Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII (476) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 702 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Paweł
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
No tutej jest kiepsko. 3 razy padło łożysko koła (2 razy lewe tylne w odstępie roku przy przebiegu około 65 tys km, 3ci raz lewe przednie, ale po nieumiejętnie wykonanej naprawie innego elementu w warsztacie - przebieg 135 tys km). Pęknięta sprężyna zawieszenia (135 tys km), padła sonda lambda (115 tys km), a teraz chyba padła znowu (zamiennik Boscha). Chyba, bo czuję, że coś jest nie tak, a jeszcze nie byłem w serwisie :) Była też wymiana...
3,0
~hmm
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
awaria lapy sprzegla, kretynski wymysl konstruktorow - zamontowanie na koncu lapy odwaznika majacego teoretycznie tlumic wibracje silnika, a tak naprawde przyczynia sie on do zbyt duzego nacisku na wieloklin i powoduje pekniecia (odradzam spawanie tego elementu - niska trwalosc). Wymienilem na model od benzynowego silnika - pasuje idealnie i jest pozbawiony tego odwaznika. Zadnych wibracji "ponad standard" nie wyczuwam. Przypomnialo mi sie ze...
2,0
~wurkut
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Rdza, rdza, i jeszcze raz rdza :( Wszechobecna. Pod tym względem auto jest fatalne. Progi, nadkola, drzwi, dach przy uszczelce szyby... Samochód był myty, garażowany, konserwowany. Nic to nie dało. Chciałem nim jeszcze trochę pojeździć, ale... jak wszedłem pod spód i zobaczyłem podłogę i podłużnice - to się tylko przeżegnałem i czym prędzej zacząłem przeglądać oferty dilerów. Zresztą, diagnosta dostał na flaszkę, coby przegląd podbił, bo mi o...
4,0
~mariobros
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Również za wcześnie na wiarygodną ocenę z mojej strony. Po zakupie wymieniłęm najważniejsze rzeczy: końcowki wtryskiwaczy, świece, rozrząd - paski i rolki, filtry, olej, poduszki wahaczy. Ale żeby była jasność nie dlatego, że nie dało się jeździć, tylko dlatego, że kupiłem auto używane, a chcąc wiedzieć czym jeżdżę i dysponując przy okazji rezerwą walutową wsadziłem na początek parę tysięcy w ten interes mając nadzieję, że teraz pojeżdżę. Czas...
4,0
~TomCat
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Warunek jest jeden - o auto trzeba dbać. Przeglądy, reagowanie na najmniejsze oznaki że coś jest nie tak i można się cieszyć z bezawaryjności;) Jeżeli ktoś zarzyna silnik, czy bagatelizuje niepokojące sygnały to niech się nie dziwi że przy przebiegu 250 tys. auto stanie mu na środku drogi:/ Escorty mają już swoje lata, więc należy im się sporo uwagi, zwłaszcza że nie kosztuje ona zbyt dużo;) Ja pomimo przebiegu 170 tyś. nie miałem z maszyną...
2,0
~Rafał
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
No co chwilę coś się pieprzy! Mam już tego dosyć. Mam ten samochód od 18 miesięcy i mam go serdecznie dosyć :-( Fiatem 125p jeżdziłem 3 lata aż oddałem go na złom. Nissanem jeżdziłem 6 lat i gdyby nie to, że miał już 17 lat i rdzewiał na potęgę - jeździłbym nim dalej. Silnik z przebiegiem 400.000 km a palił mi w trasie 4,5 l ON/100 km. !!! Citroena Xm miałem rok i korzystnie sprzedałem. Ale tego ... forda chcę się pozbyć! To nie jest samochód...
4,0
~mario_bros@poczta.onet.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Niedługo po zakupie do wymiany była łapa sprzęgła, bo pękła i nie mogłem odjechać z ASO (wdzięczne auto, zepsuło się na placu w ASO!). A łapa pękła, bo puścił spaw - ktoś poprzednio zamiast wymienić łapę (koszt ok. 100PLN) wziął i ją zespawał... Niesprawny regulator napięcia (alternator) unieruchomił mi auto... 500m od warsztatu, do którego właśnie jechałem, bo kilka dni wcześniej zauważyłem żarzenie się kontrolki ładowania. W ciągu tych kilku...
4,0
~Tomek R. torzy.interia.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Kupiłem samochód mający 95000 km przebiegu, przejechałem nim 30000 km i nie było poważniejszych problemów. Tylko lałem do baku i jeździłem. Jedynie co mnie zirytowało to awaria przełacznika zespolonego świateł (i to jeszcze w nocy). Nie działały mi ani mijania, ani postojowe, ani drogowe. Do domu wracałem na awaryjnych :). Ale przełaczniki to też problem Escortów. Poza tym rozszczelnił mi się układ wspomagania kierownicy. Na razie dolewam co...
4,0
~Rafał
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
Każda z awarii dała znać o sobie na tyle wcześnie, że można było spokojnie umówić się do mechanika/ASO w międzyczasie normalnie jeżdżąc; przy ~ 70 tys. trzeba było wymienić regulator obrotów (tak podobno nazywa się silniczek krokowy przy MPI), drugi raz przy ~145 tys. ale to podobno ich wada genetyczna; tak samo rozrusznik 2x wymagał poważnej naprawy; przy ~110 tys. naprawa kolumny kierownicy-wspomagania (w ASO chcieli wymienić za 3,5 ty.zł;...
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII
Średni koszt przejechania 100 km
28,67 zł
6,6
l/100km
9,8
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~tomek z wawy
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
na trasie tylko raz mnie zawiódł na szczęście tylko w drodze do pracy. spróchniał przewód elektryczny łączący akternator z rozrusznikiem, alternator padł 3 miechy wcześnij nic pozatym. silnik po 185 tys zaczął sie pocić od gazu , ojca samochód po 250 ty bez gazu był bez wycieków spod głowicy. gaz czuje że zabija dynamike . silnik 1300 moim zdaniem nie powinien byc zagazowywany bo troche na poczatku sie pooszczedza a potem: kable świece...
Ford Escort VII