Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 Touring (68) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 51 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~arch.rafal.debowski
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
Wersja diesel jest lepiej wyciszona niż jej benzynowe siostry, a to z powodu konieczności wyciszenia jednostki napędowej. Karoseria touring pozwala na rozprzestrzenianie się po kabinie dźwięków z części bagażowej. Auto ma już swoje lata i pojawiają się pojedyncze stuki lub trzaski z plastików drzwi. Auto jest bardzo ciche podczas podróżowania z prędkością podróżną. Podczas przyspieszania znacząco słychać miły pomruk silnika- doskonale!
5,0
~Piotr
BMW Seria 5 E60
Touring 520d 163KM 120kW
Chyba największy plus. Mimo, że silnik to diesel z krwi i kości- klekoczący i tyrkający, to w kabinie panuje przyjemna cisza. Mimo 10 lat nic nie skrzypi, nie puka, Jestem zachwycony. W trasie przy jeździe w okolicach maksymalnych dozwolonych prędkości panuje błogostan. Potwornie słabe audio nie zagłuszy najdrobniejszego luzu w zawieszeniu (jeżeli kiedyś się pojawi).
3,0
~Krzysiek
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
Pomimo przyjemnego dźwięku silnika, na długich trasach hałas staje się męczący. To mój pierwszy diesel BMW i nie wiem czy nie ostatni. Wzorem zawsze będzie E39 z silnikiem benzynowym 6 cylindrowym. Znajomi na skrzyżowaniach patrzyli na mnie dziwnie czy mi nie zgasł silnik. W E61 już nie było tak miło. Warto zainwestować w dobre opony, bo niestety słychać też szumy od kół.
5,0
~Bartosz
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 231KM 170kW
Mi odpowiada. Jak wspomniałem wyżej, da się tym autem poruszać prędkościami rzędu 180-200km/h i w miarę swobodnie rozmawiać. Wyżej nie wiem, nie miałem potrzeby rozwijania większej prędkości. Dźwięk silnika moim zdaniem nie jest irytujący w kabinie, tak jak i układu wydechowego. Wręcz nie pogniewałbym się za o drobinę konkretniejsze doznania akustyczne.
4,0
~Przemek
BMW Seria 5 E60
Touring 520 d 177KM 130kW
Dobre wyciszenie doceniam przy szybkiej jeździe albo dynamicznym przyspieszaniu. Przy spokojnej jeździe jest tak jak w autach niższej klasy. Podczas przyspieszania Fiat Bravo jest kilka razy głośniejszy a przy stałej prędkości 100 km/h, na gładkiej drodze jest podobnie. Podstawowy system nagłośnienia mocno rozczarowuje, we Fiacie chyba brzmi lepiej.
5,0
~Sławek
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
benzyna 2.8 I w X3 jest cichsza ...ale e 61 2.5 d to po prostu disel ...w porównaniu do innych aut typu Skoda Octavia nowa (głośna ) , Superb disel (głośny ) VW Passat disel głośny - BMW e 61 jest po prostu bardziej komfortowe ale nie liczcie na to że usłyszycie przy prędkości 160 lecącą muchę.
5,0
~philip_kurylo
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 231KM 170kW
Klasa średnia- wyższa wyczuwalna jest tu także w kwestii wyciszenia wnętrza. Mimo 231-konnego silnika do wnętrza nie dociera natarczywy hałas, a bardzo przyjemne brzmienie (szczególnie w okolicach 2000 obrotów). Minus za dach panoramiczny. Po latach jest słyszalny szum.
5,0
~janek23
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 231KM 170kW
no cóż jak na diesla to nie wiadomo czy silnik pracuje czy nie dobrze że jest obrotomierz,inaczej naciskając gaz też mało słychć,trudno się przyzwyczaić na słuch.kierowca ciężarówek.Widzę blondi i myśle ładna ,?żona obok a o czym tak głośno myślisz, widocznie za ciche autko!
3,0
~Piotr
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
Z zewnatrz jest super. Niestety silnik slychac mocno w srodku, Zwlaszcza na wysokich obrotach oraz na biegu jałowym. To wszystko po wymianie poduszek i kontroli wydechu. Poduszki wyłączanie oryginalne z regulacja twardości (podciśnieniowe)
5,0
~Maro
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
W aucie da się normalnie rozmawiać nawet powyżej 200 km/h. Włączenie muzyki powoduje całkowite odcięcie odgłosów spoza samochodu. Często jadąc przez miasto słucham dość głośno muzyki. Rzadko usłyszę kartkę na sygnale - prędzej ją zauważam w lusterkach.
BMW Seria 5 E60 Touring