Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 Touring (115) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 122 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~buncole2@wp.pl
BMW Seria 3 E46
Touring 325 i X 192KM 141kW
Po zakupie dla pewności zawiozłem auto do warsztatu sam. gdzie zrobiono mu diagnostykę i ogólny przegląd. Tylko świece i filtr powietrza zostały wymienione dla obniżenia emisji spalin. Reszta wypadła znakomicie. Łańcuch rozrządu wymienia się po 300tyś km, to musi świadczyć o solidności silnika.
4,0
~yvr
BMW Seria 3 E46
Touring 318 Ci 143KM 105kW
Jedyny, związany z silnikiem - słabe uszczelniacze zaworowe, które powodują bardzo duże zużycie oleju (a wręcz wyrzucanie go z silnika przez wydech). Naprawa na szczęście jest możliwa bez demontażu głowicy i kosztuje kilkaset zł. Po niej problem zuzycia oleju znika bezpowrotnie.
4,0
~Sebastian
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Daje 4 tylko dlatego, że ciężko znaleźć zadbany egzemplarz(nawet touring). Poważne usterki spowodowane są nieodpowiednia eksploatacją poprzednich właścicieli (ja mimo sprawdzenia w serwisie bmw miałem głowice do roboty i dźwigienki zaworowe do wymiany...katowany na zimnym silniku)
4,0
~Jamesik
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 136KM 100kW
wymieniałem przez trzy lata: alternator, tylne amortyzatory, pasek klimatyzacji, rurę doprowadzającą powietrze do turbiny, świece. Niby niewiele, ale silnik troszkę za bardzo zabudowany przez co każda naprawa wiążę się z zostawianiem samochodu w warsztacie i odbiorem dnia następnego
3,0
~jakubgorski@yahoo.com
BMW Seria 3 E46
Touring 330 i 231KM 170kW
Padło łożysko w przednim kole. Padla pompa wspomagania. Generalnie dużo tego jak na ro urzytkowania ale niezle jak na auto z takim przebniegiem to mozna powiedziec na prawde dobrze. Nie oczekiwalem 100% bezawaryjności po BMW. Jak nazwa wskazuje Bedziesz Miał Wydatki ;p
1,0
~BędzieMocWrażeń
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Patrz - opis silnika. Jego awarie potrafią skutecznie wyczyścić konto właściciela i powodują, że może zrazić do siebie każdego, kto myśli o BMW. Alternatywą jest znacznie lepszy 3.0d lub - przede wszystkim - benzynowy 3.0 R6. Zestaw 2.0d + automat odradzam.
4,0
~Mp
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 136KM 100kW
Głównie wynikające z przebiegu: 220 tys wymiana koła dwumasowego ze sprzęgłem, 240 tys wymiana dyferencjału i wału napędowego (na używany), obydwa przednie wahacze, komplet amortyzatorów, elementy gumowe zawiesznie (na przestrzeni ponad 100 tys przebiegu).
4,0
~micwyd8540
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
z powaznych usterek mialem jedna a mianowicie kolo pasowe poszlo i wymiana wraz z rolkami kosztowala ok 1200zl plus co najsmieszniejsze musialem kupic specjalny klucz do kola pasowego gdzyz nie posiadal go zaden z pytanych mechanikow. koszt 300zl
1,0
~nemobiker
BMW Seria 3 E46
Touring 330 d 204KM 150kW
od dwóch lat wymieniłem: komplet zamortzatorów wachacze przód łączniki stabilizatorów 2x sprzęgło maglownica kolektor wydechowy krzywe tarcze hamulcowe świece żarowe czujniki parkowania tył półosie tył (3x)
4,0
~Przem777
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 136KM 100kW
Do najbardziej kosztownych napraw zaliczam uszczelnienie pompy wtryskowej, wymiana wtryskiwacza sterującego, regeneracja maglownicy, wymiana sprzęgła i koła dwumasowego. Wszystko w trakcie trzech lat i przejechanych 90.000km
BMW Seria 3 E46 Touring