Szukaj

Lista ocen Daewoo Nexia (334) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 457 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~wuzelbalin@wp.pl
Daewoo Nexia
Hatchback 1.5i 75KM 55kW
mówię o egzemplażu serwisowanym i bezwypadkowym, po 100000km zaczęła cieknąć chłodnica, sprężyny w tylnym zawieszeniu wytrzymują jakieś 60000km, psują się siłowniki centralnego zamka i panel od elektrycznych szyb, mimo przeglądów i napraw coraz większe problemy z zapalaniem, po 130000km planowanie głowicy, wymiana uszczelnień, wysiada układ wspomagania, marnej jakości poduszki silnika, pompa wody wysiadła po 130000km, słabe drążki reakcyjne i...
2,0
~marek
Daewoo Nexia
Hatchback 1.5i 75KM 55kW
sporo sie w tym aucie działo z tego co pamietam to wymienie między innymi : wymiana dwukrotna sprezyn , 3 razy wymiana uszczelki pod głowicą , 2 razy naprawa i raz wymiana alternatora , zacinanające się zamik w takim stopniu że nie szło wejśc do samochodu , pęknięta głowica , wymiana panewek i pierscieni na tłokach ( choć nie wnikło to z winy kierowcy ) , wymianiona chłodnica 2 razy pompa plaiwowa choć zawsze jeździłem z paliwem w baku ,...
1,0
~kierowca nexii
Daewoo Nexia
Hatchback 1.5i 75KM 55kW
i tu jest najgorzej. miałem wczensniej passata z 90 roku 1.8 natrzaskałem na nim ponad 450000 km i nawet się w połowie nie popsuł jak nexia . Nexia jest autem bezlitosnym jak już coś siądzie to nie ma jazdy dalej. siadł mi alternetor - koniec jazdy , siadła mi uszczelka pod głowicą 3 razy - koniec jazdy łożysko w kole ledwo co się odezwało to zaraz się całkiem rozlecialo - koniec jazdy walnęły sprężyny 2 razy - koniec jazdy układ zapłonowy...
5,0
~Paweł
Daewoo Nexia
Hatchback 1.5i 16V 90KM 66kW
Tutaj SZOK - mam je siódmy rok, a kupiłem jako auto 3 - letnie - w sumie 10 letnie auto - czytam wpisy w tej rubryce i widze, że ludziska narzekaja na całkiem nowe auta za 150tysięcy - a tutaj dosłownie nic! NIC!!! na przestrzeni 160 tysięcy kilometrów siadła tylko pompa paliwa - i to z mojej winy, bo przez długi czas jeździłem zatankowany szklanka paliwa - podobno w konstrukcjach oplowskich tak nie mozna bo pompa siądzie - mówił mi to...
2,0
~Tomek
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
Nie wiem czy to tylko u mnie ale już dwa razy zawiódł układ chłodzenia. W zeszłym roku pękła gumowa rurka z płynem chłodniczym, naturalnie cały płyn wyleciał - poszła uszczelka pod głowicą. Kiedy wymieniałem uszczelkę okazało się że wałek rozrządu oraz obudowa głowicy to już szmelc. w tym roku analogiczna sytuacja (odpadł korek od chłodnicy) na szczęście w porę zauważyłem i nic więcej się nie stało poza stratą płynu. Poza tym w najbliższym...
5,0
~JULO
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
Wymiana uszczelki pod głowicą (zapewne przez gaz - wyższa temp. spalania) Dodać można jeszcze hamulce. Ja trafiłem w tym egzemplarzu na kiepski prawy zacisk hamulca z przodu, zdiagnozowałem to dopiero po upływie gwarancji niestety. Zapiekały sie tłoczki w cylinderkach. Zawsze po zimie czeka mnie czyszczenie, w przeciwnym wypadku grozi to zapieczeniem tłoczków. Można też wymienic cały zacisk ale myśle ze szkoda pieniędzy. Wymieniłem to bo ta...
4,0
~Levizna1
Daewoo Nexia
Hatchback 1.5i 75KM 55kW
moim fatum to pompa hamulcowa w przeciągu dwóch lat wymieniłem dwie pompy,ponieważ w każdej przepusczała zawsze jedna sekcja.Orginalna koreańska pompa kosztuje ok.450zł ale jak wspominałem wcześniej o zamiennikach od opli(ta była znacznie tańsza 230zł)Wymieniłem też tylnie sprężyny ponieważ auto było zbyt miękkie i po wsadzeniu kompletu pasażerów auto dobijało tylnimi oponami o nadkolakupiłem je nowe ok 80zł za sztukęI auto poszło od rzau do...
5,0
~Łukasz Ochrytkow - frytas13@wp.pl
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
W zasadzie modele te nie odznaczaja sie jakimis typowymi powaznymi ustarkami, jedyna awaria mogaca nastapic nagle jest zerwanie paska rozrzadu ale regularna wymiana zapobiega takim ekscesom. Do tego w modelach z pocztaku produkcji w ktorych zastosowano zaciski od kadeta problemem jest notorycznie zapiekanie sie tych elementow. Pomaga wymiana na zaciski od lanosa - duzo skuteczniejsze hamowanie i niezawodnosc (sam tak zrobilem i zapomnialem o...
4,0
~nexiomania.pl
Daewoo Nexia
Hatchback 1.5i 75KM 55kW
Przy przebiegu ok. 110000km pękła uszczelka pod głowicą. W trasie liczącej 320 kilometrów awaria nastapiła 5 kilometrów od domu. Z trudem, ale dowlekłem się pod dom a następnie do mechanika gdzie silnik skonał (naprawa o ile dobrze pamiętam 600zł) I to w zasadzie tyle z poważnych które unieruchomiły samochód - reszta to drobnostki które można samemu zrobić (wszystko co pamiętam wymienione powyżej)
Dziennik kosztów dla Daewoo Nexia
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
11,3
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Miras
Daewoo Nexia
Sedan 1.5i 75KM 55kW
Niby parę ich było. Np. katalizator , sprężyny tylnych amortyzatorów, uszczelka pod głowicą, pompa paliwa, korozja niektórych części nadwozia. Ale koszty usunięcia usterek na bardzo przyzwoitym poziomie. Przez 12 lat użytkowania sholowano mnie z drogi tylko 1 raz, gdy padła pompa paliwa. Myślę, że to bardzo dobry wynik. Miałem do tego auto bardzo duże zaufanie.
Daewoo Nexia