Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 Touring (77) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 42 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Krzysiek
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
Z jednej strony rewelacja: 3 litry pojemności, 218 koni, 500Nm momentu a auto pali tylko 10,5 litra. Benzyna w podobnych parametrach potrzebuje minimum 14-15. Ale niestety, 10,5 litra i nie spali mniej, nie ma się co oszukiwać, podczas gdy mój brat w 330d potrzebuje poniżej 8l. Automat i masa pojazdu robi swoje. Na trasie, jadąc baaaardzo delikatnie udało mi się zejść do 7,5, ale tylko raz - nie mam nerwów do takiej jazdy. W mieście 10,5 to...
5,0
~Sławek
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
i tutaj dochodzimy do klu -posiadacze BMW muszą pamiętać o głównej zasadzie -omijać z dala serwisy BMW...koszty w nich przerażają a nieświadomi zapłacą nawet 80 zł za dolanie płynu do spryskiwaczy :)...poniżej kilka przykładów (najważniejszych) z mojej historii napraw: - wymiana oleju (8,25 litra + filtr oleju +2 fltry kabinowe + 1 filtr paliwa to ponad 1000 zł (olej Castrol EDGe) -wymiana dwóch czujników cofania -150 zł - porządne...
5,0
~Waldek
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
W chwili obecnej nie jestem w stanie sie wypowiedziec w tej kwestii. Auto wedlug sprzedajacego nie potrzebowalo absolutnie zadnego wkladu finansowego, powtarzam zadnego i rzeczywiscie moglem tak ten samochod uzytkowac. Jednak wybralem inną droge, auto przeszlo duzy serwis, ktory wyszedl kilka tysiecy i dopiero od tego momentu bede ocenial samochod. Domyslam sie dlaczego wielu uzytkownikow ma szereg problemow ze swoim autem, odpowiedz jest...
3,0
~Piotr
BMW Seria 5 E60
Touring 520d 163KM 120kW
To jest trochę tak, że używane auto które wyjściowo kosztowało pewnie w okolicach 200 tysięcy złotówek, a często i więcej: zawsze będzie relatywnie drogie w utrzymaniu w stosunku np. do kompaktu kupionego za podobne pieniądze. Oczywiście istnieją fora i grupy gdzie mili państwo kupują i sprzedają używane hamulce i amortyzatory, ale jeżeli chcemy utrzymać auto w należytym stanie nie ryzykując codziennie życia swojego i innych użytkowników dróg...
2,0
~Piotr
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
No cóż. Auto kupilem do konca serwisowane w aso, ze znanego źródła. Przebieg 200 tys. Koszty utrzymania sa ogromne. Nie jest to zaskoczenie ale mowie dla przyszłych użytkowników. Paliwo to najmniejszy koszt. Zawieszenie przod 2 tys plus Podobnie tyl. Termostaty oryginalne (tylko takie dzialaja) 1000 zł. Jak nie wymienisz to auto nie odpala dpf i zaczynaja sie problemy. Konwerter 1000 zł plus 1000zl robota plus dwie wymiany oleju po...
4,0
~kot
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
Nie udało mi się zejść poniżej 10l. Jazda dynamiczna, lubię wyprzedzać, a jest czym. Zawieszenie jak dla mnie bardzo dobre, twardsze niż w audi, tak że czuć bardziej nierówności, oczywiście uzależnione od wysokości opon. Silnik sprawuje się zaje... Problemy to moduł bluetooth, zwany mulf, po jakimś czasie trzeba regenerować,nie wspomne o wywaleniu klap zawirowań i wymianie oleju w skrzyni i regeneracji mechatronika, zrobiłem to sam, a...
3,0
~Bartosz
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 231KM 170kW
Jak to mawiają BMW - Będziesz Miał Wydatki. Części są drogie. Nawet niektóre zamienniki. Warto się z tym liczyć, gdyż auto, pomimo swego wieku już, potrafi wydrenować kieszeń przeciętnie zarabiającej osoby. W ciągu roku eksploatacji poszło mi około 15k PLN. W tym były: - opony letnie - klocki tarcze przód - akumulator - półoś przednia - ksenony - 2 x serwis olejowy z filtrami - chip i trochę dodatków, jakichś drobnych części, aby...
4,0
~Bartosz
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
Najmniej w trasie w stylu na emeryta (tj. prędkości do 80kmh max) mozna zejsc do 6.5 ale taka jazda to mordęga. W normalnej jeździe w trasie (troche wyprzedzania, trochę szybszych odcinków) spalanie to okolo 7.7l/100. W niemczech po autobanach z predkosciami non-stop w granicach 140kmh 8.2l. Kręcąc się po samym miescie z duża ilośćia swiateł i dużą ilością zatrzymań podejdzie do 10l. Moj to 2005r 272km seria po chipie na 350km i 700nm. W...
2,0
~Zulu
BMW Seria 5 E60
Touring 520 d 177KM 130kW
I tutaj przestroga dla wszystkich zastanawiających się nad kupnem tego samochodu. Jeżeli chcemy nim dużo jeździć i utrzymywać go w dobrym stanie technicznym koszty są naprawdę spore. Wymiana rozrządu, wymiana hamulców (zapomnijcie o zamiennikach) i każda najmniejsza pierdółka kosztuje w oryginale majątek, no może prawie każda. Tak czy siak jeżeli mamy zamiar wydać ostatnie pieniądze na ten samochód to zdecydowanie nie polecam bo później możemy...
4,0
~adiskorpion7
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
w mieście łyka ale jeśli weźmiemy pod uwagę masę i silnik tragedii nie ma/ trasa jak to bmw ekonomia na maksa w porównaniu z rywalami, ceny przeglądów trochu kosztują ale to w końcu limuzyna a nie auto kompaktowe/ naprawy: auto rozkłada się jak klocki lego a jeśli nie wiem co jak wymienić można zapytać wujka google i wszystko wyjdzie. Popularność tych aut jest tak duża że jak nie my to ktoś inny wklepie w internet lub udokumentuje zdjęciami.
BMW Seria 5 E60 Touring