Szukaj

Lista ocen Citroen C-Elysee II (42) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 42 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Robofajka
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Po silniku dCi jestem trochę rozpuszczony niskim zużywaniem paliwa i niskimi kosztami zakupu tegoż. Tutaj jednak 100 zł więcej miesięcznie trochę mnie dołuję ( tyle piwa nie wypitego, a i do kina z dzieckiem można było iść). Aż strach pomyśleć jak się zacznie sezon działkowy i co tydzień praktycznie dojdzie 140 km do przejechania..załamka. Chyba czas poprosić o podwyżkę ;)). Choć z drugiej strony zdaje sobie sprawę , że w Dacii po 8 latach coś...
5,0
~CE147
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Koszty eksploatacji tego modelu ograniczają się do wymiany oleju i filtrów, sezonowej wymiany opon i opłaceniu paliwa - przy jeździe pozamiejskiej można zejść do 25 złotych na 100 kilometrów, w mieście zazwyczaj potrzeba przeznaczyć około 40 złotych na 100 kilometrów (dobry wynik jak na limuzynę). Rozrząd można wymienić po 150 000 kilometrów, ale lepiej być przezornym i wymieniać co 120 000.
4,0
~jarosław_aranowski
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Średnie spalanie na pierwszym baku wyniosło 6,2 l/100km. Jazda w Warszawie i bezpośrednich gminach. Nie miałem dotychczas okazji sprawdzić spalania w trasie czy na autostradzie. Jest spora różnica przy jeździe spokojnej i dynamicznej - minimum 1 l/100 km. Klimatyzacja zwiększa spalanie o jakieś 0,5 l/100 km (podczas upałów). Drugi bak będzie miał prawdopodobnie średnią 6,1 l/100km.
5,0
~Cytryna
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 HDI 92KM 68kW
1.6 HDI 92 KM, w trasie przy jeździe ekonomicznej 3.6 (jazda w 2 osoby), przy bardziej dynamicznej jeździe 90-100 chwilami do 120 4.2 l/100 trzeba wariować żeby spalić 5 l/100 :) super auto, bardzo dynamiczne jak na 92 KM :) i przy wyprzedzaniu nawet kolumny samochodów nie trzeba redukować :)
5,0
~Pablo
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 HDI 92KM 68kW
Przez niskie spalanie zyskujemy koszt zalania zbiornika na poziomie 230-250zł (zależy czy dojedziemy do rezerwy). Na zbiorniku można przejechać nawet 800km. Serwis co 25 lub 15 tyś. km w zależności od ilości przejechanych kilometrów w stosunku rocznym. Koszt 1 przeglądu w ASO wyniósł 800zł.
2,0
~alek
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Chlaja paliwo jak smoki. Przy wolnej jeździe niskie spalanie, ale powyżej 140 km/godz ok 15l/100km ! Przeglądy bardzo drogie. Pierwszy 2200, drugi 2700, trzeci 3800.
5,0
~Kamilo
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Silnik, zawieszenie, układ hamulcowy, różne podzespoły, wszystko to jest w miarę proste w budowie i przy tym koszty utrzymania i serwisowania są niewielkie. Zdecydowany plus!
5,0
~martm
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Póki co robię tylko eksploatację po wcześniejszym właścicielu, który zajeździł mój egzemplarz do cna, dlatego nie narzekam. Czas pokaże, co życie przyniesie.
3,0
~Piotr
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Silnik z poprzedniej epoki więc pali prawie 2 razy więcej niż by mógł. Na przykład Suzuki z podobnego segmentu wystarcza około 3.6l Pb95 na 100km
Dziennik kosztów dla Citroen C-Elysee II
Średni koszt przejechania 100 km
31,67 zł
5,5
l/100km
6,4
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~MatizWrocek
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Na razie bez napraw więc jedynie paliwo. Na pewno tu drożej z faktu większego spalania niż w dieslu miałem i z faktu wyższej ceny jednostkowej za samo paliwo.
Citroen C-Elysee II