Szukaj

Lista ocen Fiat Multipla I (77) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 105 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Driver multipla JTD
Fiat Multipla I
Minivan 1.9 JTD 105KM 77kW
1,9 JTD sa nie zawodne,nie miałem na szczęście żadnej poważnej awarii. Auto sam sprowadzałem i wiem co mam.Znajomy ma Multiple z motorem 1,6cm na gazie strasznie narzeka na osprzęt silnika to przewody napięcia to jakieś moduły mu siadają, cewki itd. W dieslach tego nie ma lejesz złej jakośćiowo paliwo i jeżdzisz nic się nie dzieje ja leje lotos do silnika i jeżdze co 15tyś wymiana pilnuje jak oka w pacierzu
2,0
~Kierowca WAWA Taxi Warszawa
Fiat Multipla I
Minivan 1.9 JTD 110KM 81kW
Niestety koło pasowe i napinacz paska klinowego (także pozmianowe) są do kitu co 30 - 50 tys km są do wymiany, częste awarie czyjników ABS, oraz w wersji ze spryskiwaczami reflektorów zimą pękają klosze gdyż są za małe i się nagrzewają, a po spryskaniu wodą w wyniku różnicy temperatur pękają. Oczywiście wszystkie te wady Fiat bez gadania przyjmuje w ramach gwarancji, no i oczywiście wysyła bezpłatną pomoc drogową.
4,0
~tombrzoz@wp.pl
Fiat Multipla I
Minivan 1.6 16V 103KM 76kW
poszedł przegób prawej półosi, ale po trochu to ja się do tego przyczyniłem, zbyt gwałtownie chciałem ruszyć no i niewytrzymał, całkowity koszt naprawy 300pln, uwaga na części i na sprzedawców, próbował mi wcisnąć część z marei- twierdził, że pasuje-nieprawda multipla to auto odmienne od innych w każdym calu, pasują tylko orginały, na rynku do tego modelu jest bardzo mało zammienników
2,0
~Melcia 1.9 JTD
Fiat Multipla I
Minivan 1.9 JTD 110KM 81kW
wymieniłem:łożyska w kołach po2 razy ,czujnik ABS 1 raz,łożysko homokinetyczne po stronie prawej 2 razy, po stronie lewej 1 raz wahacze przód 2 razy stabilizator 1 raz, łączniki stabilizatorów co pół roku,sprzęgło z kołem zamachowym,koło pasowe ,tarcze hamulcowe,czujnik pedału przyspieszenia,końcówki drążków, plus to co powinno się wymieniać zgodnie z eksploatcją
4,0
~ghandi
Fiat Multipla I
Minivan 1.9 JTD 105KM 77kW
W Multipli przez te trzy lata nei zepsuło mi się w sumie nic. Owszem zużywało się przednie zawieszenie, owszem musiałem wymienic tylną belkę (niestety zaniedbanie poprzedniego właściciela) ale tak poza tym, ku mojemu zdumieniu, nie wydarzyło się nic specjalnei dziwnego, nieprzyjemnego czy spektakularnego. Po prostu jeździ :)
4,0
~WalQ
Fiat Multipla I
Minivan 1.9 JTD 110KM 81kW
wymienialem sprzeglo z dwumasa ale to byla wymiana eksploatacyjna, pekla obudowa alternatora, rozwalil sie napinacz paska wielorowkowego co poskutkowalo scieciem paska i zerwaniem przewodow zasilajacych sprezarke klimatyzacji.
1,0
~inż.
Fiat Multipla I
Minivan 1.6 16V 103KM 76kW
Więc tak: - skrzynia biegów (trwałość FSO) Porażka - wahacze - niebezpieczeństwo !! - mechanizm różnicowy - (trwałość FSO) Porażka - rozrząd ( trwałość troszkę większa jak FSO ) - drążek zmiany biegów (może zostać w ręku)
4,0
~Don
Fiat Multipla I
Minivan 1.9 JTD 110KM 81kW
Nie miałem awarii unieruchamiającej auto lub takiej, która poważnie nadszarpnełaby rodzinny budżet. Większość jest robiona na bieżąco. Czasami nawet lekko na wyrost, ale części niedrogie, więc można łatwo zadbać o auto.
3,0
~bednara
Fiat Multipla I
Minivan 1.6 16V 103KM 76kW
ja trafiłem akurat na auto gdzie zaczęło lecieć wszystko sprzęgło rozrusznik alternator poza tym idzie wytrzymać dość drogie tylne zawieszenie na szczęście robi się rzadko a przednie zawieszenie raz na rok ale to koszt 300 PLN
Dziennik kosztów dla Fiat Multipla I
Średni koszt przejechania 100 km
78,67 zł
6,8
l/100km
8,5
l/100km
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~bartek.uszacki@gmail.com
Fiat Multipla I
Minivan 1.9 JTD 105KM 77kW
Tez trudno powiedzieć, póki co nei zepsuł sie nic co nie wynikało by z prawie 200.000 km przebiegu. mam nadzieje ze poprzedni właściciel wymienił juz sprzęgło dwumasowe ( ok 2.000 pln) i turbinę ( ok 850 pln) ;)
Fiat Multipla I