Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Citroen C3 II Picasso - Oceń swoje auto

Citroen
C3
II
Picasso
Wybierz
silnik
lista silników Citroen C3 II Picasso
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 49 ocen tego auta

Oceny Citroen C3 II Picasso

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,19
5% lepiej niż w segmencie Auta małe (3,96)

Całokształt

Całokształt
4,20

Mechanika

Silnik
4,10
Skrzynia biegów
3,55
Układ jezdny
4,20

Komfort

Widoczność
4,86
Ergonomia
4,37
Wentylacja i ogrzewanie
4,39
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,53
Wyciszenie
4,12
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,73
Stosunek jakość/cena
4,10

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
88%
12%
NIE
na podstawie 49 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Karoseria

Silnik

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Silnik

Przeniesienie napędu

Filtr

Lista 49 ocen

4,46
dodano 01.11.2014 przez

Auto posiadam od ok. 5,5 miesiąca, przejechałem nim ponad 25.000 km. Wybrałem diesla, gdyż do pracy mam daleko, a za paliwo nikt mi pieniędzy nie zwraca. Autko zamawiałem w promocji lutowej, w której oferowano auta zamawiane na rok 2014 w cenie wyprzedażowej w grudniu 2013. W wersji najdroższej Exlusive, z dokupionym ESP (aż dziwne, że trzeba za ESP dopłacać) i szklanym dachem kosztowało ok. 57.000 zł. Zastanawiałem się nad zakupem pakietu black (atrakcyjny wygląd, alusy 17cali w śmiesznej cenie 850zł) i lakierem metalik. Bojąc się jednak stanu naszych dróg i niewielka gama kolorystyczna lakierów metalik spowodowała się, że poprzestałem na wymienionych wcześniej dodatkach. Ceny katalogowe auta to śmiech na sali, nie dziwne że zawsze są promocje. Moje auto wzgl. cen katalogowych kosztowało 28 tys. zł mniej. Gdyby chcieli te auta sprzedawać w cenach katalogowych mogliby zamknąć fabrykę. Polityka cenowa wyglądała tak, że auto z gorszym wyposażeniem Selection było ok. 1 tys. zł tańsze, a sama dopłata do zestawu głośnomówiącego to 1,2 tys. zł :), nie mówiąc już o innych dodatkach w wyposażeniu Exlusive, wzgl. Selection. Podobnie wyglądała sprawa z Seduction. Różnica między 1,6 VTi 120KM, a 1,6 HDi 92 KM to niecałe 3 tys. zł. Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy i usterkowość: silnik super, ale po mieście jazda na trzecim biegu. Piątkę wrzucam przy 85/90 km/h. Skrzynia musiała się ułożyć, na początek haczyła, mimo to dużo gorsza niż w Octavii IIFL żony. Średnie spalanie 5 l/100 km. Przy spokojnej jeździe spada do 4,7-4,8 l/100km, przy jeździe autostradowej 140-150km/h (a zjechałem już tym autkiem kawałek EU - od Danii po Chorwację) sięga nawet 5,7 l/100km. Pozycja wygodna, trzeba się przyzwyczaić do jazdy bardziej wyprostowanej. Na tylnej kanapie dużo miejsca, ale twarde zagłówki. Z przodu pasażer(ka) narzeka na mało miejsca na nogi - nie można ich "wyciągnąć" jak np. w Octavii. Wyposażenie auta przyzwoite - welurowe siedzenia, 2 strefowa automatyczna klima, aut. światła, wycieraczki, zestaw głośnomówiący, lusterko fotochromatyczne, podświetlane ciekawie wnętrze i zewnętrzne lusterka (składane elektrycznie), w miarę duży bagażnik, przesuwana kanapa z otworem do przewożenia dłuższych przedmiotów, stoliki podświetlane w siedzeniach, dużo schowków i wiele innych pierdółek, a które w wielu innych samochodach tej klasy trzeba dopłacać. Po ok. 10.000-15.000 km. pojawiły się pierwsze "świerszcze". Część z nich usunięto na przeglądzie. Część nie - np. te w okolicy rolet szklanego dachu, radia. Ale nie chciałem by mi pruli tapicerkę, wiec nie zgłaszałem. Wady auta: powyżej 120-130 km/h robi się głośno - szum powietrza - auto jest pudełkowate, co odbija się na głośności wewnątrz i spalaniu. Tragedii nie ma, ale szum staje się odczuwalny. Drugi problem: słabe światła mijania, już mi je podnosili na przeglądzie, ale niewiele to dało. Wymienię chyba żarówki na te mniej trwałe, ale dające więcej światła. Póki co żadna żarówka się nie przepaliła (kolega w yarisce b. często wymienia żarówki). Trzeci problem: jakoś wytłoczek drzwi. Górne krawędzie drzwi są nierówne, a okleiny słupków między przednimi i tylnimi drzwiami są naklejone nierówno i niechlujnie. Niby citroen stawia na design, a auto wygląd a od nowości jak na powypadkowe - wygląda to tak, że góra drzwi nie licuje ze sobą a okleiny przykleił pijany lakiernik. Usterki: wymieniona klamka drzwi - na gwarancji (haczyła od nowości, sparowanie nie pomagało). Zgłoszona usterka kolejna - póki co nie uznana: pojawiają się w przednich reflektorach, od wewnątrz, brudne plamy. Jestem umówiony na wizytę z szefem serwisu ASO w tej sprawie.

więcej »
3,92
dodano 15.01.2013 przez

Wygodne autko do spokojnej jazdy, wysoka pozycja za kierownicą, super widoczność. Bagażnik mógłby być głębszy. Za 50 tysięcy dostałem auto z 16-calowymi alusami i automatyczną klimą. W białym kolorze z czarnymi zderzakami i srebrnymi elementami nadwozia ślicznie się prezentuje. Na razie jeżdżę rok. Przed przeglądem przy 18 tys. km przebiegu padł czujnik temperatury płynu chłodzącego przez co silnik po dłuższym postoju nie zapalał. Czujnik wymieniono w ramach gwarancji. Słyszałem, że to dość częsta przypadłość. Wcześniej jeździłem również przez rok tym autkiem z silnikiem 1,6 HDi 90 KM (dopóki mi go nie ukradli). Kosztował tyle samo ale klima była ręczna, felgi stalowe i udało się go nabyć jako "poprzedni rocznik". Nie prezentował się tak atrakcyjnie ale jazda była przyjemniejsza jak dla mnie i spalanie wynosiło 4,4 l/100 km. Super oszczędnie. Z silnikiem benzynowym spalam około 6 litrów jeżdżąc do pracy po pustych drogach z uwagi na nocne godziny pracy. Na autostradzie nie przekraczam 120 km/h bo spalanie rośnie do 8 i więcej i robi się za głośno. Gdyby auto z silnikiem diesla nie kosztowało obecnie ok 7 tysięcy więcej niż za benzynę to wszystkim bym polecił ten motor. Gdyby dać fotele z xsary picasso, którą wcześniej jeździłem i większy bagażnik to autko byłoby dla mnie idealne.

więcej »
4,15
dodano 15.01.2013 przez

Bardzo fajny samochod. Jezdzi nim moja zona i jest bardzo zadowolona. Wozeczek syna miesci sie bez problemu, do tego autko polyka zakupy i nadal daje spory zapas miejsca do wykorzystania. Bez problemu, jesli trzeba, miesci takze 4 dorosle osoby i pozwala na wypad poza miasto. W miescie radzi sobie swietnie, na trasie,coz, silniczek spisuje sie przyzwoicie ale jesli ktos planuje wiecej wyjazdow, polecam albo mocnijsza beznyne 1.6 albo diesla 1.6 w mocniejszej wersji. Auto wyroznia sie ciekawym wygladem, choc to oczywiscie kwestia gustu. Na pewno C3'ek Picasso nie jezdzi na razie zbyt wiele co dla mnie jest plusem. Pomimo, iz na codzien poruszam sie autem klasy sredniej wyzszej, naprawde, z czysta przyjemnoscia 'pozyczam' co jakis czas autko od zony i czerpie duza frajde z jazdy nim po miescie.

więcej »
4,46
dodano 24.07.2015 przez

Citroen C3 Picasso to bez wątpienia nadal jeden z najładniejszych, o ile nie najładniejszy przedstawiciel swojego segmentu. Mój egzemplarz pochodzi z 2009 roku jest wyposażony w silnik 1.4 VTi, a jego wersja wyposażenia to Confort. Kilka rzeczy mogłoby być poprawionych, wtedy samochód byłby idealny. Kupno tego samochodu było raczej przypadkiem, niż mozolnym szukaniem ładnego egzemplarza. Trafił mi się za dobrą cenę lekko uderzony z historią serwisową i niewielkim przebiegiem. Mimo to jestem bardzo zadowolony i polecam każdemu, kto szuka tego typu pojazdu. Gdy go kupiłem było ich w mojej okolicy malutko, teraz dość często spotykam C3P na drogach.

więcej »
4,00
dodano 19.03.2015 przez

Citroen C3 Picasso to ciekawie zaprojektowany samochód typu minivan. Bez wątpienia może być wystarczający dla rodziny 2+1 ( czyli taka jak moja). Świetna propozycja dla osób młodych. Można by się przyczepić do dziwnej polityki producenta, gdzie niższe wersje wyposażenia nie mają takich elementów jak schowki w podłodze, czy na desce rozdzielczej. Samochód mam relatywnie krótko i na razie nie mam żadnej opinii co do niezawodności i trwałości. Reasumując francuzom udało się skorelować cechy praktyczne i estetyczne w jednej konstrukcji- co nieraz nie wychodzi innym producentom. Jest to mój kolejny francuski samochód i obawiam się że nie ostatni.

więcej »
4,69
dodano 21.03.2015 przez

Ciekawe i oszczędne autko. Dobre na wyjazdy dla rodziny 2+2: na weekend, nad morze, nad jezioro, czy na grzyby. Na dalsze wyprawy przydaje się box dachowy. Duży schowek przed pasażerem, szuflada, kieszenie we wszystkich 4ch drzwiach, schowki z tylu to wszytko pozwala przewozić sporo podręcznych przyborów w kabinie. Bagażnik trochę za mały na wyjazdy pod namiot. Owszem można by się spakować bez boxu na dachu, przesuwając siedzenie z oparciem do przodu ale wtedy nawet dzieci mają mało miejsca na nogi. Mimo sporej wysokości przy małej szerokości nadwozia auto prowadzi się dosyć stabilnie.

więcej »
4,62
dodano 02.04.2015 przez

Od początku, kiedy tylko zobaczyłem je w salonie "na żywo" wcale mnie nie zainteresowało tak bardzo, choć rzeczywiście, jest wyróżniającym się na tle innych. Ale, kiedy wsiadłem do niego, to sam sobie się dziwiłem - najbardziej mi odpowiadało ! Wcześniej jeździłem toyotą corolla verso, może dlatego że przyzwyczaiłem się do wyższego siedzenia tak bardzo przypadło mi do gustu te autko :-)

więcej »
4,62
dodano 28.11.2011 przez

Auto kupione w zasadzie przypadkowo (w planie było zupełnie inne) Nie byłem w 100% przekonany do trafności zakupu ale po krótkim czasie .... Jest inne jak wszystkie dookoła. Subiektywne wrażenia są doskonałe. W zasadzie poza drobiazgami wszystko pasuje. Miłe wnętrze, dobrze się w nim czuje. Jazda nim jest przyjemnością. Ponadto materiały wykończeniowe wewnątrz auta są wysokiej jakości.

więcej »
4,54
dodano 03.08.2010 przez

Dobry samochód za dobre pieniądze, polecam dla rodzin czteroosobowych, które nie wymagają auta o sportowych aspiracjach, a najbardziej cenią sobie wygodne przemieszczanie z punktu A do B oraz niebanalny styl samochodu, mój Citroen został wyposażony w opcjonalny kolor bitter lemon i wzbudza powszechne zainteresowanie wśród kierowców i przechodniów.

więcej »
4,15
dodano 25.06.2014 przez

Do doskonałości mu daleko ale dobre to za mało powiedziane dla mnie to auto na mocne 4+ Po mimo tego że już jest produkowany od 2008 roku nadal (2014) robi wrażenie najlepiej prezentuje się w niebieskim i zielonym ja mam niebieskiego Te kolory podkreślają szczegóły i ponadczasowy designe

więcej »