Szukaj

Lista ocen Fiat Multipla I (101) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 81 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Driver multipla JTD
Fiat Multipla I
Minivan 1.9 JTD 105KM 77kW
Nie jest gorszy od starego passata czy golfa a lepszy od tych aluminiowych wahaczy w nowszych vw czy audi. Proszę nie słuchać złośliwych opini ludzi którzy albo kupili graty multiple albo tylko widzieli je pobieżnie a udzielają się jakby byli właścicielami tego auta. Nikt nie pisze że co roku wymienia zawieszenie alu w audi czy vw a o multipli robią nieprawdziwe pogłoski że zawieszenie ma do bani. Multipla jedna strona zawieszenia wymiana na...
4,0
~ghandi
Fiat Multipla I
Minivan 1.9 JTD 105KM 77kW
Uklad jezdny Multipli jest w miarę wygodny. Poprzednio, przed wymianą zardzewiałej tylnej belki miałem utwardzone spręzyny. Po wymianie kompletnej belki (koszt ...300 pln z zawieszeniem, hamulcami, piastami, no dosłownie komplet) zostawiłem zwykłe sprężyny. Auto zdecydowanie lepiej prowadzi się an tych twardszych. Przednie zawieszenie nie zaskakuje - to Fiat. Średnio raz na rok wymaga wizyty u mechanika. Na szczęście to.... Fiat więc remonty...
5,0
~stjyj
Fiat Multipla I
Minivan 1.9 JTD 110KM 81kW
Świetnie zestrojone zawieszenie, nisko umieszczony środek ciężkości, krótkie zwisy, szeroki rozstaw kół. To wszystko powoduje, że Multipla, brew wyglądowi, prowadzi się bardzo przewidywalnie i daje sporo frajdy z jazdy. A miałem już focusa, mondeo i bmw i naprawde przy nich wypada bardzo dobrze. Jedyny minus, to dosyć twarde i mało sprężyste zawieszenie powoduje stuki na nierównościach, ale przejście na nieoryginalny profil opon 195/65/15 z...
5,0
~Don
Fiat Multipla I
Minivan 1.9 JTD 110KM 81kW
Dam doskonale, bo radośc z jazdy i przewidywalne zachowanie się na drodze są bardzo dobre i sądząc po wyglądzie i wielkości można naprawdę się zdzwiwić. Jednak w vanie wolałbym miększe zawieszenie, w końcu to auto rodzinne, a nie wyścigówka. Fajnie, że to multipli nie wsadzono elektrycznego wspomagania kierownicy (funkcja city), co wsadzano do każdego fiata w tym okresie. Tu jest stare, dobre, nieawaryjne hydrauliczne wspomaganie, które...
4,0
~bartek.uszacki@gmail.com
Fiat Multipla I
Minivan 1.9 JTD 105KM 77kW
Bardzo czuła na kierownicę. Trochę twarde zawieszenie powoduje ze np tarka powoduje wyraznie odczuwalne wstrząsy. Z drugiejs trony dzięki temu prowadzi się Multiple niemal jak gokarta. Miękkie zawieszenie - jesli masz do wyboru drogę krótszą ale wyboistą i dłuższą ale bez dziur to lepiej nadłożyc trochę drogi i przedłużyć żywotność zawieszenia o kilka tysięcy km ;) Tu niestety nie ma zlituj - zawieszenie w Multipli jest (jak w większości...
2,0
~inż.
Fiat Multipla I
Minivan 1.6 16V 103KM 76kW
Bardzo niska trwałość układu zawieszenia. Problemy z wahaczami z przodu. W biurze konstrukcyjnym chyba inżynierom pomyliły się rysunki. Moim zdaniem takie rozwiązaniem detalu pasowało by do cinquecento. Nagminnie zużywające się tuleje gumowe wahacza, łączników stabilizatora. Bardzo nisko miska olejowa. Sprawny układ jezdny sprawa, że samochodem jeździ się nawet dobrze. Brak defektów przegubów.
4,0
~Mario
Fiat Multipla I
Minivan 1.6 16V 103KM 76kW
W przeciwieństwie do innych Fiatów jakimi jeździłem, i refleksji do prowadzenia "niemców", ten model posiada zdecydowanie "niemieckie" zawieszenie. Jest sprężysty, nie przechyla sie w zakrętach. Multipla ma szerokość nadwozia zbliżoną do Audi A8, jednocześnie jak na samochód zbudowany na bazie starej Bravy, posiada stosunkowo duży rozstaw osi 266cm. Prowadzi się bardzo dobrze. Zawieszenie jest OK.
5,0
~-ShaMaN-
Fiat Multipla I
Minivan 1.9 JTD 115KM 85kW
Jakiś czas temu jadę sobie z moją kobietą, a tu dość spory zakręt w lewo, rzut okiem w zegary, a tu tylko 100km/h(!). Puściłem gaz i Matylda zeszła lekko do 90-ki trzymając się twardo swojego pasa nie gryząc przy tym pobocza pokonując zakręt z dostojną gracją. Jedynie moja kobieta była wściekła bo siła odśrodkowa przesadziła ją ze środkowego fotela na prawy skrajny... :D
2,0
~Przebudzany
Fiat Multipla I
Minivan 1.9 JTD 105KM 77kW
tu najgorzej przednie zawieszenie jest zasłabe wahacze raz do roku TRW wytrzymały tyle samo co Teknoroty czy generalnie tanie na pół roku, fasty nawet nie pasowały. w przednim zawieszeni prawie cały czas coś wali nawet przy ciągłych inwestycjach najgorszy element samochodu. tył ok wytrzymał z 250 000
3,0
~velbon
Fiat Multipla I
Minivan 1.9 JTD 110KM 81kW
4+, a nawet 5-. Samochod jest szeroki i ma dosyc nisko osadzony srodek ciezkosci, wiec w zakretach jest przylepiony do asfaltu jak zaba. 2 za amoryzatory, ktore wylapuja kazda nierownosc i po drogach, po ktorych Mondeo sie \"plynie\", Multipla sie jedzie jak Zukiem albo Nysa.
Fiat Multipla I