Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander I 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW 2003-2006

Lata produkcji: 2003 – 2006
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2001 r. ten średniej wielkości SUV (segment I) to jedno z najlepiej sprzedających się aut w gamie japońskiego producenta (wyprodukowano go w liczbie ponad miliona egzemplarzy). Pierwsza generacja modelu była w Kraju Kwitnącej Wiśni sprzedawana pod nazwą Mistubishi Airtrek. Nazwa Outlander zaczęła funkcjonować na wszystkich rynkach dopiero w momencie wprowadzenia drugiej generacji. Mitsubishi Outlander II był już owocem kooperacji z koncernem PSA, stąd jego modelami bliźniaczymi były Peugeot 4007 oraz Citroen C-Crosser. Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w roku 2012.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2006 roku
Pojemność skokowa 2378 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM (118 kW) przy 5750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 213 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,5 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(64%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

3,8
~Endru
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
Auto ma tyle wad co i zalet. Napęd 4x4 jest super ale za to auto pali 12-13 l na 100 na szczęście LPG. Miejsca w środku tak w miarę wnętrze bez większej rewelacji ale tragedia nie ma. Klima chłodzi ok ogrzewanie daje radę. Bagażnik jest mały więc albo box dachowy albo przyczepka i można latać w trasę. W trasie raczej głośno powyżej 100km/h słychać silnik i napędy. Brak 6 biegu ale jakoś da się to przeżyć. Zawiecha twarda ale za to na zakrętach się trzyma drogi. Problemem jest korozją tylnych nadkoli. Reszta jakoś się da przeżyć. Czy polecam.... Hm jak nie jesteś wymagający wymagająca i chcesz 4x4 to jest spoko jak liczysz na małe spalanie to kup se coś innego. Mniej niż 11l LPG nie da
4,6
~Tommi38
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
Posiadam egzemplarz chyba z ostatnich dni produkcji. W dokumentach zakupu (mam je od 1 właściciela) w duńskim salonie widnieje rok prod. 2007 i pierwsza rejestracja 13.03.2007. Zakupiłem go od I właściciela tj. kobiety (inwalida po amputacji lewej nogi) w 2013 z udokumentowanym i sprawdzonym przebiegiem 87 000 km. Jest oczywiście w 100% bezkolizyjny a tym samym bezwypadkowy. Dziś ma 124 000 km. Samochód użytkuje w 99% żona. Natomiast co istotne jako jedyny z dotychczas przez nas posiadanych pomimo swego wieku jest naszym ulubionym. Do tego stopnia, że nie możemy zdecydować się na sprzedaż, bo strasznie ciężko znaleźć sensownego następcę. Warunek konieczny dla nas to 4WD (stały) i tu 95% obecnych SUV-ów wypada w przedbiegach. Nasz ma silnik MIVEC 2.4 (160KM) ze skrzynią automatyczną 4 biegową. Jedyne co uważam za niedoskonałość to właśnie brak 5 biegu w ASB. To ma zdecydowanie wpływ na spalanie. Reszta absolutnie bez zarzutu. Wymieniłem w ASO Mitsubishi na 90 000 km kompletny rozrząd i olej w ASB. Konstrukcyjnie samochód prosty, bez żadnej zbędnej elektroniki, fajerwerków, chromów i innych miernych plastikowych ozdób. Pomyka wyłącznie na Pb95. Wymiany eksploatacyjne typu olej, filtry, klocki itp. nie uważam za koszty powstałe z tzw. popsucia się auta. Chcę podkreślić jedno: samochód NIGDY nas nie zawiódł. Czasami musi pojechać w teren typu grząskie błoto, piach czy bezdroża (taka praca). Kilka razy wyciągałem osobówki z błota, bo zawisły na podłogach. Taki mały a jakże fajny i użyteczny "czołg". Bardzo pewnie trzyma się drogi asfaltowej. Po zjechaniu z niej wiele się nie zmienia. Z czystym sumieniem polecam, jednak jak wiadomo tylko zadbany samochód jest bezawaryjny.
2,7
~marek
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
Outlander.suv który jest głównym konkurentem forestera,hondy crv i freelandera.I jest z nich najładniejszy.osobiscie po zdradzeniu marki audi jestem rozczarowany.Bardzo słabe wyciszenie silnika powyzej 3 tys obrotów.silnik dynamika wystarcza .spalanie jak na gabaryty w normie.słabe spasowanie elementów wnetrza.cos trzeszczy cos rezonuje.główna wada to korozja.elementy zawieszenia, nadkola tył.sławetna ława tylna.niedostepna w dobrym stanie.a jak coś jest,to chore pieniądze.plusem jest wyższy prześwit i napede plus brak elektroniki i haldexsów jednak przydała by sie jakas szpera albo blokada przynajmniej tylnego mechanizmu,a tak to naped na dwa koła(jedno przednie i jedno tylnie.Osobiście pierwszy i ostatni japoniec Mitsubishi i chyba ogólnie. Stosunek ceny do tego co dostajemy kompletnie nieadekwatny.
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander I 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW 2003-2006
12,0
l/100 km
12,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,3
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
Auto sprowadzone z USA. Przebieg 130 tyś km. Skrzynia biegów automatyczna. Instalacja gazowa Dream XXI. Przy jeździe na dłuższych trasach auto z dobrze wyregulowaną instalacją LPG bardzo ekonomiczne jak na swoją klasę i wielkość czego niestety nie można powiedzieć już o jeździe na Pb. Nie odczuwa się spadku mocy podczas przełączenia na LPG. Spalanie na podobnym poziomie przy jednej osobie jak i z czterema pasażerami i sporym bagażem. Na pełnym zbiorniku 38 litrów LPG przejeżdżam średnio 320 km (bez włączonej klimy) w tym czasie zużycie Pb w okolicach 0,5 - 1 l /100 km (w cieplejszej porze roku znikome).
14,0
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
Wyniki na podstawie 45tys km na LPG. W mieście przy wysokiej temp z klimatyzacją max. 19L zwykle 16,5-17L. W trasie 12-13L przy prędkościach 100-120km/h. Do tego trzeba doliczyć około 0,5-1,0L benzyny. W moim przypadku na uruchamianie oraz jak jeżdżę z większymi prędkościami na dotrysk gazu w celu chłodzenia.
14,7
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
Latem po mieście w korkach z klimatyzacją 19L, w trasie 120-130km/h 11.5L. Średnio po mieście 14-16L. W podanych ilościach trzeba uwzględnić dodatkowo średnio około 1.5L benzyny. Styl jazdy raczej spokojny. Benzyny po mieście spalał 12.5L więc bez LPG eksploatacja jest dość kosztowna.
Mitsubishi Outlander I