Szukaj

Lista ocen Fiat 500 II (36) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Maksymilian Wiatrowski
Fiat 500 II
Hatchback 3d 1.3 TD 75KM 55kW
Jest okej , fizyki nie oszukasz . Czuć że Pięćsetka to niestety mieszczuch jednak to jedyny parametr który niezbyt spisuje mi się na trasie . Trochę zbyt podskakuje , a w mieście jest zbyt krótka i też każdą dziurę czujemy bardzo mocno . Jeśli ktoś chce kupować Pięćsetkę na feldze 14-stce lub 13-stce to odradzam bo tam Pięćsetka strasznie się prowadzi, jeszcze bardziej nas wybija i podskakuje ( mam 14-stki na zimówki , letnie 15-stki ) .
5,0
~Marcin
Fiat 500 II
Seria 4 1.2 69KM 51kW
Jak na ta klasę autka oceniam bardzo dobrze. Zawieszenie mimo 16" felg i niskiego profilu opon bardzo dobrze i cicho tłumi nierówności. Charakterystyka jest raczej sztywna ale mnie to pasuje bo autko dzięki temu jezdzi trochę jak gokart i dobrze trzyma się drogi na zakrętach. Prowadzi się bardzo lekko. Super jest tryb city, dzięki niemu przy mniejszych prędkościach i na parkingu kierownicą kręci się jednym palcem.
3,0
~robkrasz@o2.pl
Fiat 500 II
Hatchback 3d 1.3 TD 75KM 55kW
Zawieszenie TWARDE. O tym nikt nie wspomina. Poza tym autko krótkie, więc podskakuje - to oczywiste. Może to i lepiej, że twarde, bo przy tym rozstawie osi i miękkim zawieszeniu to była by katastrofa na pierwszym ostrzejszym zakręcie. W tej wersji promień skrętu b.dobry. Jadąc samemu/we dwójkę ma się wrażenie, że cała masa auta umieszczona jest z przodu (uwaga na śliskim!).
3,0
~Wojtek
Fiat 500 II
Seria 1 1.2 69KM 51kW
Głośne zawieszenie - na nierównościach/progach zwalniających z przedniego zawieszenie dobiegały stuki, które w pierwszej chwili sugerowały luzy/zużyte elementy w zawieszeniu - stuki pojawiały się od początku do końca użytkowania auta, żaden z 2 serwisów ani diagnosta na stacji diagnostycznej nie stwierdził żadnych wadliwych elementów
4,0
~Janusz
Fiat 500 II
Seria 3 1.2 69KM 51kW
Porównując do modelu P107 to drgania bardzo dobrze są wytłumione, autko jest miększe od poprzedniego no zdecydowanie P107 był sztywny. Jednak musze podkreślić, że Peugeot 107 przejechał 132000 km i w ciągu tego okresu nie były wymieniane amortyzatory i do kończ mojego użytkowania miały około 80- 85%! Zobaczymy po kilkunastu miesiącach użytkowania Pięćsetki.
4,0
~Maksymilian
Fiat 500 II
Hatchback 3d 1.3 TD 75KM 55kW
Ciężko się tutaj spodziewać ideału , pięćsetka jest krótka ( 3,5 metra ) , wąska , i wysoka . Ja jednak jestem zadowolony , nie czuje problemu jednak średnio widzę ją na mniejszych kołach niż 14 - stkach ( ja mam 15 i jest idealnie ) . Warto pochwalić dodatkowe wspomaganie elektryczne CITY , ułatwia manewrowanie
5,0
~Pozytywnie zaskoczony Fiatem
Fiat 500 II
Hatchback 3d 1.2 69KM 51kW
Spokojnie wchodzi w zakret nawet przy wiekszych predkościach. Przy wiekszych predkościach całkiem dobrze trzyma się drogi Jak każdy mały samochód jest wrażliwy na wyboje, nawet te najmniejsze ale to już taka specyfika maluchów... Na parkingu wdzięczny, mieści sie niemal wszędzie i podjeżdza nawet pod wysokie krawężniki
1,0
~mieszkaniec
Fiat 500 II
Hatchback 3d 1.3 TD 75KM 55kW
układ jezdny fatalny na polskie drogi. Samochód rewelacyjnie radzi sobie na wyłącznie na równej drodze, nawet krętej. Kiedy jednak zaczynają się dziury, to na zakręcie potrafi tył podskoczyć tak, że koło traci przyczepność. Samochód na nierównościach buja się w linii przód-tył. Kultura prowadzenia na dziurach zbliżona do fiata 126p
4,0
~empireatwar@wp.pl
Fiat 500 II
Hatchback 3d 1.2 69KM 51kW
Auto ponieważ jest szerokie jak na tak małe a zawieszenie w miae sztywne- trzyma sie drogi jak gokard. Przy szykich przejazdach przez tory tramwajowe troche zarzuca tyłem ale nie powoduje to utraty bezpieczeństwa. Trzeba sie także przyzwyczaić do tego że auto jest krótkie i na bardzo dzirawych drogach lubi sobie podskakiwać.
Dziennik kosztów dla Fiat 500 II
Średni koszt przejechania 100 km
25,67 zł
5,3
l/100km
7,0
l/100km
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~PaDRE
Fiat 500 II
Hatchback 3d 1.2 69KM 51kW
Fiacik naprawdę przyjemnie się prowadzi, nie spodziewałem się że aż tak będzie trzymał się zakrętów przez co można nim jeździć "zadziornie" o pewnie. Jedyne zastrzeżenia mam do wspomagania kierownicy - jest zbyt czułe, ale to standard w elektrycznym wspomaganiu Fiata - trzeba się przyzwyczaić.
Fiat 500 II