Szukaj

Lista ocen Audi TT 8N (44) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~baki126
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Moje TT to "ośka", zatem ma belkę z tyłu i McPhersony z przodu. Jak na razie nie zaszła potrzeba wymiany żadnej części. Układ bez luzów. Auto pewnie jedzie prosto i nie zaskakuje w zakrętach. Samochód jest z 1999 roku i ma spojler, zapewne dołożony w ramach akcji serwisowej. Kierownicy nie da się obracać "paluszkiem", ale takie optymalne wspomaganie poprawia stabilność przy dużych prędkościach. W mieście docenia się rewelacyjną zwrotność i...
4,0
~Leon
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 225KM 165kW
Ogolnie do szybkiej jazdy po drogach uklad jezdny jest bardzo dobry. Auto super trzyma sie w ciasnych zakretach dzieki dosc szerokim oponom, szerokim rozstawem osi i oczywiscie idealnemu napedowi Quattro. Przy jezdzie na torze auto ma tendencje do podsterownosci w ostrych zakretach prawdopodobnie dzieki temu samemu napedowi quattro. Ale przy jezdzie na sliskiej nawierzchi ten naped jest niezastapiony. Ja mieszkam w miejscu gdzie odsniezarki...
5,0
~Maxvibe
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Pamiętajmy że to przedni napęd ;-D. Auto dobrze przenosi moc i nierówności,jedynie co denerwóje to prawie nie odłaczalne ASP które mimo tego że nie potrzeba się załącza. Układ kierowniczy jest idealny jak na przód a w Quattro idealny do kwadratu i w sumie do pozazdroszczenia Subaru czy BMW. Hamulce bardzo dobre seryjnie co potwierdzają testy różnych magazynów a Jeśli dokupimy Zimmercie + Klocki Feerodo +lepszy płyn , staje dęba :-DDD
4,0
~LOsblo
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T Quattro 180KM 132kW
Ja mam obnizonego 65 mm o komforcie jazdy mozna zapomniec do tego zostaly wymienionetylko sprezyny i samochod na dziurach dobijal nizebyt !! na seryjnym zawieszeniu bylo o niebo lepiej i wygodnie i dalo sie poszalec aha i niepolecam modeli przednionapedowych przy quattro nie moga nawet stanac:)ja przy pierwszej TiTi popelnilem ten blad po pol roku naprawilem go:)
5,0
~mirek50
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
całkiem znośnie wybiera dziury i pięknie trzyma się drogi. Napęd na przód. \'Specjaliści\" powiedzą, że to nie sportowe, tylko ilu z nich wykorzystuje napęd na tył w normalnym ruchu. Pewnie jeżdżą po rondach, skrzyżowaniach, zakrętach z poślizgiem (haha). Ileż to razy byłem świadkiem jak samochody z tylnym .., miały problemy w zimę.
5,0
~Darox
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Mówią, że samochód tego typu ma twarde i nieodpowiednie na polskie drogi zawieszenie. Nic bardziej mylnego! Samochód ma doskonały układ kierowniczy. W prawdzie zawieszenie jest usztywnione, lecz jego praca w połączeniu z amortyzującym ogumieniem kół 17' potrafią zaskoczyć na nierównościach komfortem jazdy.
5,0
~Darox
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Mówią, że samochód tego typu ma twarde i nieodpowiednie na polskie drogi zawieszenie. Nic bardziej mylnego! Samochód ma doskonały układ kierowniczy. W prawdzie zawieszenie jest usztywnione, lecz jego praca w połączeniu z amortyzującym ogumieniem kół 17' potrafią zaskoczyć na nierównościach komfortem jazdy.
4,0
~Kacper
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 225KM 165kW
Haldex naprawdę daje rade na każdej nawierzni. Dzięki temu napędowi w końcu polubiłem zimę, bo można polatać bokiem w śniegu. Jedyna wada to duży podział masy idący do przodu co przy większych prędkościach z mocniejszymi zakrętami powoduje podsterowność.
4,0
~carling1232
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Układ jezdny oceniam na dobry ponieważ że przy wysokich prędkościach samochód jest czuły na nawet minimalny ruch kierownicą. Na większych dziurach dość ciężko się prowadzi. Ale jest to samochód sportowy a nie terenowy wiec nie ma o czym mówić.
4,0
~KWW
Audi TT 8N
Coupe 3.2 V6 250KM 184kW
Nie najlepszy ale i tak dobry jak na V6 i wymiary auta. Dobry do szybkiej jazdy. Dobry w góry i do miasta. Jednak szerokie opony to niepotrzebny dodatek do auta sportowego klasy średniej ale i tak mi się podoba.
Audi TT 8N