Szukaj

Lista ocen Dodge Caliber 1.8 i 16V 140KM 103kW 2006-2010 (32) - Silnik

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Niezadowolony
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Dla mnie to auto to jakaś pomyłka ! na codzień jeździ nim żona.Może mój egzemplarz jakiś felerny,ale przy 60 tys padło cale przednie zawieszenie amortyzatory(prawy wyciekł),końcówki drążków kierowniczych,swożnie i tuleje na wachaczach,auto nie jeździło po dziurach ! ale do szewskiej pasji doprowadzają mnie źarówki przednich świateł ! jak się spali - to serwis ! ch..j na to już położyłem i jeżdżę ze spaloną.Do serwisu mam 60km + około 80zł...
4,0
~...
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Za niewiele ponad 30 tys samochód który zdecydowanie wyróżnia się z tłumu, stylistyka rewelacja, osiągi przeciętne, powiększone gabaryty sprawiają że nie do końca czuć wszystkie konie pod maską, jednak zbiera się powiedzmy ze przyzwoicie choć bez rewelacji, spalanie średnio 10 litrów, drzwi trzaskają, poza tym prostota w wykonaniu bez zbędnych dodatków, ogólnie bardzo fajny samochód, polecam, jak na razie bezawaryjny, lodówka w schowku w...
4,0
~Kierowca bombowca
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Na autostradzie powyżej 130km/h auto wyje. Zależy to też zapewnie od jakości opon i ich typu. Ja testowałem na letnich Continental. Jeżeli chcesz posłuchac radia musisz dać prawie na max volume bo ryk silnika zaglusza wszystko. Elastyczność średnia ponieważ na normalnej drodze przy ruszaniu np z 2jki musisz umiejętnie wduszac pedały bo CI zgaśnie. Jest to bez waątpienia spowodowane masą tego małego czolgu 1380kg bez załadunku.
5,0
~mdzikowski@compass.pl
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Przez około roku używałem Megan II i Calibra na zmianę. To niby podobna klasa, ale jednak inny świat. Meganką mógłbym jeździć używając praktycznie 2 i 5 biegu, w Calibrze należy wykorzystywać całą sekwencję, ale za to przyjemność z jazdy jest bardzo duża. Autostradowe przepisowe 130 km/h wymaga o 400 obr./min mniej niż w megane 1.6. Auto płynie... cicho... Reszta dalej
4,0
~3NT
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Silnik wysokoprężny, dokładnie 149KM. Trzeba nauczyc się nim jeździć, bo w przeciwieństwie do diesli o zupełnie innym momencie obrotowym, trzeba go odrobinę przekręcić. Do optymalnej jazdy pod względem dynamiczności niezbędna jest zmiana biegów w okolicach 4500 obrotów. Wpływa ma to oczywiście na spalanie, ale mając taki samochód raczej nie oszczędza się na paliwie.
4,0
~Dodge
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
silnik generalnie ok. w mieście bez uwag, w trasie przy wyprzedzaniu trzeba go troche poprzeciągac na niższych biegach do ok. 3500 - 4000 obrotów i wtedy idzie jak burza :) Natomist przy próbach wyprzedzania w granicach 2500 - 3000 obrotów zbiera się troche zbyt wolno. Generalnie trzeba nauczyc się nim jeździc.
4,0
~pablo
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Silnik prosty długowieczny na łąńcuchu rozrządu. Przebiegi rzędu 300.000 nie powinny byc mu w żaden sposób straszne. Dość cichy lecz mimo 140/156 KM jakby za słaby do tej masy. Bardzo dobrze spisuje sie na instalacji gazowej z górnej półki pomimo znalezienia sie na liście Prinsa.
4,0
~Adi
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Trudno mi oceniać, ale jak na razie wydaje się w porządku. Koszty eksploatacji nie są aż tak duże. Oczywiście dynamika jazdy jest gorsza niż podczas użytkowania diesel'a a instalacja gazowa trochę zamula silnik ale nie jest źle.
5,0
~Miki
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
idealnie - nie jest to wyścigówka :) więc jak ktoś spodziewa sie super osiągów to powinien kupic wersję 295 KM. Na misto w zupełności wystrczy, w trasie czasami trzeba go troche bujnąc przy wyprzedzaniu.
5,0
~Wojtek
Dodge Caliber
Hatchback 1.8 i 16V 140KM 103kW
Silnik znakomity nie wiem czemu ten bląd występuje koni jest 150 i spokojnie na trójce nie jednego turbo diesla sie wyprzedza a do odcięcia można ok 130km/h osiągnąć
Dodge Caliber