Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Captiva I

Rysio, 13 lat temu
Silnik 3.2L 230KM 169kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 76 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Chevrolet Captiva I 3.2L 230KM 169kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wszystko- warto sie przejeachac i podejsc do auta bez kompleksow dziennikarzy i posiadacza golfa 2
5,0
Całokształt
Zanim kupilem ten samochod to wyleczylem sie z Meredesa czy raczej zawiodlem na nim ze to juz nie to co kiedys(2 lata gwarancji jak wszyscy daja 3, drogi serwis i A klasa albo Smart na 3 tygodnie). Znajomy mnie namowil a teraz sam polecam bo to zadziwiajaco dobry samochod w czasach nedznej elektroniki i wszechobecnej redukcji kosztow.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik do tego auta idealny. Moc wystarczajaca do jazdy bez zylowania. Klima nie klima auto idzie.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bez wodotryskow w postaci 8 biegow ale nie ma z nia problemow zmienia plynnie. W trybie recznym czuje sie moc samochodu i auto rwie jak szalone ale mi brakuje wsaznika kiedy zmieniac bieg na wyzszy/nizszy.
4,0
Układ jezdny
Amerykanski Suv i wszystko jasne :) nie co kanapeczka w polaczeniu z duza masa w tej wersji silnikowej sprawia ze jazda jest bardzo wygodna ale przychamowanie w miescie przed zakretem jest wielce wskazane
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra moze nie siedzi sie az tak wysoko jak w Toyota LC ale i tak jest przujemnie. Do tylu przez szybe szalu nie ma ale sa czujniki, kamera i wielkie lusterka. Dosc duze słupki przednie ale wiekszosc nowych aut ma takie. Podgrzewana przednia szyba to super sprawa w zimie: luzik rano i lepsza widocznosc :)
5,0
Ergonomia
Kierownica regulowana w 2 płasczyznach fotel kierowcy elektrycznie ustawiany. Przed zakupem czytalem ze nie ma trzymania na boki ja tego nie zauwazylem ale moze to kwestia masy kierowcy :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie wiem jak to ocenic bo robi to co ma czyli dziala :) Zima grzeje latem chlodzi, nawet ma jakis tam czujnik spalin czy cos. Minusem moze byc dla kogos ze nie jest 2 strefowa ale mi to nie przeszkadza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To naprawde duzy samochod(Wysokosc 1,80) i nie dziwota ze duzo jest miejsca nad glowa no i dla rodzinki (u nas 2+2). Nie ma tunelu na narty jesli to dla kogos wazne ale my wozimy w boxie. Tapicerka skurzana jasna wyglada duzo lepiej niz czarna. Latwo sie czysci. 3 gniazda zapalniczki (jedno w bagazniku). Wygodny podłokietnik z przodu (z tylu nie wiem :))wazne bo przy automacie i tempomacie nie ma za wiele do roboty.
5,0
Wyciszenie
Nie wiem jak dizel ale benzyna ciuchutka miedzy innymi dzieki zapasowi mocy. O zawieszenie dba serwis wiec nic nie wali itp.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wypada powiedziec ze pali tyle ile ma. To nie samochodzik miejski z silniczkiem 1l. To mocne auto w trase i o tym ze wazy 2t tez trzeba pamietac. Czesci tanie, serwis ten sam co w oplu i nie biora tyle co Mercedes 200zł za roboczogodzine :). Jesli chce sie cos naprawic u \"mietka\" to polecam sciagnac z internetu manual serwisowy. Warto nawet samemu przewertowac zeby nikt w konia nie robil
3,0
Stosunek jakość/cena
Dobry samochod a w wersji z automatem i V6 jeszcze pare groszy w portfelu zostanie w porownaniu do konkurencji :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochod na gwarancji wiec niespodzianek nie ma a i popsuc sie nie popsul nigdy ( zwlaszcza na trasie to wazne :)).Chyba ze wzgledu na duza masa auta i ze automatem zadziej chamuja sie silnikiem i po 50k km wymienilem klocki z przodu ale sa bardzo tanie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zadnych

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.2L 230KM 169kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Captiva I