Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Mitsubishi Outlander

Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2001 roku. Jeden z najlepiej sprzedających się modeli Mitsubishi (ponad milion wyprodukowanych egzemplarzy). Pierwowzorem Outlandera był prototyp o Mitsubishi ASX. Pierwsza generacja modelu funkcjonowała w Japonii jako Mitsubishi Airtrek. Dopiero wraz z debiutem drugiej generacji, nazwa Outlander została wprowadzona na wszystkich rynkach. Outlander II powstał we współpracy z koncernem PSA, a jego bliźniaczymi modelami były Citroen C-Crosser i Peugeot 4007. Od 2012 roku oferowana jest trzecia generacja Outlandera.

Generacje Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander III

Drastyczne zmiany w designie stosuje się zwykle wtedy, kiedy wygląd jakiegoś auta został chłodno przyjęty przez odbiorców. Ale nie w przypadku Outlandera - jego trzecią generację naszkicowano zgoła odmiennie od poprzednika pomimo, że ten ostatni został wręcz zasypany pozytywnymi opiniami na temat designu. Co więc skłoniło Mitsubishi do zmian? Chęć stworzenia czegoś bardziej futurystycznego, lepiej podkreślającego nowoczesną technikę kryjącą się pod nadwoziem. Udało się, ale czy była to dobra droga, to już zależy od Waszych indywidualnych upodobań.

Przy okazji "upiększania" nadwozia, wizytę w salonie odnowy zaliczyło również wnętrze, ale akurat w jego przypadku zmiany trzeba jednoznacznie zaliczyć na plus. Kokpit stał się bardziej elegancki, dzięki kilku elektronicznym gadżetom zyskał na nowoczesności, a za sprawą o niebo lepszych materiałów wreszcie pasuje do klasy samochodu. Co ważne, wprowadzone modernizacje nie wpłynęły negatywnie na znakomitą czytelność zegarów i prostotę obsługi urządzeń pokładowych.

Kolejne zalety wnętrza odkrywamy, przypatrując się jego cechom praktycznym. Przede wszystkim, chodzi tu o ilość wygospodarowanego miejsca - zarówno w pierwszym, jak i drugim rzędzie siedzeń przestrzeni jest całe mnóstwo, a w ogromnym bagażniku znalazło się nawet miejsce na awaryjne fotele trzeciego rzędu. Funkcjonalność kabiny podnosi przesuwna tylna kanapa z regulowanym oparciem, jak również płaska podłoga powstająca po złożeniu 2. i 3. rzędu siedzeń. Plus za fotele niemęczące nawet w najdłuższej podróży.

Dalekim wojażom Outlanderem sprzyja nie tylko jego wygodne wnętrze, ale również bardzo komfortowy układ jezdny. Ten ostatni, w połączeniu z wysokim prześwitem i niemałą masą własną, gwarantuje pochłanianie nawet największych wyrw w jezdni. Niestety, z racji miękkich nastawów zawieszenia i nieprecyzyjnego układu kierowniczego, japoński SUV nie nadaje się do szybkiego pokonywania łuków. Autem lepiej nie zjeżdżać też w trudniejszy teren, choć w tym lekkim radzi sobie całkiem sprawnie.

Najwyższa pora przyjrzeć się cenom Mitsubishi Outlandera III. generacji. Niestety, w tym momencie bohater naszego opisu niemile zaskakuje. Podczas, gdy koszty zakupu wersji benzynowych okazują się jeszcze akceptowalne, ceny odmian wysokoprężnych są po prostu przesadzone. Wyposażenie ma z kolei dwie strony - z jednej pozytywnie zaskakuje liczbą elementów oferowanych w serii, a z drugiej zamiast szerokiej gamy dodatków oferuje z góry przygotowane pakiety wyposażenia.

Mitsubishi Outlander II

Outlander to częsty widok na naszych drogach, więc do jego sylwetki zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Auto wygląda z zewnątrz jak mocno “napakowane” kombi, które zaopatrzono w wyraźnie powiększony prześwit. Charakterystycznymi elementami jego stylistyki są skośne reflektory i lampy tylne, wyraźnie zaznaczone nadkola i szyby boczne zwężające się ku tyłowi. Wersję po face-liftingu (który przeprowadzono w 2010 roku) wyróżnia ponadto duży, wysunięty mocno do przodu grill o agresywnej fakturze.

Obszerność to drugie imię kabiny oferowanej przez Mitsubishi Outlandera II. generacji. Dwa pierwsze rzędy siedzeń zapewniają swoim podróżnym dużą swobodę ruchów - i to zarówno na długość, jak również szerokość i wysokość. Na piątkę z plusem zasługuje przestrzeń na walizki - imponuje ona ilością wolnego miejsca i przekonuje do siebie możliwością przewiezienia dwóch osób w trzecim rzędzie siedzeń. Nie wszystkim spodoba się za to dwuczęściowa pokrywa bagażnika, której dolna burta utrudnia sięganie walizek niższym osobom.

Samemu kierowcy wnętrze ma do zaoferowania (oczywiście oprócz wspomnianej przestronności) dobrą widoczność, intuicyjną obsługę przycisków pokładowych, wysoką jakość wykonania oraz niezłą czytelność zegarów. Dobry obraz psują drobiazgi - w niektórych miejscach zastosowano materiały zbyt niskiej jakości, a wyświetlacz systemu audio (umieszczony na konsoli środkowej) do przejrzystych zdecydowanie nie należy.

Zawieszenie Outlandera zapewnia udany kompromis pomiędzy własnościami jezdnymi a komfortem resorowania - w obu wymienionych kategoriach nie wyróżnia się niczym szczególnym, ale trzyma wysoki poziom. Szkoda tylko, że przy przejeżdżaniu przez większe przeszkody podzespoły zawieszenia mocno hałasują. W bezpiecznym prowadzeniu auta pomaga dobrze zestrojony układ kierowniczy oraz napęd na cztery koła. Ten ostatni okazuje się całkiem skuteczny również w terenie, bowiem w odróżnieniu od układów większości lekkich SUV-ów oferuje możliwość ciągłej jazdy w trybie 4WD.

Jak na razie użytkownicy Mitsubishi Outlandera II skarżą się głównie na drobiazgi - łatwo rysujący się lakier nadwozia oraz niską trwałość elementów układu hamulcowego. Ci, którzy wybrali odmiany wysokoprężne, miewają jednak znacznie poważniejsze problemy - o ile usterkowość francuskiego motoru 2.2 jest jeszcze umiarkowana, o tyle pochodzący z Volkswagena silnik 2.0 jest zlepkiem mniej lub bardziej poważnych awarii. Koszty eksploatacji podnoszą niestety stosunkowo wysokie ceny części.

Komentarze redakcji

Powagosław: Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.
Luzacjusz: Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

Silniki Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander II - jaki silnik wybrać?

W takim wozie sporo osób widzi pewnie diesla pod maską. Ten mniejszy ma 2.0l i 140KM. Jest starym znajomym ze stajni VW - sporo osób pewnie stwierdzi, że jest trochę głośny, do tego sposób jego pracy idealnie pasuje do polskiego wyobrażenia o Niemcu – twardy i surowy. W dolnym zakresie obrotów nie jedzie, ale niewymagającym wystarczy, gdy już turbo zadziała. Drugi motor, francuski 2.2TD jest lepszy – mocniejszy, dynamiczniejszy, cichszy, delikatniejszy… ma sporo przyjemnych epitetów i warto nad nim pomyśleć. Najsłabszą wersję benzynową lepiej sobie odpuścić i zainteresować się czymś ciekawszym. 2.4l 160-170KM jest trafnym wyborem - całkiem zgrabnie radzi sobie z tym sporym autem i nawet przy wyższych prędkościach nie wydaje się być zbyt zmęczony. Wprawieni w pracy skrzynią biegów będą w stanie wydusić z niego nawet lepsze osiągi niż te, które podaje producent. Dla bogatszych przeznaczono doładowane 2.0l 203KM i flagowy 3.0l 220KM.

Publikacje o Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander 2.0 2WD - bez udawania
 
Nasz test Mitsubishi Outlander 2.0 2WD Invite Plus

Crossovery i SUV-y sporadycznie zjeżdżają z asfaltu. Większość ich użytkowników akceptuje więc brak napędu na cztery koła. Jeżdżąc z domu do pracy nie potrzebuje też turbodiesla. Marzy jednak o "pseudoterenówce" w przystępnej cenie. Outlander 2.0 2WD próbuje sprostać oczekiwaniom rynku.

Mitsubishi Outlander FL - korzystna kosmetyka
 
Nasz test Mitsubishi Outlander FL

Choć trzecia generacja Outlandera pojawiła się na rynku raptem dwa lata temu, to koncern Mitsubishi już zdecydował się na drobny lifting tego modelu. Przyjrzyjmy się, co postanowiono zmienić w Outlanderze z rocznika modelowego 2014.

Mitsubishi Outlander PHEV - elektryczne 4x4
 
Nasz test Mitsubishi Outlander PHEV

Jeśli zastanawialiście się kiedyś nad zakupem auta z napędem elektrycznym lub hybrydowym, lecz rozwiązania stosowane przez producentów nie do końca Was satysfakcjonowały, to Mitsubishi Outlander PHEV może zmienić Wasze podejście do tematu.

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D - zyskuje przy bliższym poznaniu
 
Nasz test Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense+

Trzecia generacja Outlandera zyskuje przy bliższym poznaniu. W pierwszej chwili skupiamy uwagę na bardzo specyficznych liniach nadwozia i panującej w kabinie ascezie. Później zaczynamy dostrzegać przestronność wnętrza, nieźle zestrojone zawieszenie oraz mocny, a zarazem oszczędny silnik 2.2 DI-D.

Mitsubishi Outlander - recepta na problemy?
 
Nasz test Mitsubishi Outlander

Podczas gdy jedni producenci dość często chwalą się nowościami, inni zdają się spać snem zimowym - w ich salonach nie widzimy zbyt wielu nowinek. Wydaje się, że Mitsubishi plasuje się gdzieś po środku tej stawki. Dziś testujemy niedawno zaprezentowany model japońskiego koncernu - Outlander. Czy ten zupełnie...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Mitsubishi OutlanderautoWcentrum - społeczność Mitsubishi Outlander

najwyższe oktanyAuta - Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander outlanderek 35,12

Mitsubishi Outlander 93,14

Mitsubishi Outlander 2.0 TURBO 50,70

Mitsubishi Outlander micius 62,34

Mitsubishi Outlander BANDYTA 74,29

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Mitsubishi Outlander

siudym 30,13

KarolaKrk 30,13

aprzedworski 30,17

jackk7 31,14

solo4u 30,04

Daro 30,09

cesar78 30,03

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Mitsubishi Outlander

Yiiihaaaa!!!!!
Yiiihaaaa!!!!! Od dwóch dni jeżdżę pomalowanym Bandytą!!!!!!!!! Zaś się cieszę jak dziecko!!! Ś...
Zestaw info po roku eksploatacji...zirka 14 - 15 tys km przebiegu
Zestaw info po roku eksploatacji...zirka 14 - 15 tys km przebiegu No to mam do przekazania zestaw informacji, chyba bezcennych, w sprawie mojego O...
Pechowy Outlander :(
Pechowy Outlander :( Jakiś miesiąc temu na maskę Outlandera spadł rower :/ A dziś... Tata zostawił au...
Historia zakupu
Historia zakupu Słowem wstępu: - do zakupu "zmusiła" mnie sytuacja rodzinna (niebawem w na świat...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Mitsubishi Outlander

od 81 990 zł do 205 990

Dostępne silniki

Benzyna (121 - 150 KM): 2.0 DOHC MIVEC, 2.0 SOHC MIVEC

 

Diesel (150 KM): 2.2 DOHC DI-D

Skrzynie biegów

automatyczna: , 6-stopniowa

 

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa
Katalog nowych aut Mitsubishi Outlander
 

Najpopularniejsza wersja Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander 2.0 SOHC MIVEC 150KM - 5 drzwiowy terenowy

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
elektryczne szyby
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

81 990

Zobacz ofertę Mitsubishi Outlander 2.0 SOHC MIVEC 150KM - 5 drzwiowy terenowy
 

Mitsubishi Outlander najczęściej porównywane z:

Land Rover Freelander
2.2 SD4 (190 KM)
Audi Q5
2.0 TFSI hybrid (245 KM)
Volvo XC60
2.0 D4 DRIVE-E (181 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi Outlander 2,0 City Style Demonstracyjny Mitsubishi Outlander 2,0 City Style
Rocznik: 2014. Przebieg: 750 km. Silnik: 2.0 150KM, benzynowy.
Cena: 99 900 zł 91 900 zł
Zyskujesz: 8 000 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Nowa Micra ACENTA Nissan Nowa Micra ACENTA
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 80KM, benzynowy.
Cena: 50 390 zł 42 390 zł
Zyskujesz: 8 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander
2.0 diesel 140 KM
64 500 km, 2009
59 000 PLN
Mitsubishi Outlander
2.0 benzyna 136 KM
177 848 km, 2003
21 900 PLN
Mitsubishi Outlander
2.0 diesel 140 KM
138 000 km, 2008
47 500 PLN
Mitsubishi Outlander
2.0 diesel 140 KM
130 000 km, 2007
24 900 PLN

Ocena auta Mitsubishi Outlander

Wybrane opinie

Mitsubishi Outlander SUV 2.0 DID DOHC (140 KM)

Auto bardzo dobre. "Wół roboczy" jak dla mnie - w ciągu roku 40 000km. Po szkole bezpiecznej jazdy zobaczyłem, że to auto naprawdę dużo może ale sytemy bezpieczeństwa czynnego (stabilizacja itp) działają dopiero w sytuacjach skrajnych, gdzie już jest za późno dla większości kierowców. W złych warunkach pogodowych nie należy mieć napędu ustawionego ani na 2WD ani nawet na 4WD Auto tylko tryb LOCK daje nam gwarancję bezpiecznej jazdy na śliskim. W zimie spisuje się auto doskonale. Wydajne ogrzewanie i swobodna jazda w trudniejszych warunkach. Agresywny wygląd daje przyjemne uczucie kiedy inni uciekają na parwy pas autostrady. Idealne auto na długie trasy. Mogłoby mieć jeszcze regulację lędźwiową oparcia i troszkę głębsze fotele. Wymieniłem dobry zestaw audio na jeszcze lepszy zestaw audio/video Alpina (komplet stacja sterująca, nawigacja, wzmacniacz, odtwarzacz DVD dla dziecka i kamera cofania).

dodał: zbigniewsycz@list.pl
Mitsubishi Outlander Terenowy 2.0 i 16V (136 KM)

Czytając inne komentarze, jestem zaskoczony niską jakością wnętrza tego samochodu. Poza niezłym zawieszeniem (ale hałaśliwym przy większych nierównościach) i ciekawym wyglądem zewnętrznym nie potrafię w nim znaleźć poważniejszych plusów. Niska jakość montażu wnętrza albo materiałów (poza przyzwoitą skórą) - ciągle coś brzęczy albo trzeszczy - powoduje, że jazda nim nie należy do specjalnie przyjemnych doznań. Niestety jazdy próbne tego nie wykryły - gdybym znał wcześniej te mankamenty nie kupiłbym tego samochodu. Wcześniej jeździłem Carismą, a przed nią Fordem Escortem i pod względem jakości montażu i wykończenia Outlander prezentuje się najgorzej. Obecnie wchodzi nowy model ale biorąc pod uwagę swoje doświadczenia z 2 pojazdami Mitsubishi sądzę, że nie będzie wiele lepszy - chyba nie bez kozery w Japoni niezbyt często spotyka się samochody Mitsubishi.

dodał: s.wierzbicki@neostrada.pl
Mitsubishi Outlander Terenowy 2.4 i 16V 4WD (158 KM)

Autko spisuje sie na medal, zgadzam sie z przdmowcami, przydal by sie nieco mocniejszy silniczek, moj outlander zostal wyposazony w motor 2.4l ze zminnymi fazami rozrzadu przez co moc wzrosla do 160km:)) nie jest to typowy wozek SUV a raczej crossover, takie polaczenie rodzinnej limuzyny z autem uterenowionym. Swietnie sobie radzi na drodze bo nie ma chyba bardziej wygodnego auta w tej klasie, a takze nie zaskoczy go jazda po bezdrozach wokol miasta. Wybralem Outlandera sposrod innych aut konkurencji a byly to Ford Escape, Honda CRV, Mazda Tribute, Isusu Rodeo. POzdrawiam wszystkch posiadaczy Mitsubishi

dodał: Jac_76
Mitsubishi Outlander Terenowy 2.0 i 16V (136 KM)

Zawsze kupuje auta za podobne pieniadze i muszę powiedziec, że nigdy dota jazda samochodem nie sprawiała mi tyle frajdy. Auto zadkie na naszych drogach i dlatego zwraca uwagę. Uważam że jest ciekawie zaprojektowane bez zbednej przesady i modnych chwilowo rozwiazań. Dobór wyposazenia jest dla mnie idealny - nic dadać nic ujać - choś warto pomyśleć o czujnikach cofania. Wcześniej jeździłem Citroenem C8 (porażka), Toyotą Avensis (bezawaryjna), Oplem Zafirą (funkcjonalna) która ma podobną masę do Outlandera, ale pomimo dodatkowych foteli w bagażniku 2x więcej miejsca niz w Mitshubishi !!!!

dodał: balas
Mitsubishi Outlander SUV 2.2 DID DOHC (156 KM)

Całkiem nieźle. Choć złożenie/materiały klasę niżej niż Passat. Wizualnie gorsze materiały i solidność. Cieńsza blacha, gorszy lakier, itp. Trochę szkoda bo niewielkie nakładem możnaby osiągnać całkiem niezły efekt. Mam nadzieję, że choć trwałość będzie porównywalna... Kupiłem bo łączył w sobie samochód terenowy, SUV i mini vana. Ma przesuwane siedzenia, dość duży bagażnik, 7 miejsc i sporo schowków. Do tego bardzo dobry silnik, który startem spod świateł może zadziwić większość osobówek. Wyróznia się ale bez przesady. Coś dla tatusiów którzy nie chcą zakładać kapciów miniwana... ;-)

dodał: jakubwozniak@gmail.com

Galerie Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander III PHEV - galeria redakcyjna Mitsubishi Outlander III Facelifting 2.0 SOHC MIVEC 150KM - galeria redakcyjna Mitsubishi Outlander III PHEV Mitsubishi Outlander III 2.0 SOHC MIVEC 147KM - galeria redakcyjna Mitsubishi Outlander III Mitsubishi Outlander Turbo Mitsubishi Outlander Sport 2011 Mitsubishi Outlander 2007 Mitsubishi Outlander Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Mitsubishi

Opinie o instalacji LPG

Mitsubishi Outlander

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander

47 komentarzy

42 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Marcin~Marcin

Do ~Litek: Czesc. Ja tez sie przymiezam do kupna tego samochodu. W salonie powiedzieli mi ze mona zamontowac LPG, nie tracac gwarancji, pod warunkiem ze bedzie sie u nich serwisowac samochod. Pozdrawaim

~Piotrek~Piotrek

Witam

Jestem już szczęśliwym posiadaczem nowego Outlandera 2.0 ben. 4wd i muszę powiedzieć że mnie bardzo miło zaskoczyło spalanie...w mieście przy normalnej jeździe wyszło 7,3l/100km jak dla mnie rewelacja!! Za to zdziwiłem się że spalanie w trasie wzrosło do 8.8l/100km. Ciekawe ile będzie palił jak go na gaz przerobię?? Czas pokaże...

~Litek~Litek

Do ~Piotrek: Witam. Ja też chcę zamontować gaz w III generacji.
Jak coś to napisz to się wymienimy spostrzeżeniami.
Pozdrawiam Litek

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Mitsubishi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
12 840
Przejechany dystans
6 038 179 km
Zatankowanego paliwa
420 657 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 438
Wydanych pieniędzy
583 798 zł
Średnie wydatki na auto
1 245 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 521
Wydanych pieniędzy
872 218 zł
Średnie wydatki na auto
1 860 zł
Zobacz dzienniki kosztów Mitsubishi (469)

Testy zderzeniowe Mitsubishi Outlander

Najnowsze testy zderzeniowe Mitsubishi Outlander przeprowadzone przez Euro NCAP.

Mitsubishi Outlander PHEV, 2.0 petrol plug-in hybr
2013

Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Outlander 2.2 diesel 'Intense', LHD
2012

Mitsubishi Outlander
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mitsubishi

Zużycie paliwa Mitsubishi Outlander

Na podstawie 337 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Pedro El Negro, dodano: 05.01.2010 01:40

Zimą w mieście, parkując pod chmurką, odparowując non stop szyby klimatyzacją po wejściu do z zamarzniętego auta, podgrzewając namiętnie fotele, szyby, lusterka i co tylko da się podgrzać :), ciągle się spiesząc w mieście i na trasie oraz nałogowo kręcąc bączki wieczorami pod supermarketem - auto spala 12 litrów... Dodam, iż jeżdżę pusty. Latem na długich dystansach przy spokojnej jeździe, kiedy odkrywam Piąty bieg :D spalanie dramatycznie spada...

pełny raport Mitsubishi Terenowy 2.0 i 16V

autor: Lucas, dodano: 14.12.2008 18:49

Przejechałem dopiero 1000km więc cięzko oceniać... mam nadzieje, że jeszcze spadnie:) Wczoraj na trasie 300km - typowa Polska droga - dużo terenu zabudowanego, bardzo dużo wyprzedzania, momentami 140km/h, bez oszczędzania i komputer na koniec pokazał 6,9l/100km. Dla mnie ok.

pełny raport Mitsubishi SUV 2.0 DID DOHC

autor: Joe, dodano: 24.11.2005 20:02

Spalanie niestety wysokie. Ale coś za coś: stały napęd na dwie osie i masa samochodu robi swoje: u mnie wacha się w granicach 12-13 litrów. Nie ma znaczenia czy na mieście czy na trasie. Chyba że jechało by się 90km/h - to może spaliłby mniej na trasie...

pełny raport Mitsubishi Terenowy 2.4 i 16V 4WD
Dodaj typowy słaby punkt

Diagnozy usterek

Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Mitsubishi Outlander

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Mitsubishi Outlander

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Mitsubishi Outlander
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.0 DOHC MIVEC 121KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mitsubishi Outlander, oglądali także