Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Bravo II Hatchback 5d

Marcin, 5 lat temu
Silnik 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 186 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,71
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Średnie autostradowe spalanie 5-5.5L ON/100 km.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Problemy z nastawnikami w klimatronik. Wadliwe klapki w kolektorze.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Ważne przed zakupem, żeby sprawdzić w wersji 150km w jakim stanie są klapki w kolektorze. Powinno być 4. Jeśli są, należy je usunąć zaraz po zakupie. Ominięcie tego punktu spowoduje remont silnika. Koszt koło 300 zł. Należy mieć na uwadze, że auto sprowadzone z Niemiec będzie mieć realny przebieg podchodzący pod 500.000 km. Wystarczy sprawdzić przebiegi aut na niemieckich poratalach ile mają zanim przyjadą do Polski. Np. mobile.de
5,0
Skrzynia biegów
Trwała Fiatowska skrzynia. Trzeba uważać na wersje benzynowe i oplowskie skrzynie M32, które sypią się w wersjach benzynowych. Na szczęśce nie występują w każdej wersji benzynowej.
5,0
Układ jezdny
Wspomaganie CITY bardzo dobrze działa. Powyżej 60 km/h wyłącza się dzięki czemu prowadzi się auto stabilnie. Podczas parkowania można jedną ręką parkować ze względu na wspomaganie.
5,0
Karoseria
Brak oznak korozji pomimo 11 lat auta. Kwestia konkretnego modelu.
Komfort
3,0
Widoczność
Profil tylnej szyby nie należy do najlepszych. Zalecam zamontowanie czujników parkowania na tył. Widoczność do tyłu bardzo słaba.
5,0
Ergonomia
Wygodna pozycja za kierownicą. Opcja ze skórą lepsza niż zwykłe siedzenia, które lubią się wycierać z kierownicą.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dużo modeli z klimatronikiem ma problemy z nastawnikami. Naprawa koło 1000 zł. Bój się kupując wersję z klimatronikiem!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu jak i dla pasażerów. Poprzednio miałem Seata Leon 1M to w Bravo jest o wiele więcej miejsca z tyłu. Bagażnik jeden z największych w hatchback. 400L.
5,0
Wyciszenie
Jak na Fiata jest dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak w każdym aucie klasy średniej. Podobnie cenowo do grupy VAG.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobra jakość
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kalibracja szyberdach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- usunięcie wszystkich klapek w kolektorze (wada w 150km) - wada nastawników w klimatronik (wada wszystkich modeli z klimatronik). Nie występuje w manualnej klimatyzacji.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Bravo II Hatchback 5d