Szukaj

Lista ocen Citroen C-Elysee II (42) - Silnik

Na liście zabraknie 42 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~maariu
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Dla kierowców lubiących agresywną jazdę: 115 KM - a jednak coś brakuje. Jedynka jest "mułowata", lecz dwójka i trójka pozwalają naprawdę żwawo się rozpędzić. Auto "zbiera" się dobrze powyżej 3500 obr/min. Dla kierowców lubiących dynamiczną miejską jazdę: silniczek w sam raz. Delikatnie i żwawo wchodzi w obroty, i nie odstaje od innych szybkich aut. Do dynamicznej miejskiej jazdy (i chyba ekonomicznej) wystarczy mu...
3,0
~kfal
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Może i to jest auto budżetowe ale spalanie ma koszmarne. jeżdzę jak taksówkarz i za cholerę nie mogę zejść poniżej 8,3 l/100 km. Na dodatek trzeba być kompeletnie walniętym aby przy takim spalaniu montować zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów. Wg komputera wystarcza mi to na przejechanie 540 km ?! Po prostu jaja. Gdyby to był mój prywatny samochód to bym go oddał w ramach reklamacji. Skrzynia biegów - tragiczna . Podczas szybszej jazdy w...
5,0
~Aduss
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Silnik jest bardzo dużą zaletą tego pojazdu. Pojemność 1.6 i moc 115 km jest w zupełności wystarczająca do dynamicznej i zarazem ekonomicznej jazdy. Spalanie na poziomie ok.7l/100km w cyklu mieszanym to całkiem przyzwoity wynik. Trasa około 5,5-6l, miasto około 8l/100km. Kolejny atut to brak koła dwumasowego, brak turbiny, 4 cylindry (lepsza praca i dźwięk silnika w porównaniu do każdego 3 cyl.), koszty naprawy i eksploatacji śmiesznie tanie....
3,0
~Robofajka
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Trochę trzeba wcisnąć pedał zanim się rozpędzi...ale jak już się rozpędzi to jest ok...choć demonem dynamiki to to nie jest !...jak mocno się przyciśnie przy starcie ze świateł...to i spalanie wzrasta...co mnie zaskoczyło na plus...to jazda na luzie ...toczy się i toczy i bardzo wooooolno zwalnia ( tu się spalanie redukuje, na biegu ten dystans jest znacznie krótszy ;)...ale i tak dużo lepiej niż Dacia Logan 2007 r. którą miałem.
4,0
~MatizWrocek
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
1.6 benzynka jest dobrze ale momentu obrotowego brakuje. Może uraz po dieslu. Spalanie jak na 1.6 chyba całkiem ok - miasto duże zakorkowane itp to max 8l w sezonie wiosna - jesień. Trasa 450 km ze średnią prędkością 74kmh (zakres prędkości 80-130 kmh) - 5,4l. Elastyczność wystarczająca - jak ktoś lubi ekojazde - można szybko zmieniać biegi.
4,0
~martm
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Ładnie brzmi i w tak lekkiej budzie bardzo przyjemnie się zbiera, zaś przy delikatnej jeździe super spalanie. Pod pełnym obciążeniem brakuje momentu i trzeba kręcić, ale na pusto rakieta. W porównaniu do Corolli E12 2005r 1,6 110KM mniej dynamiczny, ale za to litr mniej na 100km. Mam wrażenie, jakby ECU ograniczał jego osiągi.
5,0
~CE147
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Niezawodna jednostka benzynowa. Silnik wolnossący, klasyczny (jak w latach 90-tych), bez turbosprężarek, które zwykle trzeba regenerować po paru latach (koszt do 8 tysięcy). Jednym słowem, zwykły silnik benzynowy, nie usłyszy go idący chodnikiem pieszy. Nic się w nim nie popsuje jeśli użytkownik dba o regularne przeglądy.
5,0
~adam
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
silnik na 5+ 1.6B.(115KM) mocny, elastyczny ciągnie od samego dołu jak dobry diasel mało pali 6.4 do 6.8l/100km. jazda 70% miasto(Lublin często zakorkowany)30% trasa do 100km/h przy średniej prędkości 38km/h wyliczona przez komputer pokładowy,przy 80km/h ma 5biegu spokojnie można wyprzedzać bez redukcji
4,0
~lemond
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.2VTi 72KM 53kW
Silnik zaskakująco żwawy w warunkach miejskich. Przy tym oszczędny. Dokładnie takiego chciałem. Gorzej sytuacja wygląda na autostradzie. Tutaj niestety biedaczek się męczy. Aż szkoda go cisnąć. Przy średniej prędkości 120 zużycie paliwa niższe niż w mieście, ale różnica nie jest taka duża.
5,0
~Expert
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Największe zaskoczenie na plus. Na papierze 82 KM i 118 Nm wygląda marnie. Wszystko się wyjaśnia, gdy spojrzy się na masę własną samochodu 980 kg i max moment obrotowy przy 2750 obr/min. Silnik nie protestuje nawet przy jeździe autostradowej autem załadowanym "po dach".
Citroen C-Elysee II