Szukaj

Informacje o Mitsubishi L200

Lata produkcji: 1993 – teraz
Segment: Pickup
Produkowany od 1993 r. średniej wielkości pickup. Historia Mitsubishi L200 rozpoczęła się jednak znacznie wcześniej, bo w roku 1978 wraz z prezentacją przez Mitsubishi modelu Forte w Japonii. L200 został wprowadzony na większość zagranicznych rynków, chociaż na niektórych z nich oferowany był (lub nadal jest) m.in. jako Storm, Mighty Max, Triton lub Rodeo. Piąta generacja Mitsubishi L200 (której bliźniakiem jest Fiat Fullback) dostępna jest od roku 2015. Mitsubishi L200 jest od lat jednym z najpopularniejszych samochodów w klasie aut łączących cechy pojazdów dostawczych i terenowych – do dnia dzisiejszego sprzedano ponad 3 mln egzemplarzy auta.
czytaj więcej
Powagosław

Niech się Mitsubishi uczy od Niemców, bo w L200 zrobili duże zmiany tylko po to, by jakieś zmiany zrobić. Poprzednia generacja – świetna, widać było ducha Mitsubishi i nienaganny design. A teraz? To jakieś podszywanie się pod Toyotę? 

~Powagosław
Luzacjusz

Wół roboczy Mitsubishi dostał nowe oblicze – stał się bardziej przysadzisty i monumentalny. Czy to jest sposób na to, by wygrać z Hiluxem i Navarą? I czy L200 stać na coś więcej oprócz tego nowego, groźnego spojrzenia?

~Luzacjusz

Mitsubishi L200 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Mitsubishi L200

Liczba ocen: 128
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(65%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

3,8
~RB
Mitsubishi L200 VI
Double Cab 2.2 Diesel 150KM 110kW
Dziwny samochód. Bardzo dobry układ jezdny (super select) nieosiągalny dla innych producentów. Do tego za słaby i bardzo nieelastyczny silnik 4N14. Chip od dealera Steinbauer na niby 185 KM i 502 Nm. Wyjątkowo mułowaty przy ruszaniu, potem na autostradzie ciągnie jak wściekły. Bez sensu. Skrzynia biegów automatyczna bardzo wolna i poszarpuje od nowości. Niby został wgrany do skrzyni nowy soft u dealera, ale dało tylko to, że nie szarpie przy wrzucaniu D i R. Spalanie bardzo duże. Zarówno w mieście, jak i na autostradzie. Tylko powolna jazda za miastem daje naprawdę małe spalanie. Wnętrze bardzo wygodne (fotele) i bardzo ergonomiczne wg mnie. Świetna kierownica (przyciski i funkcje). System audio przeciętny. Wyświetlacz na desce rozdzielczej bardzo słaby, jak w budżetowym aucie sprzed 10 lat (jak to zresztą w większości japończyków). Głupie rozwiązania - szyby w ogóle nie działają bez stacyjki. Ani nie otworzysz, ani nie domkniesz. W każdym niemieckim aucie sprzed 20 lat domykają się z kluczyka. Tutaj - nie. Dobre zawieszenie i prowadzenie - lepsze wg mnie od wszystkich innych pickupów, jakimi jeździłem. Słaba widoczność do tyłu. Brak zabezpieczenia antykor ramy. Trzeba zrobić samemu od razu. Najgorsze 2 rzeczy - słabo się zbiera przy ruszaniu i dużo pali. Po zakorkowanym mieście do 12,5 litra. Na autostradzie nawet ponad 11 litrów. Przy bardzo spokojnej jeździe na autostradzie da się zejść do 8, poza miastem nawet do 6, ale to 50-70km/h albo za tirami.
3,4
~Tomasz B.
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 TD 160KM 118kW
Nie polecam , autko zakupione jako drugi rodzinny pojazd - uzytkowane rekreacyjnie i czasami na dojazdy do pracy regularnie i sumiennie serwisowany , po prawie 6latach uzytowania pozbylem sie go z ulga .... z uporem maniaka naprawiana kazda awaria naiwnie wierzac ze " teraz juz bedzie niezawodnym samochodem" ....... lista usterek i awari nieprzyzwoicie dluga od drobnostek typu egr , rozrusznik itd , po powazne awarie wliczajac wymiane glowicy ( tak calej glowicy ) , modulu ETACS itd , nie polecam tego samochodu nikomu - chyba ze ktos lubi walke z wiatrakami i gospodaruje nadmiarem czasu , zapleczem techicznym i zbedna gotowka na naprawy ......
1,2
~ChrisRoad
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Przejechałem tym autem 70 tys. km , 2.5TD - ogólnie nie polecam. Ale od początku: karoseria auta wykonana z miękkiego i bardzo cienkiego żelaza .Byle grubsza gałąź - i dziura w karoserii - nie da się tego spawać :spaw się pali a metal bąbluje - opinia znajomego blacharza. Konstrukcja zderzaka przedniego jak w aucie osobowym - miękka i rozlatuje się cały przód przy byle uderzeniu a przecież to pick-up.. Zderzaka tylnego nie ma - w standardzie. Widoczność kierowcy - tragiczna, Źle zaprojektowana elektryka - ciągle się psuje. Silnik źle sparowany ze skrzynią biegów - auto ma spore zakresy bezmocy. silnika .szczególnie poniżej 2000 obr/min Zawieszenie tylne - tragiczne - pękające od niczego pióra resorów Wykonanie wnętrza - bez szacunku dla użytkownika po prostu chamskie - praktycznie zero schowków twarde plastiki i ciasno. Siłowniki przełożenia napędu 2WD/4WD awaryjne i bardzo drogie. Auto nie japońskie Przestrzegam wszystkich przed zakupem tego bubla
Średnie spalanie dla Mitsubishi L200
8,3 – 13,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,2
Mitsubishi L200 VI
Double Cab 2.2 Diesel 150KM 110kW
Niedopracowany system audio, brak nawigacji w samochodzie za 150.000. Wykładzina podłogi wykonana chyba ze najcieńszego materiału jaki był pod ręką, podobny materiał mam w Doblo za 1/3 ceny L200. W systemie audio wyjątkowo denerwuje brak możliwości zmiany stacji radiowej za pomocą kierownicy (możliwe jest tylko wyszukiwanie kolejnej, nie można przeskoczyć na kolejną zaprogramowaną). Łączenie się konsoli z Android Auto to loteria, wyszukiwanie numeru telefonu z listy adresów jest porażką. Mechanicznie samochód poprawny. Mechanicznie się sprawdza. Soft do poprawki.
10,0
Mitsubishi L200 VI
Double Cab 2.2 Diesel 150KM 110kW
Auto poprawne mechanicznie, lecz za te pieniądze nędznie wyposażone i zabezpieczone przed korozją. Po sprawdzeniu powłoki lakieru pokazywało między 75 a 85 ( auto nowe z salonu ). Spód auta zabezpieczony tragicznie ( wszystko odkryte ) , można łatwo coś uszkodzić ( np. jazdą po terenie ). Do miasta i na trasy ok. Moje użytkowane w 50% las i 50% miasto. Jak na tą budę trochę za słaby.
9,3
Mitsubishi L200 V
Double Cab 2.4 181KM 133kW
W mieście nie jest najgorzej, koło 8/9l. Jadąc trasą do 110 kmh wychodzi koło 7, może czasem 7,5. Na autostradzie wyskakuje 13 litrów, samochód czy przy 160 czy 190 kmh prowadzi się tragicznie i pali ogromne ilości paliwa. W terenie około 10l, co jest super :)
Mitsubishi L200