Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander II 2.0 MIVEC 147KM 108kW 2010-2012

Lata produkcji: 2010 – 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
W takim wozie sporo osób widzi pewnie diesla pod maską. Ten mniejszy ma 2.0l i 140KM. Jest starym znajomym ze stajni VW - sporo osób pewnie stwierdzi, że jest trochę głośny, do tego sposób jego pracy idealnie pasuje do polskiego wyobrażenia o Niemcu – twardy i surowy. W dolnym zakresie obrotów nie jedzie, ale niewymagającym wystarczy, gdy już turbo zadziała. Drugi motor, francuski 2.2TD jest lepszy – mocniejszy, dynamiczniejszy, cichszy, delikatniejszy… ma sporo przyjemnych epitetów i warto nad nim pomyśleć. Najsłabszą wersję benzynową lepiej sobie odpuścić i zainteresować się czymś ciekawszym. 2.4l 160-170KM jest trafnym wyborem - całkiem zgrabnie radzi sobie z tym sporym autem i nawet przy wyższych prędkościach nie wydaje się być zbyt zmęczony. Wprawieni w pracy skrzynią biegów będą w stanie wydusić z niego nawet lepsze osiągi niż te, które podaje producent. Dla bogatszych przeznaczono doładowane 2.0l 203KM i flagowy 3.0l 220KM.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2012 roku
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 147 KM (108 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 199 Nm przy 4200 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba zaworów 16
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,4
~Sprinter
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 MIVEC 147KM 108kW
Idealne Auto dla kogoś kto chce mieć SUVA pod kościół i do wożenia buraków luzem niby zew jest ok , ale już w środku przede wszystkim brak możliwości regulacji poziomej kierownicy fotele przednie słabo wyprofilowane a ich regulacja kiepska za to z tyłu to po prostu przesuwana ławka niby szybko się ja składa i nic poza tym za to siedzieć na niej można tylko chyba chwilowo Bagażnik duży wygodny w załadunku Auto zaprojektowane przez Japończyka o krótkich nogach i długich rękach Niby Auto do wszystkiego a w sumie do niczego
4,0
~lepszyzip
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 MIVEC 147KM 108kW
Duży wygodny rodzinny SUV, ładny na zewnątrz, w środku przeciętny. Największy bagażnik wśród konkurencyjnych rodzinnych SUVów. Bardzo przyjemnie się prowadzi, ale pod warunkiem dostojnego stylu jazdy. Wbrew sportowego wyglądu zewnętrznego auto nie jest absolutnie zestrojone na sportowo.
4,2
~Filip
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 MIVEC 147KM 108kW
Dobry samochód, silnik cicho i równo pracuje i mam przyjemny dźwięk, dużo przestrzeni. Zainstalowałem instalację Viale z wtryskiem w fazie ciekłej co chroni zawory ponieważ gaz jest wtryskiwany w temp. -40 C. Nie jest to auto bez wad, ale jak dla mnie jest bardzo wygody również dla pasażerów tylnej kanapy, radio z nawigacją półskóra i ładnie obszyta deska rozdzielcza. Mam kamerę cofania polecam do tego auta.
Padający szósty i trzeci bieg w manualnej skrzyni
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • układ napędowy
  • 236 tys. km
Pewnego pięknego dnia wracałem z delegacji do domu. I co ? nagle mi padła szóstka i musiałem max na piątce jechać. Oddałem do warsztatu, chłopaki stwierdzili, że padł ten bieg. Oddałem do regeneracji. Człowiek zajmujący się naprawami tylko i wyłącznie manualnych skrzyń biegów powiedział, że powyżej 200 tysięcy PLN - to TYPOWE, że pada szóstka w tej niby trwałej, bo japońskiej skrzyni biegów. Dodatkowo też często wypada bieg trzeci. Konstrukcyjnie te skrzynie tak mają, że te biegi są najbardziej obciążone po prostu.
Problem rozwiązany
2 komentarze
przecieranie skóry na przednich fotelach
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 2
Skóra na fotelach słaba dodatkowo odsłania po bokach stelarz fotela fatalnie to wygląda a szczycą się taką dokładnością.Brak możliwości wyekzekwowania wymiane na gwarancji . AUTO GT specjalista do spraw gwarancji odpisuje : W wyniku ogledzin przedmiotowego zużycia poszycia foteli przednich w dniu 30.06.2011 stwierdzam , że nie powstało ono w wyniku wady materiałowej ani wady kontrukcyjnej siedzenia.Miejscowe ptrzetarcie poszycia foteli jest zużyciem eksploatacyjnym i jako takie nie podlega naprawie ramach gwarncji. Odłonięte elementy konstrukcyjne foteli należy uznać za cechę produktu , nie wadę i jako taka nie podlega gwarancji. Co wy nato ? Przepraszam za rozpisanie się .
Pękające chyba wszystkie wężyki i rury od turbo
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
  • 250 tys. km
Wymieniłem chyba wszystkie możliwe rury i wężyki ot turbo: zimnego powietrza (doładowania), oleju, podciśnienia... No ze 3 zakupy przynajmniej robiłem w tym zakresie. Np. padające wężyki od podciśnienia czy od powietrza doładowującego - skutkują check engineami plus dramatycznym spadkiem mocy. A mocy i bez tego nie było za dużo w tej wersji silnika :/Wężyk od oleju - można zatrzeć silnik, jak wyssa przez turbo olej. A tak to się kończy szybszym zużyciem się samego turbo.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Mitsubishi Outlander II