Szukaj

Lista ocen Ford Escort V Hatchback 1.8 D 60KM 44kW 1990-1992 (36) - Silnik

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Infinity_
Ford Escort V
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
Silnik jest totalna porazka, osoby ktore projektowaly ten silnik chyba robily to na piasku piszac patykiem... 1.8 60km(obecnie oceniam moc na kolo 40-50) spalanie 8l w miescie i na trasie W zeszla zime jak byly duze mrozy palil 5 czy na trasie czy w miescie o.O W zimie jak trzymany na dworze to mozna zapomniec o odpaleniu. Poterzne opory podczas rozruchu, wynik raz na tydzien/dwa trzeba ladowac akumulator(alternator sprawny elektryka tez)....
1,0
~p
Ford Escort V
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
Okropny brak mocy (a maniakiem mocy nie jestem), jazda z tym silnikiem to męczarnia w każdych warunkach, wlecze się a wyprzedzanie to koszmar nawet na autostradzie.. Pralka ma więcej mocy niż ten silnik. Rozbujanie go od 100 do 120 czy 130 to wieczność. Wyprzedzanie trzeba planować, mieć zupełnie pustą drogę, redukować. Dosyć głośny, ale jak ktoś niedosłyszy to będzie ok. Oszczędny ale pali trochę oleju silnikowego.
4,0
~Mistrz
Ford Escort V
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
Wyciszenie silnika - przeciętne Kultura pracy - dobra Elastyczność - Kiepska (Bardzo słaby 0-100km/h ok 22s, 80-120 ok 40s) Niezawodność (2 razy zablokował się termostat i ciężki rozruch zimą, ale zapalał nawet przy -25 tylko trzeba było nim trochę pokręcić) Koszty - bardzo dobrze (spalanie opisze niżej)
4,0
~Banan 19 lat pabianice
Ford Escort V
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
wporzadku. troche glosny, no i wiadomo jesli chodzi o przyspieszenie no nie ma jak benzyna. mam mk5 3-drzwiowy hatchbag i raczej nie narzekam ,(jestem mlody wiec chcialbym cos szybszego. mam chec na RS ) ogolnie essie wporzadku. Brakuje turbinki ale escorty w dieselu z turbinami wychodzily dopiero od 93 r.
4,0
~esr91
Ford Escort V
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
Po przejechaniu 580tyś km "skończyła się" pompa paliwowa i wtryski. Silnik przeszedł raz gruntowny remont (przy 300tyś km). Obecnie mimo wszystko po wymianie pompy i wtrysków nadal jeździ, ale brakuje mu dawnej mocy. Prawdziwy diesel, trzeba było umieć nim jeździć.
4,0
~użytkownik
Ford Escort V
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
Jak na diesla o tej pojemności i mocy dosyć żwawy - hi,hi- . Głośny przy nagrzewaniu, minimalne zużycie oleju.Trudności z rozruchem przy niskiej temperaturze (czy jest +3 czy -10 trzeba kręcić 4-5 sekund) ale podobnoo taki urok tego silnika.
4,0
~mar
Ford Escort V
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
mi kopc olej.szczegolnie z mnejsca gdzie sie badnet znajduje.i to mnie najbardziej martwi.a dymi sie z togo jak z komina.silnik pracuje rowno,ale jest bardzo mulowaty...zima pali dobrze
4,0
~devilek
Ford Escort V
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
Najwieksza jego zaleta to niskie spalanie - na trasie 80-100km/h okolo 4,5l/100km. Silnik w dobrej kondycji mimo to trzeba go troche krecic przy rozruchu - taka niby Fordowska regula
3,0
~pawiania_morda
Ford Escort V
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
Po takim przebiegu to i tak nadal daje rade się toczyć. Z jego mocą to tylko przetaczać się z miejsca na miejsce i spalić przy tym 5 litrów BIO ON. Nie żre oleju... może nie lubi.
2,0
~Witek
Ford Escort V
Hatchback 1.8 D 60KM 44kW
W niskiej temp nie odpala (wymienione świece). Samochód od 100 km/h nie przyspiesza zostawiając zasłonę dymną. Przy niskich obrotach 1300-1900 nieprzyjemne wibracje.
Ford Escort V Hatchback