Szukaj

Lista ocen Citroen C-Elysee II (49) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 35 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~c-elysee
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Jeżeli chodzi o komfort. Jak na jeździe testowej jeździłem na kołach 15'' było w prządku. Natomiast u mnie na 16'' już nie jest tak różowo. Nierówności są bardziej odczuwalne a tylne zawieszenie na większej dziurze potrafi nieprzyjemnie stuknąć. Jeżeli chodzi o prowadzenie to rewelacji nie ma. Wydaje mi się, że winę ponoszą tylne sprężyny. Są tak miękkie, że jedną ręką można rozbujać samochód trzymając za bagażnik. No i...
4,0
~maariu
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Autko stworzone wprost do miasta w szczególności na polskie drogi - jeździ się bardzo delikatnie, niemal genialnie. Niestraszne nawet "głębsze" ubytki asfaltu. Wspomaganie kierownicy również stworzone wprost do miasta i ciasnych parkingów - na trasie staje się "bezduszny", ale nie jest źle. Elysee przyspiesza spokojnie do 190 km/h. Niestety większe prędkości nie przynoszą przyjemności z jazdy. Zakręty pokonuje dość pewnie,...
3,0
~Aduss
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Przez to, że zawieszenie jest raczej miękkie trakcja wypada raczej przeciętnie. Przez miękkie zawieszenie na zakrętach z dziurami pojazd traci przyczepność z podłożem i może być niebezpiecznie. Tu mam porównanie do BMW e39, w którym czegoś takiego w ogóle nie było, a miałem już nasto letni samochód. Układ jezdny niestety przeciętny i do dopracowania.
2,0
~Piotr
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Fatalnie zachowuje się przy wyższych prędkościach. Bez obciążenia jeszcze jakoś trzyma się drogi do 140, powyżej już nie. Choć silnik daje radę, to auto trudno utrzymać w stabilnym torze jasdy. Z obciążenim maksymalna prędkość to 130: powyżej myszkuje po drodze i jest niestabilny. Kiepsko ...
5,0
~CE147
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Wszystko ok. Nic nie szarpie, nic nie szwankuje. Należy pamiętać o tym, że samochód służy do jazdy, więc powinniśmy robić wszystko w sposób płynny i spokojny. Znajdą się zwolennicy dziwnych porównań i wybujałych oczekiwań (którzy będą go porównywać z Bugatti albo Porsche).
4,0
~adam
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
wspomaganie elektryczne leciutko sie manewruje na parkingu,hamulce żyleta po mocniejszym wciśnięciu można wylecieć przez szybe,tylne zawieszenie mogło by być twardsze ale da sie przeżyć,po dużych dołach pływa sie jak statkiem po wodzie ,wmiare ciche zawiesznie
1,0
~martm
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Plastelina, powyżej 120 bardzo niepewny, a przy 140 budzący lęk! Tylko do spokojnej jazdy i to najlepiej na wprost. Oczywiście wysoki i miękki zawias to ogromny plus w jeździe po terenie, dziurach i wysokich krawężnikach.
4,0
~Kamilo
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Zawieszenie jest w sumie dość miękkie, ale w zupełności da się je zaakceptować przy normalnej jeździe bez dynamicznych, ostrych skrętów i mocnych przechyłów. Układ kierowniczy jest poprawny, szału nie ma.
2,0
~Mirek
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Auto jest świetne jeżeli jedziemy tylko prosto. Bardzo słaba przyczepność. Zimą trzeba bardzo uważać. Na zakrętach auto sie buja przy większym wietrze może wziąć na sąsiedni pas. Kierownica jest za duża.
Dziennik kosztów dla Citroen C-Elysee II
Średni koszt przejechania 100 km
31,67 zł
5,5
l/100km
6,4
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~alek
Citroen C-Elysee II
Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW
Słabizna. Samochód niestabilny podczas wiatru-zniesie was nawet o cały metr w bok przy podmuchu bocznym :) Miałem tak na autostradzie! Na wybojach amortyzatory b. szybko się zużywają.
Citroen C-Elysee II