Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Citroen C3

Lata produkcji: 2002 - teraz
Segment: Auta małe
Miejski model należący do segmentu B, produkowany od 2002 roku. Podobnie jak C2, drugi z Citroenów w tej klasie, C3 jest następcą modelu Saxo. Różnica między C3 i C2 polega na tym, że C3 jest bardziej autem rodzinnym, podczas gdy C2 był raczej adresowany do młodszych klientów. Większy sukces (ponad 2 mln sprzedanych modeli) odniósł C3. Jego projektantem jest Donato Coco, szef stylistów Citroena. Wyglądem auto nawiązuje do kultowego modelu 2CV. Produkowany również w wersji kabrio (C3 Pluriel) oraz minivan (C3 Picasso). Od 2010 roku na rynku dostępna jest druga generacja samochodu.

Komentarze redakcji

Powagosław: Bezpretensjonalny maluch nawiązujący do słynnego modelu 2CV. Tak jak jego pierwowzór, C3 nie jest demonem obiektywnego piękna, choć jego krągłości skusiły niejedną kobietę. Bo to generalnie dość damski samochód.
Luzacjusz: Do rzeczy, których nie znoszę należy podpinanie się pod coś kultowego w imię określonych korzyści. Nie wiem po jaką cholerę Queen gra z Paulem Rodgersem. I nie mam pojęcia co wspólnego ma C3 i słynna brzydka kaczucha, 2CV. Tym bardziej mi się nie podoba.

Citroen C3 II

Niebanalny design to bezsprzecznie jeden z największych atutów Citroena C3. Niezależnie, z której strony spojrzymy, w nadwoziu doszukamy się mnóstwo stylistycznych ekstrawagancji. Z przodu uwagę zwracają reflektory i duży wlot powietrza, linię boczną wyróżnia kształt karoserii niczym w legendarnym modelu 2CV, w części tylnej znajdziemy zaś oryginalne lampy i masywną klapę bagażnika. Elementy te sprawiają, że C3 wyróżnia się w miejskiej dżungli, jak mało które auto.

Co ważne, stylistycznych ekstrawagancji nie brakuje również we wnętrzu francuskiego „malucha”. Kokpit prezentuje się bardzo elegancko, a jasny panel biegnący przez całą długość deski rozdzielczej skutecznie ożywia wnętrze. Całość jest ponadto dobrze wykończona, bardzo czytelna i doskonale rozplanowana.

Miejsce pracy kierowcy punktuje także w kwestii widoczności – zwłaszcza, kiedy z przodu zamontowana jest opcjonalna szyba panoramiczna. Co do przestronności, z przodu miejsca w zupełności wystarczy, z tyłu może go zabraknąć na nogi pasażerów. Zachwyca za to przestrzeń bagażowa – kufer ma rekordowo dużą pojemność i bardzo regularne kształty. Do plusów wnętrza zaliczymy ponadto wyciszenie, listę minusów uzupełnimy natomiast kiepską wygodę foteli.

Niezbyt komfortowe siedzenia rekompensuje zawieszenie o wyjątkowo miękkiej charakterystyce. Dziury, nawet te większe, to dla „C-trójki” bułka z masłem. Prawdziwe wyzwanie stanowią natomiast szybkie i energiczne manewry – przy ich wykonywaniu, nadwozie lubi się mocno kołysać. Do agresywnej jazdy nie zachęcają również hamulce, których skuteczność pozostawia nieco do życzenia.

Atrakcyjną stylizację nadwozia i wnętrza, Francuzi połączyli z atrakcyjnymi warunkami cenowymi. Citroen C3 nie jest może najtańszym autem w swojej klasie, ale za niewygórowaną kwotę zakupu oferuje bogate wyposażenie standardowe. Niestety, elementy wyposażenia opcjonalnego są bardzo kosztowne.

Citroen C3 I

Za projekt nadwozia, twórcom C3 w wersji hatchback (było także cabrio o nazwie Pluriel) należą się słowa uznania - dzięki obłym kształtom, łukowatej linii dachu i masywnym nadkolom auto świetnie nawiązuje do klasycznego Citroena 2CV, a mimo to okazuje się nadzwyczaj praktyczne. O ilości miejsca wygospodarowanej dla podróżnych większość rywali może pomarzyć, a pojemność kufra wykracza poza granice segmentu. Wygodę podróżowania podnoszą fotele, które może i nie nadają się do dynamicznej jazdy, ale są bardzo komfortowe. Gorzej ocenić należy przejrzystość kokpitu oraz jakość zastosowanych w nim materiałów.

Podstawowy silnik 1.1 to oferta dla bardzo spokojnych kierowców, dlatego polecamy rozejrzeć się za mocniejszymi "benzyniakami" - zwłaszcza, że zużywają minimalnie więcej paliwa i są równie niezawodne. Wielbicielom silników wysokoprężnych polecamy z kolei jednostkę 1.6 HDi - żwawszą i solidniejszą od wersji 1.4, choć również podatną na drogie w usunięciu usterki m.in. wtryskiwaczy. Jak przystało na produkt "Made in France", Citroen C3 I. generacji komfortowo resoruje nierówności.

Ogólnie rzecz biorąc, prezentowane auto jest proste konstrukcyjnie, co obniża koszty jego utrzymania. Jedyną komplikacją jest tu multipleksowa instalacja elektryczna, i to właśnie ona okazuje się najbardziej awaryjnym elementem samochodu. Mechanika jest stosunkowo solidna, choć zawieszenie nie wytrzymuje eksploatacji na naszych drogach, z kolei diesle są bardzo wrażliwe na jakość paliwa. Mimo, że auto niewiele ustępuje tuzom segmentu B, kosztuje od nich wyraźnie mniej.

C3 Picasso

W gamie modelowej Citroena już od dawna nie wieje stylistyczną nudą. Również w segmencie samochodów rodzinnych, francuski producent ma do zaoferowania coś naprawdę niebanalnego. Oryginalną stylistyką może pochwalić się bowiem model C3 Picasso – miejski minivan przyciągający wzrok „pudełkowatym” kształtem nadwozia, masywnym, „kilkupoziomowym” pasem przednim oraz interesującymi światłami tylnymi.

Nietypowy design karoserii znalazł swoje odzwierciedlenie we wnętrzu rodzinnego Citroena. Oryginalnie zaprojektowano kratki nawiewu, przyciski umieszczone na konsoli środkowej, a przede wszystkim zestaw wskaźników. Konwencjonalne zegary zastąpił wyświetlacz ciekłokrystaliczny umieszczony w górnej części deski rozdzielczej, na środku. Rozwiązanie to wymaga oczywiście przyzwyczajenia, ale czytelność stoi na dobrym poziomie. Podobnie zresztą jak prostota obsługi i jakość wykończenia.

W przypadku samochodu przeznaczonego do rodzinnych wojaży, bardziej od stylizacji i zastosowanych materiałów, liczy się przestronność i funkcjonalność. W kwestii przestronności, C3 Picasso wypada (w porównaniu z klasową konkurencją) dosyć przeciętnie – miejsca na nogi jest może wystarczająco, ale pasażerom tylnej kanapy może zabraknąć miejsca nad głową. Osoby siedzące z przodu mogą za to narzekać na zbyt małe siedziska. Duży plus należy się natomiast funkcjonalności – schowków wygospodarowano w kabinie całe mnóstwo, dzięki czemu każdy drobiazg znajdzie swoje miejsce. Bagażnik – podobnie jak kabina pasażerska – przeciętny.

Zawieszenie francuskiego minivana zaprojektowano w zgodzie z przeznaczeniem samego pojazdu. Do rodzinnego wizerunku C3 Picasso doskonale pasuje poziom resorowania nierówności, zapewniający skuteczną izolację podróżnych od jakości drogi. Cierpią na tym, co prawda, własności jezdne, jednak bezpieczeństwo prowadzenia i tak jest odpowiednio wysokie. Szybkie manewry utrudnia niestety mało precyzyjny układ kierowniczy.

Cena auta nie jest może rewelacyjna, ale w porównaniu z klasowymi rywalami prezentuje się całkiem atrakcyjnie. Gorzej jest niestety z wyposażeniem – na pierwszy rzut oka wydaje się ono bogate, jednak po przyjrzeniu się mu bliżej, dowiadujemy się, że w serii nie ma ani klimatyzacji, ani systemu ESP. Na pocieszenie można jedynie dodać, że elementy te nie są specjalnie kosztowne.

Dane techniczne Citroen C3

Silniki

Moc silników 60-120 KM

Poj. silników 998-1 598 cm3

Prędkość maks. 155-192 km/h

Przyspieszenia 0-100 8,9-17,7 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Citroen C3

Średnia ocena modelu

na podstawie 514 opinii

3.97

Średnia dla segmentu: Auta małe 3.96

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena

- Skrzynia biegów

- Drobne usterki

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (74%)
NIE (26%)

Wybrane oceny kierowców Citroen C3

cena samochodu mówi sama za siebie,nigdy w życiu więcej citroena,jak kupujesz nowego to sam się obuwasz i to na własne ... więcejżyczenie, zapowiadał się niezle ale nie warto kupować tego gówna ukryj
dodano 27.08.2007 przez
To jest moj 16 citroen i nigdy nie miałem tyle problemow- nie polecam tego wynalazku jakim jest c3 nowy model.A ... więcejserwis szkoda gadac niecg najlepiej wroca do c15 ukryj
dodano 28.12.2010 przez
Wersja Seduction, czarny. Zwraca uwagę, zwłaszcza Pań. Bardzo wygodne i ekonomiczne auto. Dla czterech osób w sam raz. Szyba Zenith ... więcejfajnie wygląda a jak razi słoneczko to podsufitkę można do przodu przesunąć. Siedzi się wyżej niż w kompaktach, super widoczność. Prowadzi się leciutko. Zwrotny i precyzyjny układ kierowniczy. Bogate wyposażenie za rozsądne pieniądze. ukryj
dodano 07.04.2011 przez
Auto kupione w zasadzie przypadkowo (w planie było zupełnie inne) Nie byłem w 100% przekonany do trafności zakupu ale po ... więcejkrótkim czasie .... Jest inne jak wszystkie dookoła. Subiektywne wrażenia są doskonałe. W zasadzie poza drobiazgami wszystko pasuje. Miłe wnętrze, dobrze się w nim czuje. Jazda nim jest przyjemnością. Ponadto materiały wykończeniowe wewnątrz auta są wysokiej jakości. ukryj
dodano 28.11.2011 przez
Zobacz oceny Citroen C3 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Citroen C3

Pb
3,83 - 17,00
Na podstawie 320 raportów spalania
ON
3,70 - 7,83
Na podstawie 109 raportów spalania
LPG
5,67 - 9,50
Na podstawie 16 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Citroen C3

Witam serdecznie. Gdy szukałem samochodu dla żony, wchodziłem na autocentrum.pl i szukałem informacji na temat SPALANIa poszczególnych samochodów. Przyznam, że zabrakło ... więcejmi kilka szczegułów w opisach. Postaram się w swoim komentarzu zawrzeć informacje, których sam wcześniej szukałem. Mieszakm w Lęborku i miasto nie jest duże, ma kilka prostych ulic, które nie wymagają zbyt częstego zatrzymywania się (są wyjątki od reguły np. rondo w centrum). Mimo to jazda w mieście to wg komputera od 7 do 8 litrów na 100 km. Wydawało mi się to dużo, ale z rozmów ze znajomymi i opinii na autocentrum.pl wnioskuję, że to normalne. Jazda w trasie wydaje się być najbardziej istotna i wymaga dłuższego komentarza. Istotna dla tego samochodu jest prędkość i choć brzmi to jak truizm, to udało mi się zaobserwować pewną zależność. Auto minimalne spalanie w trasie osiąga przy prędkości 70 km/h na piątym biegu, wtedy pali ok. 5 litrów na 100 km. I z tego wyniku jestem bardzo zadowolony, bo szukałem właśnie takiego samochodu. Myślałem nawet o przerobieniu go na gaz, ale po szybkich obliczeniach wydaje się to nieopłacalne. Preferuję ekonomiczną jazdę i przy tej prędkości osobiście takie spalanie osiągam. Moja żona niestety nie. Teraz najciekawsze. Od 70 km/h, każde 10 km/h więcej powoduje wzrost spalania o około 0,5 litra. A więc spalanie na piątym biegu, na 100 km wygląda mniej więcej tak: - 70 km/h - ok. 5 litrów, - 80 km/h - ok. 5,5 litra, - 90 km/h - ok. 6 litrów, - 100 km/h - ok. 6,5 litra. Wynika z tego, że nie jest to auto oszczędne, biorąc pod uwagę silnik.Przyznam, że sporadyczne wyprawy np. do Słupska czy Trójmiasta (gdzie nie wypada jechać 70 km/h oraz występuje spora liczba świateł) i sprawdzenie na koniec spalania wg danych komputera, trochę mnie boli. No cóż, nie można mieć wszystkiego. Mam nadzieję, że komuś z Państwa pomogłem. Pozdrawiam i życzę powodzenia. ukryj
dodano 23.01.2012 przez
Spalanie monitorowane jest za pomocą komputera pokładowego. Nasze obserwacje to: 3 l/100km jadąc ok 80 km/h na przyjemnych wielskich drogach ... więcejz małym natężeniem ruchu; 3.5 l/100 km przy 90 km/h; 4 l/100 km przy 100 km/h; dynamiczna jazda na średnio ruchliwej krajowej trasie to 4.7 l/100 km; prędkości autostradowe, czyli 130 - 140 km/h to 5.2 l/100 km. Latem w miejskim korku + klima, komputer pokazał 8.5 l/100 km, ale ten kilkukilometrowy odcinek pokonany na 1 i 2 biegu tylko. Biorąc pod uwagę rozkład 70% trasa a 30% miasto, średnie spalanie w lecie, z włączoną klimą, pokazywane przez komputer wynosi 4.5 l/100 km. Opony Michelin Energy Saver. Co do dynamiki silnika mamy mieszane uczucia. Auto lepiej nadaje się na trasy niż do miasta. Poniżej 2000 obr/min, zwłaszcza na 2 biegu auto nie ma prawie mocy i szybka zmiana pasa ruchu jest czasem trudna. Na trasie jest podobnie, poniżej 2000 obr/min nie ma co się brać za wyprzedzanie. Natomiast, jak włączy się turbo to wyprzedza się tym autem tak jak 1.6 benzyną. Na codzienne dojazdy 70 km do pracy to auto jest OK. Autem jeździ głównie żona. ukryj
dodano 23.06.2010 przez
Samochod mam ok. 2 lat. Co do spalania to bardzo fajnie się prezentuje. Przejechalem ok 20tys km. wiec troche opisze. ... więcejWiekszosci jezdze po miescie srednio spalanie ok 4,7 l/100 km przy bardzo oszczednej jezdzie zszedlem do 4,4l/100km. Dosc dynamiczna jazda to 5l/100km. Na trasie Lodz - Swinoujscie - Lodz spalanie na poziomie 3,8l/100km (przejechalem na jednym baku). Na autostradzie spokojnie do 120km/h spalanie nie przekracza 5,0l/100km, przy 140km/h ok 8l/100km, przy 160km/h juz spalal 10 l/100km. A teraz minimum jakie mi sie udalo uzyskac kiedys przy bardzo psokojnej podrozy ok 60 km/h (5 bieg) udalo mi sie uzyskac spalanie 2,5l/100km. Wszystkie moje pomiary byly robione na podstawie zatankowany zbiornik do pelna, przejechanie okreslonej trasy i ponowne zatankowanie do pelna i wychodzily mi pomiary faktyczne a nie takie jak komputer wskazywal. Mam nadzieje ze pomoglem :) ukryj
dodano 04.12.2012 przez
Witam. Raz ale tylko raz udało mi się zejść do 4,8l (autostrada przy 90 na tempomacie). Średnie zużycie komputer pokazuje na ... więcej5.4l (w moim przypadku jest to cykl mieszany 50/50). Moje inne uwagi odnośnie autka PLUSY (spalanie, wycieraczki, światła, tanie przeglądy) Szukając na siłę MINUSÓW (przy skręcie 90stopni boczny słupek skutecznie zasłania widok, powyżej 130km/h troszkę Nim miota po drodze - jeśli jest nie dociążony). Przejechałem Nim 8000km w 4 miesiące. Auto oceniam na 9 w 10stopniowej skali. Ma wszystko co potrzebne do jazdy w dobrych warunkach w TEJ KLASIE auta. Jeśli szukasz pojazdu do jazdy ciągłej 50km/dzień do pracy lub kochanki zdecydowanie jest on dla Ciebie. A byłbym zapomniał - nie rzuca się tak w oczy co jest dla mnie również dużym plusem. Pozdrawiam z jezdni dziurawej bardziej niż ser w moim bagażniku. Łukasz ukryj
dodano 31.03.2011 przez
Witam. Raz ale tylko raz udało mi się zejść do 4,8l (autostrada przy 90 na tempomacie). Średnie zużycie komputer pokazuje na ... więcej5.4l (w moim przypadku jest to cykl mieszany 50/50). Moje inne uwagi odnośnie autka PLUSY (spalanie, wycieraczki, światła, tanie przeglądy) Szukając na siłę MINUSÓW (przy skręcie 90stopni boczny słupek skutecznie zasłania widok, powyżej 130km/h troszkę Nim miota po drodze - jeśli jest nie dociążony). Przejechałem Nim 8000km w 4 miesiące. Auto oceniam na 9 w 10stopniowej skali. Ma wszystko co potrzebne do jazdy w dobrych warunkach w TEJ KLASIE auta. Jeśli szukasz pojazdu do jazdy ciągłej 50km/dzień do pracy lub kochanki zdecydowanie jest on dla Ciebie. A byłbym zapomniał - nie rzuca się tak w oczy co jest dla mnie również dużym plusem. Pozdrawiam z jezdni dziurawej bardziej niż ser w moim bagażniku. Łukasz ukryj
dodano 31.03.2011 przez
Zobacz raporty spalania Citroen C3 Dodaj raport spalania

Publikacje o Citroen C3

Przeczytaj pozostałe 13 publikacje o Citroen C3

Newsy o Citroen C3

Przeczytaj pozostałe 13 newsów o Citroen C3

Testy zderzeniowe Citroen C3 Euro NCAP

Citroen C3, 1.4 diesel, LHD
Citroen C3, 1.4 diesel, LHD
2009
Zobacz szczegóły
Citroen C3 Picasso Confort HDi 90 Airdream, LHD
Citroen C3 Picasso Confort HDi 90 Airdream, LHD
2009
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Citroen

Generacje Citroen C3

2008 - teraz
2002 - 2009

Nowe Citroen C3

nowe Citroen C3
Citroen C3
ceny od 39 900 zł do 58 900

Citroen C3 II Hatchback facelifting 1.0 PureTech 68KM od 2015

w pakiecie ATTRACTION

w cenie katalogowej brutto

39 900 zł

Wyposażenie standardowe
Gniazdo 12V
Schowek wentylowany i podświetlany, w poziomie Attraction tylko podświetlany
Kolumna kierownicy regulowana na wysokość i głębokość
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 7 oferty Citroen C3

Dealerzy Citroen

AUTO AG

CITROEN BCM Citroen Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Jagiellończyka 38

Więcej

CAR-DROOM

CAR-DROOM Citroen Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Wysockiego 67

Więcej

CITROEN POLSKA SP Z O.O. FIRMOWY SALON I SERWIS

CITROEN POLSKA SP. Z O.O. FIRMOWY SALON I SERWIS Citroen Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Al.. Krakowska 206

Więcej

CITROEN POLSKA SP Z O.O. FIRMOWY SALON I SERWIS

CITROEN POLSKA SP. Z O.O. FIRMOWY SALON I SERWIS Citroen Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Puławska 338

Więcej

MW WANICKI

MW WANICKI Citroen Kraków

małopolskie, Kraków, Mogliska 120

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Citroen C3

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

1 843

Przejechany dystans

262 966 zł

Zatankowanego paliwa

55 873 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

284

Wydanych pieniędzy

108 622 zł

Średnie wydatki na auto

1 325 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

594

Wydanych pieniędzy

136 497 zł

Średnie wydatki na auto

1 665 zł

ZOBACZ 82 dzienniki kosztów Citroen C3 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Citroen C3

Liczba wpisów: 13
komentarzy(30)
komentarzy(11)
komentarzy(2)
komentarzy(1)
komentarzy(0)
Zobacz inne typowe słabe punkty Citroen C3 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Citroen C3

Liczba wpisów: 25
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Citroen C3 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Citroen C3

Liczba wpisów: 13
Do zamontowania instalacji LPG w 1999 roku w moim aucie (Vectra B 1,6 '96) namówił mnie kolega z pracy.Byłem bardzo ... więcejsceptycznie nastawiony do "wiercenia dziur w zderzaku" itp. Na szczęście trafiłem w dobre ręce Pana Klapucha. Potem była Astra II 1,8 '99,Vectra B-automat 1,6 '2000 i ostatnio Citroen C3-automat, 1,6 z 2007 roku , którym pomyka moja małżonka. Mogę powiedzieć , że mam jakieś doświadczenie w jeździe autkami z LPG , bo każdym zrobiłem minimum 70 000 - 150 000 km z instalacją. Wszystkie auta chodziły jak zegarki i bardzo dobrze się sprzedały dzięki instalacji. Trzy lata temu kupiłem mojego pierwszego diesla (Signum 2,2 DTI) i do dzisiaj żałuję tej decyzji... Autko chodzi nieźle , ale ten klekot doprowadza mnie do szału.Posłuchałem "dobrych rad" kolegów i rodziny , a teraz żałuję. Trudno - może uda się sprzedać klekota i kupić normalny samochodzik na benzynkę + LPG - OCZYWIŚCIE w "AUTOMIX" :) Mam bardzo dobre doświadczenia z tą firmą. Poleciłem ten warsztat wielu znajomym (Astra II,Octavia 1,8 Turbo,Vectra B,Vitara,Nissan Note itp.) - napewno nie zrobiłbym tego , gdyby nie zaufanie do firmy. Najbardziej cenię sobie w aucie z gazem wygodę przy tankowaniu , kiedy nie trzeba wysiadać i oczywiście punkt kulminacyjny - czyli kwota , którą płacę za pełny bak ! W moim przypadku koszt instalacji amortyzuje się po ok. 6 - 8 miesiącach , a potem śmieję się tylko jak szaleją ceny benzyny i diesla. Widziałem przez ostatnie kilkanaście lat jak rozwijała się firma w Skrzyszowie. Z małego warsztatu z jednym podnośnikiem i kanałem w garażu powstał profesjonalny serwis. W międzyczasie słyszałem o innych,(może są lapsi ? ) ale nie ma sensu zmieniać tego , co dobrze działa - dlatego nie szukałem. Postęp w tej dziedzinie jest niesamowity i na szczęście P. Klapuch za tym nadąża. Moja (żony) "cytrynka" zasuwa na LPG od Klapucha lepiej niż na benzynce ( a napewno taniej ) i jak poprzednie autka pewnie dobrze się sprzeda. ukryj
dodano 15.05.2012 przez
Wszystko byłoby Ok, ale czasami instalacja przełącza się na benzynę po puszczeniu pedału gazu ( hamowanie silnikiem ). Po podpięciu ... więcejdo komputera gazu zmienia się parametr odczytu obrotów silnika. Samoczynnie przeskakuje na pozycję "wybierz z listy". Po ustawieniu na właściwy czujnik jest OK, do kolejnego rozregulowania. Warsztat twierdzi, że przyczyną jest rzekomy skok napięcia. Serwis KME sugeruje aktualizację oprogramowania. C.D.N. ukryj
dodano 30.07.2014 przez
Instalacja nigdy mnie nie zawiodła , wszystko w jak najlepszej kondycji, słyszałem sporo negatywnych komentarzy na temat tej instalacji jednak ... więcejjak ktoś zakłada u nieodpowiednich mechaników dla których liczy się sztuka, to takie są efekty. Proponuje zakładać w autoryzowanym serwisie i nie będzie żadnych problemów, wymieniam regularnie filtry, oleje i poza tym nic mnie nie zawiodło spalanie w granicach 9-10 litrów. ukryj
dodano 11.01.2015 przez
Samochód kupiłem nowy w salonie , po przejechaniu 30 tyś km stwierdziłem że trzeba założyć gaz , nie żałuje decyzji ... więcejprzejechałem już ponad 50 tyś km i jestem po 3 przeglądzie , samochód działa jak na benzynie , większości autem jeździ żona , więc zużycie gazu jest niewielkie w granicach 7-8 litrów . ukryj
dodano 19.04.2015 przez
Jestem zadowolony z obsługi i wykonanej instalacji w mim autku. Polecam ten warszta. Chłopaki starają się zadowolić kirowców. Widać, że ... więcejszef trzyma ich krótko, Michał ukryj
dodano 24.07.2014 przez
co tu komentować oni znają tylko dwa narzędzia - majel i młotek. toporny montaż wypalone gniazda dziękuje bardzo za takicj ... więcejfachowców ukryj
dodano 19.08.2013 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Citroen C3

Skarbnica wiedzy o Citroen C3

Ciekawostki
dodano 11.10.2012 przez
W 2004 roku na salonie motoryzacyjnym w Paryżu firma Citroen zaprezentowała model C3, który jako pierwszy był wyposażony w technologię Start & Stop, czyli system…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą