Szukaj

Lista ocen Dodge Caliber (65) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 60 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~TM
Dodge Caliber
Hatchback 2.4 i 16V 173KM 127kW
Dobrze, skrzynia doskonale zestopniowana pod wzgledem długich tras. Jedynka krótka i niespecjalnie wystrzałowa. Dwójka już lepsza - zaczynamy doganiać samochdy, które na światłach wystartowały. Trójka - tu zaczyna się jazda - kiedy inni już włączają 4 bieg my przy obtotach poniżej 4 tyś normnalnie ich wyprzedzamy. Czwarty bieg służy do tego aby normalnie jeżdzić w mieście przy obrotach na poziomie 2 tyś. Piatka - nazwałbym to bez mocy ale do...
3,0
~pablo
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Nie wiem jakie maja doświadczenia inni użytkownicy ale dla mnie 5 biegowa skrzynia manualna w tym samochodzie nie była najwyższych lotów. Bardzo ciężko wbić I bieg co daje sie odczuć w trakcie jazdy w miescie. Ponadto bieg I i II jest krótki i wydaje sie przekładać zbyt dużą moc na koła które nie są w stanie sobie z nia poradzić. Dopiero od III biegu który jest uz znacznie dłuższy samochód jedzie naprawde dobrze. W dolnych zakresach obrotów...
3,0
~kszesz
Dodge Caliber
Hatchback 2.0 i 16V 160KM 118kW
CVT bo taki mam model wymaga przyzwyczajenia. Działa z zauważalnym opóźnieniem które staje się jeszcze bardziej odczuwalne przy upałach. Przy spokojnej jeździe to nie przeszkadza ale przy dynamicznej to przeszkadza. Zanim zacznie przyśpieszać obroty rosną silnik ryczy głośno i nic sie przez chwilę nie dzieje potem załapuje i już ciągnie.
3,0
Dodge Caliber
Hatchback 2.4 i 16V 173KM 127kW
Tu się zdarzają wpadki : niekiedy 1 bieg wyskakuje - to jest problemem. Dla pewności zawsze lepiej przytrzymać. Za to 5 bieg to rewelacja w przełożeniu: przy 170 km/h tylko niecałe 4000 tyś obr ! SUPER. Jepiej niż na 6 biegu w VW :) w dieslu.
4,0
~muflon
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 VVT 16V 150KM 110kW
Charakterystyczny przeskok przy zmianie biegu jest miły i dla ucha, i dla ręki. Choć mam zastrzeżenia do stosunku przełożeń biegów niższych do wyższych (na jedynce i dwójce kręci się świetnie, później nieco gorzej).
4,0
~Kierowca bombowca
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Występuje usterka, awaria na elementach ciernych kół zębatych w skrzyni. Trzeci bieg wymieniony po hmm 10tyś (to już jakaś kpina). Przełożenia długie, a szkoda (choć sportowego zacięcia ten czołg nie ma).
4,0
~Marek
Dodge Caliber
Hatchback 2.0 i 16V 160KM 118kW
Pierwsze moje auto z automatem. Żeby się przestawić wystarczy godzinka (za dużo nóg). Jak się ma tempomat wyprzedzanie nie jest żadnym problemem (wciska w fotel) zawsze można nacisnąć na hamulec.
5,0
~Grzegorz
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 VVT 16V 150KM 110kW
Czytałem o problemach z jedynką, osobiście nie stwierdziłem żadnych problemów, raczej same plusy,precyzynie działający lewarek, szybka i wygodna zmiana przełożeń
4,0
~3NT
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Tak jak wspominano wcześniej zdarza się żę jedynka wyskakuje. Pod tym względem dobrze jest mieć "męską" rękę. Od dwójki w górę, jest bardzo dobrze, tak jak i z redukjcami.
3,0
~marek
Dodge Caliber
Hatchback 2.0 i 16V 160KM 118kW
Strasznie mułowata w trybie automatycznym. W trybie sekwencyjnym pozwala na odrobinę zabawy. 6 biegów pozwala na mocną redukcję zużycia paliwa
Dodge Caliber