Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Citroen C3/C3 Pluriel/C3 Picasso

Miejski model należący do segmentu B, produkowany od 2002 roku. Podobnie jak C2, drugi z Citroenów w tej klasie, C3 jest następcą modelu Saxo. Różnica między C3 i C2 polega na tym, że C3 jest bardziej autem rodzinnym, podczas gdy C2 był raczej adresowany do młodszych klientów. Większy sukces (ponad 2 mln sprzedanych modeli) odniósł C3. Jego projektantem jest Donato Coco, szef stylistów Citroena. Wyglądem auto nawiązuje do kultowego modelu 2CV. Produkowany również w wersji kabrio (C3 Pluriel) oraz minivan (C3 Picasso). Od 2010 roku na rynku dostępna jest druga generacja samochodu.

Generacje Citroen C3

Citroen C3 II

Niebanalny design to bezsprzecznie jeden z największych atutów Citroena C3. Niezależnie, z której strony spojrzymy, w nadwoziu doszukamy się mnóstwo stylistycznych ekstrawagancji. Z przodu uwagę zwracają reflektory i duży wlot powietrza, linię boczną wyróżnia kształt karoserii niczym w legendarnym modelu 2CV, w części tylnej znajdziemy zaś oryginalne lampy i masywną klapę bagażnika. Elementy te sprawiają, że C3 wyróżnia się w miejskiej dżungli, jak mało które auto.

Co ważne, stylistycznych ekstrawagancji nie brakuje również we wnętrzu francuskiego „malucha”. Kokpit prezentuje się bardzo elegancko, a jasny panel biegnący przez całą długość deski rozdzielczej skutecznie ożywia wnętrze. Całość jest ponadto dobrze wykończona, bardzo czytelna i doskonale rozplanowana.

Miejsce pracy kierowcy punktuje także w kwestii widoczności – zwłaszcza, kiedy z przodu zamontowana jest opcjonalna szyba panoramiczna. Co do przestronności, z przodu miejsca w zupełności wystarczy, z tyłu może go zabraknąć na nogi pasażerów. Zachwyca za to przestrzeń bagażowa – kufer ma rekordowo dużą pojemność i bardzo regularne kształty. Do plusów wnętrza zaliczymy ponadto wyciszenie, listę minusów uzupełnimy natomiast kiepską wygodę foteli.

Niezbyt komfortowe siedzenia rekompensuje zawieszenie o wyjątkowo miękkiej charakterystyce. Dziury, nawet te większe, to dla „C-trójki” bułka z masłem. Prawdziwe wyzwanie stanowią natomiast szybkie i energiczne manewry – przy ich wykonywaniu, nadwozie lubi się mocno kołysać. Do agresywnej jazdy nie zachęcają również hamulce, których skuteczność pozostawia nieco do życzenia.

Atrakcyjną stylizację nadwozia i wnętrza, Francuzi połączyli z atrakcyjnymi warunkami cenowymi. Citroen C3 nie jest może najtańszym autem w swojej klasie, ale za niewygórowaną kwotę zakupu oferuje bogate wyposażenie standardowe. Niestety, elementy wyposażenia opcjonalnego są bardzo kosztowne.

Citroen C3 I

Za projekt nadwozia, twórcom C3 w wersji hatchback (było także cabrio o nazwie Pluriel) należą się słowa uznania - dzięki obłym kształtom, łukowatej linii dachu i masywnym nadkolom auto świetnie nawiązuje do klasycznego Citroena 2CV, a mimo to okazuje się nadzwyczaj praktyczne. O ilości miejsca wygospodarowanej dla podróżnych większość rywali może pomarzyć, a pojemność kufra wykracza poza granice segmentu. Wygodę podróżowania podnoszą fotele, które może i nie nadają się do dynamicznej jazdy, ale są bardzo komfortowe. Gorzej ocenić należy przejrzystość kokpitu oraz jakość zastosowanych w nim materiałów.

Podstawowy silnik 1.1 to oferta dla bardzo spokojnych kierowców, dlatego polecamy rozejrzeć się za mocniejszymi "benzyniakami" - zwłaszcza, że zużywają minimalnie więcej paliwa i są równie niezawodne. Wielbicielom silników wysokoprężnych polecamy z kolei jednostkę 1.6 HDi - żwawszą i solidniejszą od wersji 1.4, choć również podatną na drogie w usunięciu usterki m.in. wtryskiwaczy. Jak przystało na produkt "Made in France", Citroen C3 I. generacji komfortowo resoruje nierówności.

Ogólnie rzecz biorąc, prezentowane auto jest proste konstrukcyjnie, co obniża koszty jego utrzymania. Jedyną komplikacją jest tu multipleksowa instalacja elektryczna, i to właśnie ona okazuje się najbardziej awaryjnym elementem samochodu. Mechanika jest stosunkowo solidna, choć zawieszenie nie wytrzymuje eksploatacji na naszych drogach, z kolei diesle są bardzo wrażliwe na jakość paliwa. Mimo, że auto niewiele ustępuje tuzom segmentu B, kosztuje od nich wyraźnie mniej.

C3 Picasso

W gamie modelowej Citroena już od dawna nie wieje stylistyczną nudą. Również w segmencie samochodów rodzinnych, francuski producent ma do zaoferowania coś naprawdę niebanalnego. Oryginalną stylistyką może pochwalić się bowiem model C3 Picasso – miejski minivan przyciągający wzrok „pudełkowatym” kształtem nadwozia, masywnym, „kilkupoziomowym” pasem przednim oraz interesującymi światłami tylnymi.

Nietypowy design karoserii znalazł swoje odzwierciedlenie we wnętrzu rodzinnego Citroena. Oryginalnie zaprojektowano kratki nawiewu, przyciski umieszczone na konsoli środkowej, a przede wszystkim zestaw wskaźników. Konwencjonalne zegary zastąpił wyświetlacz ciekłokrystaliczny umieszczony w górnej części deski rozdzielczej, na środku. Rozwiązanie to wymaga oczywiście przyzwyczajenia, ale czytelność stoi na dobrym poziomie. Podobnie zresztą jak prostota obsługi i jakość wykończenia.

W przypadku samochodu przeznaczonego do rodzinnych wojaży, bardziej od stylizacji i zastosowanych materiałów, liczy się przestronność i funkcjonalność. W kwestii przestronności, C3 Picasso wypada (w porównaniu z klasową konkurencją) dosyć przeciętnie – miejsca na nogi jest może wystarczająco, ale pasażerom tylnej kanapy może zabraknąć miejsca nad głową. Osoby siedzące z przodu mogą za to narzekać na zbyt małe siedziska. Duży plus należy się natomiast funkcjonalności – schowków wygospodarowano w kabinie całe mnóstwo, dzięki czemu każdy drobiazg znajdzie swoje miejsce. Bagażnik – podobnie jak kabina pasażerska – przeciętny.

Zawieszenie francuskiego minivana zaprojektowano w zgodzie z przeznaczeniem samego pojazdu. Do rodzinnego wizerunku C3 Picasso doskonale pasuje poziom resorowania nierówności, zapewniający skuteczną izolację podróżnych od jakości drogi. Cierpią na tym, co prawda, własności jezdne, jednak bezpieczeństwo prowadzenia i tak jest odpowiednio wysokie. Szybkie manewry utrudnia niestety mało precyzyjny układ kierowniczy.

Cena auta nie jest może rewelacyjna, ale w porównaniu z klasowymi rywalami prezentuje się całkiem atrakcyjnie. Gorzej jest niestety z wyposażeniem – na pierwszy rzut oka wydaje się ono bogate, jednak po przyjrzeniu się mu bliżej, dowiadujemy się, że w serii nie ma ani klimatyzacji, ani systemu ESP. Na pocieszenie można jedynie dodać, że elementy te nie są specjalnie kosztowne.

Komentarze redakcji

Powagosław: Bezpretensjonalny maluch nawiązujący do słynnego modelu 2CV. Tak jak jego pierwowzór, C3 nie jest demonem obiektywnego piękna, choć jego krągłości skusiły niejedną kobietę. Bo to generalnie dość damski samochód.
Luzacjusz: Do rzeczy, których nie znoszę należy podpinanie się pod coś kultowego w imię określonych korzyści. Nie wiem po jaką cholerę Queen gra z Paulem Rodgersem. I nie mam pojęcia co wspólnego ma C3 i słynna brzydka kaczucha, 2CV. Tym bardziej mi się nie podoba.

Silniki Citroen C3

Citroen C3 II - jaki silnik wybrać?

Motoryzacja idzie do przodu i coraz to nowszym generacjom pakuje pod maskę mocniejsze motory. Ale za to Citroen jest inny. Tutaj podstawowe motory benzynowe trzymają fason sprzed półwiecza – 1.1 60KM najchętniej zabiłby inżyniera, który kazał mu napędzać to auto, a 1.4l 75KM podejmuje walkę, ale C3 trochę przytyło i średnio mu to wychodzi. Najrozsądniejszym wyborem jest 1.4 95KM – całkiem zrywny, dość oszczędny i szczególnie przy niższych prędkościach obrotowych cichy. Z kolei 1.6l 120KM idealnie dogada się z osobami, które lubią sobie przycisnąć – w nim się da. Co do diesli – 70-konny 1.4l jest usypiający na trasie, ale za to w mieście radzi sobie świetnie. Spalanie, moment obrotowy i moc są w sam raz. Większym dieslem 1.6l można już śmiało wyskoczyć poza miasto, bo przyjemnie wkręca się na obroty od samego dołu, ale niestety sporo kilometrów trzeba nim „nastukać”, żeby jego zakup się zwrócił.

Publikacje o Citroen C3

Citroen C3 Picasso - dusza artysty w służbie rodziny
 
Nasz test Citroen C3 Picasso 1.6 VTi 120 KM Exclusive

Rozszerzona o nazwisko wielkiego artysty malarza nazwa niektórych modeli Citroena towarzyszy nam nieprzerwanie od 1999 roku. Nazwisko to niczym dotknięcie czarodziejskiej różdżki zmienia zwykłe, często nieciekawe auta, w dzieła sztuki designerskiej. Zupełnie tak, jakby sam Pablo Picasso brał udział w...

Efektowny i niedrogi - Citroen C3 (2002-2009)

Citroën C3 to bardzo ciekawa propozycja dla osób, które poszukują efektownego i dobrze wyposażonego samochodu segmentu B za rozsądne pieniądze. Nie jest wzorem trwałości, ale nie odstrasza też nieprzeciętnie wysoką awaryjnością.

Skoda Roomster - długi dystans. Rywale
 
Nasz test

Jak każde inne auto, także i Roomster musi walczyć o swoje miejsce na rynku z innymi przedstawicielami segmentu minivanów. W tym odcinku porównam Roomstera z trzema autami: Citroenem C3 Picasso, Fiatem Qubo i Nissanem Note.

C3 Picasso - Dar młodzieży
 
Nasz test

Citroen jak zwykle nie boi się eksperymentów i chętnie puszcza oczko do coraz młodszej klienteli. Obok tak odważnej stylizacji i takiej świeżości nie można przejść obojętnym - szczególnie gdy inni producenci chcący w ciężkich czasach za każdą cenę utrzymać swoich stałych klientów, produkują kolejne bliźniaczo...

Oszczędny indywidualizm
 
Nasz test

Pierwsza generacja Citroena C3 miała nawiązywać do legendarnego 2CV. Miała odpowiednio garbate nadwozie i dość proste wnętrze. Początkowo wyglądała ciekawie, ale z czasem jej prostota nie zyskała kultowej charyzmy 2CV i samochód się opatrzył. Obecna generacja ma w sylwetce echo garbatego poprzednika,...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Citroen C3

Citroen C3 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Citroen C3autoWcentrum - społeczność Citroen C3

najwyższe oktanyAuta - Citroen C3

Citroen C3 Biedronka/Cytrynka 45,90

Citroen C3 87,00

Citroen C3 pupcia 42,19

Citroen C3 Taaka szyba 62,92

Citroen C3 1.4 HDI Exclusive 43,66

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Citroen C3

blueman 30,18

gerdzio 30,19

cytrynek 30,02

WinXX 30,10

agacitronuk 30,09

lewandos 57,20

alk81 30,16

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Citroen C3

Pierwsza dłuższa przejażdżka.
Pierwsza dłuższa przejażdżka. W końcu po kilku dniach deszczowej aury zza chmur wyjrzało słońce , sprawiając, ...
Wrażenia po 10 tys km.
Wrażenia po 10 tys km. Wrażenia po pierwszych 10tys km. przejechanych C3. Całokształt jest zadowala...
chrupanie w prawym przednim kole
chrupanie w prawym przednim kole No i chrupnęło! A już było tak miło... Wygodnie, bez przepalających się żarówek,...
niedziwota... czwartek 13...
niedziwota... czwartek 13... Czwartek, 13 października. Nic nie zapowiadało niezapowiedzianego... ;)) Citruś ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Citroen C3

od 49 800 zł do 85 100

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (68 - 122 KM): 1.0 VTi, 1.2 VTi, 1.2 e-VTi, 1.4, 1.6 VTI, 1.6 VTi

 

Diesel (92 - 110 KM): 1.6 HDI, 1.6 HDI FAP

Skrzynie biegów

manualna: , 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna:
Katalog nowych aut Citroen C3
 

Najpopularniejsza wersja Citroen C3

Citroen C3 1.6 HDI FAP 110KM - 5 drzwiowy minivan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
radio / CD
komputer
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
czujnik parkowania
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

85 100

Zobacz ofertę Citroen C3 1.6 HDI FAP 110KM - 5 drzwiowy minivan
 

Citroen C3 najczęściej porównywane z:

Skoda Fabia
1.2 HTP (70 KM)
Renault Clio
dCi (90 KM)
Opel Corsa
1.3 CDTI ecoFLEX (95 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Citroën C3

Citroën C3
1.4 diesel 68 KM
155 750 km, 2005
12 900 PLN
Citroën C3
1.4 benzyna 54 KM
153 000 km, 2004
16 500 PLN
Citroën C3
diesel 90 KM
124 000 km, 2005
12 400 PLN
Citroën C3
1.4 diesel 68 KM
166 900 km, 2005
8 500 PLN

Ocena auta Citroen C3/C3 Pluriel/C3 Picasso

  • Średnia ocena
    na podstawie 473 opinii
  • 3,89
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Citroen C3 Hatchback 1.1 i (61 KM)

Na poczatku chcialem jedynie powiedziec, ze samochod byl wykorzystywany w 95% przez jedna osobe, ktora jako jedyna poruszala sie tym autem – zadnych przeciazen etc. Serwisowany zgodnie z ksiazka, garazowany: C3 i wady jakie go spotkaly - zacinajaca sie klapa bagaznika – wymina calego zamka - kontrolka engine swiecaca sie przez dwie zimy z przerwami, slabnacy silnik – wymiana swiec i rampy - woda w lampach przednich (akwarium), oczywicie zima lod, w salonie powiedziano mi, ze najlepiej wiertara dziury zrobic od dolu - przednie zawieszenie zerwalo sie calkowicie – wymiana calosci - wycieraczki przednie – awaria silnika – wymiana silnika - wycieraczka tylna raz dziala, raz nie, raz sie zacina raz nie - podswietlenie pokretel – nie dziala na polowie - ciezko wchodzacy wsteczny bieg - ciagle trzeszczenie w zawieszeniu i dziwne stuki – wymiana drazkow - od czasu do czasu blokujacy sie centralny zamek z kluczyka, trzeba otworzyc lub zamknac...

dodał: Piotr
Citroen C3 Hatchback 1.1 i (61 KM)

Samochód dla kobiet, do miasta i na krótkie trasy. Szkoda, że gdy go kupowałem było tutaj tylko 10 recenzji, z czego wszystkie pozytywne. Samochód piękny, robi wrażenie i to jest jego największy atut. Jest wygodny i bezpieczny, regulacja kierownicy, siedzenia, ABS, wspomaganie. Ma duży bagażnik, chociaż ciężki do wykorzystania, ze względu na brak moduboard. Sama jazda po mieście jest przyjemna (poza skrzynią biegów). Na trasie to tylko do 110. Słabo trzyma się w zakrętach, przy bocznym wietrze lata po całej drodze. Przyjemnie jechało się jedynie po autostradzie (w Niemczech). Powyżej 120 zaczyna być głośno, ale w końcu to auto nie przeznaczone na długie trasy. Fotele wbrew opiniom nie są tak wygodne, słabo wyprofilowane. Uległem pięknu tego samochodu, a to co piękne nie zawsze jest dobre. Generalnie da się nim jeździć na trasie, trzeba tylko polubić pływanie i twarde zawieszenie.

dodał: alchemik@hoga.pl
Citroen C3 Hatchback 1.1 i (61 KM)

Samochodzik jak dla kobiety i na miasto. Zbyt głośna praca silnika i zawieszenia, ale ogólnie da się lubić choć producent powinien bardziej się starać o dokładne wykończenie. Nie do przyjęcia są sprawy złego montażu elementów, nasz kiepski servis i żle zaprojektowane zamki ( w moim egz. naprawiane wielokrotnie- spadające cięgno), Kiepsko pracuje skrzynia biegów, są problemy z wstecznym. Po 10 000 klekoce półka tylnia i trzeszczą plastiki. Hamulce już po 5000 tysiącach piszczały. Za taką cenę można spodziewać się lepszego serwisu w kraju bo obecny nie ma zielonego pojęcia o tym samochodzie a szkoda bo w przeglądzie przedsprzedażnym można było usunąć wiele usterek. Mam nadzieję że wytrzyma jakieś 120 000 choć mam co raz większe wątpliwości.

dodał: zakpl@wp.pl
Citroen C3 Hatchback 1.1 i (61 KM)

Czy ktos wie dlaczego Citroen w C3 nie zmieni materiału z ktorego sa produkowane klocki hamulcowe - pisk, ktory wydobywa sie z nich po przejechaniu ok 20000 km jest nie do zniesienia; dodam ze nie podczas hamowania ( na poczaktu podczas skretów a obecnie poczas jazdy nawprost) oszalec mozna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Z tego co wiem usterka ta pojawia sie sie wlasnie po przejechaniu 20000 km Macie ten sam problem ? A dodam jeszcze ze rozszczepiła sie przednia szyba (miedzy warstwami ) - uwzglednione przez serwis Citroena Dodatkowo peknął lakier na masce samochodu - Nie uwzglednione - chociaz nie potrafili okreslic dlaczego to sie stalo, pozostaje mi tylko "walczyc" z Citroenem.......

dodał: Camper
Citroen C3 Hatchback 1.1 i (61 KM)

Jestem bardzo zadowolony z C3. Widzę, że kilku się skarży na twarde zawieszenie, a ja to cenię, samochód dobrze się wyczuwa, na nierównej powierzchni nie huśta. To samo fotele, wg mnie są bardzo wygodne, bo niezbyt miękkie a wysokie - nawet po 20 godz. jazdy plecy nie bolą i nogi nie puchną. Początkowo miałem problemy z szybszą jazdą podczas dużego wiatru, praktyka jednak wiele nauczyła. Potwierdzam jeden mankament: zdarzyło mi się 3 razy, że przy zwiększonej wilgotności zapaliła się lampka akumulatora, a nawet i następne. Problem mija po odczekaniu (wysuszeniu?). Raz jednak, gdy samochód nie był używany zimą dłuższy czas, rozładował się akumulator. Test przebicia nie znalazł.

dodał: ges
  • Zalety
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • Wady
  • - skrzynia biegów
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Citroen C3

Citroen C3 II Facelifting (2013) Citroen C3 Picasso Citroen C3 Citroen C3 2010 Citroen C3 Red Block Citroen C3 XTR Citroen C3 Pluriel Citroen C3 Picasso Facelifting Citroen C3  Hatchback - galeria społeczności Citroen C3 2006
Zobacz inne galerie Citroen

Opinie o instalacji LPG

Citroen C3

  • 1.
  • 5,00 Citroen C3 I 1.6 i 16V (110KM) 2007r.
    dodał: Adam_C3, 15.05.2012

    Do zamontowania instalacji LPG w 1999 roku w moim aucie (Vectra B 1,6 '96) namówił mnie kolega z pracy.Byłem bardzo sceptycznie nastawiony do "wiercenia dziur w zderzaku" itp. Na szczęście trafiłem w dobre ręce Pana Klapucha. Potem była Astra II 1,8 '99,Vectra B-automat 1,6 '2000 i ostatnio Citroen C3-automat, 1,6 z 2007 roku , którym pomyka moja małżonka. Mogę powiedzieć , że mam jakieś doświadczenie w jeździe autkami z LPG , bo każdym zrobiłem minimum 70 000 - 150 000 km z instalacją. Wszystkie auta chodziły jak zegarki i bardzo dobrze się sprzedały dzięki instalacji. Trzy lata temu kupiłem mojego pierwszego diesla (Signum 2,2 DTI) i do dzisiaj żałuję tej decyzji... Autko chodzi nieźle , ale ten klekot doprowadza mnie do szału.Posłuchałem "dobrych rad" kolegów i rodziny , a teraz żałuję. Trudno - może uda się sprzedać klekota i kupić normalny samochodzik na benzynkę + LPG - OCZYWIŚCIE w "AUTOMIX" :) Mam bardzo dobre doświadczenia z tą firmą. Poleciłem ten warsztat wielu znajomym (Astra II,Octavia 1,8 Turbo,Vectra B,Vitara,Nissan Note itp.) - napewno nie zrobiłbym tego , gdyby nie zaufanie do firmy. Najbardziej cenię sobie w aucie z gazem wygodę przy tankowaniu , kiedy nie trzeba wysiadać i oczywiście punkt kulminacyjny - czyli kwota , którą płacę za pełny bak ! W moim przypadku koszt instalacji amortyzuje się po ok. 6 - 8 miesiącach , a potem śmieję się tylko jak szaleją ceny benzyny i diesla. Widziałem przez ostatnie kilkanaście lat jak rozwijała się firma w Skrzyszowie. Z małego warsztatu z jednym podnośnikiem i kanałem w garażu powstał profesjonalny serwis. W międzyczasie słyszałem o innych,(może są lapsi ? ) ale nie ma sensu zmieniać tego , co dobrze działa - dlatego nie szukałem. Postęp w tej dziedzinie jest niesamowity i na szczęście P. Klapuch za tym nadąża. Moja (żony) "cytrynka" zasuwa na LPG od Klapucha lepiej niż na benzynce ( a napewno taniej ) i jak poprzednie autka pewnie dobrze się sprzeda.

  • 2.
  • 4,50 Citroen C3 I 1.1 i (61KM) 2003r.
    dodał: Woźniak, 24.07.2014

    Jestem zadowolony z obsługi i wykonanej instalacji w mim autku. Polecam ten warszta. Chłopaki starają się zadowolić kirowców. Widać, że szef trzyma ich krótko, Michał

  • 3.
  • 3,00 Citroen C3 I 1.4 i (75KM) 2005r.
    dodał: gniadek, 19.08.2013

    co tu komentować oni znają tylko dwa narzędzia - majel i młotek. toporny montaż wypalone gniazda dziękuje bardzo za takicj fachowców

  • 4.
  • 4,50 Citroen C3 I 1.6 i 16V (110KM) 2004r.
    dodał: Michał G., 23.01.2014

    LOVATO TO ŚWIETNY SYSTEM I ZAMONTOWAŁEM GO W ENERGY GAS POLSKA W WARSZAWIE

  • 5.
  • 4,50 Citroen C3 1.4 i (75KM) 2002r.
    dodał: wisnia, 13.02.2010
  • 6.
  • 4,25 Citroen C3 I 1.6 i 16V (110KM) 2003r.
    dodał: citroen, 18.09.2012
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Citroen C3

Citroen C3

277 komentarzy

216 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~major~major

Do ~Dana: pełny syntetyk to 15tys. km i wymiana głupotą jest interwał po 25-30tys. serwisy już załapały ze to błąd.

~Aga~Aga

Do ~maciek: rownież uciekła mi ta listwa, obserwuje od tego czasu inne cytryny i stwierdziłam ze to częsta sprawa

~faber~faber

szukam obudowy pompy paliwa do citroena c3 o nr 9639763380

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Citroen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
17 062
Przejechany dystans
11 325 519 km
Zatankowanego paliwa
608 820 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 932
Wydanych pieniędzy
1 095 940 zł
Średnie wydatki na auto
1 393 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 236
Wydanych pieniędzy
1 353 177 zł
Średnie wydatki na auto
1 719 zł
Zobacz dzienniki kosztów Citroen (787)

Testy zderzeniowe Citroen C3

Najnowsze testy zderzeniowe Citroen C3 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Citroen C3, 1.4 diesel, LHD
2009

Citroen C3
Citroen C3 Picasso Confort HDi 90 Airdream, LHD
2009

Citroen C3
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Citroen

Zużycie paliwa Citroen C3/C3 Pluriel/C3 Picasso

Na podstawie 408 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: lepszy_model, dodano: 15.01.2013 21:42

Spalanie samochodu, biorac pod uwage wspomniany pudelkowaty ksztalt jest niezle. W trasie, jadac sprawnie, ale bez szalenstw, da sie utrzymac spalanie na poziomie ok. 6.5 l / 100 km. W miescie, w korkach, autko spala ok. 8.5-9.0 l / 100 km. Mogloby byc lepiej ale tez nie jest zle. Poki co zadnych napraw nie mialem, zas ceny przegladow sa adekwatne do klasy auta. Jestem pozytywnie zaskoczony jakoscia obslugi w ASO.

pełny raport Citroen Picasso 1.4

autor: ÂŁukasz, dodano: 31.03.2011 15:56

Witam. Raz ale tylko raz udało mi się zejść do 4,8l (autostrada przy 90 na tempomacie). Średnie zużycie komputer pokazuje na 5.4l (w moim przypadku jest to cykl mieszany 50/50). Moje inne uwagi odnośnie autka PLUSY (spalanie, wycieraczki, światła, tanie przeglądy) Szukając na siłę MINUSÓW (przy skręcie 90stopni boczny słupek skutecznie zasłania widok, powyżej 130km/h troszkę Nim miota po drodze - jeśli jest nie dociążony). Przejechałem Nim 8000km w 4 miesiące. Auto oceniam na 9 w 10stopniowej skali. Ma wszystko co potrzebne do jazdy w dobrych warunkach w TEJ KLASIE auta. Jeśli szukasz pojazdu do jazdy ciągłej 50km/dzień do pracy lub kochanki zdecydowanie jest on dla Ciebie. A byłbym zapomniał - nie rzuca się tak w oczy co jest dla mnie również dużym plusem. Pozdrawiam z jezdni dziurawej bardziej niż ser w moim bagażniku. Łukasz

pełny raport Citroen Hatchback 1.4 HDI

autor: cziw@op.pl, dodano: 13.07.2010 09:44

Samochod spala w jezdzie miejskiej nie wiecej jak 5,7l ON.Wyliczyl to komputer po przejechaniu 5000km tylko jazda miejska.Natomiast na trasie mieszanej 10000km w tym ok.5000 autostrada komputer pokladowy podaje zuzycie 5,6l/100km. Nigdy autem nie jechalem z minimalna predkoscia i tak naprawde to nie wiem ile spala np przy sredniej predkosci 90km/h.Na krotkich odcinkach sa to wielkosci ok.4l.Natomiast zauwazylem ze zuzycie paliwa dosc gwaltownie rosnie po przekroczeniu predkosci ok.115km/h.Np.przy predkosci 125km na autostradzie komputer wskazuje zuzycie 6,5l/100km.Stosuje paliwo tylko ze stacji firmej STATOIL Gold,ewentualnie z Orlenu verwe.

pełny raport Citroen Picasso 1.6 HDI
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Citroen C3/C3 Pluriel/C3 Picasso

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Citroen C3/C3 Pluriel/C3 Picasso

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Citroen C3
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Citroen C3, oglądali także