Szukaj

Informacje o Nissan X-Trail

Lata produkcji: 2001 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan X-Trail, produkowany od roku 2001, to kompaktowy SUV (segment I). Był pierwszym autem japońskiej marki w tej klasie, obok terenowych modeli Patrol i Terrano. Nissana X-Trail także dostosowano do podróżowania po bezdrożach, co odróżnia go od innego kompaktowego SUV-a w ofercie japońskiego producenta – Qashqaia. Trochę niespodziewanie, auto odniosło rynkowy sukces – do dnia dzisiejszego znalazło prawie milion nabywców. Trzecia generacja modelu, wraz z którą X-Trail jest oferowany na całym świecie (stając się modelem globalnym), zadebiutowała na rynku w roku 2014. Na podstawie drugiej generacji X-Traila powstał także bliźniaczy Renault Koleos.
czytaj więcej
Powagosław
X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia. ~Powagosław
Luzacjusz
No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było. ~Luzacjusz

Nissan X-Trail – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Nissan X-Trail

Cena od: 111 500 PLN

Oceny Nissan X-Trail

Liczba ocen: 234
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Koszty utrzymania - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Michalw
Terenowy dCi 130KM 96kW
Nissan X-Trail III
samochód użytkuję od pięciu lat. Kupiłem jako nowy z salonu i mogę państwu szczerze napisać iż przez ten okres czasu auto ani razu mnie nie zwiodło ( żadnych awarii ) Oczywiście ma swoje małe minusy jak źle spasowane elementy deski rozdzielczej które w skrajnych temperaturach trzeszczą, ale jako całość i ogólne wrażenia przez ten okres użytkowania mogę śmiało powiedzieć ze samochód był wart wydanych pieniędzy. Auto rodzinne ze sporą ilością miejsca. Napęd 4x4 już wielokrotnie uratował mnie z poważnych opresji, działa bardzo sprawnie. Poza tym auto pali na przyzwoitym poziomie i jest oszczędne. Jeżeli chodzi o moc silnika, to daje radę jednak przy dużym obciążeniu i wyprzedzaniu w trasie jednak trochę tej mocy brakuje. Reasumując jeżeli chodzi o mnie to następny również będzie X trail
4,7
~Strazak
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Nissan X-Trail III
Jest to mój drugi XTRAIL. Wcześniej był z 2009 2.0dci 150km 4x4. Poprzedni był dla mnie na tyle dobry że decyzja o kolejnym była automatyczna. Oczywiście zrobiłem rozeznanie i pomimo wad decyzja na zakup następnego nawet mnie nie zaskoczyła. Opinie wystawie porownojac do porzrzednika. Zawieszenie jest lepsze. System Cruise chassis jest odczuwalne. Przy większych prędkościach samochód wyraźnie sztywnieje przez co prowadzi się pewniej. Poprzednik był jak ponton. W terenie (nieutwardzone drogi leśne i polne) sprawuje się doskonale. Na nasze ulubione wycieczki nad rzekę jest idealny. Wnętrze auta bardzo komfortowe cichsze od poprzednika. Mam świadomość że samochód z 2009 a 2017 to przepaść ale tak będę porównywał. Na plus regulacja tylnej kanapy. Na codzień kanapa jest przesunięta do tyłu dzięki czemu dzieciaki mają więcej miejsca. Jak będzie trzeba to się przesunie i też będzie ok. Tutaj niestety przyznam że w poprzednim modelu bagaznik był lepszy. Większy i bardziej funkcjonalny. W nowym modelu nie ma szuflad i to jest wielki minus szkoda.jest drugie dno ale przy załadowanym bagażniku nie da się dostać do szpargalow tam schowanych. Bryła samochodu się zmieniła więc bagaznik jest mniejszy ale nadal pomiesci wakacje bagaże rodziny 2+2. Następnym minusem jest rozwiązanie z progami, które nie są schowane pod drzwiami. W poprzednim modelu tak było i wydaje mi się że w SUV-ach to powinien być standard. Silnik jest ok i to z jego powodu decyzja o zakupie ponownie X-traila. Nowy jest mocniejszy i wyraźnie to czuć. O bajerach nie będę się rozpisywał bo nie o to w tych opiniach chodzi. Brakuje fabrycznej zmieniarki w poprzednim modelu była na 6cd i brakuje schowka na desce na podszybiu. Tak jak pisałem prowadzi się bardzo dobrze dzięki usztywnia emu zawieszeniu i przy miejskich prędkościach jest naprawdę komfortowy. Światła są naprawdę dobre i ciekawie adaptują się do tego co się dzieje na drodze. Poprzedni model miałem 5lat zobaczymy, jalestem zadowolony i pomimo pewnych różnic jest to nadal fajny samochód. Kiedyś zasmakowałem SUV-a i uważam że poczucie bezpieczeństwa w samochodach tego typu jest naprawdę wysokie. Dla nas jest to typowy stereotypowy wielki samochód do wożenia dzieci i ładnego prezentowania się. Taki ma być SUV i taki jest.
4,0
~Kamil
Terenowy 1.6 dCi 130KM 96kW
Nissan X-Trail III
Jeździłem wieloma samochodami, ale w tym jest coś co mnie ciągle irytuje. Niby wszystko OK, ale... zawsze jest coś. suma tych drobnostek in minus jest rekompensowana przez plusy - zawieszenie, włąśiwości terenowe, spalanie. Ale fakt, że są cały czas jest z tyłu glowy. Auto jest bardzo uniwersalne jeśli ktoś szuka duzego rodzinnego samochodu, które poradzi sobie w terenie, a przy tym bęzdi e oszczedne. Silnik zapewnia to co powinien dla takiego samochodu. Jeśli szukasz auta do miasta - to nie ten kierunek. Jeśli szukasz auta w trasy autostradowe - to nie ten kierunek.

Raporty spalania Nissan X-Trail

Liczba raportów: 284
Średnie spalanie dla Nissan X-Trail
7,4 – 11,6
l/100 km
6,2 – 9,4
l/100 km
12,0 – 12,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,2
Terenowy 2.5 169KM 124kW
Nissan X-Trail II
Auto dosyć ciężkie i miękkie. Nie nastraja do szybkiej, dynamicznej jazdy, a raczej do płynnego i spokojnego przemieszczania się. W cyklu typowo miejskim spalanie oscyluje w okolicach 13L/100km (lpg). W jeździe pozamiejskiej, bardzo spokojnej do 11L/100km. Dynamiczna jazda miejska to do 20L/100km. Ostatni wyjazd na wakacje 2+2 + bagażnik załadowany pod dach, jazda po trasie ekspresowej zgodnie z ograniczeniami to 12L/100km. Dla ciekawości dodam, że spokojna jazda pozamiejska (70km/h) z pełną przyczepka drzewa (ca. 1000kg) spalanie wyszło ok. 13L/100km.
5,8
Terenowy dCi 130KM 96kW
Nissan X-Trail III
Przy normalnej jeździe 70 trasa/30miasto 1000km auto spaliło średnio 6,3l\100km. Wskazania komputera 5,3, czyli komputer zaniżył dokładnie o 1l, kolejny dystans to 1032km i zalane 62,4l paliwa , wychodzi 6,06l/100km (podobne warunki 80trasa/20miasto), Wskazania komputera 5,1l, czyli komputer ponownie zaniża o 0,9 litra. Uważam że na tak duży samochód spalanie jest b. przyzwoite, dynamika również w zupełności wystarczy, można śmiało wyprzedzać 320nm naprawdę robi swoje (choć szału nie ma), W porównaniu do Toyoty RAV-4 czy Honda CR-V, Mazda CX-5 to auto wygrywa z kretesem jeżeli bierzemy pod jednostki wolnossące po ich stronie. Wyposażenie w nissanie również sporo bogatsze. Po 120 000km i 3,5 latach eksploatacji wymiany wymagała jedynie prawa poduszka podtrzymująca silnik (242zł) i akumulator przez używanie START-STOP(Dopada to wiele Nissanów bo w moim drugim JUKE również padł akumulator już po 2 latach!!!! Serwisy twierdzą że oczywiści jest to pierwszy taki przypadek w kraju :) skoro tak to czemu na zimę 2017/2018 jakoś nie mieli akumulatorów od ręki. Gwarancja się skończyła akumulator jest nowy, więc system wyłączony bo nie widzi mi się wydawanie 600zł za zaoszczędzenie 27kg/CO2 bo po takiej liości bateria przestała działać........Generalnie fajne auto rodzinne, dużo przestrzeni, dobra sztywność zawieszenia, robi wrażenie na drodze i rodzinie. To co mnie jednak wkurza to: B słabe radio FM( DRAMAT), twarde skórzane fotele( nie to co w honda czy audi), czujniki parkowania działają praktycznie w ostatniej chwili(nic nie daje zmiana zakresu), auto pow 110km zaczyna robić się głośne ;((, krótkie przełożenia biegu I i II przez co sprint do setki jest wolniejszy....
6,7
Terenowy 1.6 dCi 130KM 96kW
Nissan X-Trail III
Witam! Wszystkim polecam zakup XTraila w silniku 1.6 dci. Poza walorami samego modelu silnik pozwala zapomniec o stacjach benzynowych czym poteguje przyjemnosc z jazdy. Testuje auto zaledwie od tygodnia i nie moge uwiezyc jakim idealnym kompromisem miedzy osiagami a ekomia jazdy jest ten silnik. Trasa krajowa 90km/h bez zadnych przeszkod- 5l. Autostrada 140km/h 3 osoby z pelnym bagaznikiem - 7.4l .Srednie spalanie z miasto/trasa ok 6.5l. Plusy: wygoda!, pakownosc, oszczedny silnik, latwosc parkowania Minusiki: nieco glosny silnik, isofixy w glebi siedzen, Auto godne polecenia!

Usterki Nissan X-Trail

Liczba wpisów: 16
Silnik - problem z odpaleniem, gdy jest zimny
  • Nissan X-Trail I 2.5 i 16V 165KM 121kW 2003-2007
  • silnik
Przy odpaleniu silnika, po dłuższym czasie zalewają się świece, różnie np 1 i 3. Wymieniłem cewki, przepływkę, świece na irydowe (mam lpg) czujnik temperatury. Samochód gaśnie od razu po odpaleniu. Często, jak mi zależy, żeby odpalić, to po uruchomieniu dodaję gazu. Wtedy pojawia się chmurka, ale samochód nie gaśnie. Myślałem o tym, że mapy mogą się rozchodzić, ale wydaje się, że one są ok. Nawet jak podepnę kompa od lpg, pokazują się ok. Jak już się zaleją, to wystarczy je odkręcić osuszyć i odpala od 1 strzała.
Problem rozwiązany
2 komentarze
wyciek
  • Nissan X-Trail I 2.5 i 16V 165KM 121kW 2003-2007
  • silnik
wyciek w połowie samochodu. Nie jest to olej bo plama nie jest tłusta. Nie jest to wyciek z automatycznej skrzyni biegów, bo kolor wycieku jest ciemny i zaraz wyparowuje nie wiem byłam w warsztacie. po sprawdzeniu nie ustalono co i gdzie wycieka
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
FALOWANIE OBROTÓW SILNIKA
  • Nissan X-Trail I 2.2 Di 136KM 100kW 2003-2007
  • silnik
MAM PROBLEM,KUPIŁEM AUTO Z FRANCJI PO PRZEBIEGU "NIBY 58000"KM ROCZNIK 2004 MAM PROBLEMY Z CIEKNĄCYM INTERCOOLERM I FALUJĄCYMI OBROTAMI SILNIKA,KTÓRE PRZY HAMOWANIU WRACAJĄ DO NORMY A PO JECHANIU Z GÓRKI BEZ BIEGU ZNOWU SIĘ PODNOSZĄ DO 1000 OBROT/MIN. DO TEJ PORY JEŻDZIŁEM PEUGOTEM 307 2.0 HDI I NIE MIAŁEM PROBLEMÓW MOŻE MI KTOŚ POMOŻE BO JESTEM ZAŁAMANY I MYŚLĘ ŻE KUPIŁEM ZŁOM
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Nissan X-Trail