Szukaj

Lista ocen Citroen C4 Picasso I (64) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 43 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Malmo
Citroen C4 Picasso I
Picasso 1.6 VTi 120KM 88kW
miękki i za miękki wymaga przyzwyczajenia a za to nerwowy przy poprzecznych tzw. leżących policjantach.. to dziwne uczucie... niby nic nie stuka i tak jakoś się buja a tu nagle wali jak byś nie miał zawieszenia... wysokie i takie nakręcane zwalniacze... sprężyny podobno systematycznie cienkie i przed stówką pękają.. ja zmieniałem... łożyska przy okazji bo potrafią niemiło skrzypieć... jak ja żałuje że nie ma polskiego samochodu.. wiecie jak...
3,0
~KenLee
Citroen C4 Picasso I
Picasso 2.0 HDi 136KM 100kW
Ogólnie OK, gdyby nie dwa zimowe problemy: na śniegu systemy ABS/ESP potrafiły zgłupieć jak tylko zamieliło się niechcący (lub z konieczności) kołami. Nie zawsze tak się działo, ale wtedy na tablicy pojawiała się "choinka" lampek i komunikat o wyłączeniu systemów i konieczności udania się do serwisu. Na ogół przechodziło samo, ale potrafiło się to świecić nawet przez godzinę. Dodam, że auto nowe- zimą miało może z 8 tkm przebiegu. Włączanie...
3,0
~meniu
Citroen C4 Picasso I
Picasso 1.8 16V 125KM 92kW
Wg mnie to jedna ze słabości tego auta. Stosowanie kolumny McPhersona i belki skrętnej, czyli rozwiązania typowego dla aut z lat 90-tych to dla mnie dziwne rozwiązanie. Np. VW Touran ma wielowahacze, choć z drugiej strony Renault Scenic ma takie samo rozwiązanie jak Picasso. Niemniej auto dobrze wybiera nierówności poprzeczne, dziury, etc. Gorzej z nierównościami podłużnymi, przejeżdżanie przez koleiny powoduje bujanie nadwozia (na co wpływa...
4,0
~Jasiek
Citroen C4 Picasso I
Picasso 2.0 HDi 136KM 100kW
Z przodu McPhersony, z tyłu zawieszenie pneumatyczne (wersja Exclusive). Jeśli chodzi o tłumienie nierówności, to "francuski standard" czyli komfortowo i przyjemnie za to bez bujania. Daleko tu do zawieszenia hydro-pneumatycznego, ale komfort na zadowalającym poziomie. Coś mi puka w przednim zawieszeniu, ale już kilku mechaników poddało się przy określeniu źródła hałasu. Nie jest to auto do dynamicznej jazdy w zakrętach, ale też pewnie nikt...
4,0
~Waldek
Citroen C4 Picasso I
Picasso 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Raczej twardy-dobrze trzyma się drogi.Fabrycznie konieczność jeżdżenia z wysokim cieśnieniem w kołach(2,4-2,6 bar)-zdecydowanie nie na nasze dziury.Osobiście obniżałem trochę cieśnienie, ale wówczas komputer i czujniki cisnienia w kołach synalizowały alarm.Mimo to wolałem tak,gdyż przy fabrycznym ciśnieniu, każda dziura lub wybój tłuk strasznie.Lekko pracujący układ kierowniczy przez co bardzo przyjemny w prowadzeniu
3,0
~MarcinC4
Citroen C4 Picasso I
Picasso 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
Oceniłem ukłąd jezdny przeciętnie ponieważ auto jest bardzo podsterowne co jest mocno odczuwalne na śliskiej nawierzchni. Z racji gabarytów auta dosyć mocno nim buja na zakrętach i przy silnym wietrze bocznym - mogłoby być zestrojone trochę sztywniej. Z racji wagi auta hamowanie jest dużo trudniejsze od rozpędzania! Stukanie zawieszenia przesądziło o wysokości oceny.
1,0
~Samuel
Citroen C4 Picasso I
Picasso 2.0 HDi 136KM 100kW
Fatalny. Kierownica stale drga przy prędkości 100km/h. Testowane na 3 kompletach opon i 2 kompletach oryginalnych felg, wyważanych kilkanaście razy, również na Hunterze. W tylnym zawieszeniu bezustanny stukot - po wymianie amortyzatorów i wszystkich tulei na belce itd. bez zmian-ASO rozkłada ręce.
4,0
~Shrekon
Citroen C4 Picasso I
Picasso 2.0 16V 140KM 103kW
W moim przypadku zawieszenie proste bez pneumatyki. Ciche, na oryginalnych oponach 215/55/16 całkiem nieźle radzi sobie z Łódzkimi drogami, co daje mu chyba najlepszą rekomendacje
3,0
~Mambo
Citroen C4 Picasso I
Picasso 2.0 HDi 136KM 100kW
Z zawieszeniem tradycyjnym auto bardzo dobrze trzyma się drogi przy agresywnym manewrowaniu w warunkach miejskich. Przy większych prędkościach czasem przeszkadza boczny wiatr i tył ma tendencje do zarzucania. Przy 170km/h i dużym załadowaniu strach zagląda w oczy.
4,0
~Marek
Citroen C4 Picasso I
Picasso 2.0 HDi FAP 150KM 110kW
znakomita jazda po prostej, zakręty lepiej niż oczekiwałem. wrażliwy na mocniejsze boczne podmuchy. jadąc w takich warunkach bałem się przekraczać 120km/h. zawieszenie dość sztywne na zakrętach, w trasie niesamowicie się płynie. na kostce brukowej przegrywa z vectrą c.
Citroen C4 Picasso I