Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Mitsubishi ASX

Lata produkcji: 2010 - teraz
Segment: Małe SUVy
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2010 roku. Model uzupełnił gamę terenowych aut Mitsubishi, zajmując w niej miejsce obok większego Outlandera. Podobnie jak on, ASX, bazujący na prototypie o nazwie Concept-cX z 2007, został zaprojektowany według nowej koncepcji stylistycznej marki nazwanej „Jet Fighter”. Nazwa ASX to zmodyfikowany skrót od „Active Sports Crossover”. Między innymi w Japonii i Kanadzie model oferowany jest pod nazwą RVR (nie ma jednak nic wspólnego z vanem RVR produkowanym w latach 1991-2002). Natomiast w USA ASX znany jest jako Outlander Sport.

Komentarze redakcji

Powagosław: „Rekinopodobny” wygląd nowych Mitsubishi jest wciąż na tyle świeży, żywotny i drapieżny zarazem, że bezpiecznie można przeszczepiać go na kolejne modele marki. ASX robi znakomite wrażenie i zasługuje na plusy również za ładny tył i całkiem dynamiczny profil.
Luzacjusz: Z tym samochodem trochę jak z oswojonym, znudzonym tygrysem w zoo. Porykuje w klatce, rzuca złowrogie spojrzenia, ale interesuje go tylko to, co przyniosą mu w wiaderku do jedzenia, bo sam nie upolowałby nawet kiełbasy w sklepie mięsnym. ASX też wygląda groźnie (fakt: rekin, nie tygrys), ale to milusi familycar. Choć dość ciekawy, przy okazji.

Dane techniczne Mitsubishi ASX

Silniki

Moc silników 114-150 KM

Poj. silników 1 560-2 268 cm3

Prędkość maks. 180-200 km/h

Przyspieszenia 0-100 9,7-11,5 s

zobacz dane techniczne

Oceny Mitsubishi ASX

Średnia ocena modelu

na podstawie 137 opinii

4.29

Średnia dla segmentu: Małe SUVy 4.17

Zalety

+ Układ jezdny

+ Drobne usterki

+ Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Skrzynia biegów

- Widoczność

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (84%)
NIE (16%)

Wybrane oceny kierowców Mitsubishi ASX

OD NIEDAWNA JESTEM ZAWIEDZIONYM UŻYTKOWNIKIEM I CAŁKOWICIE ZGADZAM SIĘ Z OPINIĄ PODPISANĄ „POTENCJALNY NABYWCA” W TYM SAMOCHODZIE NAJBARDZIEJ UDANA JEST ... więcejLINIA NADWOZIA A PRZÓD RZECZYWIŚCIE PRZYPOMINA SOWIECKIEGO CIĘŻAROWEGO „KRAZA”. NALEŻAŁOBY PRZY NIM POPRACOWAĆ PRZY PIERWSZYM „FACE-LIFTING-u”. JEŻELI CHODZI O PRZESTRZEŃ WNĘTRZA TO PRZY TYM ROZSTAWIE OSI I GABARYTACH JEST BARDZO MAŁA ( też jestem wysoki 182cm ). DZIWIĄ MNIE OPINIE MÓWIĄCE O PRZESTRONNYM WNĘTRZU, BYĆ MOŻE PISZĄ JE LUDZIE KTÓRZY PRZESIEDLI SIĘ Z MALUCHA LUB TRABANTA, LUB O WZROŚCIE PONIŻEJ 170cm, LUB JEŻDŻĄ Z BRODĄ NA KIEROWNICY. ( Porównać z Subaru Forester i nie tylko-mniejszy rozstaw osi i większa przestrzeń ) SILNIK BENZYNOWY 1.6 - 117KM DO TEJ BUDY - ZA SŁABY ( chyba że ktoś jeździ sam, dla rodziny nie polecam – jazda jest męczeniem silnika i kierowcy ). OPTYMALNA MOC SILNIKA TO 0,1 KM / 1kg ŚREDNIEJ MASY SAMOCHODU, TUTAJ JEST ZALEDWIE 0,078 KM / 1kg ŚREDNIEJ MASY SAMOCHODU. UPRASZCZAJĄC NA JEDNĄ TONĘ ŚREDNIEJ MASY POWINNO BYĆ ~100 KM. MAM NADZIEJĘ ŻE DOŚĆ UDANY MODEL „MITSUBISHI ASX” DOCZEKA SIĘ PRZESTRONNIEJSZEGO WNĘTRZA ( zachowując jednocześnie bardzo ładną, proporcjonalną sylwetkę –tylko po co tyle miejsca pod maską ) I MOCNIEJSZEGO EKONOMICZNEGO SILNIKA BENZYNOWEGO ( 1,8; ~140/150 KM – WYSTARCZY ) Z NAPĘDEM 4x4 i 6-ścio STOPNIOWĄ PRZEKŁADNIĄ. ( Mocny silnik nie jest po to aby szaleć na drogach co stanowczo odradzam, ale po to aby jeździć bezpiecznie i delektować się jazdą z dynamicznym silnikiem – to duża frajda ) SAMOCHÓD TEN ZASŁUGUJE NA MOCNIEJSZEGO BENZYNIAKA, WTEDY JAZDA BYŁABY BARDZIEJ SATYSFAKCJONUJĄCA I BEZPIECZNIEJSZA. POWINIEN BYĆ ON ALTERNATYWĄ DLA MONTOWANEGO WYDAJE SIĘ DOBREGO DIESEL-a, KTÓRY W POLSKICH WARUNKACH GDY NAWET NA TRASIE TRZEBA JEŹDZIĆ JAK W MIEŚCIE NIE SPRAWDZI SIĘ – SZYBKO SIĘ ZARŻNIE. NIE JESTEM PRZEKONANY O WALORACH SYSTEMU „STOP & GO” NA SZCZĘŚCIE MOŻNA GO WYŁĄCZYĆ. ( Jest to niepotrzebny kosztowny gadżet ) OFEROWANA OSZCZĘDNOŚĆ PALIWA WYDAJE SIĘ BYĆ TYLKO POZORNA, GDYŻ KAŻDY ROZRUCH SILNIKA WYMAGA ZWIĘKSZONEJ DAWKI PALIWA. KAŻDEMU ROZRUCHOWI W FAZIE POCZĄTKOWEJ TOWARZYSZY NIEDOSTATECZNE SPALANIE, A ZATEM WYKROPLONE PALIWO ŚCIEKA DO OLEJU POGARSZAJĄC JEGO WŁAŚCIWOŚCI SMARNE, CZĄSTKI NIEDOPALONEGO I SKRYSTALIZOWANEGO PALIWA ZOSTAJĄ WYRZUCANE DO UKŁADU WYDECHOWEGO CO DODATKOWO ZATRUWA ŚRODOWISKO. BARDZO DROGI FILTR CZĄSTEK STAŁYCH CZĘŚĆ ZATRZYMA ALE KOSZTEM SKRÓCONEJ ŻYWOTNOŚCI. DO TEGO KAŻDY ROZRUCH SILNIKA JEST ROZRUCHEM SUCHYM, CO BARDZO SZYBKO ODBIJE SIĘ NA ŻYWOTNOŚCI UŁOŻYSKOWANIA CAŁEGO SILNIKA PLUS CYLINDRY, TŁOKI, PIERŚCIENIE A W SZCZEGÓLNOŚCI TURBO SPRĘŻARKI W DIESEL-u. SZACUNKOWO KAŻDY ROZRUCH SILNIKA POWODUJE JEGO ZUŻYCIE W TAKIM SAMYM STOPNIU JAK PRZEJECHANIE OD 5-ciu DO 10-ciu KILOMETRÓW ( kalkulacja jest prosta, wystarczy policzyć ilość niepotrzebnych rozruchów do ilości przejechanych kilometrów ). NALEŻY JESZCZE WSPOMNIEĆ O BARDZO INTENSYWNIE FORSOWANYM SYSTEMIE ROZRUCHOWYM, ŻYWOTNOŚĆ JEGO ZOSTAJE WIELOKROTNIE SKRÓCONA NIE MÓWIĄC JUŻ O AKUMULATORZE. W TEJ SYTUACJI NALEŻY ROZWAŻYĆ, CZY RZECZYWIŚCIE JEST TO SYSTEM OSZCZĘDNEJ EKSPLOATACJI, A JEŻELI NAWET TO CZY OSZCZĘDNOŚCI POKRYJĄ KOSZTY REMONTU SPOWODOWANE WCZEŚNIEJSZYM ZUŻYCIEM CAŁEGO SILNIKA. CHYBA NIE MUSZĘ DODAWAĆ ŻE NAWET NAJLEPIEJ WYKONANY REMONT NIE DORÓWNA ORYGINALNEJ, FABRYCZNEJ KONSTRUKCJI. MYŚLĘ ŻE TO NIE JEST DROGA DO SZUKANIA OSZCZĘDNOŚCI. MOJE WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE WSKAZUJE ŻE NAJŁATWIEJ SZUKAĆ OSZCZĘDNOŚCI W ROZSĄDNEJ EKSPLOATACJI I W STYLU JAZDY. DUŻYM MINUSEM JEST BRAK KOŁA ZAPASOWEGO – DOJAZDÓWKA WYSTARCZY. JEŚLI SIĘ MYLĘ TO Z ZAINTERESOWANIEM PRZECZYTAM UZASADNIONĄ RIPOSTĘ MOJEJ OPINII. POZA TYM CAŁA RESZTA NIE BUDZI ZASTRZEŻEŃ. ukryj
dodano 24.12.2010 przez
Witam. Kiedyś już (Cyklop), opisałem Forda Focusa 1,6 TDCi 2007, teraz przyszła kolej na Mitsubishi. Samochód jest dobry, naprawdę, ale ... więcejod początku. Kiedy na samym początku masz z nim kontakt, to po pierwsze oceniasz, że samochód ma zgrabną, kompaktową bryłę - zadziorny, mocno uniesiony i kanciasty przód (aerodynamika pewnie troszkę słaba, hi hi hi), delikatnie schodzącą w dół ku tyłowi linię dachu i tył elegancko zakończony, a nie urwany - generalnie ładny samochód. Po drugie oceniasz, że łatwiej do niego wsiąść niż do standardowej osobówki. Nie jest to może wysokość siedziska na poziomie Mitsubishi Pajero, ale zawsze to wyżej niż poziom asfaltu chociażby z... Hondy Civic 1998 (malutki żart oczywiście, bo akurat Civica z tego rocznika bardzo lubię). Chodzi o to, że nie musisz zginać karku i robić nogami nożyc, żeby dostać się do środka, to mi się zawsze w SUV-ach podobało... Po trzecie jakość materiałów w środku jest naprawdę przyzwoita. Oczywiście są gusta i guściki, ale ostatecznie trzeba przyznać, że plastiki nie skrzypią, tam gdzie mają być miękkie - to są, a kolor nie przytłacza. Jeżdżę kombinowaną wersją Invite, kombinowaną - bo parę rzeczy w promocji było dodane, ale raczej duperele. Jest wszystko to, co cieszy wzrok i co raduje podczas jazdy zarówno mnie, jak i moją rodzinę. Fajny jest kolorowy wyświetlacz pomiędzy zegarami, dobra jest jakość zestawu audio, bardzo, dosłownie bardzo dobry jest zestaw głośnomówiący do telefonu - wiem, bo w pracy korzystam z niego bez przerwy - nie zrywa połączeń Bluetooth'owych, ma bardzo dobrą jakość dźwięku, chociaż samo sparowanie telefonu i zestawu wymaga po naciśnięciu przycisku SPEECH, wypowiedzenie komendy SETUP > PAIRING OPTIONS > PAIR, a potem podanie kodu cyfrowego... Mam 179 cm wzrostu - dla mnie ilość miejsca jest OK, trzeba pamiętać że kiedy osoby niższe mocno podwyższą siedzenie, ich prawa noga nie będzie mogła opierać się o konsolę centralną - jest to męczące, ale to tylko dygresja dotycząca osób o wzroście coś koło 165 cm i niżej. Z tyłu, w związku ze stosunkowo wysoko położonym siedziskiem, miejsca jest naprawdę wystarczająco. W porównaniu z Quashqai'em oparcie jest mniej pionowe, a podłokietnik na właściwej wysokości. W samochodzie nie jest duszno, klimatyzacja elektroniczna daje radę - ona jest elektroniczna, chociaż sterowana pokrętłami z napisanymi wartościami temperatury. Silnik. Cóż, jeździłem wcześniej służbowo Corollą 1,6 benzyna, Focusem TDCi 90 KM, Octavią 1,6 FSI 2008, potem przez dwa lata Mondeo 1,8 TDCi 125 KM (super wóz), teraz Mitsubishi. Nie liczę aut i motorów (ech), prywatnych (4 + 12) - oddzielnie liczę służbowe, oddzielnie prywatne. Przy służbowych nie oszczędzasz paliwa i kosztów przeglądów, napraw - przy prywatnych odwrotnie. Ten samochód jest OK, trzeba nauczyć się tylko jeździć benzyną o charakterystyce opisaną poniżej... ukryj
dodano 25.11.2012 przez
Trochę przy zakupie przeraził mnie brak koła zapasowego. Tym bardziej, że z 3 razy już w poprzednich autach je zmieniałem. ... więcejJak na razie funkcjonalny schowek zamiast koła zapasowego przydaje się do zakupów - wódka jeździ w nim bez niepotrzebnego latania po bagażniku. Czujnik deszczu działa rewelacyjnie - kiedy trzeba wolniej, kiedy mnie zachlapią bardzo szybko. Widzę pośrodku zegarów, które drzwi są otwarte, po której stronie jest wlew paliwa. Widać, że auto jest dopracowane w szczegółach. ukryj
dodano 25.11.2010 przez
ASX jest ok. Typowy miejski SUV czyli... dziś nie jestem zachwycony, może tylko rozczarowujące marzenie, by mieć SUVa; powiem tak: ... więcejkto kocha jeździć i mieć ładny dobrze wykonany środek, wygodne i komfortowe wnętrze i jakiś poważny bagażnik niech szuka gdzie indziej i czegoś innego, jak chce nie rzucać się w oczy i jeździć ekonomicznie i nie wymaga wiele od wozu (nie kocha samochodów z duszą, ale przemieszcza się z punktu A do B) lubi siedzieć wyżej jak na taborecie -> to auto dla niego, bo początkowym zachwycie ja bym drugi raz go nie kupił, przejadł mi się szybko, leczy mnie: plastikowe wnętrze, plastikowe błotnki, dach nie wiadomo czy metalowy czy plastikowy, ciężki przód, twarde i źle wyprofilowane na długie trasy fotele, skrzynia biegów i mały bagażnik; ktoś powie że narzekam, ale jazda testowa przez 5 min nie oddaje praktycznej eksploatacji i poważnemu przejechaniu się na dłuższym odcinku, ja bym drugi raz nie kupił tego modelu, trochę przereklamowany i za dużo zachwytów nad nim, może że mitsubishi i japończyk, ale dla mnie w nim zabrakło komfortu i duszy ukryj
dodano 28.08.2011 przez
Zobacz oceny Mitsubishi ASX Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Mitsubishi ASX

Pb
5,27 - 9,67
Na podstawie 93 raportów spalania
ON
4,27 - 10,07
Na podstawie 69 raportów spalania
LPG
6,00 - 10,67
Na podstawie 6 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Mitsubishi ASX

Minimalne spalanie według wskazań komputera tj. 4.9 udało mi się osiągnąć na trasie około 60km - średnia prędkość to około ... więcej55km/h. Wyszło tak bo wlokłem się za sześcioma tirami na wąskiej drodze więc nawet nie próbowałem wyprzedzać. Jak zatem widać można uzyskać wynik katalogowy. Przyznajmy jednak, że nie jest to zupełnie normalna jazda. Na długiej trasie około 1200 km jadąc przepisowo 90-120 z fragmentem autostrady (około 100km) i przejazdem przez kilka większych miast (Warszawa, Kraków i trochę po samym Krakowie) spalanie rzeczywiste wyszło 5,6 (komputer wskazywał 5,9). W samym mieście już około 7-9l w zależności od natężenia ruchu. Ponieważ zawsze tankuję do pełna zauważyłem, że komputer wskazuje o około 0.2-0.3l większe spalanie niż w rzeczywistości. Dodam, że jeżdżę z włączoną klimatyzacją ustawioną zwykle na 22st. ukryj
dodano 25.08.2011 przez
Przy zakupie samochodu brałem pod uwagę konieczność zamontowania instalacji gazowej ( posiadałem takową w poprzednim samochodzie), dlatego szukałem silnika który ... więcejspełniał by te wymagania i już z zasady był w miarę oszczędny. Nauczony doświadczeniem z poprzednich marek, brałem pod uwagę, że dane producenta będą się różniły o około 20%, do stanu rzeczywistego. I tu duże zaskoczenie - są one porównywalne a w przypadku spokojnej jazdy nawet lepsze niż podaje producent. Po przejechaniu 10 000, biorąc pod uwagę obecne ceny paliwa, utraciłem całkowicie ten pomysł, gdyż uważam go za zdecydowanie ekonomicznie nie uzasadniony ( zwiększone koszty przeglądów, zwrot kosztów instalacji, utrata gwarancji, utrata przestrzeni bagażnika) ukryj
dodano 14.09.2015 przez
ekonomiczność? ciężki temat uczciwie i trudny, dlaczego? silnik ok, ekonomiczny, słyszy się opinie że i 4,5 l/100 ktoś miał, w mieście ... więcejprzy swoim stylu jazdy średnio dynamicznym wychodzi 7l/100 na kompie, na trasie wyszło 6,5l/100, na krótszym 20km dystansie od rozgrzania do celu podróży (trasa szybkiego ruchu - miasto) 9,2l/100km, przy tej mocy i elastyczności i napędzie 4x4 włączonym znośnie ale czy rewelacyjnie? części są ponoć drogie, DPF ponad 10tyś zł, reszta nie wiem, ale znając życie koszty części nie sa okazyjne, autko świeże, może się spalanie ułoży, a części na gwarancji nie dobiją kieszeni ubezpieczenie okazyjne dla tej marki i modelu ukryj
dodano 07.07.2011 przez
Podane spalanie w większości osiągnięte przy codziennych dojazdach do pracy ok 20 km, w okresie jesień/zima/wiosna. Obecnie tendencja spadkowa, ale ... więcejdojdzie klimatyzacja to się pewnie wyrówna. Jazda bez szaleństw, w trasie maksymalnie 120km/h. Ogólnie średnie zużycie z 10tys. kilometrów zarówno z komputera jak i liczone kalkulatorem wyniosło 6,7 l/100km, co przy jedynie dwóch dłuższych trasach ok. 500 km wydaje się być wynikiem całkiem dobrym. Przy bardzo dynamicznej jeździe myślę, że osiągnięcie 10 l/100km nie będzie stanowiło dla tego samochodu problemu, jednak ceny paliwa skutecznie powstrzymują takie zapędy :(. ukryj
dodano 22.05.2012 przez
Niskie spalanie na szczęście rekompensuje niektóre wady tego auta! Wiadomo coś kosztem czegoś. Więcej mocy, lepsza dynamika ale spalanie wtedy ... więcejwiększe! U mnie przy jeździe w miarę spokojnej w cyklu mieszanym średnie spalanie wychodzi 6,4 l/100 km więc wynik uważam za bardzo dobry. O to mi chodziło przy codziennych dojazdach do pracy-a robię 80 km dziennie! Przy bardzo spokojnej jeździe, tj. ok. 80 km/h przy min. obciążeniu potrafi zejść wg komputera do 5,5 l ale tak wolno nie potrafię jeździć tym bardziej że czasem tęsknię za "kopytem" Mondka! Tu niestety w fotele nie wgniata... ukryj
dodano 26.04.2015 przez
Zobacz raporty spalania Mitsubishi ASX Dodaj raport spalania

Publikacje o Mitsubishi ASX

Newsy o Mitsubishi ASX

Przeczytaj pozostałe 5 newsów o Mitsubishi ASX

Auta Nowe: Mitsubishi ASX

nowe Mitsubishi ASX
Mitsubishi ASX
ceny od 70 300 zł do 97 990

Mitsubishi ASX SUV Facelifting 2015 1.6 117KM od 2015

w pakiecie Inform

w cenie katalogowej brutto

70 300 zł

Wyposażenie standardowe
Haczyki do mocowania ładunku w przestrzeni bagażowej x4
System ostrzegania o nagłym hamowaniu (ESS)
Panel centralny wykonany z materiału imitującego włókno węglowe
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 5 oferty Mitsubishi ASX
Używane Pewne oferty od dealerów
Znajdź auto używane Sprawdź VIN Raport o stanie technicznym
Super oferty
Mitsubishi ASX
Mitsubishi ASX
cena 52 800 PLN
Mitsubishi ASX
Mitsubishi ASX
cena 45 000 PLN
Mitsubishi ASX
Mitsubishi ASX
cena 38 500 PLN

Dealerzy Mitsubishi

JAPAN MOTORS

JAPAN MOTORS Mitsubishi Bielsko-Biała

śląskie, Bielsko-Biała, Wyzwolenia 95

Więcej

JAPAN MOTORS

JAPAN MOTORS Mitsubishi Dąbrowa Górnicza

śląskie, Dąbrowa Górnicza, Sobieskiego 10

Więcej

JAPAN MOTORS

JAPAN MOTORS Mitsubishi Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Krasnobrodzka 5

Więcej

AGROMAX Sp. z o.o.

Autoryzowany Dealer Mitsubishi Motors Elbląg

warmińsko-mazurskie, Elbląg, Władysławowo 67/11

Więcej

Allianz Auto Autoryzowany Serwis Mitsubishi

ALLIANZ AUTO Mitsubishi Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Al. Jerozolimskie 195

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Dziennik kosztów Mitsubishi ASX

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

424

Przejechany dystans

94 904 zł

Zatankowanego paliwa

19 408 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

22

Wydanych pieniędzy

15 581 zł

Średnie wydatki na auto

866 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

104

Wydanych pieniędzy

53 418 zł

Średnie wydatki na auto

2 968 zł

ZOBACZ 18 dzienników kosztów Mitsubishi ASX Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Mitsubishi ASX

Liczba wpisów: 7
komentarzy(12)
komentarzy(1)
komentarzy(1)
komentarzy(0)
komentarzy(2)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty Mitsubishi ASX dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Mitsubishi ASX

Liczba wpisów: 2
Instalacja założona w sierpniu 2015 w Czarkamie (BRC SQ 32). Jak na razie przejechane 15 tys km, po pierwszym ... więcejprzeglądzie. Wszystko jest ok, nic się nie dzieje, zmienione jedynie filtry. Co do spalania to jak przeliczałem nie wychodzi więcej jak 8 do 10% więcej jak na benzynie. Spadku osiągów też nie zauważyłem. Auto jeździ tak samo jak wcześniej, a nawet lepiej bo taniej. ukryj
dodano 10.02.2016 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mitsubishi ASX

Skarbnica wiedzy o Mitsubishi ASX

Ciekawostki
dodano 23.01.2012 przez
Silnik diesla w tym samochodzie to jednostka o pojemności 1.8 litra i mocy 115 lub 150 KM. Ciekawostką jest fakt, że stopień sprężania wynosi... 14,9:1!
Zobacz więcej Podziel się wiedzą