Szukaj

Lista ocen Citroen Berlingo II (70) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 43 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Rysiek z Klanu
Citroen Berlingo II
Combi Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Tutaj jakoś nie mam zastrzeżeń, auto było w miarę stabilne, nie podskakiwało na studzienkach, reakcja na poruszenie kierownicą była prawidłowa, czyli jak miało skręcić w prawo lub w lewo, to skręcało we właściwą stronę. Pewnie trzymało się drogi. Jedna uwaga jest taka, że albo od początku było jakoś krzywe, albo ja wpadłem w jakąś dziurę (ale tez to jest mało prawdopodobne, bo nie jeżdżę po studzienkach) - miało niewłaściwy kąt pochylenia...
5,0
~_greg_kwas
Citroen Berlingo II
Combi Facelifting 1.6 HDI 112KM 82kW
Jest sprężyście miękki. Czuć to co się dzieje na drodze ale nie szokuje ani podatnością ani twardością. Uważam go za przyjemny oraz bardzo dobry jak na to że auto ma rodowód dostawczaka. Pasuje do charakteru auta rodzinnego. Jedyny minus to że w zakręcie potrafi przenieść balans jak gdyby tylna belka była trochę podatna. Dałbym 4.5, ale uważam że ma fajniejsze zawieszenie od takiej np. Mazdy CX5 która jest twarda, lepiej się prowadzi, ale jako...
4,0
~mariusz
Citroen Berlingo II
Van 1.6 HDI 92KM 68kW
przy ok.200tys. postanowiłem wym .amorki i była to dobra decyzja bo cos było nie tak ,okazało się ,że jeden tylni amortyzator całkiem padł ,zamontowałem KYB i coś mi się wydaję że są miksze od org.sachs-łów wym. jeszcze łączniki stabilizatora a całe inne elementy zawieszenia są org. jeszcze, w hamulcach po tym przebiegu zapiekł się prawy cylinderek hamulców ,wystarczy przeczyścić i dalej można jeżdzić .Pod gómkę dostaje się opwolutku woda...
1,0
~BaQ
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 HDI 92KM 68kW
Słowem - dramat. Samochód przy nieco większych prędkościach buja się i myszkuje po drodze, na kierownicy czuć szarpnięcia, które chce się kontrować, chociaż samochód nadal jedzie prosto. Praktycznie nie czuć powiązania kierownicy z kołami - to co pomaga w mieście i na parkingu, po za miastem sprawia, że ciężko wyczuć samochód. Berlingo I prowadził się o niebo lepiej. Bujanie (tyłu) czują zwłaszcza podróżujący na tylnej kanapie.
4,0
~jacek8116
Citroen Berlingo II
Combi Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Wersja XTR podczas jazdy z jedną lub dwiema osobami trochę za sztywna, przy czwórce jest już ok, winna jest tu sztywna tylna belka która nie pozwala na pewne trzymanie się w zakrętach. Mam wrażenie że przy wyższych prędkościach kierownica ,,się usztywnia". Przód na Mc Personie , tył belka więc zawieszenie proste i tanie w eksploatacji. hamulce wyposażone w system wspomagania nagłego hamowania.
4,0
~Bulek27
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 HDI 92KM 68kW
Auto jest dość wysokie i jest wyczuwalne wychylanie się na zakrętach. Jest miękki co pozwala na połykanie nierówności. Mimo że posiada duże gabaryty to jest zwrotny manewrowanie nie sprawia kłopotów. Odczuwalny jest silny wiatr boczny szczególnie jadąc w koleinach lepiej nie odrywać wzroku od drogi. Śmiało można zjechać z asfaltu i wykonać wycieczkę po lesie samochód ma spory prześwit.
3,0
~JAREK I ANETA
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 HDI FAP 110KM 81kW
NIERÓWNOŚCI WYBIERA POPRAWNIE DZIĘKI WYŻSZEMU ZAWIESZENIU (WERSJA XTR) PRZY PEŁNYM ZAŁADUNKU NIE HACZY TŁUMIKIEM O ASFALT NIESTETY W ZAKRĘTACH(OSTRE ŁUKI) MAŁA KATASTROFA KŁADZIE SIĘ BEZ RÓŻNICY CZY MA OPONY LETNIE CZY ZIMOWA C15 TO MISTRZ STABILNOŚCI W PORÓWNANIU DO NIEGO SZEDŁ JAK ZŁY BEZ RÓŻNICY CO MIAŁ NA PACE NA PROSTYCH MIMO KOLEIN JEST OK MOŻE JEDNAK REZYGNACJA Z BELKI NIE BYŁA DOBRYM POMYSŁEM
4,0
~Marcin
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 HDI FAP 110KM 81kW
Przed kupnem bałem się, że będzie gorzej, bo wkońcu auto bazuje na dostawczaku, a tutaj jest całkiem OK. Na szybszych zakrętach czuć, że się wychyla, ale nie ma się wrażenia , że auto się przewróci. Co do odgłosów zawieszenia to wszystko jest dość dobrze wyciszone, u mnie jedynie co słychać to czasami tylną klape, ale samej pracy zawieszenia nie.
2,0
~mp
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 HDI 75KM 55kW
Gigantyczna podatność na boczny wiatr, silny wiatr i prędkość powyżej 80 km/h => mam nie miłe wrażenie braku panowania nad torem jazdy samochodu - dlatego oceniam źle tą kategorię. Przy bardzo silnym wietrze na mostach w Skandynawii miałem wrażenie, że zdmuchnie mnie już przy 60 km/h. Mało precyzyjny układ kierowniczy (w nowym samochodzie).
Dziennik kosztów dla Citroen Berlingo II
Średni koszt przejechania 100 km
41,33 zł
6,5
l/100km
8,0
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Jędker
Citroen Berlingo II
Combi 1.6 HDI FAP 110KM 81kW
Trochę jak dla mnie za sztywne. Karoseria jest trochę wysoka i w szybko pokonywanych zakrętach odnosi się wrażenie, że może być podsterowny. Wyposażony jest w ESP oraz C-grip (system, który ma zastępować 4x4, jakoś nie specjalnie odczułem, żeby go zastępował, dla mnie po prostu taki bajer do niczego nie przydatny)
Citroen Berlingo II