Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander II

Lata produkcji: 2006 – 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2001 r. ten średniej wielkości SUV (segment I) to jedno z najlepiej sprzedających się aut w gamie japońskiego producenta (wyprodukowano go w liczbie ponad miliona egzemplarzy). Pierwsza generacja modelu była w Kraju Kwitnącej Wiśni sprzedawana pod nazwą Mistubishi Airtrek. Nazwa Outlander zaczęła funkcjonować na wszystkich rynkach dopiero w momencie wprowadzenia drugiej generacji. Mitsubishi Outlander II był już owocem kooperacji z koncernem PSA, stąd jego modelami bliźniaczymi były Peugeot 4007 oraz Citroen C-Crosser. Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w roku 2012.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~WojtekS2008
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Jest to bardzo dobry samochód, ocena jest subiektywna bo jestem fanem niemieckiej motoryzacji, stąd mniej pozytywne... ale tylko emocje. Auto można nazwać asystentem. Niezawodny, pakowny, niebrzydki, dający pewność że wyjedziesz ze śniegu czy pod górę i że zawsze dojedziesz z punktu A do punktu B. I to właśnie jest to co mi w nim brakuje. Małe emocje z prowadzenia, po prostu siadasz, jedziesz i jesteś spokojny ale jak się chcę prowadzić samochód i czuć drogę to nie najlepsza propozycja. Stąd w moim garażu są dwa auta a Outlander pełni funkcję strażnika :) Chciałbym również dodać że samochód z czasem stał się taką drugą skórą. Pomimo chęci sprzedaży (standardowo jeżdżę 3 lata jednym), gdy pojawił się klient sam odmówiłem i mam go do tej pory i mało tego mam zamiar jeszcze długo pojeździć. Myślę że to dużo mówi o tym samochodzie.
4,9
~AndrzejQ
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Uzytkuje go ponad 9 lat i patrząc z perspektywy czasu był to bardzo dobry zakup. Oczywiści elementy eksploatacyjne (akumulator, opony, elementy gumowe i rozrusznik) musiałem wymienić po ok7 latach, co nie jest złym wynikiem. Teraz mam drugi firmowy i nie chcę go sprzedawać, bo jest tani w utrzymaniu i bardzo się dobrze sprawuje i prowadzi, a drugi samochód zawsze się przyda. Powiem tylko, że zestarzał się technologicznie, bo nie ma tych wszystkich "wodotrysków" które są w nowych samochodach (nawigacje, kamery cofania, trzymanie się linii etc.) ale jak komuś zależy na samochodzie który ma mu służyć do różnych zadań (przewóz 7 osób od czasu do czasu, wyjazd w góry czy kopny śnieg, przewieźć coś większego, mieć bardzo praktyczną ławeczkę w bagażniku po otwarciu klapy etc. to polecam. Miałem już wiele samochodów, ale pierwszy raz mam poważny dylemat czy go sprzedawać.
3,4
~Andrzej
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Duży mocny samochód. Pojemny, bardzo wygodny, mający kilka ciekawych udogodnień (7 siedzeń, tylna burta do siadania, dużo schowków i cup-holderów, duże kieszenie w drzwiach i z przodu i z tyłu), bardzo dobry napęd na 4 koła, niezły diesel japoński i francuski, ale i kilka poważnych wad - słaby lakier, niskiej jakości plastiki, słabe wyciszenie, przeciętna ergonomia, bardzo drogie części zamienne i serwis. Porównując z dzisiejszymi europejskimi modelami widać w tym aucie (i w jego następcy czyli obecnym modelu) upływ lat i rozwiązania z tzw. poprzedniej epoki.
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander II
9,2 – 13,3
l/100 km
7,6 – 8,6
l/100 km
9,7 – 13,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 TC-SST 156KM 115kW
Komputer pokładowy zawyża zużycie (o ok 0,5-1l) w stosunku do pomiaru przy dystrybutorze podczas tankowania. Auto ma 2 kierowców styl jazdy spokojny, często z napędem na 4 koła (nie zauważyłem żeby napęd 2/4 koła robił zmianę w spalaniu, więc jest ona niewielka). Od zakupu przejechane ponad 30k i spalanie prawie zawsze w okolicy 8l/100km. Kiedyś w trasie (autostrada) jako eksperyment jechałem najbardziej eko jak umiałem, to komputer pokładowy pokazał 5,3l (90km/h za ciężarówkami), ale raczej nie ma co na to liczyć w normalnej jeździe. Realnie w rasie przy prędkości do 110km/h da radę uzyskać 6,5-7l.
7,3
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Z tym silnikiem na prawdę można jeździć oszczędnie, myślałem , że będzie gorzej jak na taki dość spory samchód. Mam po chip-tuningu do 170KM i na trasie przy 90km/h osiągnać 6,5l/100km nie jest problemem, od czasu do czasu nawet wyprzedzając. W mieście bez problemu 7,5-8,5 to maks nawet przy żwawej jeździe. Po włączeniu napędu 4x4 startuje jak rakieta bez poślizgu kół, dlatego około 0,5-1,0l będzie więcej pokazywać. Dla nowokupujących - po uruchomieniu silnika zawsze pierwsze 1-2km średnie pokaże 11-12l później spada do rzeczywistej.
8,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Trasa Lublin-Rzeszów przy prędkościach 120, 90, 70, na tempomacie, 4 osoby, z wyprzedzaniem innych - spalanie 6,8. Przesiadłem się z Audi A3 Sportback 270km/360Nm co spowodowało, że początkowo przy dynamicznej jeździe "traktorem" miałem na trasie 7/8 litrów. Trasa Rzeszów-Lublin w nocy przy spokojnej jeździe, cztery osoby - 6,1. Przed Lublinem zszedł do 6.0. Potwierdzam, że taki wynik jest jak najbardziej możliwy. Wydaje mi się, że jak ktoś by się postarał to można zejść minimalnie niżej tylko czy warto kosztem zdrowia psychicznego. Lublin jest mocno zakorkowanym miastem dlatego spalanie w mieście jest dużo wyższe.
Padający szósty i trzeci bieg w manualnej skrzyni
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • układ napędowy
  • 236 tys. km
Pewnego pięknego dnia wracałem z delegacji do domu. I co ? nagle mi padła szóstka i musiałem max na piątce jechać. Oddałem do warsztatu, chłopaki stwierdzili, że padł ten bieg. Oddałem do regeneracji. Człowiek zajmujący się naprawami tylko i wyłącznie manualnych skrzyń biegów powiedział, że powyżej 200 tysięcy PLN - to TYPOWE, że pada szóstka w tej niby trwałej, bo japońskiej skrzyni biegów. Dodatkowo też często wypada bieg trzeci. Konstrukcyjnie te skrzynie tak mają, że te biegi są najbardziej obciążone po prostu.
Problem rozwiązany
2 komentarze
przecieranie skóry na przednich fotelach
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 2
Skóra na fotelach słaba dodatkowo odsłania po bokach stelarz fotela fatalnie to wygląda a szczycą się taką dokładnością.Brak możliwości wyekzekwowania wymiane na gwarancji . AUTO GT specjalista do spraw gwarancji odpisuje : W wyniku ogledzin przedmiotowego zużycia poszycia foteli przednich w dniu 30.06.2011 stwierdzam , że nie powstało ono w wyniku wady materiałowej ani wady kontrukcyjnej siedzenia.Miejscowe ptrzetarcie poszycia foteli jest zużyciem eksploatacyjnym i jako takie nie podlega naprawie ramach gwarncji. Odłonięte elementy konstrukcyjne foteli należy uznać za cechę produktu , nie wadę i jako taka nie podlega gwarancji. Co wy nato ? Przepraszam za rozpisanie się .
Pękające chyba wszystkie wężyki i rury od turbo
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
  • 250 tys. km
Wymieniłem chyba wszystkie możliwe rury i wężyki ot turbo: zimnego powietrza (doładowania), oleju, podciśnienia... No ze 3 zakupy przynajmniej robiłem w tym zakresie. Np. padające wężyki od podciśnienia czy od powietrza doładowującego - skutkują check engineami plus dramatycznym spadkiem mocy. A mocy i bez tego nie było za dużo w tej wersji silnika :/Wężyk od oleju - można zatrzeć silnik, jak wyssa przez turbo olej. A tak to się kończy szybszym zużyciem się samego turbo.
Problem rozwiązany
2 komentarze

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 13
5,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz , od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które...
5,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz , od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które...
5,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Zastanawiałem się dość długo nad wyborem instalacji gazowej i czy w ogóle ją zakładać ciężka decyzja , jednak padło na instalacje firmy lovato , Znajomy który jeździ na taxi taką mi polecił , od 45 tyś bez żadnych problemów nie jest to dużo jak na instalacje podobną problemy zaczynają się dopiero po 100 tyś a więc zobaczymy mam nadziej że będzie ok . Instalacje zakładałem w...
Mitsubishi Outlander II