Szukaj

Lista ocen Audi A5 I (50) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 35 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~grzegorz
Audi A5 I
Sportback Facelifting 2.0 TFSI 225KM 165kW
Bardzo dobra konstrukcja zwlaszcza w trybie dynamic podoba mi sie sztywne dzialanie kierownicy i poziom informacji pzekazywany z kół. Felgi 19-tki wyglądają pięknie i przy szerokosci opon 245 pozwalają na naprawdę dynamiczna jazdę, ale jednoczesnie przy profilu 35 podjeżdżanie pod krawężniki to niestety porażka. Optymalny kompromis to 18tki
4,0
~Artur
Audi A5 I
Sportback Facelifting 2.0 TDI 177KM 130kW
Auto idealne na autostrady. Dobrze się trzyma drogi. Na 20 calowych felgach i dziurawych drogach w miastach komfort jazdy bardzo niski. Niskie zawieszenie często powoduje zahaczenie zderzaka o krawężnik podczas parkowania przodem. Zawieszenie do wymiany przy 85000km
5,0
~Leon
Audi A5 I
S5 Sportback 3.0 TFSI 333KM 245kW
sztywny na zakretach, ale tez bardzo komfortowy do jazdy po miescie. Mam opcje z Drive Select co pozwala na zmiane charakterystyki jazdy i naprawde dziala. Oprocz tego Quattro czego nie trzeba tlumaczyc. xDrive z BMW w porownaniu do Quattro to jak przedszkole...
5,0
~św
Audi A5 I
Sportback Facelifting 2.0 TDI 177KM 130kW
Mam fabryczne sportowe zawieszenie. Układ jezdny zestrojony bardzo dobrze, twardo i sztywno , nawet przy uślizgu kół na boki, potrafi zachowywać się bardzo intuicyjnie. Na koleinach i dziurach robi się niewygodnie i każdy wieksza dziura czy wybój podrzuca" mi brzuch.
4,0
~Andrzej
Audi A5 I
Coupe 1.8 TFSI 170KM 125kW
Kierownica chodzi ciężko, prowadzi się precyzyjnie choć nieobliczalnie, potrafi nagle stracić przyczepność. Zawieszenie bardzo dobrze zestrojone, jest nisko, dość twardo a jednak dobrze tłumi na kostce brukowej i nie buja na zakrętach.
5,0
~ace
Audi A5 I
Sportback Facelifting 2.0 TDI 177KM 130kW
Auto świetnie sie prowadzi przy dużych prędkościach 200-230, chociaz czuć że profil opony na taką jazdę juz jest za duzy (225x50x17), również bardzo dobrze radzi sobie z nierównościami co jest dosyc nie spodziewane jak na niemieckie auto.
5,0
~Maciej
Audi A5 I
Coupe 2.0 TFSI 211KM 155kW
Quatrro. Praktycznie nie da sie zerwac przyczepnosci. Dobre i złe. Dobre bo idzie jak burza i zero uslizgu, robisz wiekszosc mocniejszych aut z napedem na jedna oś. Wady: nie da sie pobawic jak tyl napedem, tylko na śniegu coś można.
5,0
~stary wyga
Audi A5 I
Sportback Facelifting 2.0 TDI 177KM 130kW
Tutaj przydałoby się quattro. Mimo że mam fabryczna szperę , przy tej mocy deptając w podłogę lubi zerwać moc nawet na 3cim biegu szczególnie jak jest mokra jezdnia. Nast. razem wziąłbym wersję z napędem quattro. (dopłata ok. 10 tys )
5,0
~grabatadano
Audi A5 I
Sportback Facelifting 2.0 TFSI 225KM 165kW
Quattro + kontrola trakcji i naprawdę ciężko tym samochodem wypaść z zakrętu lub wpaść w poślizg. Niektórzy lubią bokiem wejść i wyjść z zakrętu - A5 zdecydowanie się do tego nie nadaje - za to drogi trzyma się jak rzep.
Dziennik kosztów dla Audi A5 I
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
7,7
l/100km
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Lotnik1976
Audi A5 I
Sportback Facelifting 3.0 TFSI 272KM 200kW
legendarny układ Quattro - świadomość właściwości jezdnych daje poczucie bezpieczeństwa; charakterystyka twardawa - to nie sympatycznie bujająca się kanapa ale przysłowiowe plomby nie wypadaja - rozsądny kompromis
Audi A5 I