Szukaj

Lista ocen Fiat Palio I Weekend (129) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 139 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Dexter
Fiat Palio I
Weekend 1.6 i 16V 103KM 76kW
Z jednej strony dobrze, że twarde zawieszenie, bo to bezpieczne na te nasze drogi niczym ser szwajcarski ale z drugiej strony jeżeli wpadniesz z dużą szybkością w dziurę to w najlepszym wypadku przestraszysz pasażerów a w najgorszym po prostu wylatujesz z drogi. Czuć dosłownie każdą nierówność terenu. Co ciekawe, to jedyny samochód poza pocziwym 126, którym wjechałem w pole uprawne i też z niego wyjechałem(nie z miedzy a z gruntu)
4,0
~adt
Fiat Palio I
Weekend 1.6 i 16V 103KM 76kW
Samochód trochę pływa na drodze, bo jest wysoki (dobre na nasze krawężniki), kwetsia przyzwyczajenia kierowcy, ale za ma tendencje do nadsterowności, co powoduje, że na śliskim dobrze się panuje nad samochodem, przyjemnie sie prowadzi po przebiegu 70 kkm po raz pierwszy wymieniałem łożyska kół przednich, przy 110 kkm po raz drugi, , sworznie, gumki itp co 60 kkm, po 115 kkm tylna belka skrętna, bo może wahacz odpaść...
3,0
~Mamert
Fiat Palio I
Weekend 1.4 i 75KM 55kW
Ocena przeciętna wynika z bardzo dobrego zawieszenia przedniego (jeszcze całe oryginalne oprócz dwóch małych tulejek w wachaczu),układ kierowniczy bez wspomagania także jeszcze oryginalny, tył to istna tragedia, pierwszy remont po 110kkm, po następnych 50kkm słychać stuki i już czuć niestabilność, aż dziw bierze że w nowych fiatach dalej ta sama konstrukcja tylnego zawieszenia,
4,0
~Manfred1987
Fiat Palio I
Weekend 1.7 TD 69KM 51kW
Jeśli nie jest dobity, zajechany i ogólnie rozklekotany. Nie mam się do czego przyczepić. Dość komfortowy, nie ma nadmiernych przechyłów, przyzwoicie wybiera kiepskie podłoże. Przypadłość to łożyska tylnych wahaczy (nie kol) i wynikające się tuleje przednich wahaczy. Taki standard na polskich drogach.... Naprawa tania i szybka.
4,0
~Manfred1987
Fiat Palio I
Weekend 1.7 TD 69KM 51kW
Jeśli nie jest dobity, zajechany i ogólnie rozklekotany. Nie mam się do czego przyczepić. Dość komfortowy, nie ma nadmiernych przechyłów, przyzwoicie wybiera kiepskie podłoże. Przypadłość to łożyska tylnych wahaczy (nie kol) i wynikające się tuleje przednich wahaczy. Taki standard na polskich drogach.... Naprawa tania i szybka.
2,0
~KAMIILCIIO
Fiat Palio I
Weekend 1.2 i 73KM 54kW
Samochód nie jest ani wygodny ani stabilny. Jazda powyżej 100km/h jest koszmarem, choć udało mi się go rozpędzić do 160km/h. Dalej sie bałem bo samochód nosiło na lewo i prawo. Najmniejszy podmuch wiatru sprawiał że auto uciekło na przeciwny pas ruchu. Auto się gibie na wszystkie strony, jest sztywne i nijak pokonuje zakręty.
4,0
~pd.the1@gmail.com
Fiat Palio I
Weekend 1.6 i 101KM 74kW
Dobrze trzyma się drogi. Na trasie nie ma problemów, chociaż szybkie zakręty bywają przygodą, bo auto jest dosyć wąskie. Przy prędkościach powyżej 170 km/h trochę "myszkuje", ale przecież to jest auto rodzinne, a nie sportowe. Pełną stabilność uzyskuje dopiero po zapełnieniu pokładu, ludźmi lub towarami.
2,0
~mary
Fiat Palio I
Weekend 1.2 i 73KM 54kW
Bardzo często padało coś w zawieszeniu. Fatalnie trzyma sie na zakretach. Za szybko nim nie jeździliśmy. 100 to dla niego optimum. Przy 120 zaczynal sie trząść. Więcej to już groźne. Ale zgodnie z nazwą to auto do miasta i na weekendowe wypady.
4,0
~Munia
Fiat Palio I
Weekend 1.4 71KM 52kW
OOO wielki plus . Oki-trzesie i trzeszczy ale wyczuwalność samochodu to coś czego niemcy za chiny ludowo-demokratyczne nigdy nie pojmą [pewnie dlatego muszą tyle elktroniki montować do aut sportowych hihihi niemieckie auto to szajs za duże pieniąchy]
Dziennik kosztów dla Fiat Palio I Weekend
Średni koszt przejechania 100 km
31,50 zł
9,6
l/100km
11,3
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~exPalioman
Fiat Palio I
Weekend 1.6 i 101KM 74kW
Z dobrymi oponami nie jest najgorzej. Auto trzyma się drogi na prostej :) Na zakrętach wynosi przód. Po krótkim użytkowaniu dają o sobie znać końcówki drążka, sworznie wahacza. (3 m-ce po wymianie wahacz na śmietnik, to nie jest normalne)
Fiat Palio I Weekend