Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander I

Lata produkcji: 2001 – 2006
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2001 r. ten średniej wielkości SUV (segment I) to jedno z najlepiej sprzedających się aut w gamie japońskiego producenta (wyprodukowano go w liczbie ponad miliona egzemplarzy). Pierwsza generacja modelu była w Kraju Kwitnącej Wiśni sprzedawana pod nazwą Mistubishi Airtrek. Nazwa Outlander zaczęła funkcjonować na wszystkich rynkach dopiero w momencie wprowadzenia drugiej generacji. Mitsubishi Outlander II był już owocem kooperacji z koncernem PSA, stąd jego modelami bliźniaczymi były Peugeot 4007 oraz Citroen C-Crosser. Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w roku 2012.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz

Mitsubishi Outlander I – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,8
~Endru
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
Auto ma tyle wad co i zalet. Napęd 4x4 jest super ale za to auto pali 12-13 l na 100 na szczęście LPG. Miejsca w środku tak w miarę wnętrze bez większej rewelacji ale tragedia nie ma. Klima chłodzi ok ogrzewanie daje radę. Bagażnik jest mały więc albo box dachowy albo przyczepka i można latać w trasę. W trasie raczej głośno powyżej 100km/h słychać silnik i napędy. Brak 6 biegu ale jakoś da się to przeżyć. Zawiecha twarda ale za to na zakrętach się trzyma drogi. Problemem jest korozją tylnych nadkoli. Reszta jakoś się da przeżyć. Czy polecam.... Hm jak nie jesteś wymagający wymagająca i chcesz 4x4 to jest spoko jak liczysz na małe spalanie to kup se coś innego. Mniej niż 11l LPG nie da
4,6
~Wicuś
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Gdyby nie wrażliwość na korozję podwozia byłby to niemal ideał.W samochodzie zaraz po zakupie wymontowałem całe zawieszenie,zbiornik paliwa oraz zderzaki.W najgorszym stanie okazał się być zbiornik od góry i sanki tylnego zawieszenia,wszystko udało się odczyścić i solidnie zabezpieczyć.Dużym pozytywnym zaskoczeniem były bardzo dobrze zachowane progi.Myślę że gdyby właściciele tak zabezpieczali zanim jeszcze pojawi się korozja to "ruda"nie była by dużym problemem w tym aucie.Silnik bardzo dobrze współpracuje z instalacją gazową BRC,jeździ się na niej bardzo ekonomicznie , nawet nie odczuwam kiedy się przełącza.Samochód trzyma się drogi jak przylepiony,silnik jak dla mnie ma znakomitą dynamikę.Już nigdy nie chcę samochodu z jednym napędem (miałem trzy).
4,9
~Bartosz P
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Outlander jest tylko jeden ! Tylko model Turbo Sport 202KM na bazie EVO ! Auto jest nietuzinkowe z charakterem dające sporo frajdy z jazdy , szybki , zwinny , niezawodny. Na drodze porusza się dostojnie a jeżeli trzeba jest w stanie odepchnąć się 4 kołami od asfaltu nie pozostawiając złudzeń i 0-100 zrobić w ok 7.5s. Oj zdziwienie czasami bywa okrutne w momencie gdy inne auto szuka przyczepności a Mitsu odjeżdża ! Samochód idealny na każdą drogę i w terenie też się świetnie zachowuje ze względu na prześwit 20.5cm oraz niewielką wagę 1590kg , śniegi mu nie straszne i do miasta i na trasę co potwierdza vmax 220km/h w instrukcji a pojedzie prawie 230km/h ( 207km/h to błąd w danych technicznych ). Auto nie jest naszpikowane komputerami , monitorkami itd. co jest zaletą wg. mnie. Wnętrze ma wystarczające żeby wyskakiwać na rodzinne eskapady , kokpit jest prosty lecz bardzo przejrzysty i ergonomiczny typowo japoński. Samochód w swojej klasie bezkonkurencyjny rodzinny Crossover obdarzony fantastycznym silnikiem i trakcją z legendarnym stałym napędem 4x4. Niestety brak kontynuacji tego modelu w firmie Mitsubishi , następcy w ociężałych karoseriach nawet nie zbliżają się osiągami i parametrami jezdnymi.
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander I
10,1 – 12,2
l/100 km
11,5 – 13,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,7
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
Przy 70|80km/h potrafie nim osiagnac na dlugich dystansach 6,4l paliwa na setke. Przy 90km/h pali 7,5 przy 110km/h 8,2 mowie tu o plynnej jeździe na dlugich dystansach potwierdzonej ubytkiem z baku, a nie chwilowych odczytach z komputerka. Przy 205km/h komputerek wskazywal 22l/100km. Takze dla kazdego cos milego. Po przejechaniu 15min z predkoscia powyzej 190 (czyli okolo 45-50km) komputer wrzuci was w tryb awaryjny zeby chronic cewke przrd przegrzaniem. JEZDZE NIM 6LAT. odkad go mam jedyna awaria to podnosniki przednich szyb. Po 300zl szt. Razy 2
13,2
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
Posiadam Turbiaka od ponad pół roku, aktualnie posiada moc 250 KM po storjeniu i wgraniu nowej mapy. Jeżdżę głównie przez wioski do miasta można rzec 70% trasy 30 % miasta. Spalenie średnie ok 13,5 LPG, ile w samym mieście pali nie napiszę bo nie wiem :) Wiem, że na autostradzie przy średniej ( nie chwilowej ) prekosci 180 km/h z dystansu 225 km spalanie ok 18 LPG. Jeżeli chodzi o PB to najniższe spalanie to 9 L/100 km przy mieszanej jeździe w miarę przepisowo, agresywna jazda do v-max to spalanie rzędu 25-30 L / 100 km. Dodam, że autko jeździ na pełnym syntetyku Millers NanoDrive Pro 5W30, spalanie oleju ok 0,6 - 0,8 L na 10 000 km. Przebieg znacznie powyżej 300 kkm
12,3
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
Auto sprowadzone z USA. Przebieg 130 tyś km. Skrzynia biegów automatyczna. Instalacja gazowa Dream XXI. Przy jeździe na dłuższych trasach auto z dobrze wyregulowaną instalacją LPG bardzo ekonomiczne jak na swoją klasę i wielkość czego niestety nie można powiedzieć już o jeździe na Pb. Nie odczuwa się spadku mocy podczas przełączenia na LPG. Spalanie na podobnym poziomie przy jednej osobie jak i z czterema pasażerami i sporym bagażem. Na pełnym zbiorniku 38 litrów LPG przejeżdżam średnio 320 km (bez włączonej klimy) w tym czasie zużycie Pb w okolicach 0,5 - 1 l /100 km (w cieplejszej porze roku znikome).
Mitsubishi Outlander I