlandera. Podobnie jak on, ASX, bazujący na prototypie o nazwie Concept-cX z 2007, został zaprojektowany według nowej koncepcji stylistycznej marki nazwanej „Jet Fighter”. Nazwa ASX to zmodyfikowany skrót od „Active Sports Crossover”. Między innymi w Japonii i Kanadzie model oferowany jest pod nazwą RVR (nie ma jednak nic wspólnego z vanem RVR produkowanym w latach 1991-2002). Natomiast w USA ASX znany jest jako Outlander Sport.

Komentarze redakcji

Powagosław: „Rekinopodobny” wygląd nowych Mitsubishi jest wciąż na tyle świeży, żywotny i drapieżny zarazem, że bezpiecznie można przeszczepiać go na kolejne modele marki. ASX robi znakomite wrażenie i zasługuje na plusy również za ładny tył i całkiem dynamiczny profil.
Luzacjusz: Z tym samochodem trochę jak z oswojonym, znudzonym tygrysem w zoo. Porykuje w klatce, rzuca złowrogie spojrzenia, ale interesuje go tylko to, co przyniosą mu w wiaderku do jedzenia, bo sam nie upolowałby nawet kiełbasy w sklepie mięsnym. ASX też wygląda groźnie (fakt: rekin, nie tygrys), ale to milusi familycar. Choć dość ciekawy, przy okazji.

Zachęcone sukcesami kompaktowych crossoverów, Mitsubishi postanowiło wystawić do walki w tym segmencie własnego reprezentanta. Zamiast budować auto od podstaw, Japończycy wzięli na warsztat ciepło przyjętego Outlandera II, spuścili z niego nieco powietrza i w końcu pokazali światu ASX-a. Samochód nie ukrywa swoich powiązań z większym modelem, ma jednak bardziej zwartą, a przy tym równie bojową i agresywnie narysowaną sylwetkę.

Użytkownicy Lancera czy wspomnianego już Outlandera poczują się we wnętrzu ASX-a jak w domu. W praktyce oznacza to, że otaczający kierowcę kokpit nie zachywca finezją kształtów, ani też różnorodnością kolorystyczą, ale w zamian proponuje wzorowo czytelne wskaźniki oraz logicznie rozplanowane elementy obsługi. Materiały użyte do wykończenia wnętrza są niskiej jakości, za to staranność montażu stoi na wysokim poziomie. Plus za dobrą widoczność.

Choć niewielki na zewnątrz, Mitsubishi ASX okazuje się całkiem przestronny w środku. To zasługa pokaźnego rozstawu osi, który przekłada się na dużą ilość miejsca w pierwszym rzędzie siedzeń, przyzwoitą ilość przestrzeni z tyłu oraz pojemny bagażnik. Umieszczone z przodu fotele okazują się wygodne, miejsc na drobiazgi w kabinie pasażerskiej nie brakuje, zaś transport większych ładunków ułatwia niemal płaska podłoga powstająca po złożeniu kanapy.

Jeszcze kilka lat temu pod względem zachowania w ruchu japoński crossover mógłby być wzorem, jednak konkurencja poszła naprzód i dziś model spod znaku trzech diamentów jeździ jak typowy średniak. Jest wystarczająco komfortowy, wystarczająco stabilny i ma wystarczająco precyzyjny układ kierowniczy, ale nic ponadto. Pozytywnie zaskakuje z kolei zwrotnością oraz możliwościami konfiguracji działania opcjonalnego napędu 4x4.

Jeśli podczas kupna samochodu szczególnie istotna jest dla Was kwota zakupu, Mitsubishi ASX może okazać się doskonałą ofertą. Bazowa wersja modelu jest jedną z najtańszych propozycji w segmencie, a bogatsze odmiany wykazują się dobrą relacją ceny do wyposażenia. Nabywca ma niestety niewielkie pole manewru przy doborze opcjonalnych dodatków, bo poza z góry ustalonymi pakietami wyposażenia w ofercie jest skromniutka lista opcji.

Dane techniczne Mitsubishi ASX

Silniki

Moc silników 114-150 KM

Poj. silników 1 560-2 268 cm3

Prędkość maks. 182-200 km/h

Przyspieszenia 0-100 10,0-11,5 s

zobacz dane techniczne

Oceny Mitsubishi ASX

Średnia ocena modelu

na podstawie 119 opinii

4.28

Średnia dla segmentu: Małe SUVy 4.15

Zalety

+ Układ jezdny

+ Wentylacja i ogrzewanie

+ Drobne usterki

Wady

- Skrzynia biegów

- Widoczność

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (84%)
NIE (16%)

Wybrane oceny kierowców Mitsubishi ASX

OD NIEDAWNA JESTEM ZAWIEDZIONYM UŻYTKOWNIKIEM I CAŁKOWICIE ZGADZAM SIĘ Z OPINIĄ PODPISANĄ „POTENCJALNY NABYWCA” W TYM SAMOCHODZIE NAJBARDZIEJ UDANA JEST ... więcejLINIA NADWOZIA A PRZÓD RZECZYWIŚCIE PRZYPOMINA SOWIECKIEGO CIĘŻAROWEGO „KRAZA”. NALEŻAŁOBY PRZY NIM POPRACOWAĆ PRZY PIERWSZYM „FACE-LIFTING-u”. JEŻELI CHODZI O PRZESTRZEŃ WNĘTRZA TO PRZY TYM ROZSTAWIE OSI I GABARYTACH JEST BARDZO MAŁA ( też jestem wysoki 182cm ). DZIWIĄ MNIE OPINIE MÓWIĄCE O PRZESTRONNYM WNĘTRZU, BYĆ MOŻE PISZĄ JE LUDZIE KTÓRZY PRZESIEDLI SIĘ Z MALUCHA LUB TRABANTA, LUB O WZROŚCIE PONIŻEJ 170cm, LUB JEŻDŻĄ Z BRODĄ NA KIEROWNICY. ( Porównać z Subaru Forester i nie tylko-mniejszy rozstaw osi i większa przestrzeń ) SILNIK BENZYNOWY 1.6 - 117KM DO TEJ BUDY - ZA SŁABY ( chyba że ktoś jeździ sam, dla rodziny nie polecam – jazda jest męczeniem silnika i kierowcy ). OPTYMALNA MOC SILNIKA TO 0,1 KM / 1kg ŚREDNIEJ MASY SAMOCHODU, TUTAJ JEST ZALEDWIE 0,078 KM / 1kg ŚREDNIEJ MASY SAMOCHODU. UPRASZCZAJĄC NA JEDNĄ TONĘ ŚREDNIEJ MASY POWINNO BYĆ ~100 KM. MAM NADZIEJĘ ŻE DOŚĆ UDANY MODEL „MITSUBISHI ASX” DOCZEKA SIĘ PRZESTRONNIEJSZEGO WNĘTRZA ( zachowując jednocześnie bardzo ładną, proporcjonalną sylwetkę –tylko po co tyle miejsca pod maską ) I MOCNIEJSZEGO EKONOMICZNEGO SILNIKA BENZYNOWEGO ( 1,8; ~140/150 KM – WYSTARCZY ) Z NAPĘDEM 4x4 i 6-ścio STOPNIOWĄ PRZEKŁADNIĄ. ( Mocny silnik nie jest po to aby szaleć na drogach co stanowczo odradzam, ale po to aby jeździć bezpiecznie i delektować się jazdą z dynamicznym silnikiem – to duża frajda ) SAMOCHÓD TEN ZASŁUGUJE NA MOCNIEJSZEGO BENZYNIAKA, WTEDY JAZDA BYŁABY BARDZIEJ SATYSFAKCJONUJĄCA I BEZPIECZNIEJSZA. POWINIEN BYĆ ON ALTERNATYWĄ DLA MONTOWANEGO WYDAJE SIĘ DOBREGO DIESEL-a, KTÓRY W POLSKICH WARUNKACH GDY NAWET NA TRASIE TRZEBA JEŹDZIĆ JAK W MIEŚCIE NIE SPRAWDZI SIĘ – SZYBKO SIĘ ZARŻNIE. NIE JESTEM PRZEKONANY O WALORACH SYSTEMU „STOP & GO” NA SZCZĘŚCIE MOŻNA GO WYŁĄCZYĆ. ( Jest to niepotrzebny kosztowny gadżet ) OFEROWANA OSZCZĘDNOŚĆ PALIWA WYDAJE SIĘ BYĆ TYLKO POZORNA, GDYŻ KAŻDY ROZRUCH SILNIKA WYMAGA ZWIĘKSZONEJ DAWKI PALIWA. KAŻDEMU ROZRUCHOWI W FAZIE POCZĄTKOWEJ TOWARZYSZY NIEDOSTATECZNE SPALANIE, A ZATEM WYKROPLONE PALIWO ŚCIEKA DO OLEJU POGARSZAJĄC JEGO WŁAŚCIWOŚCI SMARNE, CZĄSTKI NIEDOPALONEGO I SKRYSTALIZOWANEGO PALIWA ZOSTAJĄ WYRZUCANE DO UKŁADU WYDECHOWEGO CO DODATKOWO ZATRUWA ŚRODOWISKO. BARDZO DROGI FILTR CZĄSTEK STAŁYCH CZĘŚĆ ZATRZYMA ALE KOSZTEM SKRÓCONEJ ŻYWOTNOŚCI. DO TEGO KAŻDY ROZRUCH SILNIKA JEST ROZRUCHEM SUCHYM, CO BARDZO SZYBKO ODBIJE SIĘ NA ŻYWOTNOŚCI UŁOŻYSKOWANIA CAŁEGO SILNIKA PLUS CYLINDRY, TŁOKI, PIERŚCIENIE A W SZCZEGÓLNOŚCI TURBO SPRĘŻARKI W DIESEL-u. SZACUNKOWO KAŻDY ROZRUCH SILNIKA POWODUJE JEGO ZUŻYCIE W TAKIM SAMYM STOPNIU JAK PRZEJECHANIE OD 5-ciu DO 10-ciu KILOMETRÓW ( kalkulacja jest prosta, wystarczy policzyć ilość niepotrzebnych rozruchów do ilości przejechanych kilometrów ). NALEŻY JESZCZE WSPOMNIEĆ O BARDZO INTENSYWNIE FORSOWANYM SYSTEMIE ROZRUCHOWYM, ŻYWOTNOŚĆ JEGO ZOSTAJE WIELOKROTNIE SKRÓCONA NIE MÓWIĄC JUŻ O AKUMULATORZE. W TEJ SYTUACJI NALEŻY ROZWAŻYĆ, CZY RZECZYWIŚCIE JEST TO SYSTEM OSZCZĘDNEJ EKSPLOATACJI, A JEŻELI NAWET TO CZY OSZCZĘDNOŚCI POKRYJĄ KOSZTY REMONTU SPOWODOWANE WCZEŚNIEJSZYM ZUŻYCIEM CAŁEGO SILNIKA. CHYBA NIE MUSZĘ DODAWAĆ ŻE NAWET NAJLEPIEJ WYKONANY REMONT NIE DORÓWNA ORYGINALNEJ, FABRYCZNEJ KONSTRUKCJI. MYŚLĘ ŻE TO NIE JEST DROGA DO SZUKANIA OSZCZĘDNOŚCI. MOJE WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE WSKAZUJE ŻE NAJŁATWIEJ SZUKAĆ OSZCZĘDNOŚCI W ROZSĄDNEJ EKSPLOATACJI I W STYLU JAZDY. DUŻYM MINUSEM JEST BRAK KOŁA ZAPASOWEGO – DOJAZDÓWKA WYSTARCZY. JEŚLI SIĘ MYLĘ TO Z ZAINTERESOWANIEM PRZECZYTAM UZASADNIONĄ RIPOSTĘ MOJEJ OPINII. POZA TYM CAŁA RESZTA NIE BUDZI ZASTRZEŻEŃ. ukryj
dodano 24.12.2010 przez
Witam. Kiedyś już (Cyklop), opisałem Forda Focusa 1,6 TDCi 2007, teraz przyszła kolej na Mitsubishi. Samochód jest dobry, naprawdę, ale ... więcejod początku. Kiedy na samym początku masz z nim kontakt, to po pierwsze oceniasz, że samochód ma zgrabną, kompaktową bryłę - zadziorny, mocno uniesiony i kanciasty przód (aerodynamika pewnie troszkę słaba, hi hi hi), delikatnie schodzącą w dół ku tyłowi linię dachu i tył elegancko zakończony, a nie urwany - generalnie ładny samochód. Po drugie oceniasz, że łatwiej do niego wsiąść niż do standardowej osobówki. Nie jest to może wysokość siedziska na poziomie Mitsubishi Pajero, ale zawsze to wyżej niż poziom asfaltu chociażby z... Hondy Civic 1998 (malutki żart oczywiście, bo akurat Civica z tego rocznika bardzo lubię). Chodzi o to, że nie musisz zginać karku i robić nogami nożyc, żeby dostać się do środka, to mi się zawsze w SUV-ach podobało... Po trzecie jakość materiałów w środku jest naprawdę przyzwoita. Oczywiście są gusta i guściki, ale ostatecznie trzeba przyznać, że plastiki nie skrzypią, tam gdzie mają być miękkie - to są, a kolor nie przytłacza. Jeżdżę kombinowaną wersją Invite, kombinowaną - bo parę rzeczy w promocji było dodane, ale raczej duperele. Jest wszystko to, co cieszy wzrok i co raduje podczas jazdy zarówno mnie, jak i moją rodzinę. Fajny jest kolorowy wyświetlacz pomiędzy zegarami, dobra jest jakość zestawu audio, bardzo, dosłownie bardzo dobry jest zestaw głośnomówiący do telefonu - wiem, bo w pracy korzystam z niego bez przerwy - nie zrywa połączeń Bluetooth'owych, ma bardzo dobrą jakość dźwięku, chociaż samo sparowanie telefonu i zestawu wymaga po naciśnięciu przycisku SPEECH, wypowiedzenie komendy SETUP > PAIRING OPTIONS > PAIR, a potem podanie kodu cyfrowego... Mam 179 cm wzrostu - dla mnie ilość miejsca jest OK, trzeba pamiętać że kiedy osoby niższe mocno podwyższą siedzenie, ich prawa noga nie będzie mogła opierać się o konsolę centralną - jest to męczące, ale to tylko dygresja dotycząca osób o wzroście coś koło 165 cm i niżej. Z tyłu, w związku ze stosunkowo wysoko położonym siedziskiem, miejsca jest naprawdę wystarczająco. W porównaniu z Quashqai'em oparcie jest mniej pionowe, a podłokietnik na właściwej wysokości. W samochodzie nie jest duszno, klimatyzacja elektroniczna daje radę - ona jest elektroniczna, chociaż sterowana pokrętłami z napisanymi wartościami temperatury. Silnik. Cóż, jeździłem wcześniej służbowo Corollą 1,6 benzyna, Focusem TDCi 90 KM, Octavią 1,6 FSI 2008, potem przez dwa lata Mondeo 1,8 TDCi 125 KM (super wóz), teraz Mitsubishi. Nie liczę aut i motorów (ech), prywatnych (4 + 12) - oddzielnie liczę służbowe, oddzielnie prywatne. Przy służbowych nie oszczędzasz paliwa i kosztów przeglądów, napraw - przy prywatnych odwrotnie. Ten samochód jest OK, trzeba nauczyć się tylko jeździć benzyną o charakterystyce opisaną poniżej... ukryj
dodano 25.11.2012 przez
Trochę przy zakupie przeraził mnie brak koła zapasowego. Tym bardziej, że z 3 razy już w poprzednich autach je zmieniałem. ... więcejJak na razie funkcjonalny schowek zamiast koła zapasowego przydaje się do zakupów - wódka jeździ w nim bez niepotrzebnego latania po bagażniku. Czujnik deszczu działa rewelacyjnie - kiedy trzeba wolniej, kiedy mnie zachlapią bardzo szybko. Widzę pośrodku zegarów, które drzwi są otwarte, po której stronie jest wlew paliwa. Widać, że auto jest dopracowane w szczegółach. ukryj
dodano 25.11.2010 przez
Pszczoła mnie zaskoczyła pozytywnie. A marudziłem i szukałem sporo. Blue sky ASX daje mi wszystko co benzyny mitsubishi asx mają. ... więcejTen dach... . A te ksenony nowej generacji Super HiD Wide Vision. Włączam tylko automat i same dozują co trzeba. ukryj
dodano 25.08.2014 przez
Zobacz oceny Mitsubishi ASX Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Mitsubishi ASX

Pb
5,27 - 9,67
Na podstawie 87 raportów spalania
ON
4,27 - 10,07
Na podstawie 60 raportów spalania
LPG
7,93 - 10,67
Na podstawie 4 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Mitsubishi ASX

Minimalne spalanie według wskazań komputera tj. 4.9 udało mi się osiągnąć na trasie około 60km - średnia prędkość to około ... więcej55km/h. Wyszło tak bo wlokłem się za sześcioma tirami na wąskiej drodze więc nawet nie próbowałem wyprzedzać. Jak zatem widać można uzyskać wynik katalogowy. Przyznajmy jednak, że nie jest to zupełnie normalna jazda. Na długiej trasie około 1200 km jadąc przepisowo 90-120 z fragmentem autostrady (około 100km) i przejazdem przez kilka większych miast (Warszawa, Kraków i trochę po samym Krakowie) spalanie rzeczywiste wyszło 5,6 (komputer wskazywał 5,9). W samym mieście już około 7-9l w zależności od natężenia ruchu. Ponieważ zawsze tankuję do pełna zauważyłem, że komputer wskazuje o około 0.2-0.3l większe spalanie niż w rzeczywistości. Dodam, że jeżdżę z włączoną klimatyzacją ustawioną zwykle na 22st. ukryj
dodano 25.08.2011 przez
ekonomiczność? ciężki temat uczciwie i trudny, dlaczego? silnik ok, ekonomiczny, słyszy się opinie że i 4,5 l/100 ktoś miał, w mieście ... więcejprzy swoim stylu jazdy średnio dynamicznym wychodzi 7l/100 na kompie, na trasie wyszło 6,5l/100, na krótszym 20km dystansie od rozgrzania do celu podróży (trasa szybkiego ruchu - miasto) 9,2l/100km, przy tej mocy i elastyczności i napędzie 4x4 włączonym znośnie ale czy rewelacyjnie? części są ponoć drogie, DPF ponad 10tyś zł, reszta nie wiem, ale znając życie koszty części nie sa okazyjne, autko świeże, może się spalanie ułoży, a części na gwarancji nie dobiją kieszeni ubezpieczenie okazyjne dla tej marki i modelu ukryj
dodano 07.07.2011 przez
Podane spalanie w większości osiągnięte przy codziennych dojazdach do pracy ok 20 km, w okresie jesień/zima/wiosna. Obecnie tendencja spadkowa, ale ... więcejdojdzie klimatyzacja to się pewnie wyrówna. Jazda bez szaleństw, w trasie maksymalnie 120km/h. Ogólnie średnie zużycie z 10tys. kilometrów zarówno z komputera jak i liczone kalkulatorem wyniosło 6,7 l/100km, co przy jedynie dwóch dłuższych trasach ok. 500 km wydaje się być wynikiem całkiem dobrym. Przy bardzo dynamicznej jeździe myślę, że osiągnięcie 10 l/100km nie będzie stanowiło dla tego samochodu problemu, jednak ceny paliwa skutecznie powstrzymują takie zapędy :(. ukryj
dodano 22.05.2012 przez
Niskie spalanie na szczęście rekompensuje niektóre wady tego auta! Wiadomo coś kosztem czegoś. Więcej mocy, lepsza dynamika ale spalanie wtedy ... więcejwiększe! U mnie przy jeździe w miarę spokojnej w cyklu mieszanym średnie spalanie wychodzi 6,4 l/100 km więc wynik uważam za bardzo dobry. O to mi chodziło przy codziennych dojazdach do pracy-a robię 80 km dziennie! Przy bardzo spokojnej jeździe, tj. ok. 80 km/h przy min. obciążeniu potrafi zejść wg komputera do 5,5 l ale tak wolno nie potrafię jeździć tym bardziej że czasem tęsknię za "kopytem" Mondka! Tu niestety w fotele nie wgniata... ukryj
dodano 26.04.2015 przez
Po całym roku eksploatacji i przejechaniu prawie 11 000 kilometrów - kilka tysięcy po autostradzie, kilka tysięcy na trasie ok. ... więcej200 km po drogach krajowych i wojewódzkich, reszta (5 razy w tygodniu) 3 km do pracy 3 km z pracy w mieście - spalanie średnie wyniosło 6,14 litra na 100 km. Bardzo dużo zależy od stylu i kultury jazdy. Jestem człowiekiem w średnim wieku, samochód służy mi do w miarę przepisowej jazdy. Zdaję sobie sprawę, że przy bardziej agresywnej jeździe spalanie byłoby od 0,5 do 1,0 litra większe, ale i tak jestem pod wrażeniem - samochód nie jest mały i nie jest lekki. ukryj
dodano 19.03.2013 przez
Zobacz raporty spalania Mitsubishi ASX Dodaj raport spalania

Publikacje o Mitsubishi ASX

Newsy o Mitsubishi ASX

Przeczytaj pozostałe 5 newsów o Mitsubishi ASX

Nowe Mitsubishi ASX

nowe Mitsubishi ASX
Mitsubishi ASX
ceny od 64 300 zł do 102 990

Mitsubishi ASX SUV Facelifting 2015 1.6 117KM od 2015

w pakiecie Inform

w cenie katalogowej brutto

64 300 zł

Wyposażenie standardowe
Klamki w kolorze nadwozia
Panel centralny wykonany z materiału imitującego włókno węglowe
Gniazdko elektryczne 12V x2
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 5 oferty Mitsubishi ASX

Dealerzy Mitsubishi

AGROMAX Sp. z o.o.

Autoryzowany Dealer Mitsubishi Motors Elbląg

warmińsko-mazurskie, Elbląg, Władysławowo 67/11

Więcej

RM Filipowicz Auto Salon

RM Filipowicz Mitsubishi Kraków

małopolskie, Kraków, Klimeckiego 25

Więcej

AUTO GT SP. Z O.O.

AUTO GT Mitsubishi Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Wrocławska 4

Więcej

AUTO SALON POLODY SP.J.

AUTO SALON POLODY Mitsubishi Poznań

wielkopolskie, Poznań, Tymienieckiego 38

Więcej

GEZET

GEZET Mitsubishi Zielona Góra

lubuskie, Zielona Góra, Sulechowska 26a

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Mitsubishi ASX

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

345

Przejechany dystans

78 168 zł

Zatankowanego paliwa

15 654 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

17

Wydanych pieniędzy

12 023 zł

Średnie wydatki na auto

802 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

70

Wydanych pieniędzy

46 070 zł

Średnie wydatki na auto

3 071 zł

ZOBACZ 15 dzienników kosztów Mitsubishi ASX Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Mitsubishi ASX

Liczba wpisów: 7
komentarzy(11)
komentarzy(1)
komentarzy(1)
komentarzy(0)
komentarzy(2)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty Mitsubishi ASX dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Mitsubishi ASX

Ciekawostki
dodano 23.01.2012 przez
Silnik diesla w tym samochodzie to jednostka o pojemności 1.8 litra i mocy 115 lub 150 KM. Ciekawostką jest fakt, że stopień sprężania wynosi... 14,9:1!
Zobacz więcej Podziel się wiedzą