Szukaj

Lista ocen Audi A4 B5 Avant (188) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 255 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~adrian.0625@live.fr
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 116KM 85kW
wiec, siadl mi silnik po 6tys km,,, wyjechalem autem na poludnie fr,,,i w szerwisie audi okazalo sie az audi ma wade silnika, po tygodniu silnik strzelil,,, teraz musze wlozyc 8tys,,, zeby auto bylo w dobrym stanie,,, dalem za niego 16400zl,,, audi a4 1.9TDI 115KM kombi z 2000roku,,, Powiecie mi, moze sie ktos zna na tym, czy moze zadac zwrotu kosztow za naprawy, od poprzedniego wlasciciela,chociaz polowe? bo bez przesady auto w dobrym...
3,0
~iceman
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
No cóż, auto jako takie jakichś wad fabrycznych nie ma - może oprócz przedniego zawieszenia, ale trzeba się liczyć z tym że kupując tak stary samochód zawsze będzie sporo rzeczy do zrobienia i nie wolno wierzyć ogłoszeniom, a komisy najlepiej omijać z daleka. Mogę wypisać co wymieniłem w ciągu 8 miesięcy: Termostat Rozrząd Pompa oleju Uszczelki pod pokrywą zaworów Pompa hamluchowa (ABS) (nie ta od wspomagania) Wisko Sprzęgło...
5,0
~Edzia_Boss
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V 125KM 92kW
Zawieszenie :( Komfortowe, ale drogie, a na naszych drogach nie wytrzymuje 4-5 lat. Raz zawiodła mnie listwa wtryskiwaczy gazu podczas jazdy na wakacje, przez co przejechałam trasę na benzynie, ale to uważam za element niezwiązany z samym audi. Najpoważniejszą usterką był napinacz łańcucha rozrządu za 650zł. Nie było to powodem nagłej awarii i nie uniemożliwiało użytkowanie auta, tylko silnik klepał jak stary Diesel, czego ja osobiście nie...
3,0
~Vakial
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 116KM 85kW
Zapieczone kierownice turbiny - dosyć częsty przypadek w silniku ze zmienną geometrią, cieknąca maglownica (konieczność oddania do regeneracji), no i numer jeden - nieszczęsne zawieszenie - praktycznie nie jeździłem dłużej niż 2 miesiące żeby coś nie stukało i pukało. Starałem się jeździć ostrożnie unikałem dziur ale co z tego jak jest w sumie 8 wahaczy i zrobisz jeden wyskakuje drugi. Wymieniasz całość pojeździsz kilka miesięcy i znowu coś...
5,0
~ikamil88
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Co do usterek, poważnych chyba nie ma. Przekonałem się że w Polsce poważne usterki powodują mechanicy. I tak było tym razem, wymieniałem przekładnie kierowniczą, bo stara była uszkodzona z lewej strony. Otrzymałem "nową" przy czym jak było zimno nie dało się ruszać kierownicą, dopiero jak się nagrzał to chodził ok. Okazało się że mechanik wsadził przekładnie nie do tego modelu, wlał zły płyn do wspomagania, efekt? 1600 zł za...
5,0
~Darek Gdynia
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Brak powaznych usterek- przy dobrej eksploatacji. Na bieżąco wymieniane wszystkie podzespoły ktore wymagają wymiany.Przez trzy lata eksploatacji wymieniłem- komplet sprzęgła, rozrząd dwukrotnie, dwa łączniki stabilizatora, dwie końcówki drążków kierowniczych, jeden wachacz dolny. Klocków i tarcz nie liczę. Trzeba zaznaczyć, iż nabyłem egzeplarz w Niemczecvh- osobiście w bardzo dobrym stanie przy przebiegu oryginalnym 169 tyś. Dlatego cena też...
4,0
~Wojciech
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Komputer odłączał turbinę powyżej 3000 obrotów i wchodził w tryb awaryjny, porażka można zginąć na trasie. A wystarczyło wymienić zawór N75. Niedawno wjechałem w dziurę no i do wymiany są łączniki, dolne wachacze, z silnika cieknie oleum. Ale to nie jest wina samochodu, to moja, że mieszkam w centrum Europy bez dróg na poziomie, nie wspominam o autostradach co za dno. Dodam, że byłem w Moskwie przez parę dni, szok, sześć pasów maksymalnie 10...
4,0
~Airnyy
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V 125KM 92kW
Generalnie bez większych problemów, każda poważna awaria będzie tak naprawdę spowodowana nieumiejętnymi naprawami, powypadkową historią bądź naprawianiem po kosztach. To auto jest na tyle proste że nie bardzo jest się co zepsuć. Ja np. miałem problem z panelem climatronic, po wyjęciu okazało się że poprzedni mechanik lutował go chyba nogami, bo tak kiepsko to nie lutowałem nawet jak robiłem to pierwszy raz, na tym polegała cała usterka ;)
2,0
~jarekp_1986
Audi A4 B5
Avant 2.5 TDI 150KM 110kW
No niestety 2.5 tdi to był zbyt dobry silnik jak na czasy w których powstał (97\') i po paru latach okazało się że materiały z których go wykonano nie wytrzumują możliwości tego motoru.Dopiero po 2002 roku można mu zaufac.Padają elementy głowicy( wałki,popychacze,dzwigienki),każde auto zaliczy też awarię pompy wtryskowej, niestety są to bardzo drogie awarie.Poza tym jak to w każdym tdi tylko że dwa razy drożej.No i widomo zawieszenie.
4,0
~Rufek
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
Przy takim przebiegu zawsze coś się psuje. Większość ludzi pisze o tragicznym zawieszeniu i strasznych kosztach naprawy. BZDURA. kompletne zawieszenie to koszt około 650zł. jaki jest koszt wymiany nie wiem sam to robię. Jest banalnie proste. kilka kluczy, młotek i zrobione. poza tym ustawiamy tylko zbieżność. Kąty są stałe co zmniejsza koszty naprawy. silnik ideał nie do zdarcia a o turbo trzeba dbać i działa
Audi A4 B5 Avant