Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Mitsubishi Outlander

Lata produkcji: 2001 - teraz
Segment: Małe SUVy
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2001 roku. Jeden z najlepiej sprzedających się modeli Mitsubishi (ponad milion wyprodukowanych egzemplarzy). Pierwowzorem Outlandera był prototyp o Mitsubishi ASX. Pierwsza generacja modelu funkcjonowała w Japonii jako Mitsubishi Airtrek. Dopiero wraz z debiutem drugiej generacji, nazwa Outlander została wprowadzona na wszystkich rynkach. Outlander II powstał we współpracy z koncernem PSA, a jego bliźniaczymi modelami były Citroen C-Crosser i Peugeot 4007. Od 2012 roku oferowana jest trzecia generacja Outlandera.

Komentarze redakcji

Powagosław: Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.
Luzacjusz: Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

Mitsubishi Outlander III

Drastyczne zmiany w designie stosuje się zwykle wtedy, kiedy wygląd jakiegoś auta został chłodno przyjęty przez odbiorców. Ale nie w przypadku Outlandera - jego trzecią generację naszkicowano zgoła odmiennie od poprzednika pomimo, że ten ostatni został wręcz zasypany pozytywnymi opiniami na temat designu. Co więc skłoniło Mitsubishi do zmian? Chęć stworzenia czegoś bardziej futurystycznego, lepiej podkreślającego nowoczesną technikę kryjącą się pod nadwoziem. Udało się, ale czy była to dobra droga, to już zależy od Waszych indywidualnych upodobań.

Przy okazji "upiększania" nadwozia, wizytę w salonie odnowy zaliczyło również wnętrze, ale akurat w jego przypadku zmiany trzeba jednoznacznie zaliczyć na plus. Kokpit stał się bardziej elegancki, dzięki kilku elektronicznym gadżetom zyskał na nowoczesności, a za sprawą o niebo lepszych materiałów wreszcie pasuje do klasy samochodu. Co ważne, wprowadzone modernizacje nie wpłynęły negatywnie na znakomitą czytelność zegarów i prostotę obsługi urządzeń pokładowych.

Kolejne zalety wnętrza odkrywamy, przypatrując się jego cechom praktycznym. Przede wszystkim, chodzi tu o ilość wygospodarowanego miejsca - zarówno w pierwszym, jak i drugim rzędzie siedzeń przestrzeni jest całe mnóstwo, a w ogromnym bagażniku znalazło się nawet miejsce na awaryjne fotele trzeciego rzędu. Funkcjonalność kabiny podnosi przesuwna tylna kanapa z regulowanym oparciem, jak również płaska podłoga powstająca po złożeniu 2. i 3. rzędu siedzeń. Plus za fotele niemęczące nawet w najdłuższej podróży.

Dalekim wojażom Outlanderem sprzyja nie tylko jego wygodne wnętrze, ale również bardzo komfortowy układ jezdny. Ten ostatni, w połączeniu z wysokim prześwitem i niemałą masą własną, gwarantuje pochłanianie nawet największych wyrw w jezdni. Niestety, z racji miękkich nastawów zawieszenia i nieprecyzyjnego układu kierowniczego, japoński SUV nie nadaje się do szybkiego pokonywania łuków. Autem lepiej nie zjeżdżać też w trudniejszy teren, choć w tym lekkim radzi sobie całkiem sprawnie.

Najwyższa pora przyjrzeć się cenom Mitsubishi Outlandera III. generacji. Niestety, w tym momencie bohater naszego opisu niemile zaskakuje. Podczas, gdy koszty zakupu wersji benzynowych okazują się jeszcze akceptowalne, ceny odmian wysokoprężnych są po prostu przesadzone. Wyposażenie ma z kolei dwie strony - z jednej pozytywnie zaskakuje liczbą elementów oferowanych w serii, a z drugiej zamiast szerokiej gamy dodatków oferuje z góry przygotowane pakiety wyposażenia.

Mitsubishi Outlander II

Outlander to częsty widok na naszych drogach, więc do jego sylwetki zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Auto wygląda z zewnątrz jak mocno “napakowane” kombi, które zaopatrzono w wyraźnie powiększony prześwit. Charakterystycznymi elementami jego stylistyki są skośne reflektory i lampy tylne, wyraźnie zaznaczone nadkola i szyby boczne zwężające się ku tyłowi. Wersję po face-liftingu (który przeprowadzono w 2010 roku) wyróżnia ponadto duży, wysunięty mocno do przodu grill o agresywnej fakturze.

Obszerność to drugie imię kabiny oferowanej przez Mitsubishi Outlandera II. generacji. Dwa pierwsze rzędy siedzeń zapewniają swoim podróżnym dużą swobodę ruchów - i to zarówno na długość, jak również szerokość i wysokość. Na piątkę z plusem zasługuje przestrzeń na walizki - imponuje ona ilością wolnego miejsca i przekonuje do siebie możliwością przewiezienia dwóch osób w trzecim rzędzie siedzeń. Nie wszystkim spodoba się za to dwuczęściowa pokrywa bagażnika, której dolna burta utrudnia sięganie walizek niższym osobom.

Samemu kierowcy wnętrze ma do zaoferowania (oczywiście oprócz wspomnianej przestronności) dobrą widoczność, intuicyjną obsługę przycisków pokładowych, wysoką jakość wykonania oraz niezłą czytelność zegarów. Dobry obraz psują drobiazgi - w niektórych miejscach zastosowano materiały zbyt niskiej jakości, a wyświetlacz systemu audio (umieszczony na konsoli środkowej) do przejrzystych zdecydowanie nie należy.

Zawieszenie Outlandera zapewnia udany kompromis pomiędzy własnościami jezdnymi a komfortem resorowania - w obu wymienionych kategoriach nie wyróżnia się niczym szczególnym, ale trzyma wysoki poziom. Szkoda tylko, że przy przejeżdżaniu przez większe przeszkody podzespoły zawieszenia mocno hałasują. W bezpiecznym prowadzeniu auta pomaga dobrze zestrojony układ kierowniczy oraz napęd na cztery koła. Ten ostatni okazuje się całkiem skuteczny również w terenie, bowiem w odróżnieniu od układów większości lekkich SUV-ów oferuje możliwość ciągłej jazdy w trybie 4WD.

Jak na razie użytkownicy Mitsubishi Outlandera II skarżą się głównie na drobiazgi - łatwo rysujący się lakier nadwozia oraz niską trwałość elementów układu hamulcowego. Ci, którzy wybrali odmiany wysokoprężne, miewają jednak znacznie poważniejsze problemy - o ile usterkowość francuskiego motoru 2.2 jest jeszcze umiarkowana, o tyle pochodzący z Volkswagena silnik 2.0 jest zlepkiem mniej lub bardziej poważnych awarii. Koszty eksploatacji podnoszą niestety stosunkowo wysokie ceny części.

Dane techniczne Mitsubishi Outlander

Silniki

Moc silników 121-220 KM

Poj. silników 1 968-2 998 cm3

Prędkość maks. 169-220 km/h

Przyspieszenia 0-100 7,7-12,6 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Mitsubishi Outlander

Średnia ocena modelu

na podstawie 324 opinii

4.23

Średnia dla segmentu: Małe SUVy 4.15

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Układ jezdny

+ Ergonomia

Wady

- Silnik

- Koszty utrzymania

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (77%)
NIE (23%)

Wybrane oceny kierowców Mitsubishi Outlander

Na wstępie chciałbym napisać, że ocena Outlandera będzie w formie porównania do mojego poprzedniego samochodu, czy się to komuś podoba ... więcejczy nie :P Samochodem jeżdżę tylko ja, robię dużo kilometrów, nie tylko po Polsce, również odwiedzam (prywatnie i służbowo) sąsiednie kraje. Tiguana miałem od nowości, równo po 3 latach został sprzedany, a więc średnia wyszła 63000km rocznie! Outlanderem jeżdżę, w te same miejsca, podobny przebieg (w styczniu minął rok, czyli może powiedzieć, że też ok 60000km rocznie) identyczny styl jazdy (o ile się da "japończykiem" tak jeździć, jak "niemcem"). Mitsubishi kupiłem, ponieważ: 1.podoba mi się jego bryła 2.Chciałem jakiejś odmiany (wcześniej jeździłem tylko niemieckimi, czeskimi i hiszpańskimi samochodami) 3.Dużo większy bagażnik niż w VW. 4.Made in Japan. 5.Rockford Rosgate. 6.Układ deski rozdzielczej ukierunkowany w stronę kierowcy. Samochód kupiony w UE (katalogowa polska cena ok.170000zł, u mnie wyszło ze wszystkimi innymi kosztami ok138000zł!) ukryj
dodano 14.02.2014 przez
Można by rzec rodzinno-sportowe auto. Bardzo dobre osiągi (przyspieszanie/dynamika na poszczególnych biegach) + zalety auta o napędzie 4x4. Bardzo bogate wyposażenie ... więcej(4 poduszki, 2 szyberdachy, skóra z alcantarą, czujniki cofania) a w wersji Alpine Edition radio z DVD i nawigacją + monitor dachowy i zestaw głośników... Dla mnie auto bezkonkurencyjne w swojej klasie. Na chwilę obecną subiektywnie brak następcy na rynku... ukryj
dodano 04.07.2012 przez
Samochód kosztował mnie wcale nie najmniejsze pieniądze z silnikiem, za który powinni dopłacać. Szumnie nazwana 2.0 DiD jest zwykłym 2.0 ... więcejTDi koncernu VW. Jednostka zupełnie nieudana. Nie ma nic w sobie z niezawodności, o których słyszałem wcześniej. W mojej opinii to silnik masakra. Głośny i awaryjny. Gdy poczytałem o tym silniku to mi włosy dęba stanęły. Po 50 tys. oprócz szeregu usterek, o których napisałem, zaczął zmniejszać się poziom płynu chłodzącego w tępie spalanej ropy. Ponoć to kłopot z nagrzewnicą? Niemniej wyłączająca się turbosprężarka podczas wyprzedzania to naprawdę poważny feler mogący kosztować życie jadących. Bryła nadwozia może się podobać i przyznam się szczerze, że to mnie zwiodło przy zakupie. Poza tym klocki hamulcowe trą o tarcze tak, jakby hamowało się wozem drabiniastym. Niewidoczne wskaźniki radia w słońcu. Szybko zużywające się obicia foteli. Jak na subwoofer słaby dźwięk. To co dobre: jeden z ładniejszych SUV-ów, dużo miejsca w kabinie dla kierowcy i pasażerów, duża przestrzeń bagażowa, rozkładana półka bagażnika, dużo schowków, czytelne wskaźniki kokpitu, system blutooth. Generalnie odradzam. ukryj
dodano 16.08.2012 przez
Zasadniczo bardzo dobre auto, za naprawdę przyzwoite pieniądze dostajemy sporo. Przy wyborze rozważaliśmy także RAV4 i CR-V ale outlander bije ... więcejje na głowę pod względem wyposażenia czy przestrzeni. Fakt, faktem nie zdecydowałbym się na ponowny zakup tego samochodu nie mniej jednak - w swoim przedziale cenowym, chyba najlepsza oferta na rynku. ukryj
dodano 28.11.2010 przez
Zobacz oceny Mitsubishi Outlander Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Mitsubishi Outlander

Pb
7,37 - 16,00
Na podstawie 130 raportów spalania
ON
5,73 - 12,87
Na podstawie 209 raportów spalania
LPG
9,33 - 15,33
Na podstawie 29 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Mitsubishi Outlander

Auto ze skrzynią CVT (bezstopniowa). Na autostradzie przy 130km/h pali dokładnie 10,5 (tankowanie w Polsce) lub 9,5 (tankowanie w Niemczech). ... więcejPowyżej tej prędkości robi się wir w baku. Wycieczka również autostradą trzymając 160-170km/h przez większość trasy oznacza minimalnie 14-15. Na normalnej szosie można trochę zaoszczędzić jadąc w trybie manualnym skrzyni, jechać na 6, wyprzedać na 5 itd (automat chętnie redukuje przełożenia w dół), i jadąc 90-120 można uzyskać spalanie na poziomie 9 litrów. Trasa u mnie oznacza dwie osoby dorosłe, dwójka małych dzieci i jakieś 12 ton bagażu :) W mieście bardzo wiele zależy od "nogi". Przy korkach i pośpiechu 11 nie jest żadnym problemem. Ale jeśli jeździ się spokojnie i nie stoi godzinami w korkach, to można zmieścić się poniżej 10. Rekord to jazda 80-90km/h czteropasmówką, sam kierowca, 2,3bar w kołach: 7,5 l/100km. Silnik bardzo szybko się rozgrzewa przez co zimą nie jest jakoś dramatycznie. Litr w górę mniej więcej. Jeszcze jedna uwaga odnośnie wskazań komputera: są bardzo dokładne. Zarówno przebieg chwilowy jak i całościowy z dokładnością do 0,1 pokrywają się z wynikiem weryfikowanym przy tankowaniu. ukryj
dodano 15.06.2012 przez
Misiek ma zacięcie sportowca i tak też pali... (trudno tym samochodem jeżdzić bardzo ekonomicznie (nie przekraczając 2,5 tys. obr/min, czy ... więcejteż w trasie z prędkościami poniżej 110km/h). MIASTO: Jeżdżąc umiarkowanie/dynamicznie (czyli tak do 3-3,5tys.obr/min) i nie stojąc non stop w korkach spalanie oscyluje ok. 11/100km (jak korki są duże to wzrasta do 13-13,5/100km). Mocniejsze obchodzenie się z gazem w mieście skutkuje spalaniem w granicach 14,5-15/100km. TRASA: Jazda z prędkościami 120-140km/h skutkuje spalaniem na poziomie 11,5/100km. Jadąc spokojnie - 100 do 120km/h i nie wyprzedzając po 3 albo i więcej samochodów Misiek spala 9,5-10/100km. Najmniejsze spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 7,8/100km (trasa do Białegostoku i z powrotem, sam, z bagażem w postaci kosmetyczki). Taki wynik to efekt jazdy prawie cały czas 80km/h i na palcach jednej ręki zliczając wyprzedzania gdzie nieznacznie przekraczałem 100km/h. (Spalanie jak na ten samochód na genialnym poziomie, ale taka jazda strasznie mnie wymęczyła...) ukryj
dodano 09.07.2012 przez
Autko ściągnołem od pierwszego Właściciela z Niemiec. Spalaniem jestem bardzo zaskoczony (na plus oczywiście) To mój pierwszy suv, więc nie mam tu ... więcejdoświadczenia, ale pali tyle co moja 2.0 avensis kombi z 2010, a Outlander jest znacznie cięższym samochodem i dużo DUŻO wygodniejszym ! ... przy 80 na tempomacie 5 l.! w mieście średnio 7,5, ale nie gazuje i jade w miare oszczędnie oczywiście jak ktoś będzie jeździł jak na na rajdzie, to spali mu i pewnie ze 30. Zakładając, że ktoś nie ma rajdowych ambicji (jeśli macie, to odsyłam do młodszego braciszka Lancera Evo) w cyklu mieszanym 6,5 to na prawdę świetny rezultat. W zimowych zaspach z napędem na 4x4 spisywał się wyśmienicie i nawet przez chwile nie dał odczucia, że moge się zakopać. Siedzi sie wysoko i wygodnie, ( z tyłu też) Przyspieszenie także przyzwoite; oczywiście przeciążenie nas nie zabije, ale wyprzedzam furmanki i innych maruderów bezpiecznie i bez poczucia, że zaraz wybuchnie silnik Na razie jestem bardzo zadowolony Polecam ukryj
dodano 03.06.2013 przez
Autko jak na swoje gabaryty, z silnikiem benzynowym pali całkiem przyzwoicie. Fakt! nie jest to wielce powszechny i zdobywający wszystkie ... więcejlaury 1.9 TDI ale naprawdę przyjemny silnik który ma wystarczającą ilość mocy. Da się nim spalić 14l w mieście jeżeli się będzie deptało na każdych światłach ale po co ? Wsiadając do tego samochodu nawet się nie chce kręcić powyżej 3000tyś obrotów ponieważ raz, że i tak wszystkich wyprzedza, a dwa, że nasze polskie drogi na to nie pozwalają ...nawet takim samochodem... jeszcze trochę to będziemy ściągać Monster Trucki by się przemieścić gdziekolwiek. Samochód ma bardzo fajne tłumiące większość nierówności twarde zawieszenie (moim zdaniem dużo lepsze niż Rav4, którym miałem okazję jeździć). Spalanie które zazwyczaj uzyskuję to 9l w trasie, 10.5-11 w mieście z od czasu do czasu włączaną klimą. I chciałem tu zaznaczyć, że jestem młodą osobą, a nie jak to się mówi "emerytem" (bez obrazy) :) ukryj
dodano 04.08.2011 przez
Samochodem jeżdżę głównie po trasie plus oczywiście wyjazd z miasta i dojazd do miasta. Minimalne spalanie na odcinku 300 km ... więcej( wyjazd/wjazd do miasta + trasa ) wyniosło 6,3 l ale zaznaczam jechałem po trasie bardzo oszczędnie, około 90 km/h (chwilami z górki troche szybciej). Innym razem na dystansie 500 km ( wyjazd/wjazd do miasta + trasa ) spalił 7,1 l - jazda po trasie z predkością około 110 km/h - momentami szybciej, kilka razy mocniej przycisnąłem gaz. Spalanie 8,2 l osiagnałem przy jeździe z predkością około 130-140 km/h plus oczywiście wyjazd/wjazd do miasta i wolniejsza jazda przez tereny zabudowane. Na autostradzie, przy predkości 140-180 pali około 10 l. Przy dynamicznej jeździe bez oszczedzania trasa plus wyjazd/wjazd do miasta pali około 9,0 l i to jest wartość z która ktoś się musi liczyc kupując ten samochód !! no chyba że lubi jeździć oszczędnie, to jest w stanie miec spalanie w granicach 6,5 l ukryj
dodano 28.05.2008 przez
Zobacz raporty spalania Mitsubishi Outlander Dodaj raport spalania

Publikacje o Mitsubishi Outlander

Przeczytaj pozostałe 12 publikacje o Mitsubishi Outlander

Newsy o Mitsubishi Outlander

Przeczytaj pozostałe 19 newsów o Mitsubishi Outlander

Testy zderzeniowe Mitsubishi Outlander Euro NCAP

Mitsubishi Outlander PHEV, 2.0 petrol plug-in hybr
Mitsubishi Outlander PHEV, 2.0 petrol plug-in hybr
2013
Zobacz szczegóły
Mitsubishi Outlander 2.2 diesel 'Intense', LHD
Mitsubishi Outlander 2.2 diesel 'Intense', LHD
2012
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Mitsubishi

Generacje Mitsubishi Outlander

Nowe Mitsubishi Outlander

nowe Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Outlander
ceny od 83 990 zł do 206 990

Mitsubishi Outlander III SUV Facelifting 2.0 SOHC MIVEC 150KM od 2014

w pakiecie INVITE PLUS

w cenie katalogowej brutto

83 990 zł

Wyposażenie standardowe
Fotel kierowcy z funckją regulacji wysokości
Centralny podłokietnik
Przednie i tylne fotele z funkcją składania
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 11 oferty Mitsubishi Outlander

Dealerzy Mitsubishi

AGROMAX Sp. z o.o.

Autoryzowany Dealer Mitsubishi Motors Elbląg

warmińsko-mazurskie, Elbląg, Władysławowo 67/11

Więcej

RM Filipowicz Auto Salon

RM Filipowicz Mitsubishi Kraków

małopolskie, Kraków, Klimeckiego 25

Więcej

AUTO GT SP. Z O.O.

AUTO GT Mitsubishi Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Wrocławska 4

Więcej

AUTO SALON POLODY SP.J.

AUTO SALON POLODY Mitsubishi Poznań

wielkopolskie, Poznań, Tymienieckiego 38

Więcej

GEZET

GEZET Mitsubishi Zielona Góra

lubuskie, Zielona Góra, Sulechowska 26a

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Mitsubishi Outlander

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

2 181

Przejechany dystans

340 405 zł

Zatankowanego paliwa

81 416 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

127

Wydanych pieniędzy

77 829 zł

Średnie wydatki na auto

1 692 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

575

Wydanych pieniędzy

218 045 zł

Średnie wydatki na auto

4 740 zł

ZOBACZ 46 dzienników kosztów Mitsubishi Outlander Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Mitsubishi Outlander

Liczba wpisów: 9
komentarzy(16)
komentarzy(1)
komentarzy(7)
komentarzy(0)
komentarzy(0)
Zobacz inne typowe słabe punkty Mitsubishi Outlander dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Mitsubishi Outlander

Liczba wpisów: 12
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz ... więcej, od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które naprzykrzają się posiadaczom Diesla (wiem coś o tym ) założyłem instalacje sekwencyjną firmy lovato nigdy o niej nie słyszałem polecił mi gość w warsztacie i przez 50 tyś km zero problemów samochód nie stracił na mocy i dźwięku , jedyna różnica to oszczędności . ukryj
dodano 27.05.2015 przez
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz ... więcej, od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które naprzykrzają się posiadaczom Diesla (wiem coś o tym ) założyłem instalacje sekwencyjną firmy lovato nigdy o niej nie słyszałem polecił mi gość w warsztacie i przez 50 tyś km zero problemów samochód nie stracił na mocy i dźwięku , jedyna różnica to oszczędności . ukryj
dodano 27.05.2015 przez
Instalacja BRC + koniecznie czujnik podci¶nienia powietrza w dolocie. Mój Dzik z turbo wkrêca siê na obroty jak szalony. Od ... więcejczasu zainstalowania czujnika wydaje mi siê, ¿e spad³o ¶rednie spalanie. Z rana nie mogê doczekaæ siê, kiedy prze³±czy siê na gaz bo mam wra¿enie, ¿e jest dynamiczniejszy a na pewno ekonomiczniejszy ;) Instalowa³ zak³ad AUTKO-GAZ z ulicy Podle¶nej w Warszawie (teren AWF). POLECAM ukryj
dodano 30.10.2010 przez
Zastanawiałem się dość długo nad wyborem instalacji gazowej i czy w ogóle ją zakładać ciężka decyzja , jednak padło na ... więcejinstalacje firmy lovato , Znajomy który jeździ na taxi taką mi polecił , od 45 tyś bez żadnych problemów nie jest to dużo jak na instalacje podobną problemy zaczynają się dopiero po 100 tyś a więc zobaczymy mam nadziej że będzie ok . Instalacje zakładałem w Warszawie w EGP , Wiele negatywów słyszałem o tym zakładzie jednak dla mnie wszystko gra . ukryj
dodano 30.07.2015 przez
Instalacja zamontowana w Gdyni w AUTO ATUT na ul. Wrocławskiej. Instalacja to BRC SQ24 na dużym reduktorze plus lubryfikacja. Instalacja ... więcejmusiała być kilka razy ustawiana ponieważ szarpało na wysokich obrotach. Był jeszcze problem z błędem P0170 ale okazało się że to wina wężyka ciśnieniowego. Jestem bardzo zadowolny. Spalanie w mieście to 15l a poza miastem 14l. ukryj
dodano 18.08.2012 przez
Żałuje że bojąc się o gwarancje nie założyłem LPG od razu. Butle mam podwieszoną zamiast koła zapasowego. Dojazdówka zmieściła się ... więcejpod podłogą w bagażniku. Trzeba było podnieść podłogę o 2-3 cm i wyciąć plastiki. ukryj
dodano 25.02.2015 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mitsubishi Outlander