Szukaj

Lista ocen Dacia Logan I MCV (50) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~wallenrod
Dacia Logan I
MCV 1.6 105KM 77kW
Zawieszeni bardzo twarde, czuć każdą dziurę. Za to można wrzucić w bagażnik 300 kg i jeszcze koła się nie chowają w błotnikach. Bardzo pewne i stabilne prowadzenie, nawet przy Vmax prowadzi się jednym palcem. Dosyć trwałe, 40 tys. od zakupu nic nie robione, żadnych stuków, a jeżdzę czasem słabymi drogami. Tył na popularnej belce skrętnej (nie mylić z kosztowną w naprawach belką łożyskowaną z drążkami skrętnymi), więc na szybkich zakrętach może...
5,0
~dacia-fan
Dacia Logan I
MCV 1.5 dCi eco2 90KM 66kW
Niestety, wbrew temu co piszą w prasie, zawieszenie jest bardzo twarde, nawet jak się jedzie w 6 osób. Długi rozstaw osi (290 cm!) powoduje, że na zakrętach samochód zachowuje się bardzo pewnie. Zwrotność tragiczna. Skręt pod kątem prostym na miejsce parkingowe na parkingu podziemnym w centrum handlowym to manewr, który nie może się udać. Ciężko pracujący układ kierowniczy (pomimo wspomagania), ale i tak jest o niebo lepiej niż w Octavii.
4,0
~GrzesiekW
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI LPG 84KM 62kW
Dla mnie w porządku, czasem denerwuje spadek obrotów na jałowym biegu przy pracującym wspomaganiu kierownicy. Natomiast rozstaw osi, sztywność i super duży prześwit są często niezastąpione. Jeździłem po rożnych dziurach i ani razu o nic nie zahaczyłem. A nawet jeśli to pod silnikiem jest dość porządna metalowa osłona więc się zbytnio nie stresuję :). Pod tym względem w aucie czuję się jak w SUVie.
5,0
~Gregosa
Dacia Logan I
MCV 1.5 dCi 75KM 55kW
Wyraźnie sztywniejszy niż w sedanie, ale wciąż komfortowy. Proste rozwiązania powinny zaowocować trwałością i niskimi kosztami napraw. Auto dobrze sie prowadzi i nie myszkuje na drodze. Duży prześwit pozwala wjechać na polne drogi bez większych obaw, a duży skok amortyzatorów pozwala bez ´dobijania´ pokonać nasze powszechne dziury. Znakomite hamulce (100-0km/h na odcinku 39,4m).
5,0
~ m.jaeckel@interia.pl
Dacia Logan I
MCV 1.6 105KM 77kW
Dobra stara konstrukcja. Moze troche twarda, ale w MCV (kombi)nie mozna sie spodziewac miekkosci Renault 2CV.Z przodu McPersony, tyl na belce poprzecznej,co daje mozliwosc duzego obciazenia.Nie ma problemow z duzym ladunkiem,czy gabaryt,czy waga.Kola R15\\185\\65 zapewniaja dobra stabilnosc na drodze i pokonuja drobne nierownosci w drodze,bez udzialu naszej swiadomosci.
4,0
~Jarek
Dacia Logan I
MCV 1.5 dCi 75KM 55kW
Zaskakująco pewny w prowadzeniu. Przy dużej (oczywiście jak na Logana) prędkości - 150km/h prowadzi się wzorowo. Bardzo mnie tym zdziwił. Wspomaganie działa nie za mocno a układ kierowniczy daje dobre wyczucie. Fabia - niestety czuje się, że to mały samochód, nie lubiłem nią jeździć, 308 - duża klasa, ale nie jest lepszy od Logana.
4,0
~Manusart
Dacia Logan I
MCV 1.6 105KM 77kW
Pewny, mocny, zawieszenie wzmocnione o podwyższonym skoku. Ładnie tłumi dziury, nie hałasuje, szybko reaguje na zmiany kierunku jazdy, w zakrętach stabilny, dobre hamulce nie łapią za szybko i pozwalają precyzyjnie dozować siłę hamowania. Rozstaw osi prawie 3m powoduje, że auto nie buja się i nie nurkuje.
5,0
~gorolik
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI 84KM 62kW
Jest dobrym kompromisem na nasze drogi miękko zestrojony, nie pracuje zbyt głośno ma bardzo dobre hamulce zaskakująco, małym mankamentem jest wchodzenie w zakręty z racji że jest wysoki lubi się przechylić ale nie do przesady robilem pare ostrych zakretów i było ok
5,0
~Marcin
Dacia Logan I
MCV 1.5 dCi eco2 90KM 66kW
To chyba najmocniejszy punkt tego auta. Pewnie czujemy się w samochodzie. Z zawieszenia nie dochodzą żadne stuki. W okresie zimowym wiele postronnych osób myśli, że poruszamy się autem z napędem na wszystkie koła.
4,0
~goroll
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI 84KM 62kW
udany kompromis auto prowadzi się pewnie choćsporowego zawieszenia nie ma i szaleństw na zakrętach nie będzie, ale za to przejazd kolejowy praktycznie nie odczuwalny, świetne naprawdę hamulce, podobne czołówka w swojej klasie
Dacia Logan I MCV